Nogal ja.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:34 schreef Kaasmix het volgende:
Duurde idd erg lang.
Gare vragen trouwens
Ja psies, daar heeft ze een PA voorquote:
daarom werkt dat lapo geneuzel niet! Daar betalen we nu voor! KEIHARD!quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:33 schreef Beaudelaire het volgende:
Dat rad was echt leuk. Iedere week doen.
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
Pffff kan de Lapo niet wat sneller een topic aan maken
Topic hunten en dan ook nog een Fipo machen..quote:Op donderdag 7 april 2011 21:33 schreef versabommie het volgende:
Echt! En monique werd weer gematst..
Ohw weer een Philip spotje..
Ik had gezegd, niet aan Karim want die is zo zweverig. Die red zich wel.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:34 schreef Greys het volgende:
Nou, Laura is dus ook geen 'vriendinnen' met Joanna meer nu ze Flip uit een vliegtuig wil laten pletteren
Schotse zo te zienquote:
Wie heeft dat bedacht dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
daarom werkt dat lapo geneuzel niet! Daar betalen we nu voor! KEIHARD!
Lapo telt ook niet bij de uitzendtopics.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK ben een fakking eindbaas topichunten!quote:Op donderdag 7 april 2011 21:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Topic hunten en dan ook nog een Fipo machen..
Inderdaad Afschaffen dat gezeik!quote:Op donderdag 7 april 2011 21:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze hadden geen punaises in huis!quote:Op donderdag 7 april 2011 21:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Is dat niet het jurkje van Jo wat Laura aan heeft, wat ze vorige week gekregen heeft? Jo had maar eentje toch? Maar haar jurkje lijkt dezelfde..
En die jurkjes zijn leuk, alleen jammer dat er steeds zo gehesen moet worden.. Vind dat geen gezicht!
Ja, iedere keer die Flip in beeld wordt wel een beetje overkillquote:
PSIES!quote:Op donderdag 7 april 2011 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Inderdaad Afschaffen dat gezeik!
Van mij part zet een mod 10 topics klaar... als het maar wat sneller gaat
mams van Jo heeft het goed gedaan. Dochter VOL in de aandachtquote:Op donderdag 7 april 2011 21:35 schreef ikke79 het volgende:
ik word er niet goed van hoeveel aandacht die kut krijgt![]()
![]()
![]()
Ja, dat is de tubedressquote:Op donderdag 7 april 2011 21:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Is dat niet het jurkje van Jo wat Laura aan heeft, wat ze vorige week gekregen heeft? Jo had maar eentje toch? Maar haar jurkje lijkt dezelfde..
En die jurkjes zijn leuk, alleen jammer dat er steeds zo gehesen moet worden.. Vind dat geen gezicht!
Flets, vlak, kleurloos, leeg.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:34 schreef wieweetwatt het volgende:
stom wijf, Laura... en dan hou ik me nog netjes
Ik vind flip ook een schatje trouwensquote:
baasspelertquote:Op donderdag 7 april 2011 21:35 schreef Gert het volgende:
[..]
En nou kappen met dat gejank om 2 minuten niet kunnen posten.![]()
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:36 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik vind flip ook een schatje trouwens
Dit.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:36 schreef meneertje1972 het volgende:
Waarom is 90% van de LIVE show herhaling? Laat dat vragenrad toch een half uur draaien !
JA!quote:Op donderdag 7 april 2011 21:36 schreef Fikkert2 het volgende:
Krijgen we normaal niet vaker een tussenstand te horen ?
Dat was sarcasmequote:Op donderdag 7 april 2011 21:36 schreef Greys het volgende:
Ze zei vanmiddag nog dat dit een van haar leukste weken in het huis was, dat sekreet
Ja dank u! Is toch Fakking niet normaal! Ik geef me 200 duizenmiljoen % gelijkquote:Op donderdag 7 april 2011 21:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
PSIES!
IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK ben het met je eens!
Ik vind Flip écht tofquote:Op donderdag 7 april 2011 21:36 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik vind flip ook een schatje trouwens
Alex die Sharon pakt? Dat gaat echt niet gebeuren hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 21:35 schreef Reksie1981 het volgende:
KAPPEN MET DIT GEZEIK
Wij willen Johanna,
Laura weg,
Kluizen van Philip en Joanna Leeg
Alex die Sharron pakt
Enz.
Nee.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:37 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Maar ook alleen tijdens de liveshows
...de vragen waren op. Redactie kon niet meer verzinnen....quote:Op donderdag 7 april 2011 21:36 schreef meneertje1972 het volgende:
Waarom is 90% van de LIVE show herhaling? Laat dat vragenrad toch een half uur draaien !
Alsof ze genomineerd is en op 5% staat.quote:
Krijg dikke vette ADHD!quote:Op donderdag 7 april 2011 21:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Lapo telt ook niet bij de uitzendtopics.
En nou kappen met dat gejank om 2 minuten niet kunnen posten.![]()
Pardon?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:37 schreef Reksie1981 het volgende:
He vuile hoer op je knieeeen en
nekschot!
En hoe weet ze dat?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:37 schreef flugeltje het volgende:
Dus Dennis neukt al met andere Joanna's?
Bij der arm?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:37 schreef paddy het volgende:
[..]
Alex die Sharon pakt? Dat gaat echt niet gebeuren hoor
Niet te diep zinken in dit spelleke he?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:37 schreef Reksie1981 het volgende:
nekschot!
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:37 schreef flugeltje het volgende:
Dus Dennis neukt al met andere Joanna's?
Doe effe normaal manquote:Op donderdag 7 april 2011 21:37 schreef Reksie1981 het volgende:
nekschot!
Ja duh, het is Jo...quote:
Verwachtte je een ander woordquote:
Die stinkhoer doet me helemaal niksquote:Op donderdag 7 april 2011 21:37 schreef Uberchica het volgende:
Jo roept wel een hoop emoties op onder de Fokkers
Als ik jou was zou ik Hans Anders even een bezoekje gevenquote:Op donderdag 7 april 2011 21:38 schreef Stefan het volgende:
Trumanshow soundtrack
Wat lijken al die vrouwen toch op elkaar trouwens.
Wat is dit hypoctiet wijf in de dagboekkamer.
Ik word gek van die JO SHOWquote:Op donderdag 7 april 2011 21:38 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Niet te diep zinken in dit spelleke he?
net als de vragen aan de telefoon laatst, hebben ze er ook maar 4 gehad ofzoquote:Op donderdag 7 april 2011 21:38 schreef Danny het volgende:
gvd, waarom wordt 80% van SST gevuld met die plastic bimbo?
Dat rad was leuk, maar de regie vond 3 vragen wel weer genoeg
Hoezo verlulde ze zichzelf dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:38 schreef Soury het volgende:
Ze verlult zich keer op keer. Die Dennis was al lang opgerot
'Voor nu' zeiden zo, hoop ook dat het rad nog even komtquote:Op donderdag 7 april 2011 21:38 schreef Danny het volgende:
Van rad naar rat is een klein sprongetjequote:Op donderdag 7 april 2011 21:38 schreef Danny het volgende:
Jo is top!quote:
Dat doosje hadden ze helemaal leeg moeten spelen, dan had je echt leuke tv gehad.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:38 schreef Danny het volgende:
quote:
Ik had al een vermoeden, maar moest zoeken of het zeker wasquote:De pop, die door Matt McMullen is bedacht heeft een skelet met gewrichten en kan in verschillende houdingen worden gezet. Het is een realistische pop te gebruiken als seksueel hulpmiddel voor de geslachtsgemeenschap. De pop heeft hetzelfde doel als de opblaaspop maar is een stuk duurder.
Is zij 24?quote:
Betwijfel het. Nog 20 minuten, we moeten Johanna nog zien en de eliminatie is er ook nog...quote:Op donderdag 7 april 2011 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
'Voor nu' zeiden zo, hoop ook dat het rad nog even komt
En de moeder van Jo sponsort het programma denken we
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:40 schreef itsme het volgende:
Houd je kut kop!![]()
sorry. Ik word gek. zet de tv aan en ik ik ik ik ik
sorry, ik luisterde niet. Maar er zat vast en zeker veel 'ik' en 'mijn' in haar verhaal...quote:
Dat ze kennelijk wist dat Dennis kort na haar vertrek al lag te bonken met een ander.quote:
doe het bij gebrek aan zendtijd anders gewoon op de streams na de show...quote:Op donderdag 7 april 2011 21:39 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat doosje hadden ze helemaal leeg moeten spelen, dan had je echt leuke tv gehad.
ze zien elkaar aan het eind van de show en de rest kun je morgen zien. Want ze hebben nog steeds kijkers nodig.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:40 schreef Chuckster het volgende:
Godver nog 20 minuten en Johanna moet nog langskomen, what the fuck...
Hej! ik heb jou gespot op de SST.nl site reactiesquote:Op donderdag 7 april 2011 21:40 schreef itsme het volgende:
Houd je kut kop!![]()
sorry. Ik word gek. zet de tv aan en ik ik ik ik ik
Daar word je toch gek van? Alsof er geen andere bewoners zijn. Misselijkmakend.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:40 schreef Greys het volgende:
Ja jongens jezus fuck, flikker op met die Jo uit dat beeld
nee gelukkig nietquote:Op donderdag 7 april 2011 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als je naam Joanna is wel ja
Ja relax nou ff.. Djoon moest nog wat Flip-promotie doen!quote:Op donderdag 7 april 2011 21:40 schreef Chuckster het volgende:
Een verrassing kan het nooit geweest zijn, aangezien ze de eerste paar weken in dat huis dagelijks die vent heeft lopen afzeikenquote:Op donderdag 7 april 2011 21:40 schreef Karina het volgende:
Nou ja het lijkt me wel kut als je op zo een manier aan de kant wordt geschoven door je vriend, waar je al zolang mee samen bent.
dat heeft ze toch van haar moeder gehoord?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat ze kennelijk wist dat Dennis kort na haar vertrek al lag te bonken met een ander.
Het vorige topic bleef die van jou open en ging die van de lapo dicht omdat die later was. Lapo telt niet hier. Wel opletten hè, ouwe ritalin kauwert.quote:
nee hoor, hij zit verkeerd omquote:Op donderdag 7 april 2011 21:41 schreef PC eend het volgende:
Jurien heeft zijn shirt verkeerd om aan
Ik heb nog schroevendraaiers overquote:Op donderdag 7 april 2011 21:40 schreef akveor het volgende:
Zo, boeit d'r geen reet wat iedereen ervan denkt....![]()
wie is Jurien?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:41 schreef PC eend het volgende:
Net zo kut als dat zij alleen maar negatief over hem praat terwijl heel Nederland er mee van kan genieten. Boontje komt om z'n loontjequote:Op donderdag 7 april 2011 21:40 schreef Karina het volgende:
Nou ja het lijkt me wel kut als je op zo een manier aan de kant wordt geschoven door je vriend, waar je al zolang mee samen bent.
MIJquote:Op donderdag 7 april 2011 21:40 schreef scooby-doo het volgende:
Die Joanne moet maar eens dat huis uit en lekker bij mij onder de wol kruipen.
hhhhmmmmmm
Ben bang van wel. streamlocks tot morgenochtendquote:Op donderdag 7 april 2011 21:41 schreef Danny het volgende:
[..]
ze zien elkaar aan het eind van de show en de rest kun je morgen zien. Want ze hebben nog steeds kijkers nodig.
Laten ze hier even komen tellenquote:Op donderdag 7 april 2011 21:41 schreef iBenny het volgende:
4.000 berichten op Facebook!
Laten we het vieren... door ehm... er een nieuwe bewoner in te stoppen!
Zult zien dat het gigantisch tegenvalt.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:41 schreef Kaasmix het volgende:
Wat de fuck. Reclame, terwijl er nog zoveel behandeld moet worden?
Geloof er niks van
Ja Johanna ofzoquote:Op donderdag 7 april 2011 21:41 schreef iBenny het volgende:
4.000 berichten op Facebook!
Laten we het vieren... door ehm... er een nieuwe bewoner in te stoppen!
Misschien is ie wel te zien bij Oh Oh Tirol?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat ze kennelijk wist dat Dennis kort na haar vertrek al lag te bonken met een ander.
Wat wil je zien dan? Falex op zn nest?, of Falex op zn nest met Laura?, voorlopig moet Karim er nog uit !quote:Op donderdag 7 april 2011 21:40 schreef meneertje1972 het volgende:
de grote ALEX MOET ERUIT show.
Veel tijd voor Philip & Joanna en wat Karim.
Zet die roze bril eens af, sukkel.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:40 schreef akveor het volgende:
Het boeit Joannageen reet wat iedereen ervan denkt....
![]()
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:41 schreef Urb het volgende:
En toch geloof ik nog geen ene fuck van die hele Dennis meuk zolang het allemaal alleen van MamaJo komt.![]()
Je bedoelt die niets presterende droptoeters....?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar word je toch gek van? Alsof er geen andere bewoners zijn. Misselijkmakend.
wat een kut programma toch ookquote:Op donderdag 7 april 2011 21:42 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ben bang van wel. streamlocks tot morgenochtend
ik wist dat je terug zou komenquote:Op donderdag 7 april 2011 21:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind ze leuk en lief samen... sorry
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zet die roze bril eens af, sukkel.
mee eens!quote:Op donderdag 7 april 2011 21:34 schreef wieweetwatt het volgende:
stom wijf, Laura... en dan hou ik me nog netjes
OK dat heb ik gemistquote:Op donderdag 7 april 2011 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Een verrassing kan het nooit geweest zijn, aangezien ze de eerste paar weken in dat huis dagelijks die vent heeft lopen afzeiken
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:41 schreef PC eend het volgende:
Dat plus dat de liefdesbaby al in December is weggezogen. En vele dingen meerquote:Op donderdag 7 april 2011 21:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Kopen?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Het vorige topic bleef die van jou open en ging die van de lapo dicht omdat die later was. Lapo telt niet hier. Wel opletten hè, ouwe ritalin kauwert.
...ik vrees een cliffhanger aan het eind van de live...quote:Op donderdag 7 april 2011 21:40 schreef Chuckster het volgende:
en toch blijf ik bij die grapquote:Op donderdag 7 april 2011 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Die grap van je kennen we nu wel hoor
Pcies, eerst die buis te diep in haar neus gedrukt denk ik..quote:Op donderdag 7 april 2011 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat plus dat de liefdesbaby al in December is weggezogen. En vele dingen meer
Maar in de uitzending is gezegd dat ze slechts het hoognodige heeft gehoord van haar moeder.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:41 schreef Uberchica het volgende:
[..]
dat heeft ze toch van haar moeder gehoord?
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zet die roze bril eens af, sukkel.
IK??? IK IK IK IK IK IK IK IKquote:Op donderdag 7 april 2011 21:43 schreef paddy het volgende:
Sinds wanneer zijn de users overgegaan van Alex bashen naar Jo bashen? Ik was één van de eersten toch?
dat woirdt dus doorlullen voor bart en renate moeilijke opgaven voor hunquote:Op donderdag 7 april 2011 21:43 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
...ik vrees een cliffhanger aan het eind van de live...
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jurien.... de knapste oud bewoner
True. Maar je weet heus wie hij isquote:Op donderdag 7 april 2011 21:43 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
en toch blijf ik bij die grapHij was er eigenlijk niet...
Erg hequote:Op donderdag 7 april 2011 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, en zie ons kijken![]()
Even nog bellen voor karim
Die humorloze saaiheid serene rust van Alex is gewoon moeilijk in een filmpje te vangen.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:42 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Wat wil je zien dan? Falex op zn nest?, of Falex op zn nest met Laura?, voorlopig moet Karim er nog uit !
Laura eruit!quote:Op donderdag 7 april 2011 21:44 schreef ikke79 het volgende:
dat ze flip er maar uitknikkeren dan gaat jojank misschien ook wel mee
Ja maar muis, dat mag niemand weten.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:43 schreef Soury het volgende:
Dat plus dat de liefdesbaby al in December is weggezogen. En vele dingen meer
heb ze ook gehad Coos en dat het goed bekeken werd en heel komisch wasquote:Op donderdag 7 april 2011 21:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar in de uitzending is gezegd dat ze slechts het hoognodige heeft gehoord van haar moeder.
Maar het lijkt er steeds meer op dat ze onbeprerkt hebben kunnen beppen. Dus misschien ook wel info over de show.
eg nietquote:Op donderdag 7 april 2011 21:44 schreef Flow3r het volgende:
zeg, ouwehoer eens niet zoveel![]()
beter stem je voor karim
Maar liefst drie!quote:Op donderdag 7 april 2011 21:45 schreef Chuckster het volgende:
"Er zitten nog veel geheimen in het huis"
hmmquote:
Straks dit filmpje maar even helemaal kijken danquote:Op donderdag 7 april 2011 21:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies...
Maar he, wij vallen niet onder de noemenswaardige Social Media
daar ken ik hem ook van, van die fotoquote:Op donderdag 7 april 2011 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou hij zag er lekker hot uit op die foto
Het is al sinds BB1 met anouk bekend dat bewoners die het moeilijk hebben ff contact met het thuisfront kunnen krijgen.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar in de uitzending is gezegd dat ze slechts het hoognodige heeft gehoord van haar moeder.
Maar het lijkt er steeds meer op dat ze onbeprerkt hebben kunnen beppen. Dus misschien ook wel info over de show.
Daar hebben we fok voorquote:Op donderdag 7 april 2011 21:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja maar muis, dat mag niemand weten.
Jo is vanaf het begin al gebasht, maar volgens mij werd iedereen gebasht....quote:Op donderdag 7 april 2011 21:43 schreef paddy het volgende:
Sinds wanneer zijn de users overgegaan van Alex bashen naar Jo bashen? Ik was één van de eersten toch?
Die stekker foto?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:45 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
daar ken ik hem ook van, van die foto
Behalve Gerard, want hij is baasquote:Op donderdag 7 april 2011 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Jo is vanaf het begin al gebasht, maar volgens mij werd iedereen gebasht....
Jij doorzag haar al veel eerder.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:43 schreef paddy het volgende:
IK IK IK!quote:Op donderdag 7 april 2011 21:46 schreef Reksie1981 het volgende:
Trouwens, viel me nog mee dat Jo niet zei dat zij ipv Mo en Sjer naar huis mocht bellen!
medelijden heet datquote:Op donderdag 7 april 2011 21:47 schreef freaky40 het volgende:
Joanna is best ok, vreemd meisje soms maar ik heb een zwak voor haar.
Ik vind haar soms ok... ik moest soms wel lachen om haar.... ik vind haar wel wat vreemdquote:Op donderdag 7 april 2011 21:47 schreef freaky40 het volgende:
Joanna is best ok, vreemd meisje soms maar ik heb een zwak voor haar.
Rick Romein?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
Die mediamarkt stem is toch side-kick bij everst staat op?
Zou heel goed kunnen, zijn carriere als caberatier is dood na het stoppen van de Lama's, de schoorsteen moet blijven roken right?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
Die mediamarkt stem is toch side-kick bij everst staat op?
Snap je het dan echt niet?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:45 schreef Lavenderr het volgende:
We hebben nu nog maar ee kwartiertje voor én de vriendin van Flip én de nominaties. Tjezus.
Bel jij even voor onsquote:Op donderdag 7 april 2011 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee
Hou op, anders moet ik weer bellen![]()
Als ze goed hebben geluisterd naar het publiek zit die kans er wel in, ja.quote:
Op de valreep is het Alex geworden.quote:
iets met sylvester dacht ik ja is cabetier maar vind hem domquote:
Nee Flip, reken maar na!quote:
Ik vind het wel leuk om te zien altijd.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is al sinds BB1 met anouk bekend dat bewoners die het moeilijk hebben ff contact met het thuisfront kunnen krijgen.
Ik snap al die commotie niet zo
Ik snap 't ook nietquote:Op donderdag 7 april 2011 21:48 schreef beequeen het volgende:
Nog 10 minuten voor Johanna én de eliminatie.....
Da's wel HEEL ruk idd.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:48 schreef beequeen het volgende:
Nog 10 minuten voor Johanna én de eliminatie.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |