ze hadden geen punaises in huis!quote:Op donderdag 7 april 2011 21:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Is dat niet het jurkje van Jo wat Laura aan heeft, wat ze vorige week gekregen heeft? Jo had maar eentje toch? Maar haar jurkje lijkt dezelfde..
En die jurkjes zijn leuk, alleen jammer dat er steeds zo gehesen moet worden.. Vind dat geen gezicht!
Ja, iedere keer die Flip in beeld wordt wel een beetje overkillquote:
PSIES!quote:Op donderdag 7 april 2011 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Inderdaad Afschaffen dat gezeik!
Van mij part zet een mod 10 topics klaar... als het maar wat sneller gaat
mams van Jo heeft het goed gedaan. Dochter VOL in de aandachtquote:Op donderdag 7 april 2011 21:35 schreef ikke79 het volgende:
ik word er niet goed van hoeveel aandacht die kut krijgt![]()
![]()
![]()
Ja, dat is de tubedressquote:Op donderdag 7 april 2011 21:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Is dat niet het jurkje van Jo wat Laura aan heeft, wat ze vorige week gekregen heeft? Jo had maar eentje toch? Maar haar jurkje lijkt dezelfde..
En die jurkjes zijn leuk, alleen jammer dat er steeds zo gehesen moet worden.. Vind dat geen gezicht!
Flets, vlak, kleurloos, leeg.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:34 schreef wieweetwatt het volgende:
stom wijf, Laura... en dan hou ik me nog netjes
Ik vind flip ook een schatje trouwensquote:
baasspelertquote:Op donderdag 7 april 2011 21:35 schreef Gert het volgende:
[..]
En nou kappen met dat gejank om 2 minuten niet kunnen posten.![]()
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:36 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik vind flip ook een schatje trouwens
Dit.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:36 schreef meneertje1972 het volgende:
Waarom is 90% van de LIVE show herhaling? Laat dat vragenrad toch een half uur draaien !
JA!quote:Op donderdag 7 april 2011 21:36 schreef Fikkert2 het volgende:
Krijgen we normaal niet vaker een tussenstand te horen ?
Dat was sarcasmequote:Op donderdag 7 april 2011 21:36 schreef Greys het volgende:
Ze zei vanmiddag nog dat dit een van haar leukste weken in het huis was, dat sekreet
Ja dank u! Is toch Fakking niet normaal! Ik geef me 200 duizenmiljoen % gelijkquote:Op donderdag 7 april 2011 21:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
PSIES!
IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK ben het met je eens!
Ik vind Flip écht tofquote:Op donderdag 7 april 2011 21:36 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik vind flip ook een schatje trouwens
Alex die Sharon pakt? Dat gaat echt niet gebeuren hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 21:35 schreef Reksie1981 het volgende:
KAPPEN MET DIT GEZEIK
Wij willen Johanna,
Laura weg,
Kluizen van Philip en Joanna Leeg
Alex die Sharron pakt
Enz.
Nee.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:37 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Maar ook alleen tijdens de liveshows
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |