SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDEN
[ Bericht 0% gewijzigd door Morthill op 07-04-2011 22:12:44 ]<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Die moest je alleen weer een zak over der hoofd doen omdat haar lippen groter waren dan die van Mick Jagger en Steven Tyler samenquote:Op donderdag 7 april 2011 22:07 schreef Misan het volgende:
Morthill, dat wijf een ontzettend ingevallen drugsbek zeg
Maar Nathalie Portman heeft niets meer dan een leuk koppie en een normaal postuur. Echt een lekker wijf vind ik het niet, niet zoals een Angelina Jolie was ofzo
Wat een lelijke grafhoer is die Jolie zeg, ongelofelijk. Net zoals Megan Fox, ook al zo'n botox slet.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:07 schreef Misan het volgende:
Morthill, dat wijf een ontzettend ingevallen drugsbek zeg
Maar Nathalie Portman heeft niets meer dan een leuk koppie en een normaal postuur. Echt een lekker wijf vind ik het niet, niet zoals een Angelina Jolie was ofzo
vandaar ook in de verleden tijd geschrevenquote:Op donderdag 7 april 2011 22:10 schreef RitseB het volgende:
[..]
Wat een lelijke grafhoer is die Jolie zeg, ongelofelijk. Net zoals Megan Fox, ook al zo'n botox slet.
Megan Fox is zo afstotelijk lelijkquote:Op donderdag 7 april 2011 22:10 schreef RitseB het volgende:
[..]
Wat een lelijke grafhoer is die Jolie zeg, ongelofelijk. Net zoals Megan Fox, ook al zo'n botox slet.
sorry Fabio, ik was je vergeten, speciaal voor jou:quote:
en niet alleen lekker met nat haarquote:Op donderdag 7 april 2011 22:15 schreef Morthill het volgende:
[..]
Megan Fox is zo afstotelijk lelijk
[ afbeelding ]
liever dit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben geen fan van Megan Fox en al helemaal niet van die volgeplamuurde gezichtjes maar dit:quote:Op donderdag 7 april 2011 22:15 schreef Morthill het volgende:
[..]
Megan Fox is zo afstotelijk lelijk
[ afbeelding ]
liever dit
hoe vind je dat soort smeerlapperij toch steeds?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:19 schreef Morthill het volgende:
[..]
sorry Fabio, ik was je vergeten, speciaal voor jou:
[ afbeelding ]
simpel. ik googel Johnny Depp en dat was een van de eerste hitsquote:Op donderdag 7 april 2011 22:22 schreef Misan het volgende:
[..]
hoe vind je dat soort smeerlapperij toch steeds?
Bel me dan ff, doe ik het wel voor jequote:Op donderdag 7 april 2011 22:23 schreef Morthill het volgende:
[..]
simpel. ik googel Johnny Depp en dat was een van de eerste hits
en Cliffy
[ afbeelding ]
daar zou ik niet eens bij in bed stappen
Is goedquote:Op donderdag 7 april 2011 22:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Bel me dan ff, doe ik het wel voor je
Thnxquote:Op donderdag 7 april 2011 22:26 schreef Morthill het volgende:
[..]
Is goedvolgende keer dat Megan aanbelt verwijs ik er ff door.
Dat bedoel ik dus met plamuur. Maar afstotelijk lelijk?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:23 schreef Morthill het volgende:
[..]
simpel. ik googel Johnny Depp en dat was een van de eerste hits
en Cliffy
[ afbeelding ]
daar zou ik niet eens bij in bed stappen
Momenteel? een dekbedovertrek en een kitlerquote:Op donderdag 7 april 2011 22:28 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus met plamuur. Maar afstotelijk lelijk?![]()
Ben wel benieuwd wat jij thuis op de bank heb zitten dan..
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:29 schreef Morthill het volgende:
[..]
Momenteel? een dekbedovertrek en een kitler
Wat is photoshop toch een mooi programmaquote:Op donderdag 7 april 2011 22:30 schreef Misan het volgende:
http://img137.imagevenue.(...)iwall1_122_246lo.jpg
zeker en wat is Gigi Ravelli toch een ontzettend lekker wijfquote:Op donderdag 7 april 2011 22:31 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wat is photoshop toch een mooi programma
Yo Vincenze, waarom post je pasfoto's?quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:32 schreef Morthill het volgende:
[..]
Yo Vincenze, waarom post je pasfoto's?
quote:Een pasfoto voor gebruik op een reisdocument heeft enkele bijzondere kenmerken:
Eisen waaraan de pasfoto moet voldoen:
- De pasfoto moet van recente datum zijn en een goed gelijkend beeld van de aanvrager geven.
- Het gebruik van een reproductie of van een eerder gebruikte pasfoto is niet toegestaan.
- Er mag zowel een zwart/wit- als een kleurenfoto gebruikt worden.
- Het gezicht van de aanvrager dient recht van voren, tegen een lichte, egale achtergrond te zijn
gefotografeerd.
- De te bevestigen pasfoto dient 35 bij 45 mm te zijn.
- De breedte van het hoofd dient ± 2 cm van de afbeelding in beslag te nemen.
- Beide ogen dienen zichtbaar te zijn, eventueel achter een bril met doorschijnende glazen. Een
donkere bril is alleen op aantoonbare medische gronden toegestaan.
- Het hoofd dient onbedekt te zijn, tenzij godsdienstige, levensbeschouwelijke of medische
oorzaken zich hiertegen verzetten.
De vakfotograaf weet aan welke eisen een pasfoto moet voldoen.
Mwah, ik dig die spleet in d'r bakkes niet erg. Verder wel een verdomd geile blik in d'r harses.. Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:31 schreef Misan het volgende:
[..]
zeker en wat is Gigi Ravelli toch een ontzettend lekker wijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |