Ook daar is de politieke correctheid door de strot geduwd door feministen...quote:Op donderdag 7 april 2011 21:59 schreef LXIV het volgende:
Daarom haten feministen het leger ook. Omdat het de enige plek is waar mannen nog kunnen zijn zoals ze gemaakt zijn.
het leger is geemancipeertquote:Op donderdag 7 april 2011 22:01 schreef IDisposable het volgende:
[..]
Ze kunnen sportleraar worden...
Maar goed, een officiersopleiding is wel een opleiding van WO-niveau, maar toch is dat diploma nog niet in de burgermaatschappij geaccepteerd.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:01 schreef cool15 het volgende:
[..]
bewaker, arrestatie team en een normale baan
dat is een politiek ietsquote:Op donderdag 7 april 2011 22:02 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Maar goed, een officiersopleiding is wel een opleiding van WO-niveau, maar toch is dat diploma nog niet in de burgermaatschappij geaccepteerd.
Werd mij verteld in DEF..dat de vooruitzichten in de burgermaatschappij heel goed waren. Maar dat blijkt nu niet zo te zijn, dus.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:01 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Want als tankschutter ben je leidinggevende? Jij snapt er echt niks van he.
volgens wiequote:Op donderdag 7 april 2011 22:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Werd mij verteld in DEF..dat de vooruitzichten in de burgermaatschappij heel goed waren. Maar dat blijkt nu niet zo te zijn, dus.
Klopt, maar dan nog is het nog steeds idioot dat we ex-militairen aan hun lot overlaten op hun 35e.quote:
Ik heb geen idee, ik werk niet voor defensie. Ik ga nu uit van eigen uitzichten en aannames.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Werd mij verteld in DEF..dat de vooruitzichten in de burgermaatschappij heel goed waren. Maar dat blijkt nu niet zo te zijn, dus.
Je kan toch niet verwachten dat een ex-legerofficier als Enterprise-ontwikkelaar aan de slag gaat. Dat heeft niets met acceptatie te maken.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:02 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Maar goed, een officiersopleiding is wel een opleiding van WO-niveau, maar toch is dat diploma nog niet in de burgermaatschappij geaccepteerd.
Precies.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik heb Rambo First Blood ook wel gezien hoor. Dat is niet mis, die pesterijtjes.
Wat is er eervol aan mensen doodschieten???? [/capricia]quote:Op donderdag 7 april 2011 22:05 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Precies.Ik vind militair zijn een van de eervolste banen die er zijn.
Ex-militairen moeten dan wat mij betreft goed begeleid worden voor een "burgerleven". Want met een officiersopleiding heb je gewoon niks aan in de burgermaatschappij.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:04 schreef IDisposable het volgende:
[..]
Je kan toch niet verwachten dat een ex-legerofficier als Enterprise-ontwikkelaar aan de slag gaat. Dat heeft niets met acceptatie te maken.
Volgens iedereen die KMA deed, zo ongeveer.quote:
Ik zorg er dagelijks voor dat mensen over de hele wereld hun financiën bij kunnen houden. Dat is toch ook eervol?!quote:Op donderdag 7 april 2011 22:05 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Precies.Ik vind militair zijn een van de eervolste banen die er zijn.
Een officier weet leiding te geven aan minstens 30 man, regelmatig onder grote druk. Ik denk dat een soldaat eerste klas zich veel en veel meer zorgen moet maken.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:04 schreef IDisposable het volgende:
[..]
Je kan toch niet verwachten dat een ex-legerofficier als Enterprise-ontwikkelaar aan de slag gaat. Dat heeft niets met acceptatie te maken.
dat heeft met studie richting te makenquote:Op donderdag 7 april 2011 22:04 schreef IDisposable het volgende:
[..]
Je kan toch niet verwachten dat een ex-legerofficier als Enterprise-ontwikkelaar
aan de slag gaat. Dat heeft niets met acceptatie te maken.
Ik vind mensen die hun leven in de strijd gooien voor landsidealen toch een stuk eervoller hoor.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:07 schreef IDisposable het volgende:
[..]
Ik zorg er dagelijks voor dat mensen over de hele wereld hun financiën bij kunnen houden. Dat is toch ook eervol?!
Dacht die officier zijn leven lang te kunnen werken bij defensie dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:04 schreef IDisposable het volgende:
[..]
Staat vast ook in het contract de je met duizenden tegelijk ontslagen word, je hebt helemaal gelijk hoor. Ze hadden het kunnen zien aankomen, wat dom dat mensen zich nog inzetten voor een groter doel.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Volgens iedereen die KMA deed, zo ongeveer.
En in de brochures van defensie zelf staat het ook. Ooit gezien op een banenmarkt.
Maar goed, het blijft een overheidsbaan. En je kunt op je klompen aanvoelen dat daar bezuinigt kan worden.
Geen enkele baan is meer voor het leven. Wist je dat niet?
welke druk?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:07 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Een officier weet leiding te geven aan minstens 30 man, regelmatig onder grote druk. Ik denk dat een soldaat eerste klas zich veel en veel meer zorgen moet maken.
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:07 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik vind mensen die hun leven in de strijd gooien voor landsidealen toch een stuk eervoller hoor.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |