whahah die ziet er ook uit nu met dat blauwe haarquote:
ik vind het echt leukquote:Op maandag 4 juli 2011 20:49 schreef DjinN het volgende:
[..]
whahah die ziet er ook uit nu met dat blauwe haar
wauw een dertien in een dozijn fotootje. Tegenwoordig maakt elk burgerfamilietje zo een kutfotoquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:25 schreef MonkeyBack het volgende:
Als P!nk-fan moet ik deze even met jullie delen.![]()
[ afbeelding ]
Een kutfoto nog wel. Nounou, poepoe.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:53 schreef Markster het volgende:
[..]
wauw een dertien in een dozijn fotootje. Tegenwoordig maakt elk burgerfamilietje zo een kutfoto
Ik vind het ook wel wat leuks hebben hoorquote:
Het zit je erg hoog of niet ?quote:Op maandag 4 juli 2011 20:53 schreef Markster het volgende:
[..]
wauw een dertien in een dozijn fotootje. Tegenwoordig maakt elk burgerfamilietje zo een kutfoto
Dat is zeker leuk, en hij kiest ook nog leuke kleding uit ookquote:Op maandag 4 juli 2011 21:01 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel wat leuks hebben hoorVind het überhaupt leuk van Gwen en Gavin dat ze hun kind zo vrij laten. Je kan nu al zien dat ie mag dragen wat ie zelf mooi vind.
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:46 schreef Markster het volgende:
[..]
ach ik vind pink sowieso een triest kutwijf.
Jeetje, wat een flink gebit. Zouden dan facings zijn? Krijg er een beetje een the Mask-gevoel bij.quote:
Omdat? Ze doet niks verkeerds, ze maakt alleen muziek. Ze veroorzaakt geen rellen, schandalen of wat dan ook. Dus vraag ik of je je mening even kan onderbouwenquote:Op maandag 4 juli 2011 22:46 schreef Markster het volgende:
[..]
ach ik vind pink sowieso een triest kutwijf.
Omdat al haar liedjes over hetzelfde gaan.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:42 schreef DjinN het volgende:
[..]
Omdat? Ze doet niks verkeerds, ze maakt alleen muziek. Ze veroorzaakt geen rellen, schandalen of wat dan ook. Dus vraag ik of je je mening even kan onderbouwen
Ja idd, wat een schande! Kan gewoon echt niet!quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:18 schreef Smikke het volgende:
Tja, dat doen ze. Schrijven en zingen over wat ze meemaken. Schande!
quote:“This is baby Monroe saying “no pictures dahhhhling” at 7+1/2 weeks…oh dear,” Tweeted singer Mariah Carey this weekend. But it appears as though Monroe wasn’t interested in having her picture taken.
Earlier this month, dad Nick Cannon revealed that Monroe is her ‘mother’s child’ :
“Like she is like a diva. She sleeps like this with her hands. She’s like, when she wants something, she’s instantly crying letting you know like she’s going to be a little handful.”
Oh sprekend papaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:38 schreef HappyGirl91 het volgende:
Egypt Daoud Dean (14-10-2010), zoontje van Alicia Keys en Swizz Beatz
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah, leuke foto van gezin Gerschtanowitz!quote:Op zondag 10 juli 2011 00:48 schreef hexje het volgende:
Julian, Winston, Benjamin en Renate Gerschtanowitz
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |