Hoe voorspelbaar zijn wequote:
quote:
Volgens mij lijkt ze wel een beetje op haar moederquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:15 schreef You34 het volgende:
Melanie c en dochter Scarlet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow, die Jamie-Lynn is ook snel oud geworden, al zal het wel een slecht fotomoment zijn...quote:Op zondag 22 mei 2011 19:20 schreef Melochan het volgende:
En Jamie-Lynn Spears en dochtertje Maddie
[ afbeelding ]
Wat lijkt dat meisje ineens al grootquote:Op zondag 22 mei 2011 19:24 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
De kwaliteit is misschien wel wat minder, maar hij komt uit mijn privécollectie (gisteren gemaakt) dus dat is dan wel weer leuk. Marco Borsato met zoon Senna en dochter Jada:
[ afbeelding ]
Ik vind het wel schatjes, ja. Jada is echt een kopie van d'r vaderquote:Op zondag 22 mei 2011 19:48 schreef Melochan het volgende:
Volgens mij zijn dat wel leuke kinderen toch?Ooit eens een hele mooie foto van ze gezien.
Ik vind die jongens vreselijk met dat lange haar van ze, maar dat meisje is leuk. Deze foto is echt lief, wat een enorm trots gezichtjequote:Op zondag 22 mei 2011 20:01 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ik vind het wel schatjes, ja. Jada is echt een kopie van d'r vader![]()
[ afbeelding ]
Nee, Faith Margaretquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik wist heul niet dat Sunday Roast een broertje of zusje gekregen heeft.
Heet het Fish & Chips?
Lelijk in de luier, mooi in de sluier...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:40 schreef oh-oh het volgende:
Ik blijf erbij, Sadie wordt echt een hele mooie dame ooit!
En wat is Sunny een dotje![]()
Ik vind het twee hele leuke meisjes
Jo, ol een tijdje!quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik wist heul niet dat Sunday Roast een broertje of zusje gekregen heeft.
Geadopteerd toen Cruise nog met Nicole Kidman was, maar er gaan hardnekkige geruchten dat 'ie toch zijn biologische zoon is. Ze hebben nogal wat fysieke overeenkomstenquote:
Laten we maar hopen dat ze zich vanaf nu volledig op het moederschap stort.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:48 schreef rena het volgende:
Crosspost voor de mensen die B&Z niet volgen, Pink en haar versgebakken dochter:
[ afbeelding ]
Waarom? Gewoon eerst even een paar maandjes genieten en dan weer muziek makenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:07 schreef alors het volgende:
[..]
Laten we maar hopen dat ze zich vanaf nu volledig op het moederschap stort.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:07 schreef alors het volgende:
[..]
Laten we maar hopen dat ze zich vanaf nu volledig op het moederschap stort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |