Ze gaat ook 'apart' slapen door een kussen tussen haar en maik te leggen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:59 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Ze weet na het zien van de beelden,en de reactie van haar vader echt wel dat ze zelf goed fout is gegaan....
Maar steekt liever haar kop in het zand en laat zich weer geruststellen...en tja dan maar maik de schuldige..
Ze doet alles om haar straatje schoon te vegen,en alsof ze helemaal onschuldig is.
ik moet je in deze even tegen spreken, ik kijk ongeveer een 18 uur per dag, ben dus redelijk bij, en ook ik zie de dingen net even anders.quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:18 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Gek alleen dat dat voornamelijk dan bij de zeer aanwezige personen gebeurd.
Waarom heeft sharon weinig last,en gaan Gerard en karim er ook fluitend doorheen?
Vrij simpel...die zijn duidelijk en laten zich niet zomaar inspannen voor een karretje of tonen grote emotie bij dingen.
Dus niet boeiend voor de beelden,maar intussen zijn ze wel zichzelf en komen verder en verder in het progamma(omdat nederland hier respect voor heeft).
Een paar keer jankende Mo of Joan met een zenuwaanval is leuk,en scheelt door de spanning die het opleverd een weekje uitstel van executie voor ze.
Maar uiteindelijk worden mensen dit soort uitgesproken en hysterische mensen zat en gaan zich ergeren.
Die kiezen dan toch voor de meest verstandige mensen die een rustpunt blijken.
De regie kan doen wat ze willen,maar de beelden moeten daar ook wel naar zijn....quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:18 schreef bull1966 het volgende:
die aandacht kreeg ze.
de regie bepaalt welke beelden we zien als je iemand blijft puschen breekt ie ,
en dan kan je daar beelden over blijven uitzenden.
Mo was eerst het middelpunt. nu is het 90% Jo met d'r zogenaamde breuk die alle aandacht krijgt alleen die wordt niet door de regie steeds gepuscht met beelden of missies over die dennis
Juist en is het mo niet dan is het jo, vond het echt klote voor sharon en aafke, stonden genomineerd dagen verziekt voor hun, en vond het echt rot om aafke zo weg te zien gaan.quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Het is een discussie waar je niet uitkomt. Mo reageert heftig en overtrokken, dat druk de stempel ook op leuke dingen..
Sorry hoor maar Mo heeft alles over zichzelf afgeroepen. Als Sharon zo had gedaan, hadden ze dat ook laten zienquote:Op vrijdag 8 april 2011 02:18 schreef bull1966 het volgende:
die aandacht kreeg ze.
de regie bepaalt welke beelden we zien als je iemand blijft puschen breekt ie ,
en dan kan je daar beelden over blijven uitzenden.
Mo was eerst het middelpunt. nu is het 90% Jo met d'r zogenaamde breuk die alle aandacht krijgt alleen die wordt niet door de regie steeds gepuscht met beelden of missies over die dennis
Waarom niet gewoon apart slapen dan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:21 schreef Day het volgende:
[..]
Ze gaat ook 'apart' slapen door een kussen tussen haar en maik te leggen.![]()
Zo wil ze een statement maken.
Na ja, heeft ie echt een keus? Zou wel dapper zijn als ie nu nog komt met "ik vind je leuk, maar that's it". (wat ik vermoed dat dichter bij de waarheid zit)quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Maik voelde zich, in mijn ogen, vooral lichamelijk tot Mo aangetrokken. Zie het eerste feestje. Hij vond het geweldig interessant dat Mo zo geil raakte. Daar moet gebruik van gemaakt worden, sprak hij.. Dat ie daarna verliefde gevoelens voelt, komt ook omdat ie van de buitenwereld is afgesloten volgens mij..
er zit natuurlijk een verschil in *houden van* *geven om* *verliefd zijn op*quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:17 schreef Ifa het volgende:
[..]
't is ook Maik die beweert van haar te houden, so don't beat me
Inderdaad een effect van opgesloten zitten....zelfs gijzelaars worden soms verliefd op hun ontvoerdersquote:Op vrijdag 8 april 2011 02:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Maik voelde zich, in mijn ogen, vooral lichamelijk tot Mo aangetrokken. Zie het eerste feestje. Hij vond het geweldig interessant dat Mo zo geil raakte. Daar moet gebruik van gemaakt worden, sprak hij.. Dat ie daarna verliefde gevoelens voelt, komt ook omdat ie van de buitenwereld is afgesloten volgens mij..
als het zo moet dan zou ik als ik maik was toch gewoon lekker op de mannenkamer gaan liggenquote:Op vrijdag 8 april 2011 02:21 schreef Day het volgende:
[..]
Typisch Mo weer, om er straks na een "Ik hou van jou" weer boven op te kruipen..quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:21 schreef Day het volgende:
[..]
En zeker in isolement, dan zijn de duidelijke grenzen van bovengenoemde gewoon vaagquote:Op vrijdag 8 april 2011 02:22 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
er zit natuurlijk een verschil in *houden van* *geven om* *verliefd zijn op*
*aangetrokken tot* en *sexuele aantrekkingskracht*
ik mis Aaf echt!!! vooral toen ik haar vandaag weer zag!quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:21 schreef bamby het volgende:
[..]
Juist en is het mo niet dan is het jo, vond het echt klote voor sharon en aafke, stonden genomineerd dagen verziekt voor hun, en vond het echt rot om aafke zo weg te zien gaan.
Wat doe je nog hier dan?? Hopppp naar je mannetje! (voel me net Joan zoquote:Op vrijdag 8 april 2011 02:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Oeps, ik zou ook.. Zou een leuke dag met manlief doen.. Drie jaar geleden gingen we naar het stadhuis.. En we zijn toevallig beide vrij vandaag..
Bull heeft wel gelijk dat het programma zwakke plekken ziet en bewust uitvergroot.Eerlijks is eerlijk: ze heeft echt veel voor haar kiezen gehad.quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:21 schreef Mita het volgende:
[..]
Sorry hoor maar Mo heeft alles over zichzelf afgeroepen. Als Sharon zo had gedaan, hadden ze dat ook laten zien
ze heeft het voornamelijk over wat het allemaal met haar doet .. eigenlijk ken ik dat liedje al wel..quote:Op vrijdag 8 april 2011 02:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kunnen ze Betty Bitch, Sharon en Flip op andere kanaal zetten met hun mic?
Je verstaat amper iets van Mo.
kan zo natuurlijk ook een Mootje uithalen.. alleen hebben wij niet een ikea-bedquote:Op vrijdag 8 april 2011 02:24 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Wat doe je nog hier dan?? Hopppp naar je mannetje! (voel me net Joan zo)
Tja, een typisch mo actie, waarvan ze denkt da wij er wel in zullen trappen. Net als die zgn boodschap naar johanna morgen. Waarom zou je dat in godsnaam doen? Dit ging om maik en johanna. Maar dit is gewoon weer een wit voetje halen. Kijk eens mensen, ik ben lief en onschuldig.quote:
ik neem aan dat je niet bedoeld er een kussen tussen te leggenquote:Op vrijdag 8 april 2011 02:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
kan zo natuurlijk ook een Mootje uithalen.. alleen hebben wij niet een ikea-bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |