quote:Op donderdag 7 april 2011 22:27 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Het was geweldig hier! Ben verder,,ciao!
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:27 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Het was geweldig hier! Ben verder,,ciao!
ja maar de dagelijkse zijn zooooo saaiquote:Op donderdag 7 april 2011 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zijn 'daily updates'. Ik vind het op zich wel terecht dat ze dit soort 'spektakel' voor de donderdagavond live bewaren.
Heeft ze oppaskindjes?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Stel je voor dat haar oppaskindjes haar verdrietig zien.
Leuke ui heb je. Je zal wel blij zijn. Ik ook trouwens, tegen beter weten in 3x voor Karim gestemd.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:27 schreef missmistreated het volgende:
Die reactie op Joannas.....GA GILLEN GA GILLEN:
Nou joh laat me......klassuh Lau !!
Dat was leuk ja.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:25 schreef Greys het volgende:
Hoop dat ze dat rad met een paar van die vragen elke week doen
Toch geloof ik niet in een volkomen voorgekookt plan.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze zijn allebei genaaid, en niet lekker.
Als ze zichzelf niet belangrijk maken voor de show dan hebben ze niks aan haar en Alex. Ze hebben er een mooie twist aangeven om iig verlost te raken van een van die 2 saaierikken.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Laura zit nog in het spel, maar is óók wel hard genaaid hoor, met eerst die kutmissie met Guido en nu dit.
Alex gaat naar z'n vrienden en familie. Ik denk dat Laura het de komende dagen zwaarder heeft.
Komt nog bij dat ze héél hoog scoorde tijdens haar nominatie maar nu slechts derde staat.
Géén toffe avond voor haar. AAAhhhhhwww..
Das waar, ze deed het halfslachtig en dat heeft Alex de kop gekost. Zou ze het misschien niet zo heel erg vinden dat Alex weg is?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch geloof ik niet in een volkomen voorgekookt plan.
Ik snap Laura ook nog steeds niet.
Die had het er bij die missie gewoon dík bovenop moeten leggen, meteen. Natúúrlijk had iedereen dan gesnapt wat er aan de hand was! Zowel Alex, Karim als de rest.
Je kunt al die topics in de index vinden. Even naar onderen scrollen, daar staan de gesloten topics: Secret Storyquote:Op donderdag 7 april 2011 22:29 schreef stormiot het volgende:
Jammer weer een SL op de streams. Iemand de linkjes naar de vorgie topics over de live show? Zie dat er 9 gemaakt zijn
De stem was ook heel duidelijk en kwaad dat ie haar een kans had gegeven en ze deze verprutst had.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch geloof ik niet in een volkomen voorgekookt plan.
Ik snap Laura ook nog steeds niet.
Die had het er bij die missie gewoon dík bovenop moeten leggen, meteen. Natúúrlijk had iedereen dan gesnapt wat er aan de hand was! Zowel Alex, Karim als de rest.
Hoppa, de volgende afwerken.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Das waar, ze deed het halfslachtig en dat heeft Alex de kop gekost. Zou ze het misschien niet zo heel erg vinden dat Alex weg is?
Tijd voor Karim misschien?
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat was leuk ja.
Eventueel, bij zo'n masturbatie vraag, kan de stem nog ingrijpen als er schijnheilig wordt gedaan.
NIET...
LIEGEN....
ER HANGT....
EEN CAMERA....
IN HET.....
TOILET.
Het was echt héél erg saai. Dat "rustige" zal ze ook in elkaar hebben aangetrokken. Maar het levert geen TV op.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Als ze zichzelf niet belangrijk maken voor de show dan hebben ze niks aan haar en Alex. Ze hebben er een mooie twist aangeven om iig verlost te raken van een van die 2 saaierikken.
I hope so......Xool !!quote:Op donderdag 7 april 2011 22:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Das waar, ze deed het halfslachtig en dat heeft Alex de kop gekost. Zou ze het misschien niet zo heel erg vinden dat Alex weg is?
Als zij het niet doet doet Karim het wel.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was echt héél erg saai. Dat "rustige" zal ze ook in elkaar hebben aangetrokken. Maar het levert geen TV op.
Laura zal nu een nieuw maatje moeten vinden.. en idd Lavenderr, zou ze toenadering tot Karim zoeken, waarvan ze immers weet dat hij een zwak voor haar heeft?
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh zéker! Maar ja, hij is verliefd op haar ....dusquote:Op donderdag 7 april 2011 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Karim verdient toch een veel leukere vrouw dan Laura?
En zij kan hem gebruiken.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh zéker! Maar ja, hij is verliefd op haar ....dus
Uhuh. Laura moet juist niét zo'n gezapige saaie lul als Alex om zich heen hebben hangen. Kan maar zo dat ze opbloeit nu. Karim kan dat wel in haar losmaken denk ik.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als zij het niet doet doet Karim het wel.
Je zag hoe ze waren toen ze geboeid waren, Laura was veel leuker en je kon zien hoeveel lol ze samen hadden.
Ja hoor, denk het wel.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was echt héél erg saai. Dat "rustige" zal ze ook in elkaar hebben aangetrokken. Maar het levert geen TV op.
Laura zal nu een nieuw maatje moeten vinden.. en idd Lavenderr, zou ze toenadering tot Karim zoeken, waarvan ze immers weet dat hij een zwak voor haar heeft?
Nou, je weet maar nooit! Na de red wine in the red trousersquote:Op donderdag 7 april 2011 22:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh. Laura moet juist niét zo'n gezapige saaie lul als Alex om zich heen hebben hangen. Kan maar zo dat ze opbloeit nu. Karim kan dat wel in haar losmaken denk ik.
Al zie ik haar nog niet 1-2-3 half dronken die rooie broek openritsen, maar da's ook meteen wel een fíkse stap verder.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |