Zonder Fok zou ik geeneens kijken.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:19 schreef Greys het volgende:
Dit was een erg toffe uitzending en nog veel toffer zo met FOK! samen!
De topics vlogen er door
Ik vond het ook een vermakelijke uitzendingquote:Op donderdag 7 april 2011 22:22 schreef Greys het volgende:
Of hoefde er geen nieuwe meer?
Ik vond het in elk geval toffe tv zo
Zou wel eerlijk zijnquote:Op donderdag 7 april 2011 22:22 schreef Lavenderr het volgende:
Kan er niks aan doen, maar heb te doen met Alex.
Zou hij in de geheime kamer zitten en morgen geruild worden met Laura?
Ja en als ze dit nou ook doen tijdens de dagelijkse showquote:Op donderdag 7 april 2011 22:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vond het ook een vermakelijke uitzending
Ze hebben het door..
Maar kwam die uitloop niet door het eindeloze verhaal van Joanna dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:23 schreef Gert het volgende:
Dat die deur dan niet open gaat en dat het 20 minuten uitloopt, dat verhoogt het "live" gevoel ook. Hebben ze goed gedaan!
Dat neem ik altijd op, en ga ik na de liveshow kijken.... maar nu wil ik Laura zienquote:Op donderdag 7 april 2011 22:23 schreef Coos het volgende:
De vorige keren ging ik tussendoor nog Oh Oh Tirol kijken maar vandaag ben ik blijven plakken hier. Vermakelijke uitzending!
Dus dat...quote:Op donderdag 7 april 2011 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en als ze dit nou ook doen tijdens de dagelijkse show
Ik heb langgestraft opgenomen en Tirol kijk ik zondag wel na mutsen in de jungle.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat neem ik altijd op, en ga ik na de liveshow kijken.... maar nu wil ik Laura zien
Laura zit nog in het spel, maar is óók wel hard genaaid hoor, met eerst die kutmissie met Guido en nu dit.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:22 schreef Lavenderr het volgende:
Kan er niks aan doen, maar heb te doen met Alex.
Zou hij in de geheime kamer zitten en morgen geruild worden met Laura?
Dat zijn 'daily updates'. Ik vind het op zich wel terecht dat ze dit soort 'spektakel' voor de donderdagavond live bewaren.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en als ze dit nou ook doen tijdens de dagelijkse show
Stel je voor dat haar oppaskindjes haar verdrietig zienquote:Op donderdag 7 april 2011 22:26 schreef Lavenderr het volgende:
Laura komt niet echt heel erg verdrietig over
Ze zijn allebei genaaid, en niet lekker.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Laura zit nog in het spel, maar is óók wel hard genaaid hoor, met eerst die kutmissie met Guido en nu dit.
Alex gaat naar z'n vrienden en familie. Ik denk dat Laura het de komende dagen zwaarder heeft.
Komt nog bij dat ze héél hoog scoorde tijdens haar nominatie maar nu slechts derde staat.
Géén toffe avond voor haar. AAAhhhhhwww..
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:27 schreef missmistreated het volgende:
Die reactie op Joannas.....GA GILLEN GA GILLEN:
Nou joh laat me......klassuh Lau !!
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:27 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Het was geweldig hier! Ben verder,,ciao!
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:27 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Het was geweldig hier! Ben verder,,ciao!
ja maar de dagelijkse zijn zooooo saaiquote:Op donderdag 7 april 2011 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zijn 'daily updates'. Ik vind het op zich wel terecht dat ze dit soort 'spektakel' voor de donderdagavond live bewaren.
Heeft ze oppaskindjes?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Stel je voor dat haar oppaskindjes haar verdrietig zien.
Leuke ui heb je. Je zal wel blij zijn. Ik ook trouwens, tegen beter weten in 3x voor Karim gestemd.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:27 schreef missmistreated het volgende:
Die reactie op Joannas.....GA GILLEN GA GILLEN:
Nou joh laat me......klassuh Lau !!
Dat was leuk ja.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:25 schreef Greys het volgende:
Hoop dat ze dat rad met een paar van die vragen elke week doen
Toch geloof ik niet in een volkomen voorgekookt plan.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze zijn allebei genaaid, en niet lekker.
Als ze zichzelf niet belangrijk maken voor de show dan hebben ze niks aan haar en Alex. Ze hebben er een mooie twist aangeven om iig verlost te raken van een van die 2 saaierikken.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Laura zit nog in het spel, maar is óók wel hard genaaid hoor, met eerst die kutmissie met Guido en nu dit.
Alex gaat naar z'n vrienden en familie. Ik denk dat Laura het de komende dagen zwaarder heeft.
Komt nog bij dat ze héél hoog scoorde tijdens haar nominatie maar nu slechts derde staat.
Géén toffe avond voor haar. AAAhhhhhwww..
Das waar, ze deed het halfslachtig en dat heeft Alex de kop gekost. Zou ze het misschien niet zo heel erg vinden dat Alex weg is?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch geloof ik niet in een volkomen voorgekookt plan.
Ik snap Laura ook nog steeds niet.
Die had het er bij die missie gewoon dík bovenop moeten leggen, meteen. Natúúrlijk had iedereen dan gesnapt wat er aan de hand was! Zowel Alex, Karim als de rest.
Je kunt al die topics in de index vinden. Even naar onderen scrollen, daar staan de gesloten topics: Secret Storyquote:Op donderdag 7 april 2011 22:29 schreef stormiot het volgende:
Jammer weer een SL op de streams. Iemand de linkjes naar de vorgie topics over de live show? Zie dat er 9 gemaakt zijn
De stem was ook heel duidelijk en kwaad dat ie haar een kans had gegeven en ze deze verprutst had.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch geloof ik niet in een volkomen voorgekookt plan.
Ik snap Laura ook nog steeds niet.
Die had het er bij die missie gewoon dík bovenop moeten leggen, meteen. Natúúrlijk had iedereen dan gesnapt wat er aan de hand was! Zowel Alex, Karim als de rest.
Hoppa, de volgende afwerken.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Das waar, ze deed het halfslachtig en dat heeft Alex de kop gekost. Zou ze het misschien niet zo heel erg vinden dat Alex weg is?
Tijd voor Karim misschien?
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat was leuk ja.
Eventueel, bij zo'n masturbatie vraag, kan de stem nog ingrijpen als er schijnheilig wordt gedaan.
NIET...
LIEGEN....
ER HANGT....
EEN CAMERA....
IN HET.....
TOILET.
Het was echt héél erg saai. Dat "rustige" zal ze ook in elkaar hebben aangetrokken. Maar het levert geen TV op.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Als ze zichzelf niet belangrijk maken voor de show dan hebben ze niks aan haar en Alex. Ze hebben er een mooie twist aangeven om iig verlost te raken van een van die 2 saaierikken.
I hope so......Xool !!quote:Op donderdag 7 april 2011 22:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Das waar, ze deed het halfslachtig en dat heeft Alex de kop gekost. Zou ze het misschien niet zo heel erg vinden dat Alex weg is?
Als zij het niet doet doet Karim het wel.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was echt héél erg saai. Dat "rustige" zal ze ook in elkaar hebben aangetrokken. Maar het levert geen TV op.
Laura zal nu een nieuw maatje moeten vinden.. en idd Lavenderr, zou ze toenadering tot Karim zoeken, waarvan ze immers weet dat hij een zwak voor haar heeft?
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh zéker! Maar ja, hij is verliefd op haar ....dusquote:Op donderdag 7 april 2011 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Karim verdient toch een veel leukere vrouw dan Laura?
En zij kan hem gebruiken.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh zéker! Maar ja, hij is verliefd op haar ....dus
Uhuh. Laura moet juist niét zo'n gezapige saaie lul als Alex om zich heen hebben hangen. Kan maar zo dat ze opbloeit nu. Karim kan dat wel in haar losmaken denk ik.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als zij het niet doet doet Karim het wel.
Je zag hoe ze waren toen ze geboeid waren, Laura was veel leuker en je kon zien hoeveel lol ze samen hadden.
Ja hoor, denk het wel.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was echt héél erg saai. Dat "rustige" zal ze ook in elkaar hebben aangetrokken. Maar het levert geen TV op.
Laura zal nu een nieuw maatje moeten vinden.. en idd Lavenderr, zou ze toenadering tot Karim zoeken, waarvan ze immers weet dat hij een zwak voor haar heeft?
Nou, je weet maar nooit! Na de red wine in the red trousersquote:Op donderdag 7 april 2011 22:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh. Laura moet juist niét zo'n gezapige saaie lul als Alex om zich heen hebben hangen. Kan maar zo dat ze opbloeit nu. Karim kan dat wel in haar losmaken denk ik.
Al zie ik haar nog niet 1-2-3 half dronken die rooie broek openritsen, maar da's ook meteen wel een fíkse stap verder.
Nee?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:49 schreef Greys het volgende:
Ik denk niet dat Karim (nog) verliefd op haar is.
Echt zwaar verliefd was hij sowieso al niet volgens mij. Hij was in ieder geval nog nuchter genoeg om z'n gevoelens niet de overhand te laten nemen.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:49 schreef Greys het volgende:
Ik denk niet dat Karim (nog) verliefd op haar is.
Als het allemaal wel eerlijk gaat vind ik het op zich niet raar dat de meeste mensen tijdens de live show zelf stemmen hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 23:00 schreef afca_oc het volgende:
Respect voor Karim, wat een sicke comeback. Maar er dus stemt dus echt NIEMAND voorafgaand de liveshow of het is keiharde setup, wat me allebei niet zal verbazen.
En juist door dat laatste laat hij haar niet te dichtbij komen.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt zwaar verliefd was hij sowieso al niet volgens mij. Hij was in ieder geval nog nuchter genoeg om z'n gevoelens niet de overhand te laten nemen.
Maar het zou natuurlijk heel raar zijn als Laura binnen een paar dagen klef probeert te doen met hem.
Ja, opzich wel. Maar 36 procent achterstand inhalen hebben wel wat stemmen.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het allemaal wel eerlijk gaat vind ik het op zich niet raar dat de meeste mensen tijdens de live show zelf stemmen hoor
[..]
En juist door dat laatste laat hij haar niet te dichtbij komen.
Denk ik.
Hoop ik.
Want hij zal toch genoeg trots hebben om geen tweede keus te zijn?
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:08 schreef Gert het volgende:
\(en dat terwijl hij boyband-ambities heeft)
Hij werd wel emo toen hij terugkwam, dus ik denk wel dat het oprecht is van hem.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:07 schreef Greys het volgende:
Ik denk trouwens dat Maik zijn 'ik ben verliefd op Mo' tegen die Johanna deels ook heel berekenend is geweest, want hij dacht vast dat de kijkers hem dan massaal zouden uitkotsen als hij Monique zou laten vallen. Of zou het allemaal heel oprecht van hem geweest zijn? Ik betwijfel het.
Alex is wel een iemand die er relaxt mee zal omgaan denk ikquote:Op donderdag 7 april 2011 23:08 schreef Gert het volgende:
Maar nog even over dat zielig voor Alex...
Eerst hoort hij dat hij het minst sexy van de 5 mannen wordt gevonden door de kijkers (en dat terwijl hij boyband-ambities heeft) en daarna wordt hij eruit gestemd.
Dat zal niet tof voelen.
Maar het is geen rivers deep mountains high type anyway dus de klap zal ook wel weer meevallen.
Dat laatste denk ik ook. Alleen ben ik een beetje bang dat hij Laura- bij thuiskomst gaat claimen, want: ze zijn toch getrouwd. En hij neemt dat naar mijn idee veel serieuzer dan zij.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:08 schreef Gert het volgende:
Maar nog even over dat zielig voor Alex...
Eerst hoort hij dat hij het minst sexy van de 5 mannen wordt gevonden door de kijkers (en dat terwijl hij boyband-ambities heeft) en daarna wordt hij eruit gestemd.
Dat zal niet tof voelen.
Maar het is geen rivers deep mountains high type anyway dus de klap zal ook wel weer meevallen.
Dat kan ook van de schrik/spanning geweest zijn, gedeeltelijk.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:10 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Hij werd wel emo toen hij terugkwam, dus ik denk wel dat het oprecht is van hem.
Gedeeltelijk misschien, maar Maik is niet een gozer die snel emo wordt. Die aandachtsstrekker in de kamer zei ook min of meer dat hij achteraf spijt zou gekregen, omdat Mo in de werkelijkheid anders is.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan ook van de schrik/spanning geweest zijn, gedeeltelijk.
Denk ook wel dat hij haar echt leuk vindt op het moment, maar denk ook dat hij er spijt van gaat krijgen
Flikker op zegquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:01 schreef Gwendolin het volgende:
Ik ga het nepprogramma Secret Story van Net5 boycotten. De kijkers en de deelnemers worden allemaal bedonderd. Het is wel genoeg geweest met die vunzige praktijken.
De ridder werd geofferd omdat de moeder van een medebewoner aardig wat centjes bijdraagt en zodoende P. kon en moest blijven. Het is erg ongeloofwaardig om de stand voor K. in een kwartier tijd van 20 procent naar 38 procent te zien stijgen. Maffia-praktijken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |