Dan is het toch nog een opbouw missie geweest ipv een vechtmissie domme kut dat je bentquote:Op donderdag 7 april 2011 21:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee, nog mooier: we gingen halvewege de rit gewoon naar huis.. Diep en diep triest alles bij elkaar.
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee, nog mooier: we gingen halvewege de rit gewoon naar huis.. Diep en diep triest alles bij elkaar.
klopt klopt dat is waar toch is rave_nl stiekem al naar bed omdat ie morgen for no reason wel om half 7 sochtends op appel moet komenquote:Op donderdag 7 april 2011 21:35 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jij snapt het niet internetheld, hun leven is als in die vette films bv. Black Hawk Down, elkaar redden en beschieten tenmidden van rondvliegende kogels en choppers.
Dat was alweer het gevolg van politiek gedraai en getwist. Niet van de militair. Als het aan hem had gelegen waren we gewoon gebleven.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:38 schreef capricia het volgende:
[..]
klopt, weer een volk veraden, echt top.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat stel ik niet.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
Door de politiek. Niet door het leger. Is het nu ook al de schuld van de militair dat het gros van de politici door-en-door onbetrouwbaar is?
niet waar, een soldaat heeft het recht om een bevel te weigeren, mits geod onderbouwtquote:Op donderdag 7 april 2011 21:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat stel ik niet.
Ik stel enkel dat het de taak van de militair is om uit te voeren wat de politiek nu weer bedenkt. Het is niet aan de soldaat om zelf te oordelen of het een foute of goede oorlog is. En in die zin moet je inderdaad naief zijn om als wereldverbeteraar bij defensie te willen.
Want als niemand bij defensie gaat verbeterd de wereld zichzelfquote:Op donderdag 7 april 2011 21:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat stel ik niet.
Ik stel enkel dat het de taak van de militair is om uit te voeren wat de politiek nu weer bedenkt. Het is niet aan de soldaat om zelf te oordelen of het een foute of goede oorlog is. En in die zin moet je inderdaad naief zijn om als wereldverbeteraar bij defensie te willen.
Kijk alleen al naar de afgelopen verkiezingen. Veel mensen stemmen op een partij (ik noem geen namen) die na een week zijn voornaamste breekpunt op de agenda ineens niet meer als breekpunt zietquote:Op donderdag 7 april 2011 21:36 schreef cool15 het volgende:
[..]
stem jij, ja dan is dat jou stem en dat is jou wil. nee, dan mag je niet praten want je hebt niet gestemt!
Hey kloothommel, wat hebben we daar dan allemaal opgebouwd wat er nu nog staat en functioneert? Tjonge jonge, wat een langblijvende invloed hebben wij daar gehad...quote:Op donderdag 7 april 2011 21:39 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dan is het toch nog een opbouw missie geweest ipv een vechtmissie domme kut dat je bent
richt dan een partij op die dat wel doet, maar aangezien je reactie ga ik er vanuit dat je niet gestemt heb en daarom geen recht van spreken hebtquote:Op donderdag 7 april 2011 21:41 schreef IDisposable het volgende:
[..]
Kijk alleen al naar de afgelopen verkiezingen. Veel mensen stemmen op een partij (ik noem geen namen) die na een week zijn voornaamste breekpunt op de agenda ineens niet meer als breekpunt ziet. Dat is politiek. Geef de mensen het gevoel dat ze zeggenschap hebben, om vervolgens de touwtjes weer in handen te nemen.
Moet je ff zeggen tegen de militairen die in wo2 hebben gevochten, of elke andere oorlogquote:Op donderdag 7 april 2011 21:05 schreef Renaldo het volgende:
uiteindelijk blijft het leger een sociale werkplek voor zwakzinnige die niks kunnen met hun brains.
Natuurlijk voert het leger uit wat de politiek wil. Dat is per definitie zo.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat stel ik niet.
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:40 schreef Renaldo het volgende:
[..]
klopt klopt dat is waar toch is rave_nl stiekem al naar bed omdat ie morgen for no reason wel om half 7 sochtends op appel moet komen
Neem het vooral ook letterlijk ja. Hij zal het hebben over de kleinere verhalen, niet het geheel. Als hij ervoor zorgt in één of andere zandstad dat mensen daar veilig kunnen wonen en drinkwater hebben, dan zal dat vast een goed gevoel geven.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat stel ik niet.
Als het een illegaal bevel is (bijvoorbeeld het neerschieten van een krijgsgevangene) is een soldaat zelfs verplicht dit te weigeren. Dit hoeft hij verder maar weinig te onderbouwen.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:41 schreef cool15 het volgende:
[..]
niet waar, een soldaat heeft het recht om een bevel te weigeren, mits geod onderbouwt
Ja, en soldaten moeten gewoon begrijpen dat ze een politieke speelbal zijn. Of ze dat leuk vinden of niet.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat was alweer het gevolg van politiek gedraai en getwist. Niet van de militair. Als het aan hem had gelegen waren we gewoon gebleven.
Dat zijn belastingbetalers net zo goed. Zeker nu bij de EU.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja, en soldaten moeten gewoon begrijpen dat ze een politieke speelbal zijn. Of ze dat leuk vinden of niet.
jij ookquote:Op donderdag 7 april 2011 21:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja, en soldaten moeten gewoon begrijpen dat ze een politieke speelbal zijn. Of ze dat leuk vinden of niet.
Tering jij bent dom zegquote:Op donderdag 7 april 2011 21:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Hey kloothommel, wat hebben we daar dan allemaal opgebouwd wat er nu nog staat en functioneert? Tjonge jonge, wat een langblijvende invloed hebben wij daar gehad...
Godverdomme, dat ben jij toch ook, naieve snol die je bent. Ga nu maar weg.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat zijn belastingbetalers net zo goed. Zeker nu bij de EU.
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:47 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Godverdomme, dat ben jij toch ook, naieve snol die je bent. Ga nu maar weg.
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:47 schreef Gary_Oak het volgende:
Bezuinigen op defensie is hetzelfde als je penis verkleinen.
quote:
QFT.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:47 schreef Gary_Oak het volgende:
Bezuinigen op defensie is hetzelfde als je penis verkleinen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |