abonnement Unibet Coolblue
pi_95195281
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 22:32 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Das waar, ze deed het halfslachtig en dat heeft Alex de kop gekost. Zou ze het misschien niet zo heel erg vinden dat Alex weg is?
Tijd voor Karim misschien?
I hope so......Xool !!
  Moderator donderdag 7 april 2011 @ 22:38:53 #52
249559 crew  Lavenderr
pi_95195364
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 22:37 schreef Gert het volgende:

[..]

Het was echt héél erg saai. Dat "rustige" zal ze ook in elkaar hebben aangetrokken. Maar het levert geen TV op.
Laura zal nu een nieuw maatje moeten vinden.. en idd Lavenderr, zou ze toenadering tot Karim zoeken, waarvan ze immers weet dat hij een zwak voor haar heeft?
Als zij het niet doet doet Karim het wel.
Je zag hoe ze waren toen ze geboeid waren, Laura was veel leuker en je kon zien hoeveel lol ze samen hadden.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 april 2011 @ 22:39:16 #53
163650 Greys
pi_95195389
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 22:32 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Das waar, ze deed het halfslachtig en dat heeft Alex de kop gekost. Zou ze het misschien niet zo heel erg vinden dat Alex weg is?
Tijd voor Karim misschien?
:o

Karim verdient toch een veel leukere vrouw dan Laura? :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_95195447
Ik ben erover uit dat ik de combinatie van Philip, Joanna en Gerard wel leuk vind voor in de finale :P
  Moderator donderdag 7 april 2011 @ 22:40:49 #55
249559 crew  Lavenderr
pi_95195502
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 22:39 schreef Greys het volgende:

[..]

:o

Karim verdient toch een veel leukere vrouw dan Laura? :D
Oh zéker! Maar ja, hij is verliefd op haar ....dus
pi_95195530
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 22:40 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh zéker! Maar ja, hij is verliefd op haar ....dus
En zij kan hem gebruiken.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  Moderator donderdag 7 april 2011 @ 22:41:28 #57
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_95195549
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 22:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Als zij het niet doet doet Karim het wel.
Je zag hoe ze waren toen ze geboeid waren, Laura was veel leuker en je kon zien hoeveel lol ze samen hadden.
Uhuh. Laura moet juist niét zo'n gezapige saaie lul als Alex om zich heen hebben hangen. Kan maar zo dat ze opbloeit nu. Karim kan dat wel in haar losmaken denk ik.
Al zie ik haar nog niet 1-2-3 half dronken die rooie broek openritsen, maar da's ook meteen wel een fíkse stap verder. ;)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator donderdag 7 april 2011 @ 22:41:31 #58
249559 crew  Lavenderr
pi_95195551
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 22:37 schreef Gert het volgende:

[..]

Het was echt héél erg saai. Dat "rustige" zal ze ook in elkaar hebben aangetrokken. Maar het levert geen TV op.
Laura zal nu een nieuw maatje moeten vinden.. en idd Lavenderr, zou ze toenadering tot Karim zoeken, waarvan ze immers weet dat hij een zwak voor haar heeft?
Ja hoor, denk het wel.
  Moderator donderdag 7 april 2011 @ 22:43:22 #59
249559 crew  Lavenderr
pi_95195685
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 22:41 schreef Gert het volgende:

[..]

Uhuh. Laura moet juist niét zo'n gezapige saaie lul als Alex om zich heen hebben hangen. Kan maar zo dat ze opbloeit nu. Karim kan dat wel in haar losmaken denk ik.
Al zie ik haar nog niet 1-2-3 half dronken die rooie broek openritsen, maar da's ook meteen wel een fíkse stap verder. ;)
Nou, je weet maar nooit! Na de red wine in the red trousers :D
pi_95196031
Over 1 weekje Lau in de loveroom met Karim....BUNGAHHHHHH !
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 april 2011 @ 22:49:18 #61
163650 Greys
pi_95196062
Ik denk niet dat Karim (nog) verliefd op haar is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 7 april 2011 @ 22:50:25 #62
249559 crew  Lavenderr
pi_95196140
quote:
14s.gif Op donderdag 7 april 2011 22:49 schreef Greys het volgende:
Ik denk niet dat Karim (nog) verliefd op haar is.
Nee?
  Moderator donderdag 7 april 2011 @ 22:59:16 #63
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_95196759
quote:
14s.gif Op donderdag 7 april 2011 22:49 schreef Greys het volgende:
Ik denk niet dat Karim (nog) verliefd op haar is.
Echt zwaar verliefd was hij sowieso al niet volgens mij. Hij was in ieder geval nog nuchter genoeg om z'n gevoelens niet de overhand te laten nemen.

Maar het zou natuurlijk heel raar zijn als Laura binnen een paar dagen klef probeert te doen met hem.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_95196843
Respect voor Karim, wat een sicke comeback. Maar er dus stemt dus echt NIEMAND voorafgaand de liveshow of het is keiharde setup, wat me allebei niet zal verbazen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 april 2011 @ 23:02:36 #65
163650 Greys
pi_95196958
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 23:00 schreef afca_oc het volgende:
Respect voor Karim, wat een sicke comeback. Maar er dus stemt dus echt NIEMAND voorafgaand de liveshow of het is keiharde setup, wat me allebei niet zal verbazen.
Als het allemaal wel eerlijk gaat vind ik het op zich niet raar dat de meeste mensen tijdens de live show zelf stemmen hoor :)

quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 22:59 schreef Gert het volgende:

[..]

Echt zwaar verliefd was hij sowieso al niet volgens mij. Hij was in ieder geval nog nuchter genoeg om z'n gevoelens niet de overhand te laten nemen.

Maar het zou natuurlijk heel raar zijn als Laura binnen een paar dagen klef probeert te doen met hem.
En juist door dat laatste laat hij haar niet te dichtbij komen.
Denk ik.
Hoop ik.

Want hij zal toch genoeg trots hebben om geen tweede keus te zijn?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_95197135
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 23:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Als het allemaal wel eerlijk gaat vind ik het op zich niet raar dat de meeste mensen tijdens de live show zelf stemmen hoor :)

[..]

En juist door dat laatste laat hij haar niet te dichtbij komen.
Denk ik.
Hoop ik.

Want hij zal toch genoeg trots hebben om geen tweede keus te zijn?
Ja, opzich wel. Maar 36 procent achterstand inhalen hebben wel wat stemmen.

Denk niet dat Laura klef gaat doet met Karim, dan komt ze echt ongeloofwaardig over. Laura weet dat ook wel en Karim gaat het ook niet snel toelaten.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 april 2011 @ 23:07:50 #67
163650 Greys
pi_95197211
Ik denk trouwens dat Maik zijn 'ik ben verliefd op Mo' tegen die Johanna deels ook heel berekenend is geweest, want hij dacht vast dat de kijkers hem dan massaal zouden uitkotsen als hij Monique zou laten vallen. Of zou het allemaal heel oprecht van hem geweest zijn? Ik betwijfel het.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 7 april 2011 @ 23:08:53 #68
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_95197270
Maar nog even over dat zielig voor Alex...
Eerst hoort hij dat hij het minst sexy van de 5 mannen wordt gevonden door de kijkers (en dat terwijl hij boyband-ambities heeft) en daarna wordt hij eruit gestemd.
Dat zal niet tof voelen. :N

Maar het is geen rivers deep mountains high type anyway dus de klap zal ook wel weer meevallen. ;)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 april 2011 @ 23:10:29 #69
163650 Greys
pi_95197346
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 23:08 schreef Gert het volgende:
\(en dat terwijl hij boyband-ambities heeft)
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_95197358
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 23:07 schreef Greys het volgende:
Ik denk trouwens dat Maik zijn 'ik ben verliefd op Mo' tegen die Johanna deels ook heel berekenend is geweest, want hij dacht vast dat de kijkers hem dan massaal zouden uitkotsen als hij Monique zou laten vallen. Of zou het allemaal heel oprecht van hem geweest zijn? Ik betwijfel het.
Hij werd wel emo toen hij terugkwam, dus ik denk wel dat het oprecht is van hem.

quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 23:08 schreef Gert het volgende:
Maar nog even over dat zielig voor Alex...
Eerst hoort hij dat hij het minst sexy van de 5 mannen wordt gevonden door de kijkers (en dat terwijl hij boyband-ambities heeft) en daarna wordt hij eruit gestemd.
Dat zal niet tof voelen. :N

Maar het is geen rivers deep mountains high type anyway dus de klap zal ook wel weer meevallen. ;)
Alex is wel een iemand die er relaxt mee zal omgaan denk ik
  Moderator donderdag 7 april 2011 @ 23:11:15 #71
249559 crew  Lavenderr
pi_95197392
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 23:08 schreef Gert het volgende:
Maar nog even over dat zielig voor Alex...
Eerst hoort hij dat hij het minst sexy van de 5 mannen wordt gevonden door de kijkers (en dat terwijl hij boyband-ambities heeft) en daarna wordt hij eruit gestemd.
Dat zal niet tof voelen. :N

Maar het is geen rivers deep mountains high type anyway dus de klap zal ook wel weer meevallen. ;)
Dat laatste denk ik ook. Alleen ben ik een beetje bang dat hij Laura- bij thuiskomst gaat claimen, want: ze zijn toch getrouwd. En hij neemt dat naar mijn idee veel serieuzer dan zij.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 april 2011 @ 23:13:51 #72
163650 Greys
pi_95197523
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 23:10 schreef afca_oc het volgende:

[..]

Hij werd wel emo toen hij terugkwam, dus ik denk wel dat het oprecht is van hem.
Dat kan ook van de schrik/spanning geweest zijn, gedeeltelijk.
Denk ook wel dat hij haar echt leuk vindt op het moment, maar denk ook dat hij er spijt van gaat krijgen :X
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_95197681
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 23:13 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat kan ook van de schrik/spanning geweest zijn, gedeeltelijk.
Denk ook wel dat hij haar echt leuk vindt op het moment, maar denk ook dat hij er spijt van gaat krijgen :X
Gedeeltelijk misschien, maar Maik is niet een gozer die snel emo wordt. Die aandachtsstrekker in de kamer zei ook min of meer dat hij achteraf spijt zou gekregen, omdat Mo in de werkelijkheid anders is.
pi_95199907
Ik ga het nepprogramma Secret Story van Net5 boycotten. De kijkers en de deelnemers worden allemaal bedonderd. Het is wel genoeg geweest met die vunzige praktijken.
De ridder werd geofferd omdat de moeder van een medebewoner aardig wat centjes bijdraagt en zodoende P. kon en moest blijven. Het is erg ongeloofwaardig om de stand voor K. in een kwartier tijd van 20 procent naar 38 procent te zien stijgen. Maffia-praktijken.
  vrijdag 8 april 2011 @ 00:31:41 #75
2018 PC eend
relativist
pi_95201239
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 00:01 schreef Gwendolin het volgende:
Ik ga het nepprogramma Secret Story van Net5 boycotten. De kijkers en de deelnemers worden allemaal bedonderd. Het is wel genoeg geweest met die vunzige praktijken.
De ridder werd geofferd omdat de moeder van een medebewoner aardig wat centjes bijdraagt en zodoende P. kon en moest blijven. Het is erg ongeloofwaardig om de stand voor K. in een kwartier tijd van 20 procent naar 38 procent te zien stijgen. Maffia-praktijken.
Flikker op zeg :{w

Daar hebben onze zwakke broeders van dit subforum persoonlijk voor gezorgd *)
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_95201483
Aan PC Eend,

Ik begrijp niet wat je bedoelt met zwakke broeders.
Het programma is al zon beetje half om zeep geholpen door het toedoen van de programmamaker herself, eh Hummie...en was er niet iets met de Telegraaf, de krant die kritieken die er wel toe doen gelijk deleten.
  vrijdag 8 april 2011 @ 00:44:55 #77
2018 PC eend
relativist
pi_95201725
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 00:37 schreef Gwendolin het volgende:
Aan PC Eend,

Ik begrijp niet wat je bedoelt met zwakke broeders.
Het programma is al zon beetje half om zeep geholpen door het toedoen van de programmamaker herself, eh Hummie...en was er niet iets met de Telegraaf, de krant die kritieken die er wel toe doen gelijk deleten.
Aan gwendolin,

Right back at ya 8-)
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_95214673
BOYCOTTEN deze SS- rommel.
De kijkers worden bedrogen en de deelnemers worden als kinderen behandeld en neergezet.
Verkwanseling van mensen en publique...dat moet worden verboden.
De verandering van het Hilversumse hebben wij zelf in de hand. Vanuit de miljonairsstoel wordt een concept bedacht wat totaal niet past binnen de realiteit van onze maatschappij. Tip aan Endemol: leef eerst eens tussen de gewone man...
Mensen: Maak deze verandering.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 april 2011 @ 13:49:53 #79
163650 Greys
pi_95216118
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 00:01 schreef Gwendolin het volgende:
Ik ga het nepprogramma Secret Story van Net5 boycotten.
Hé.
Er zit een knop op je téé-véé!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_95216716
quote:
3s.gif Op vrijdag 8 april 2011 13:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Hé.
Er zit een knop op je téé-véé!
Hoe lang zal het nog duren dat users een glazige :? gaan posten omdat ze het liedje niet kennen? Niet heel lang meer, ben ik bang. :'(
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 april 2011 @ 14:09:48 #81
163650 Greys
pi_95216815
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:07 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Hoe lang zal het nog duren dat users een glazige :? gaan posten omdat ze het liedje niet kennen? Niet heel lang meer, ben ik bang. :'(
Roep jij dan 'Ken je klassiekers! }:| ' of zal ik het doen? _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_95217111
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Roep jij dan 'Ken je klassiekers! }:| ' of zal ik het doen? _O-
Ik doe het wel, mits ik de benodigde attributen kan gebruiken. o|O ~O>
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_95228029
Aan Greys,

Daar gaat het niet om, het gaat om de verderfelijke invloed wat het programma heeft op vooral de jongeren in onze maatschappij.
Verkeerde voorbeelden enzo, het slechte propageren...
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 april 2011 @ 18:54:36 #84
163650 Greys
pi_95228412
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 18:46 schreef Gwendolin het volgende:
Aan Greys,

Daar gaat het niet om, het gaat om de verderfelijke invloed wat het programma heeft op vooral de jongeren in onze maatschappij.
Verkeerde voorbeelden enzo, het slechte propageren...
Je kiest alleen zoveel verkeerde topics om je woordje te verkondigen (streamverslagentopic? :? ) dat jij ons net zoveel irritant opdringt als dat het programma volgens jou doet.
Maar dat zoek je maar met de SST moderators uit ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_95228726
Aan Greys,

Ik bepaal op mijn leeftijd zelf waar ik mijn mening ventileer.
Wen er maar aan dat ik alles verstoor, dat doet het programma SST immers ook.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 8 april 2011 @ 20:10:00 #86
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_95232260
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 19:01 schreef Gwendolin het volgende:
Aan Greys,

Ik bepaal op mijn leeftijd zelf waar ik mijn mening ventileer.
Wen er maar aan dat ik alles verstoor, dat doet het programma SST immers ook.
Jij hier het forum verstoren, ik je account verstoren. :{w
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_95232977
Aan Netsplitter,

Wanneer u dat gaat uitvoeren, is het voor iedereen helemaal duidelijk dat er vanuit SST wat te verbergen valt...is het niet? Vrijheid van meningsuiting is in ons land een groot voorrecht.
Wanneer u mij deze vrijheid van meningsuiting afpakt, ga ik ervoor zorgen dat er bij u hetzelfde gebeurt.
Fijne avond
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 8 april 2011 @ 20:28:50 #88
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_95233212
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 20:24 schreef Gwendolin het volgende:
Aan Netsplitter,

Wanneer u dat gaat uitvoeren, is het voor iedereen helemaal duidelijk dat er vanuit SST wat te verbergen valt...is het niet? Vrijheid van meningsuiting is in ons land een groot voorrecht.
Wanneer u mij deze vrijheid van meningsuiting afpakt, ga ik ervoor zorgen dat er bij u hetzelfde gebeurt.
Fijne avond
Mensen hier vinden leuk om er over te praten,
Als ik hoor dat dat word verziekt door een persoon is die persoon zeer snel exit.
En dat heeft 0,0 met meningsuiting te maken.
Ow en dreigen zou ik als ik jou was al helemaal niet gaan doen, daar reageer ik zeer slecht op namelijk.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_95233578
Het is best met je, dirt past bij dirt...
Ik verziek niets maar verkondig alleen mijn mening.
Vrijheid van meningsuiting is in ons land een groot goed en niemand zal mij dat verbieden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')