Die lange a.k.a lantaarnpaal. a.k.a flappie a.k.a roltraphoerquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:21 schreef Darakka het volgende:
Wie moet er volgens jullie volgende week EXIT?
Mo en lauraquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:21 schreef Darakka het volgende:
Wie moet er volgens jullie volgende week EXIT?
Toen was ze dus weer dronken en dan weet ze niets meer...quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:21 schreef Cracka-ass het volgende:
Mo liegt, want ze hebben het hier wel over gehad.
Nou, die JoHanna vond ik ook niet bepaald chic.quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Snap ik ook niets van, Johanna laten gaan voor een verlepte, overge-emotioneerde, labiele meid die 13 lijkt ipv 30.....
Dat is geen delen,maar manipuleren....quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:21 schreef Noelle06 het volgende:
Wel mooi om te zien dat Mo, Gerard op zoekt om het te delen.
ja preciesquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:22 schreef Day het volgende:
Ik mis 1 belangrijk punt in Mo's 'ik ben netjes opgevoed en had Maik nooi geneukt als ik dit van te voren wist'-relaas. What about Pim?
berouw komt na de zondequote:Op vrijdag 8 april 2011 00:23 schreef Noelle06 het volgende:
Mo heb spijt dat ze hier aan deel heb genomen.
Waarvoor heeft ze steun nodig? En waarom nu net van Geer?quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:23 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Dat is geen delen,maar manipuleren....
Ze hoopt op de steun van Gerard...wil net zeggen zo gaat ze janken,maar ze is al begonnen!
quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:23 schreef Capt1caveman het volgende:
DAT is nog het ergste voor Lauwra, ze is de halve kluis kwijt LOL![]()
![]()
Gerard geeft advies maar heb mensen heel goed door. Dat siert Gerard.quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:23 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Dat is geen delen,maar manipuleren....
Ze hoopt op de steun van Gerard...wil net zeggen zo gaat ze janken,maar ze is al begonnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |