Ik denk dat haar IQ tijdens de overgang naar de Euro ook omgerekend is en dus eigenlijk 65 is. Dat verklaart ook dat ze tijdens "wie heeft de langste" vroeger wél wat intelligenter leek. Of ze heeft alles kapotgezopen op Curacao.quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:31 schreef meneertje1972 het volgende:
Gerard legt haar uit wat ze fout doet. Maar ze lijkt het niet te snappen met 'r IQ van 155.
LOLquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:31 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Alles wat MAIK in monique spuit, spuit monique er weer via haar ogen uit.
Dit wil ze ook niet horenquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:31 schreef Cracka-ass het volgende:
Gerard zegt echt zinnige dingen, beaamt het. Maar ze luistert gewoon niet.
Gaat die 5000 van de gezamelijke kluis?quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:24 schreef Darakka het volgende:
Laura haar kluis is gehalveerd + -5000 euro zodat Maik Johanna kon spreken...
Geen idee! Ze zegt ik heb nog 10.000 over ongeveerquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Gaat die 5000 van de gezamelijke kluis?
Of 5000 ná het halveren?
Gerard doet zn stinkende best om Mo op het pad te krijgen....maar zij hoort alleen wat ze wil horenquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:31 schreef Noelle06 het volgende:
Gerard heel positief over de vader van Mo.
Wat een lieverd is hij toch die Gerard, ga niet elk woord wegen zegt hij tegen Mo![]()
Fenneke je heb een Top man, intresse voor een ieder en toch gekozen om hier in te stappen om zich zelf verder te ontdekken en met groeps verband te leren omgaan. En ook leer daar weer van![]()
Heb met de dag meer Respect voor Gerard
Dat dus. O, wij zitten vaak op een lijn.quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:33 schreef Day het volgende:
Gerard zegt precies wat ik ook denkt bij Mo. Ze is makkelijk op te fucken, door wordt er ook met d'r gefuckt door de stem. En hoe meer ze zeikt, hoe meer de stem door zal gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |