Haha ja wil ik ook wel. Die kun je ook bij Maik volgen die cursus want die maakt zich echt helemaal nergens druk om.quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Kan ik me alvast aanmelden voor een workshop bij Geer?? Ik wil ook een leven zonder stress!!
Wat? Zei ze dat serieus? Ze moest er toch laatst zo om janken toen Servio het zei?quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Het hele woord dit keer..? Ze gaat echt helemaal los he na het dramatische vertrek van Alex.
dacht al dat het aan mijn vpn lagquote:
De stem heeft bij haar het meeste vat om haar te maken of breken...quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:33 schreef Day het volgende:
Gerard zegt precies wat ik ook denkt bij Mo. Ze is makkelijk op te fucken, door wordt er ook met d'r gefuckt door de stem. En hoe meer ze zeikt, hoe meer de stem door zal gaan.
Ze zei het Ká huis, letterlijk.... dus Kut?, Kanker?, Klote ?quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:34 schreef Day het volgende:
[..]
Wat? Zei ze dat serieus? Ze moest er toch laatst zo om janken toen Servio het zei?
Ja, helaas kan Maik het niet zo duidelijk overbrengen. Ik snap die jongen af en toe niet.. Dus dan liever bij Gerard!!quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:34 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Haha ja wil ik ook wel. Die kun je ook bij Maik volgen die cursus want die maakt zich echt helemaal nergens druk om.
Slaapwel! Tot morgen!quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:36 schreef Stability het volgende:
ok tijd om in mn bedje tv te gaan kijken...
slaap lekker iedereen, tot morgen
Het is op de secretstory site ook vastgelopen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:35 schreef PoezeligDing het volgende:
De poging van Kwaliteit is nu wel gelukt?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:36 schreef henkvandetillaart het volgende:
De reguliere streams zijn ook zwart hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |