Zonder Fok zou ik geeneens kijken.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:19 schreef Greys het volgende:
Dit was een erg toffe uitzending en nog veel toffer zo met FOK! samen!
De topics vlogen er door
Ik vond het ook een vermakelijke uitzendingquote:Op donderdag 7 april 2011 22:22 schreef Greys het volgende:
Of hoefde er geen nieuwe meer?
Ik vond het in elk geval toffe tv zo
Zou wel eerlijk zijnquote:Op donderdag 7 april 2011 22:22 schreef Lavenderr het volgende:
Kan er niks aan doen, maar heb te doen met Alex.
Zou hij in de geheime kamer zitten en morgen geruild worden met Laura?
Ja en als ze dit nou ook doen tijdens de dagelijkse showquote:Op donderdag 7 april 2011 22:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vond het ook een vermakelijke uitzending
Ze hebben het door..
Maar kwam die uitloop niet door het eindeloze verhaal van Joanna dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:23 schreef Gert het volgende:
Dat die deur dan niet open gaat en dat het 20 minuten uitloopt, dat verhoogt het "live" gevoel ook. Hebben ze goed gedaan!
Dat neem ik altijd op, en ga ik na de liveshow kijken.... maar nu wil ik Laura zienquote:Op donderdag 7 april 2011 22:23 schreef Coos het volgende:
De vorige keren ging ik tussendoor nog Oh Oh Tirol kijken maar vandaag ben ik blijven plakken hier. Vermakelijke uitzending!
Dus dat...quote:Op donderdag 7 april 2011 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en als ze dit nou ook doen tijdens de dagelijkse show
Ik heb langgestraft opgenomen en Tirol kijk ik zondag wel na mutsen in de jungle.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat neem ik altijd op, en ga ik na de liveshow kijken.... maar nu wil ik Laura zien
Laura zit nog in het spel, maar is óók wel hard genaaid hoor, met eerst die kutmissie met Guido en nu dit.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:22 schreef Lavenderr het volgende:
Kan er niks aan doen, maar heb te doen met Alex.
Zou hij in de geheime kamer zitten en morgen geruild worden met Laura?
Dat zijn 'daily updates'. Ik vind het op zich wel terecht dat ze dit soort 'spektakel' voor de donderdagavond live bewaren.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en als ze dit nou ook doen tijdens de dagelijkse show
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |