SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDEN
[ Bericht 0% gewijzigd door Morthill op 07-04-2011 22:12:44 ]<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Die moest je alleen weer een zak over der hoofd doen omdat haar lippen groter waren dan die van Mick Jagger en Steven Tyler samenquote:Op donderdag 7 april 2011 22:07 schreef Misan het volgende:
Morthill, dat wijf een ontzettend ingevallen drugsbek zeg
Maar Nathalie Portman heeft niets meer dan een leuk koppie en een normaal postuur. Echt een lekker wijf vind ik het niet, niet zoals een Angelina Jolie was ofzo
Wat een lelijke grafhoer is die Jolie zeg, ongelofelijk. Net zoals Megan Fox, ook al zo'n botox slet.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:07 schreef Misan het volgende:
Morthill, dat wijf een ontzettend ingevallen drugsbek zeg
Maar Nathalie Portman heeft niets meer dan een leuk koppie en een normaal postuur. Echt een lekker wijf vind ik het niet, niet zoals een Angelina Jolie was ofzo
vandaar ook in de verleden tijd geschrevenquote:Op donderdag 7 april 2011 22:10 schreef RitseB het volgende:
[..]
Wat een lelijke grafhoer is die Jolie zeg, ongelofelijk. Net zoals Megan Fox, ook al zo'n botox slet.
Megan Fox is zo afstotelijk lelijkquote:Op donderdag 7 april 2011 22:10 schreef RitseB het volgende:
[..]
Wat een lelijke grafhoer is die Jolie zeg, ongelofelijk. Net zoals Megan Fox, ook al zo'n botox slet.
sorry Fabio, ik was je vergeten, speciaal voor jou:quote:
en niet alleen lekker met nat haarquote:Op donderdag 7 april 2011 22:15 schreef Morthill het volgende:
[..]
Megan Fox is zo afstotelijk lelijk
[ afbeelding ]
liever dit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben geen fan van Megan Fox en al helemaal niet van die volgeplamuurde gezichtjes maar dit:quote:Op donderdag 7 april 2011 22:15 schreef Morthill het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
liever dit
hoe vind je dat soort smeerlapperij toch steeds?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:19 schreef Morthill het volgende:
[..]
sorry Fabio, ik was je vergeten, speciaal voor jou:
[ afbeelding ]
simpel. ik googel Johnny Depp en dat was een van de eerste hitsquote:Op donderdag 7 april 2011 22:22 schreef Misan het volgende:
[..]
hoe vind je dat soort smeerlapperij toch steeds?
Bel me dan ff, doe ik het wel voor jequote:Op donderdag 7 april 2011 22:23 schreef Morthill het volgende:
[..]
simpel. ik googel Johnny Depp en dat was een van de eerste hits
en Cliffy
[ afbeelding ]
daar zou ik niet eens bij in bed stappen
Is goedquote:Op donderdag 7 april 2011 22:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Bel me dan ff, doe ik het wel voor je
Thnxquote:Op donderdag 7 april 2011 22:26 schreef Morthill het volgende:
[..]
Is goedvolgende keer dat Megan aanbelt verwijs ik er ff door.
Dat bedoel ik dus met plamuur. Maar afstotelijk lelijk?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:23 schreef Morthill het volgende:
[..]
simpel. ik googel Johnny Depp en dat was een van de eerste hits
en Cliffy
[ afbeelding ]
daar zou ik niet eens bij in bed stappen
Momenteel? een dekbedovertrek en een kitlerquote:Op donderdag 7 april 2011 22:28 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus met plamuur. Maar afstotelijk lelijk?![]()
Ben wel benieuwd wat jij thuis op de bank heb zitten dan..
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:29 schreef Morthill het volgende:
[..]
Momenteel? een dekbedovertrek en een kitler
Wat is photoshop toch een mooi programmaquote:Op donderdag 7 april 2011 22:30 schreef Misan het volgende:
http://img137.imagevenue.(...)iwall1_122_246lo.jpg
zeker en wat is Gigi Ravelli toch een ontzettend lekker wijfquote:Op donderdag 7 april 2011 22:31 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wat is photoshop toch een mooi programma
Yo Vincenze, waarom post je pasfoto's?quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:32 schreef Morthill het volgende:
[..]
Yo Vincenze, waarom post je pasfoto's?
quote:Een pasfoto voor gebruik op een reisdocument heeft enkele bijzondere kenmerken:
Eisen waaraan de pasfoto moet voldoen:
- De pasfoto moet van recente datum zijn en een goed gelijkend beeld van de aanvrager geven.
- Het gebruik van een reproductie of van een eerder gebruikte pasfoto is niet toegestaan.
- Er mag zowel een zwart/wit- als een kleurenfoto gebruikt worden.
- Het gezicht van de aanvrager dient recht van voren, tegen een lichte, egale achtergrond te zijn
gefotografeerd.
- De te bevestigen pasfoto dient 35 bij 45 mm te zijn.
- De breedte van het hoofd dient ± 2 cm van de afbeelding in beslag te nemen.
- Beide ogen dienen zichtbaar te zijn, eventueel achter een bril met doorschijnende glazen. Een
donkere bril is alleen op aantoonbare medische gronden toegestaan.
- Het hoofd dient onbedekt te zijn, tenzij godsdienstige, levensbeschouwelijke of medische
oorzaken zich hiertegen verzetten.
De vakfotograaf weet aan welke eisen een pasfoto moet voldoen.
Mwah, ik dig die spleet in d'r bakkes niet erg. Verder wel een verdomd geile blik in d'r harses.. Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:31 schreef Misan het volgende:
[..]
zeker en wat is Gigi Ravelli toch een ontzettend lekker wijf
quote:
Ik zie mijn sexy hoofd graag overalquote:Op donderdag 7 april 2011 22:32 schreef Morthill het volgende:
[..]
Yo Vincenze, waarom post je pasfoto's?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:35 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik zie mijn sexy hoofd graag overal
KIPGEZIIIIICHT!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoorde laatst van GB dat je kip zat te eten en niet je hele smuigeltje had ondergesmeerd!
* Poit is trots op jeOp donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
kale klitler?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Mwah, ik dig die spleet in d'r bakkes niet erg. Verder wel een verdomd geile blik in d'r harses.. Dat dan weer wel.
Trouwens.. Morthill.. Kitler!![]()
Heb niets met katten maar mocht er ooit een kat in m'n huis komen moet het een kitler zijn!
Dankquote:Op donderdag 7 april 2011 22:36 schreef Poit het volgende:
[..]
KIPGEZIIIIICHT!
Hoorde laatst van GB dat je kip zat te eten en niet je hele smuigeltje had ondergesmeerd!
* Poit is trots op je
Ben je soms afgewezen door je kat vandaag? Adem in, adem uitquote:Op donderdag 7 april 2011 22:34 schreef Morthill het volgende:
[..]ja goh, hij mag hem niet gebruiken in zijn paspoort, hoe scherp oh Nostradamus
Want ik ben anders dan andere dagen? Na wat, vier jaar, had je toch wel mogen weten dat ik zuurder ben dan een citroen in een azijnbad.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:38 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ben je soms afgewezen door je kat vandaag? Adem in, adem uit
PVV Pim Vortuyn Vondsquote:Op donderdag 7 april 2011 22:44 schreef Misan het volgende:
[..]
wat jammer
"ik heb gewoon allemaal namen die ik leuk vond aangekruisd"
Het is echt!quote:Op donderdag 7 april 2011 23:01 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dat kan toch niet echt zijn... Ik kan het niet eens helemaal afkijken zo erg haha
Kansloos... de tering....quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:15 schreef Morthill het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
liever dit
Als we allemaal een tweet posten dat het weekend is, dan zal iedereen het wel geloven dat het al weekend is.quote:
jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:05 schreef Kuukske het volgende:
Oeh.. ik wou iets zeggen.. Euhm.. Wat ook alweer.
OJA OJA!
Hebben jullie ook al zo'n zin in LA Noire?.
Mie toe.quote:
Ja, maar duurt nog zo langquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:05 schreef Kuukske het volgende:
OJA OJA!
Absoluutquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:05 schreef Kuukske het volgende:
OJA OJA!
Zeker wetenquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:05 schreef Kuukske het volgende:
OJA OJA!
[vrijdag] Ik heb altijd zin [/vrijdag].quote:
Staat al sinds november in de preorderquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:05 schreef Kuukske het volgende:
OJA OJA!
Ow, da's enthousiast.quote:
Uncharted 3 staat ook al sinds december in de preorderquote:
Katjesquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:48 schreef GameBabe het volgende:
Goedemorgen!
Lekker geslapen? Het vriendje mistte de laatste trein, dus moest alleen slapen... met de kat... De kat ging pas om half 4 op mijn hoofd zitten vannacht, hij leert het wel
Ik ga het allemaal niet pre-orderen. Ik ga 's morgens gewoon naar de winkel en zorg dat ik vooraan staquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:48 schreef Tain het volgende:
Uncharted 3 staat ook al sinds december in de preorder
En vriendje? Is die ooit nog thuis gekomen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:48 schreef GameBabe het volgende:
Goedemorgen!
Lekker geslapen? Het vriendje mistte de laatste trein, dus moest alleen slapen... met de kat... De kat ging pas om half 4 op mijn hoofd zitten vannacht, hij leert het wel
Jup, eng wijf...quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ga het allemaal niet pre-orderen. Ik ga 's morgens gewoon naar de winkel en zorg dat ik vooraan sta. Al helemaal bij U3. Was er niet een keer een filmpje van een meisje dat bijna klaar kwam toen Black Ops gereleased werd?
, nouja.. dat dan, maar iets minder erg.
Daar ben ik te lui voorquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ga het allemaal niet pre-orderen. Ik ga 's morgens gewoon naar de winkel en zorg dat ik vooraan sta. Al helemaal bij U3. Was er niet een keer een filmpje van een meisje dat bijna klaar kwam toen Black Ops gereleased werd?
, nouja.. dat dan, maar iets minder erg.
Ja, die!quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jup, eng wijf...
http://www.cutscene.nl/40(...)zijn-angstaanjagend/
quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jup, eng wijf...
http://www.cutscene.nl/40(...)zijn-angstaanjagend/
quote:poit
Posted november 17, 2010 at 10:51 AM
Ik zou dr doen!
Nee, daarom is Poit ook mijn broertjequote:
daar heb ik ook zin in, maar ziet er nu naar uit dat het voor mij nog minimaal 12 uur gaat durenquote:
Hier, een handige hulpsite: http://www.ishetalweekend.nl/quote:
Duidelijk!quote:
Kan ik een verzoekje indienen dat niemand dat afschuwelijke nummer post?quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja, maar duurt nog zo lang. En morguh btw.
Thank god its Friday
quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Kan ik een verzoekje indienen dat niemand dat afschuwelijke nummer post?
Anders moet ik weer de hele avond luisteren naar een friday/bieber mix die fruit er van maakt
Hand voor je mond.quote:
neujquote:
quote:
Wat? Het is Bob Dylan! (soort van iig!)quote:
Je hebt de goden wel verzocht met je vraag om het niet te doen.quote:
Pubers ook hier, hkad gehoopt dat ze mijn bezoekje wel zouden begrijpen! Anders stuur ik fruit gewoon vanavond naar spank, kan hij van de rebecca/bieber-mix genieten!quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je hebt de goden wel verzocht met je vraag om het niet te doen.
Met een biertje erbij zullen ze het nog waarderen ook.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Pubers ook hier, hkad gehoopt dat ze mijn bezoekje wel zouden begrijpen! Anders stuur ik fruit gewoon vanavond naar spank, kan hij van de rebecca/bieber-mix genieten!
quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Pubers ook hier, hkad gehoopt dat ze mijn bezoekje wel zouden begrijpen! Anders stuur ik fruit gewoon vanavond naar spank, kan hij van de rebecca/bieber-mix genieten!
Wel zijn zelf gemaakte peggle dan!quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]Bieber+Black + Peggle = partyhardy!
Ik wil daar ook bij zijn!!quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ahh.quote:
Wie wil er nu niet bij Bieber muziek zijnquote:
Eh. Ik.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wie wil er nu niet bij Bieber muziek zijn
Naar Sziget?quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:19 schreef Gamer_V het volgende:
Kees van Hondt naar Szigetoh en de jeugd ofzo
Jij bent toch een vrouw? Dacht dat die allemaal gek waren op Bieber?quote:
Vergeet de tieten nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ahh.![]()
Misschien moeten jullie dan maar een game-avondje organiseren.
En als fruit beloofd om zijn black-bieber mixen weg te laten wil ik wel voor voedsel zorgen. (en bier natuurlijk)
Kuuk is een soort van Gothicquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jij bent toch een vrouw? Dacht dat die allemaal gek waren op Bieber?
Of alleen die onder de 15 jaar?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Naar Sziget?
Ben benieuwd of het publiek daar ook met vuilcontainers gaan crowdsurfen.. Zal wel aangezien daar meer Nederlanders zijn dan Hongaren
Haha, ja dusquote:
Zo'n een batgirlquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jij bent toch een vrouw? Dacht dat die allemaal gek waren op Bieber?
Of alleen die onder de 15 jaar?
Nou.. nah. Dat is wel heel rigoureus. Ik val nog onder de alto-klassificatie van de eind jaren '90, vóór de r3g3Nb0OwG-alto's uit werden gevonden.quote:
Niet alleen dat, ik ga er met vrienden al roadtrippend heenquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, ja dus
Ga je naar Sziget dan V-tje?
Kleurrijke pics?quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou.. nah. Dat is wel heel rigoureus. Ik val nog onder de alto-klassificatie van de eind jaren '90, vóór de r3g3Nb0OwG-alto's uit werden gevonden.
Mja, dat waren van die figuren die in gekleurde Overseaz-broeken rondliepen, en van die hele felle shirtjes aan hadden en en en .. nouja. Gewoon veel te veel kleur aan haddenquote:
Akuutje kent dat verschil niet..quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou.. nah. Dat is wel heel rigoureus. Ik val nog onder de alto-klassificatie van de eind jaren '90, vóór de r3g3Nb0OwG-alto's uit werden gevonden.
Awesome dude!!quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:28 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Niet alleen dat, ik ga er met vrienden al roadtrippend heen
Iemand van ons groepje heeft er een extra dag in Budapest doorheen gedrukt, waarin we wel gewoon in een hostel oid slapen, nu snap ik waaromquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Pas alleen wel op tijdens de terugreis.. Heb teveel ongelukken gezien door mensen die te moe waren om te rijden.. (veel hollanders..)
Mocht je op de tolweg komen zorg dat je een geldig vignet hebtquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:28 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Niet alleen dat, ik ga er met vrienden al roadtrippend heen
Staat al op iemands uitzoeklijstjequote:Op vrijdag 8 april 2011 10:33 schreef Tain het volgende:
[..]
Mocht je op de tolweg komen zorg dat je een geldig vignet hebt
quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, dat waren van die figuren die in gekleurde Overseaz-broeken rondliepen, en van die hele felle shirtjes aan hadden en en en .. nouja. Gewoon veel te veel kleur aan hadden.
Húúú.quote:
http://www.anwb.nl/bestem(...)18&themaId=BEST_P_56quote:
quote:Er zijn geen tolhokjes langs de tolwegen. U dient vóórdat u een snelweg oprijdt, al tol betaald te hebben. Dat kan o.a. bij de grensovergangen, bij nagenoeg alle benzinestations en bij verkoopadressen van de beheerder van de snelwegen. Deze verkooppunten worden met borden vignette / matrica aangegeven.
De e-vignetten zijn ook vooraf via internet te bestellen: zie hiervoor de site www.autopalyamatrica.hu of www.motorway.hu.
Volgens mij stond alleen Zwitserland op het uitzoeklijstje van die persoonquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:36 schreef Tain het volgende:
[..]
http://www.anwb.nl/bestem(...)18&themaId=BEST_P_56
[..]
Oostbloklandenquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:37 schreef Tain het volgende:
Boete was lang geleden iets van 1000 gulden omgerekend
Da's veel bier.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:37 schreef Tain het volgende:
Boete was lang geleden iets van 1000 gulden omgerekend
Sowieso is er een gouden regel.. Niet douchen op Sziget zelf maar 1 keer, halverwege, boedapest in en alle troep van je afweken en een van de ultra awesome badhuizen die ze daar hebbenquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:33 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Iemand van ons groepje heeft er een extra dag in Budapest doorheen gedrukt, waarin we wel gewoon in een hostel oid slapen, nu snap ik waaromIn totaal blijven we toch wel twee en een halve week weg, dus geen haast
de woorden gouden en douchen staan wel gevaarlijk dichtbij elkaar, Poitiequote:Op vrijdag 8 april 2011 10:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Sowieso is er een gouden regel.. Niet douchen op Sziget zelf maar 1 keer, halverwege, boedapest in en alle troep van je afweken en een van de ultra awesome badhuizen die ze daar hebben
Dat staat vrij hoog op de to-do list jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Sowieso is er een gouden regel.. Niet douchen op Sziget zelf maar 1 keer, halverwege, boedapest in en alle troep van je afweken en een van de ultra awesome badhuizen die ze daar hebben
quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:43 schreef Tain het volgende:
[..]
de woorden gouden en douchen staan wel gevaarlijk dichtbij elkaar, Poitie
Ik heb er maar iets van 200, sorry.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:45 schreef AQuila360 het volgende:
Heeft iemand van jullie nog 360 games te koop?
Moet je het vooral zeggen jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Kan ik een verzoekje indienen dat niemand dat afschuwelijke nummer post?
Anders moet ik weer de hele avond luisteren naar een friday/bieber mix die fruit er van maakt
Verkopen gek!quote:
quote:
Z'n gangetje.quote:
Een Seat Leon?quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:47 schreef Gamer_V het volgende:
Belangrijk punt op elke roadtrip natuurlijk
kicking in the front seat
sitting in the back seat
gotta make my mind up
which seat do i take?
Het zijn voornamelijk goedkope pc games die ik een jaar of tien geleden verzameld heb. Grootste gedeelte zit geen waarde aan, en de paar die wel waarde hebben voor de verzamelaar zijn de jaren niet al te vriendelijk voor geweest.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Verkopen gek!
Heb je geld voor je trippy road ding
Oja maar meneer V ik vroeg ook om 360 games he.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:49 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Het zijn voornamelijk goedkope pc games die ik een jaar of tien geleden verzameld heb. Grootste gedeelte zit geen waarde aan, en de paar die wel waarde hebben voor de verzamelaar zijn de jaren niet al te vriendelijk voor geweest.
Daar gaat mijn enthousiasme.quote:
Ik ben blij dat wij geen zaken hebben kunnen doen,quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oja maar meneer V ik vroeg ook om 360 games he.
Toch bedankt voor de moeite
Met vriendelijke groeten,
AQuila360
quote:
En dat is niet onbewustquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:43 schreef Tain het volgende:
[..]
de woorden gouden en douchen staan wel gevaarlijk dichtbij elkaar, Poitie
Serieus.. Ik heb me nog NOOIT zo ongemakkelijk gevoeld als in een striptent in Budapest.. Niet mijn dingquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:44 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Dat staat vrij hoog op de to-do list jaNaast een cursus pottenbakken en een goedkope striptent natuurlijk
Hoezo>?quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:53 schreef Poit het volgende:
Serieus.. Ik heb me nog NOOIT zo ongemakkelijk gevoeld als in een striptent in Budapest.. Niet mijn ding
2 net niet lekkere wijven die met hun natte kale blote poes vlekken op je broek aan het maken zijnquote:
Húúú.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:56 schreef Poit het volgende:
2 net niet lekkere wijven die met hun natte kale blote poes vlekken op je broek aan het maken zijn
Constant dat opdringerige.. Nee, niet mijn ding..
Wat?quote:
Nouja, ik vormde me een mental image. En het was niet plezant.quote:
Oostblokcultuur opsnuiven!quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:56 schreef Poit het volgende:
[..]
2 net niet lekkere wijven die met hun natte kale blote poes vlekken op je broek aan het maken zijn
quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Zie die vlekken maar eens uit je broek te krijgen inderdaad....quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nouja, ik vormde me een mental image. En het was niet plezant.
TVDquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:01 schreef SuperFruitig het volgende:
PARTYINGPARTYING
![]()
PARTYINGPARTYING
![]()
FUNFUN
FUN
FUN
Robijn kan het wel aan.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:04 schreef Poit het volgende:
Zie die vlekken maar eens uit je broek te krijgen inderdaad....
TVD?quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Zie die vlekken maar eens uit je broek te krijgen inderdaad....
[..]
TVD
Robijn, met die stomme kutbeerquote:
TIET VOOR DUBSTEP!quote:
Dat ligt eraan welke ethische theorie je aanhoudt. Opgelost.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:10 schreef SpankmasterC het volgende:
Zo, op naar college, gaat gezellig over Targeted Killings, van die moordaanslagen op vermoedelijke terroristen door o.a. onbemande vliegtuigen waarbij ook vele burgers het leven laten. Gaan we het erover hebben of dit nu wel of niet acceptabel is, vanuit verschillende internationaal oorlogsrechtsfilosofische standpunten!
quote:
Ik zal mijn vrijgezelle vriendinnen optrommelen voor je.quote:
Naissssssssquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik zal mijn vrijgezelle vriendinnen optrommelen voor je.
In dit geval dan misschien wel.quote:
Wie nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:57 schreef Kuukske het volgende:
Wie van jullie is hier ook alweer ICT-ig bezig? Ik heb een vraag die ik even wil PM-en.
jij altijdquote:
You love it and you know it!quote:
Format C:\ !quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:57 schreef Kuukske het volgende:
Wie van jullie is hier ook alweer ICT-ig bezig? Ik heb een vraag die ik even wil PM-en.
Zó onderontwikkeld ben ik nou ook weer niet op ICT-vlak.quote:
Serieus???quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:15 schreef Fallen het volgende:
* Fallen 's eerste dagen bij de Packard Bell Support Desk en achter de computer van de supervisor....
(dag 2.... ik weet het allemaal nog niet uit mijn hoofd en doe dus vrolijk de stappen met de klant mee)
* Sir, what we're going to do is a full restore of your system. Do you have back-ups of your personal files?
- Yes.
* Okay, let's start with fdisk. Could you type "fdisk" at the command prompt and press <Enter>.
- Yup. Done
* Okay, next select the partition, and select delete.
- Ehm, okay... found it... done, I think....?!
* Does it say "Partition deleted" ?
- Yes.
* Crap.... so does mine....
<Silence>
* Sir... I have to put you on hold for a second, my apologies...
<SIlence>
* Sir, I'll transfer you to one of my colleagues.....
- Okay.... good luck with your PC... *smirk*
RAAAAAAAAAAAAGGGGGGGGGE!!!!!!!!!!ehmmm.... chef... heb je backups van deze PC?
wat moet je met 360 games, je kan ze toch nooit allemaal uitspelenquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oja maar meneer V ik vroeg ook om 360 games he.
Toch bedankt voor de moeite
Met vriendelijke groeten,
AQuila360
quote:
quote:
\quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:15 schreef Fallen het volgende:
* Fallen 's eerste dagen bij de Packard Bell Support Desk en achter de computer van de supervisor....
(dag 2.... ik weet het allemaal nog niet uit mijn hoofd en doe dus vrolijk de stappen met de klant mee)
* Sir, what we're going to do is a full restore of your system. Do you have back-ups of your personal files?
- Yes.
* Okay, let's start with fdisk. Could you type "fdisk" at the command prompt and press <Enter>.
- Yup. Done
- Yes.
<Silence>
<SIlence>
No wayquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:15 schreef Fallen het volgende:
- Yes.
- Yup. Done
- Yes.
<Silence>
<SIlence>
Blond?!quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:15 schreef Fallen het volgende:
- Yes.
- Yup. Done
- Yes.
<Silence>
<SIlence>
lollerhoax ditquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:15 schreef Fallen het volgende:
- Yes.
- Yup. Done
- Yes.
<Silence>
<SIlence>
yup...quote:
nee, Windows 95 tijdperk...quote:
Oh mehn.quote:
Steekvlammen zijn awesome!!quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:40 schreef Tain het volgende:
Ach Fallen, je moet maar zo denken dat je eigen werkplek verkloten nog best meevalt![]()
Ik heb een keer per ongeluk de test omgeving van een server verwijderd vanwege ruimtegebrek. Vanwege dat ruimtegebrek was de backup dus ook al 2 maanden mislukt.![]()
En ik heb een keer een steekvlam gekregen uit de voeding van onze productieserver
Wat je je "eigen" werkplek noemt....quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:40 schreef Tain het volgende:
Ach Fallen, je moet maar zo denken dat je eigen werkplek verkloten nog best meevalt![]()
Ik heb een keer per ongeluk de test omgeving van een server verwijderd vanwege ruimtegebrek. Vanwege dat ruimtegebrek was de backup dus ook al 2 maanden mislukt.![]()
En ik heb een keer een steekvlam gekregen uit de voeding van onze productieserver
Er ligt dan tenminste geen afdeling of bedrijf platquote:
quote:Maar steekvlammen zijn cool! Ik zal eens zoeken, maar ik heb een keer de meest toffe steekvlam ooit gefilmd.... Van electriciteitsleidingen in de straat.... AWESOME!
Weet ze hoe dat moet dan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:00 schreef Fallen het volgende:
Ik vrees dat de filmpjes op mijn oude toestel staan... zal wel even aan mams vragen of ze die niet wil verwijderen.
Oude telefoons gaan bijna altijd naar mams....
Goed punt... misschien moet ik maar niks zeggen, anders gebeurt het juist...quote:
Ik kan nu allerlei ranzige Poit-dingen zeggen. Maareuhm, nee dat doe ik nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:24 schreef Fallen het volgende:
Moet werken vannacht. Eerste echte klus in m'n uppie.
maar je neemt geen enkel risico?quote:
Omdat beveiliging wel vaker 's nachts moet werken...quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik kan nu allerlei ranzige Poit-dingen zeggen. Maareuhm, nee dat doe ik niet.
Leuk! Maar waarom 's nachts?
Hele nacht beetje FOK!ken op je werk dus?quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:26 schreef Fallen het volgende:
[..]
Omdat beveiliging wel vaker 's nachts moet werken...
Ik denk dat ze twijfelt over Belgiëquote:
BELGIË!quote:
Is er leven op Pluto?quote:
Oh, ja. Tuurlijkquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:26 schreef Fallen het volgende:
Omdat beveiliging wel vaker 's nachts moet werken...
Mja, zo zou je het kunnen zeggen.quote:
Klopt, ubersaai.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:27 schreef Gamer_V het volgende:
FOK! is dood na drie uur 's nachts en de SC al na twaalven
Kun je dansen op de maan?quote:
Is er een plaats tussen de sterren waar ik heen kan gaan?quote:
De gaybar?quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:35 schreef Gamer_V het volgende:
Is er een plaats tussen de sterren waar ik heen kan gaan?
Van alle plekken tussen de sterren denk je daar aan. Beetje jammerquote:
Het is vrijdag.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:36 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Van alle plekken tussen de sterren denk je daar aan. Beetje jammer
quote:
It's friday, friday, gotta get down on friday!quote:
Ik wilde 'm ook posten maar dan moest ik weer een xtra tab openenquote:
Ja, precies. Dat.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:37 schreef Gamer_V het volgende:
It's friday, friday, gota get down on friday!
Ik krijg gelijk flashbacks naar Spank die dit nummer meezingt.. Die gast heeft talent!!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:50 schreef Poit het volgende:
Pff, ik zit hier nog wel een uurtje of wat..
Ah ik voel me je mee!quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:50 schreef Poit het volgende:
Pff, ik zit hier nog wel een uurtje of wat..
FUN FUN FUNquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:56 schreef SuperFruitig het volgende:
ITS FRIDAY FRIDAY GONNA GET DOWN ON FRIDAY
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:09 schreef badboynova het volgende:
HET IS WEEKEND, en iedereen weet wat dat inhoud "GAM SC Gespierde bovenlijven SC "
quote:
Crysis fan hier morgen begin ik er aanquote:
Ik ontwijk wel heel Brabant voor de zekerheidquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:52 schreef Rossdale het volgende:
Zo weer motorles
U wordt voor uw eigen veiligheid verzocht oosterhout en omgeving gelieve per direct te verlaten!
Niet leuk?quote:
Die shit is nooit leuk maar het is nu eenmaal ''gezond''quote:
Succes kerel!quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:44 schreef Fallen het volgende:
Groeten vanaf mijn werkplek. Nog iets meer dan 10 uur te gaan.
fdisk doenquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:44 schreef Fallen het volgende:
Groeten vanaf mijn werkplek. Nog iets meer dan 10 uur te gaan.
Je mag ook gewoon langskomen hoor.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Succes kerel!
Zal ik doen alsof ik een inbreken ben.. Maakt het een stuk spannender voor je
PC's staan uit en mijn Mac herkent het commando niet.quote:
Waar ben je aan het oppassen dan??quote:
Macquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:07 schreef Fallen het volgende:
[..]
PC's staan uit en mijn Mac herkent het commando niet.
Groot kantorengebouw in Amsterdam. Alleen werkt de alarminstallatie niet en moet er dus iemand 24 uur per dag zitten.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Waar ben je aan het oppassen dan??
Oeh, trouwens. Nieuwe album van de Foo Fighters is pretty damn nice
Amsterdam is me net iets te ver fietsen..quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:10 schreef Fallen het volgende:
[..]
Groot kantorengebouw in Amsterdam. Alleen werkt de alarminstallatie niet en moet er dus iemand 24 uur per dag zitten.
Maandag wordt de installatie vervangen.
Will do.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Amsterdam is me net iets te ver fietsen..
Ik ben er trouwens vandoor.. Werkze Fallen! Ik zal aan je denken als ik me nog een paar keer omdraai..
Oeh, en kijk even op m'n facebook, share net een behoorlijk nice filmpje
gooi jy crisis erinquote:
Mergenquote:
zakdoekje erbij.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:20 schreef AQuila360 het volgende:
De 1e gegevens van mass effect zijn bekend en ben niet blij met alles
quote:
ik speel hem in fase.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:26 schreef AQuila360 het volgende:
BBn ik zie jou niet echt vlotten met Crysis 2?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |