quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:27 schreef Flashbox het volgende:
Trap dat achterlijke hoer is heel snel uit dat huis, vies hoer dat het is
Wat? Kluisinhoud?quote:
Wat mij betreft mag het!quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:28 schreef BobHarris het volgende:
Maar laten we eerlijk zijn; gerard gaat winnen toch?!
Sjééé !!!!!!!!!!!Verrassendquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:29 schreef Dark het volgende:
[..]
Ze jankt niet om Alex, maar om de halvering van haar kluis!
"Ik lig als enige in een 1 persoons K***** bed"quote:
Of omdat ze er in geluisd is: Eerst met Alex laten trouwen en kluis delen, dan een missie geven waarvan je bij voorbaat weet dat ze hem niet gaat halen (dat konden we al zien bij Guido) en dan daardoor Alex er uit laten gaan met de helft van haar geld..quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:29 schreef Dark het volgende:
[..]
Ze jankt niet om Alex, maar om de halvering van haar kluis!
Dat is ook zo...boos worden en janken doet ze toch welquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:29 schreef akveor het volgende:
Ik heb altijd het idee dat het niet uitmaakt of je de waarheid van te voren of achteraf zegt bij Monique. Je krijgt in beide gevallen toch wel de wind van voren.
Dat weet ik, dat weet jij.. Maar laat mij eens lekker als een Mootje reageren.. Het is zo makkelijk!!quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:28 schreef Day het volgende:
[..]
Nee hoor, ze was niet dronken. Het was een keer 's ochtends vroeg. Toen kreeg Pim te horen dat het over was en dat ze zich nog nooit zo had gevoeld als met Maik. Het zal je maar gezegd worden!
Alles wat MAIK in monique spuit, spuit monique er weer via haar ogen uit.quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:31 schreef Darklight het volgende:
Ja, maar ze jankt elke keer als ze uit die kamer komt, uurtje geleden ook al
Het hele woord dit keer..? Ze gaat echt helemaal los he na het dramatische vertrek van Alex.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |