Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Ze ontvluchten onsquote:Op donderdag 7 april 2011 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
iedereen eten? Of zitten ze in een ander topic?
*KOEKOEK*quote:Op donderdag 7 april 2011 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
verrek ik zie nu pas dat onze ava's naast elkaar zitten in de OPquote:Op donderdag 7 april 2011 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
mag een setje ook?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:18 schreef RockNijntje het volgende:
Nog een verjaardagscadeaueen nieuwe e-snaar
Ben je jarigquote:Op donderdag 7 april 2011 19:18 schreef RockNijntje het volgende:
Hee wat gebeurt er n.. oh dat hoort zo, okeequote:Op donderdag 7 april 2011 19:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
verrek ik zie nu pas dat onze ava's naast elkaar zitten in de OP
* Ladylikefriemelt
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee wat gebeurt er n.. oh dat hoort zo, okee
Los is zo lastig te verkrijgenquote:
jij verjaart maandag héquote:Op donderdag 7 april 2011 19:18 schreef RockNijntje het volgende:
Ja, die is al twee keer kapot gegaan sinds vorig jaar, de andere snaren nooitquote:Op donderdag 7 april 2011 19:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Los is zo lastig te verkrijgen
onderste E zeker? die knalt 9 van de 10 keer als eerste
Das hier dus ook het geval...quote:Op donderdag 7 april 2011 19:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, die is al twee keer kapot gegaan sinds vorig jaar, de andere snaren nooit
Akoestisch of elektrisch?quote:
Feliquote:
Pak wat waterquote:
beidenquote:
Hihi ik had me verstopt achter flesquote:
je zat in zijn tent he, ik zag het welquote:Op donderdag 7 april 2011 19:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hihi ik had me verstopt achter fles
Ik hou van kamperenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je zat in zijn tent he, ik zag het wel
Die van mij kregen te veel zon en waren bijna verbrandquote:Op donderdag 7 april 2011 19:26 schreef DaMart het volgende:
Zo, weekboodschappen ook weer in huis. En straks even de aardbeienplanten in de bakken zetten.
Ga je ook mee?quote:
quote:
JF is degene die speelt, ik heb een elektrische gehad maar nooit de tijd genomen om echt te leren spelen, kan 2 liedjes en dat is hetquote:Op donderdag 7 april 2011 19:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik speel meer elektrisch, maar tegenwoordig ook vaker akoestischVan mijn akoestische gitaar is nog nooit een snaar gesprongen trouwens
(nylon snaren)
Die leven toch niet, mallie.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:28 schreef sararaats het volgende:
wat ik me afvraag: kunnen pianosnaren ook springen?
Tuurlijk nietquote:
Oeh gezelligquote:
Ik kan geen een heel nummer, ik leer gewoon steeds stukkenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
JF is degene die speelt, ik heb een elektrische gehad maar nooit de tijd genomen om echt te leren spelen, kan 2 liedjes en dat is het
Maar JF is goed
Dat is staaldraad dus springt zeldenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:28 schreef sararaats het volgende:
Yepquote:Op donderdag 7 april 2011 19:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kan geen een heel nummer, ik leer gewoon steeds stukken
Oeh JF staat zeker voor John Frusciante dan
Ja dat kan zekerquote:Op donderdag 7 april 2011 19:28 schreef sararaats het volgende:
quote:
Zolang de tenten elkaar niet raken kan ik best lol hebben met 2 tentenquote:
Ik lees net dat het wel zelden gebeurt. Klopt dat?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat kan zeker
Geeft ook een heel leuk geluid
Ik heb nooit les gehad, ik wil het gewoon zelf een beetje lerenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is staaldraad dus springt zelden
[..]
Yep
JF heeft les gehad maar leert zichzelf nu zelf dingen..
Leert momenteel veel van de Red Hot Chilli Peppers
jaloers? Nee. Maar als we gaan sandwichen wil ik voorinquote:Op donderdag 7 april 2011 19:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Zolang de tenten elkaar niet raken kan ik best lol hebben met 2 tenten
Ben je jaloers schatje?
Veel Hendrix invloedden (tenminste toen Fruisciante er speelde) dus best pittig af en toequote:Op donderdag 7 april 2011 19:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb nooit les gehad, ik wil het gewoon zelf een beetje leren
RHCP is wel leuk ja, moet ik ook weer eens wat meer gaan spelen
het gebeurt ook heeeel zelden maar ik heb het wel eens voor elkaar gerkegen bij een oud barrelquote:Op donderdag 7 april 2011 19:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik lees net dat het wel zelden gebeurt. Klopt dat?
Ik ertussen iigquote:Op donderdag 7 april 2011 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jaloers? Nee. Maar als we gaan sandwichen wil ik voorin
Ik zag je over het hoofdquote:
LLquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Geil sopding dat je bent![]()
![]()
Het wordt weer lente zeker?
quote:
heeft dat een verband?quote:
Met 1 toilet is dat best lastigquote:
Vraag ik me af wat het wereldrecord voor mannen is danquote:De 55-jarige Amerikaanse Cindy Jackson heeft 52 cosmetische ingrepen ondergaan en heeft hiermee het Guinness World Record gehaald.
Tuurlijk, ik ben pas heppie als ik jou aan het vingeren benquote:
Het zit vast in de naamquote:Op donderdag 7 april 2011 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)tische-ingrepen.html
[..]
Vraag ik me af wat het wereldrecord voor mannen is dan![]()
Ik denk drie of zo.
Koffieleuterquote:
Gelukkig hebben we er 2.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik ben pas heppie als ik jou aan het vingeren ben![]()
Vast wel, mits piemolquote:
Nu jaquote:
Je gaat iemand roepen om je billen af te vegen?quote:
Ll ik kom niet je billen afvegenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je gaat iemand roepen om je billen af te vegen?
als je d'r dan toch aan het vingeren bent...quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je gaat iemand roepen om je billen af te vegen?
quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
als je d'r dan toch aan het vingeren bent...
Jij bent viesquote:Op donderdag 7 april 2011 19:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
als je d'r dan toch aan het vingeren bent...
Maar wel praktischquote:
Prffft, ik vinger nietquote:
Jij kunt je vingerbeurt wel vergeten na een avond bonenschotel.quote:
Gaan we niet eerst douchen dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij kunt je vingerbeurt wel vergeten na een avond bonenschotel.
Moet ik daar nog iets aan uitleggen?
Hmmmz, ik vind dat niet zo geweldigquote:Op donderdag 7 april 2011 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Golden Earring is ook tof![]()
En makkelijk qua gitaar denk ik wel Nijn
Nee. Jij gaat eerst schijten. en DAN ga je je billetjes vegen en DAN gaan we pas douchenquote:
oh jammer zegquote:Op donderdag 7 april 2011 20:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hmmmz, ik vind dat niet zo geweldig![]()
Sowieso heb ik geen douche op het toilet dus ja, eerst billen vegenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Jij gaat eerst schijten. en DAN ga je je billetjes vegen en DAN gaan we pas douchen
Goed ideequote:Op donderdag 7 april 2011 20:08 schreef suikertaartje het volgende:
mijn eerste kopje koffie van de dag
was je weg?quote:
Ik was bij m'n ouders maar die wilden dat ik de pc afsloot. Nu ben ik weer mobiel en op m'n eigen pc.quote:
Oudersquote:Op donderdag 7 april 2011 20:11 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik was bij m'n ouders maar die wilden dat ik de pc afsloot. Nu ben ik weer mobiel en op m'n eigen pc.
Jonguh, zo'n golddigger ben ik nietquote:Op donderdag 7 april 2011 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ladylike houdt van Cash
Da's nie zo raar
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jonguh, zo'n golddigger ben ik niet
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:13 schreef RockNijntje het volgende:
And she's buhuuying a stairway to heaven
Wat heb ik dat nummer al vaak geprobeerd te spelenquote:
het eerste stukje is niet zo moeilijk, dat lukt me nog welquote:Op donderdag 7 april 2011 20:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat heb ik dat nummer al vaak geprobeerd te spelenBlijft moeilijk vind ik
Meneer verkoopt trappen naar de hemel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Daar ben ik dus nog steeds mee aan het klotenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het eerste stukje is niet zo moeilijk, dat lukt me nog wel
capo over snaar 1-3 op de 5e fret en de a als bas. probeer het maar eensquote:Op donderdag 7 april 2011 20:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar ben ik dus nog steeds mee aan het klotenLukt wel steeds beter
Mondharmonicaquote:Op donderdag 7 april 2011 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Muziekinstrumenten zijn echt vet coolMisschien koop ik nog weleens een mondharmonica of zo
![]()
Drummen heb ik altijd wel tof gevonden trouwens
Als dat wel zo was, zat ik nu in Engeland en was ik getrouwd met ene Nick Harrisquote:Op donderdag 7 april 2011 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]nee das ook wel weer zo idd
![]()
Sorry![]()
Wie is dat?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als dat wel zo was, zat ik nu in Engeland en was ik getrouwd met ene Nick Harris
zo speelde ik het eerst altijd, nu probeer ik zonder capoquote:Op donderdag 7 april 2011 20:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
capo over snaar 1-3 op de 5e fret en de a als bas. probeer het maar eens
Daarna D accoord en daarna F
Een gozer die onwijs rijk was/is en enorm verkikkerd was op mij en mij tijdens een middagje cafe ten huwelijk heeft gevraagdquote:
Gewoon een capo met je vinger maken, niet zo'n kut capodaster gebruikenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
zo speelde ik het eerst altijd, nu probeer ik zonder capo
I should ve knownquote:Op donderdag 7 april 2011 20:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Een gozer die onwijs rijk was/is en enorm verkikkerd was op mij en mij tijdens een middagje cafe ten huwelijk heeft gevraagd
JF was een auto op aan het knappen op het terrein waar hij woonde
Dus hij wist ook dondersgoed dat ik bezet was...
Maar rijk dat hij was...quote:
Capodaster probeer ik voortaan zo min mogelijk te gebruikenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gewoon een capo met je vinger maken, niet zo'n kut capodaster gebruiken
Ik noem een capodaster meestal capoquote:Op donderdag 7 april 2011 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
wat is een capo?
En is een capodaster dan zoeen stuk staalpijp om je vinger?
capo is dus kort voor capodaster en dat is een klem.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
wat is een capo?
nee capo is gewoon een vinger over een paar snaren leggenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
wat is een capo?
Hee bottle dat betekent Fles, dat ken ik welquote:
nee, hij was britsquote:Op donderdag 7 april 2011 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Nick_Harris
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:27 schreef RockNijntje het volgende:
Ik noem een capodaster meestal capo
En wat jij bedoelt is bottleneck
Meer van ditquote:Op donderdag 7 april 2011 20:27 schreef Ladylike het volgende:
capo is dus kort voor capodaster en dat is een klem.
Wat jij bedoelt is een bottleneck
als ik een nummer hoor speel ik het direkt mee in de goede toonsoortquote:Op donderdag 7 april 2011 20:28 schreef sararaats het volgende:
Pianospelen vond ik altijd moeilijk. Ik zit nu in m'n 2de jaar en het lukt me om met de 2 handen samen te spelen.
Ik gebruik de kleurenmethode.
Dwz, elke noot heeft een kleur. C is rood.
Dat wist ik nietquote:Op donderdag 7 april 2011 20:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee capo is gewoon een vinger over een paar snaren leggen
quote:
Lekker etenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:30 schreef Toekito het volgende:
Flashback op tv!
Trouwens Muck heeft lekker gekookt
Dat is wel heel knapquote:Op donderdag 7 april 2011 20:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als ik een nummer hoor speel ik het direkt mee in de goede toonsoort
Schupschotelquote:Op donderdag 7 april 2011 20:30 schreef Toekito het volgende:
Flashback op tv!
Trouwens Muck heeft lekker gekookt
Gewoon, jullie lijken op elkaar, ergquote:
De kleurenmethode wordt gebruikt bij mensen met een handicap zoals ik dus.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als ik een nummer hoor speel ik het direkt mee in de goede toonsoort
lijken wij op elkaar?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon, jullie lijken op elkaar, erg![]()
Ik mag jullie graag
Daar ben je toch ook ma voorquote:Op donderdag 7 april 2011 20:32 schreef Ladylike het volgende:
Ik ben aan het fokken en aan het vechten tegelijk..
kleine staat achter me op de kruk en probeert in mn oren te blazen
en nu gaat ie aan me hangen![]()
* Ladylikevoelt zich net een speeltuin
is toch ook prima, het belangrijkste is dat je er plezier in hebtquote:Op donderdag 7 april 2011 20:32 schreef sararaats het volgende:
[..]
De kleurenmethode wordt gebruikt bij mensen met een handicap zoals ik dus.
En ik leer hand voor hand.
En nou schiet hij slapende opa in zn oogquote:
Hmmmz, eerst nog wat oefenen danquote:Op donderdag 7 april 2011 20:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als je een keer naar een meet komt neem je gitaar maar mee
waarom maar 3 jaar?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hmmmz, eerst nog wat oefenen danMaar daarvoor heb ik nog minimaal 3 jaar
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En nou schiet hij slapende opa in zn oog
gelukkig had hij alleen maar lucht in zn pistooltje en dus geen pijltje
Ohquote:Op donderdag 7 april 2011 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon, jullie lijken op elkaar, erg![]()
Ik mag jullie graag
neuh, JF heeft er eentje uit de jaren 60 gekocht voor 11 euroquote:
Akoestisch vanaf 7 euroquote:
Ik vergeet dan al m'n zorgen en kan erg opgaan in de muziek.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
is toch ook prima, het belangrijkste is dat je er plezier in hebt
Ik lijk op een tienerquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:36 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik vergeet dan al m'n zorgen en kan erg opgaan in de muziek.
Op dit moment leer ik de Macaroni Cha Cha Cha
voor een euro of honderd kun je hele goede tweede hands gitaren kopenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mot wel ene goeie weze he. Geen troep
Jaa nou sorry, ik kan er ook niks aan doen dat ik niet wat ouder benquote:
quote:
We hebben het toch over muziekinstrumentenquote:
hoeveel?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
voor een euro of honderd kun je hele goede tweede hands gitaren kopen
Lijkt me ZOooooo enorm tof als je er ook echt iets mee kanquote:Op donderdag 7 april 2011 20:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
voor een euro of honderd kun je hele goede tweede hands gitaren kopen
Die woorden van jou ook altijdquote:Op donderdag 7 april 2011 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Ja, en da's een compliment voor jullie allebei![]()
Als je dat zelf anders ziet: Jammerdepammerpoepchinees
Ik ben ook pas net binnen komen vallen dus het zal welquote:Op donderdag 7 april 2011 20:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
We hebben het toch over muziekinstrumenten
Ja verdommequote:Op donderdag 7 april 2011 20:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jaa nou sorry, ik kan er ook niks aan doen dat ik niet wat ouder ben
weet ik tochquote:Op donderdag 7 april 2011 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Ja, en da's een compliment voor jullie allebei![]()
Als je dat zelf anders ziet: Jammerdepammerpoepchinees
Woohoo country Flesquote:Op donderdag 7 april 2011 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt me ZOooooo enorm tof als je er ook echt iets mee kanen dan gewon gezellig op een meet met een hoop vrienden wat muziek maken en zo
![]()
![]()
ik heb ooit een hele goede gitaar gekocht voor 120 euro, alleen is die helaas gesneuveld bij een verhuizing. Iemand liet hem van de trap stuiteren en toen was ie stukquote:
Hey Barquote:Op donderdag 7 april 2011 20:41 schreef Barretje80 het volgende:
![]()
* Barretje80 heebt pijn in d;r voeten van het stilstaan..
maar de jurk wordt echt![]()
Hey Mquote:
Trevquote:Op donderdag 7 april 2011 20:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Bar![]()
Krijgen wij ook nog een foto te zien als het zo ver is?
[..]
Hey M
Ik denk dat je net zo bent als ik, er op spelen oke, geluid er uit krijgen gaat maar of het dan klinktquote:Op donderdag 7 april 2011 20:42 schreef wel.o.k het volgende:
kijk, dat is nou iets dat ik niet kan, op een muziek instrument spelen
Goed opletten, verrijkt je woordenschatquote:
Ik heb iig 150 voor mijn elektrische gevraagd en die was 100% in ordequote:
Bij ons is de kat tegen de akoestische gesprongen, resultaat: hals afgebroken (snap het ook niet, maar dat echt door een kitten), die gitaar hebben we mooi laten makenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb ooit een hele goede gitaar gekocht voor 120 euro, alleen is die helaas gesneuveld bij een verhuizing. Iemand liet hem van de trap stuiteren en toen was ie stuk
Bass lijkt me ook wel leukquote:Op donderdag 7 april 2011 20:42 schreef Symphonic het volgende:
En mijn basgitaar heb ik ook voor 100 euro op de kop getikt
Ik heb een half leven geleden keyboardles gehad... heb ook nog wel het keyboard van toen, al vraag ik me af of dat ding nog wat doetquote:Op donderdag 7 april 2011 20:42 schreef wel.o.k het volgende:
dan ga ik voor je spelen als je het bubbelbad repareertquote:Op donderdag 7 april 2011 20:42 schreef wel.o.k het volgende:
LLquote:
ik zal nog wel een foto posten van de trouwdag tztquote:Op donderdag 7 april 2011 20:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Bar![]()
Krijgen wij ook nog een foto te zien als het zo ver is?
[..]
Hey M
Dank je welquote:Op donderdag 7 april 2011 20:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik zal nog wel een foto posten van de trouwdag tzt
Dat is wat ik nodig hebquote:Op donderdag 7 april 2011 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed opletten, verrijkt je woordenschat
is ook gaaf, maar nog niet zo makkelijkquote:Op donderdag 7 april 2011 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Toch lijkt een mondharmonica me ook heel erg gaaf
Deze:quote:Op donderdag 7 april 2011 20:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben ook pas net binnen komen vallen dus het zal wel
Graagquote:Op donderdag 7 april 2011 20:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik zal nog wel een foto posten van de trouwdag tzt
ik heb niet het geduld om iets te LEREN. ik wil het altijd gewoon KUNNENquote:Op donderdag 7 april 2011 20:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
is ook gaaf, maar nog niet zo makkelijk
Mijn opa kan datquote:Op donderdag 7 april 2011 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
heeft randall ook nog wel voor jequote:Op donderdag 7 april 2011 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Hahaquote:Op donderdag 7 april 2011 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Deze:
[ afbeelding ]
maar dan zwart...
nu??quote:Op donderdag 7 april 2011 20:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Graag
Kijk jij nou ook "say yes to the dress"?
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan ga ik voor je spelen als je het bubbelbad repareert
o, kon ik toch een intrument bespelenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is iets wat ik ook nog wel wil leren, ik heb alleen het probleem dat ik te veel wil, te weinig doe en mijn tijd niet goed indeelquote:Op donderdag 7 april 2011 20:45 schreef sararaats het volgende:
Ooit wil ik nog leren drummen om de buren een lesje te leren
Nee? Is ditquote:Op donderdag 7 april 2011 20:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
is ook gaaf, maar nog niet zo makkelijk
ja datquote:Op donderdag 7 april 2011 20:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ken wel een paar liedjes maar niet zoveel
Ah, ja dusquote:Op donderdag 7 april 2011 20:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nu??
*pakt de afstandabediening*
Nee man, we doen zelfs quatre mainsquote:Op donderdag 7 april 2011 20:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Haha, ik denk dat jij er soms wat minder blij mee bent of heb ik dat mis?
Hey PGRquote:
Ik krijg van dit nummer altijd kippenvelquote:Op donderdag 7 april 2011 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee? Is dit
Moeilijker dan bijvoorbeeld Swet Child o Mine (en dan GOED) op een electrische gitaar?
Oiquote:
tofquote:
om 9 uurquote:Op donderdag 7 april 2011 20:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ah, ja dus
ik dacht eerst: jezus, een programma daarover?
maar nu moet ik eerlijk bekennen dat ik graag kijk naar al die brides to be in hun mooie jurken
Dat wil ik wel eens horenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee man, we doen zelfs quatre mains
Hey Pienquote:
mijn opa ookquote:Op donderdag 7 april 2011 20:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ken wel een paar liedjes maar niet zoveel
ik kon roodkapjequote:
Trevquote:Op donderdag 7 april 2011 20:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey PGR
[..]
Ik krijg van dit nummer altijd kippenvel
Saraquote:
LLquote:
Enorm slecht... Laat ik 't zo zeggen: Heb vanmiddag bijna anderhalf uur jankend op bed gelegen.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat wil ik wel eens horen
[..]
Hey Pien![]()
Was hij dan slecht?
Op de piano kun je ook wel een deuntje: Boer daar ligt een kip in het water is zo moeilijk nietquote:
Jij ook hoiquote:
En gelijk hebben zequote:Op donderdag 7 april 2011 20:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
om 9 uur
gaat er weer lekker voor zitten
vandaag was 1e pas..
en voelde me een beetje een bridzilla omdat er vanalles aan de jurk vermaakt moest worden
maar goed.. mama en vriendinnetjes zeiden dat ik het gewoon moest zeggen " het is nou eenmaal niet een jurk van een paar tientjes "![]()
Was ist passiert?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Enorm slecht... Laat ik 't zo zeggen: Heb vanmiddag bijna anderhalf uur jankend op bed gelegen.
o ja, en vader jacobquote:Op donderdag 7 april 2011 20:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op de piano kun je ook wel een deuntje: Boer daar ligt een kip in het water is zo moeilijk niet.
Dat is wel balenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Enorm slecht... Laat ik 't zo zeggen: Heb vanmiddag bijna anderhalf uur jankend op bed gelegen.
en dan op de boogie woogie manier dat is gaafquote:Op donderdag 7 april 2011 20:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op de piano kun je ook wel een deuntje: Boer daar ligt een kip in het water is zo moeilijk niet.
En happy birthdayquote:Op donderdag 7 april 2011 20:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o ja, en vader jacoben sailing van the cats
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
boogie robotsquote:Op donderdag 7 april 2011 20:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en dan op de boogie woogie manier dat is gaaf
Vroeger kon ik de tune van de Flintstones spelen op het keyboard. Door uitproberen had ik zelf de juiste noten gevondenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o ja, en vader jacoben sailing van the cats
Ik wist ook niet dat ik ergens heen moestquote:Op donderdag 7 april 2011 20:51 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb het vermoeden dat mn DM niet aangekomen is
Laten we het er maar op houden dat het allemaal een beetje te veel wasquote:
ben je mijn DM?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wist ook niet dat ik ergens heen moest.
NIJNquote:Op donderdag 7 april 2011 20:51 schreef RockNijntje het volgende:
m'n vader heeft nu al een snarenset gehaald
![]()
jeeeej dalijk eindelijk weer de Master Of Puppets solo op m'n elektrische gitaar spelen
Wel opnemen hequote:Op donderdag 7 april 2011 20:51 schreef RockNijntje het volgende:
![]()
jeeeej dalijk eindelijk weer de Master Of Puppets solo op m'n elektrische gitaar spelen
soms zijn pappa's heldenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:51 schreef RockNijntje het volgende:
![]()
Dat is met mijn gehoor sowieso geen optie.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:49 schreef Symphonic het volgende:
Ik zou nog wel eens viool willen leren spelen
Dat is het soms inderdaadquote:Op donderdag 7 april 2011 20:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat het allemaal een beetje te veel was
Ik had je helemaal niet gezien hierquote:
Nee hoor, 't komt wel goed...quote:Op donderdag 7 april 2011 20:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is het soms inderdaad![]()
Kusje op je neus!
Kopje warme chocolademelk en een dekentje?
Zo kom je nog een ergensquote:Op donderdag 7 april 2011 20:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig publiek bezit. Ik word van de een naar de ander gestuurd.
Okay danquote:Op donderdag 7 april 2011 20:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig publiek bezit. Ik word van de een naar de ander gestuurd.
Ik heb nietsquote:
Heb ik geen goede apparatuur voor. Weet nog steeds niet wat nu de beste manier is om het op te nemen...quote:
Mijn papa is altijd een heldquote:
ik heb het net even geprobeerdquote:Op donderdag 7 april 2011 20:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vroeger kon ik de tune van de Flintstones spelen op het keyboard. Door uitproberen had ik zelf de juiste noten gevonden.
Jaquote:
Vast welquote:Op donderdag 7 april 2011 20:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Alles komt altijd hoe dan ook wel goed
Je bent ook niet op msnquote:Op donderdag 7 april 2011 20:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik had je helemaal niet gezien hier![]()
![]()
Heus hoorquote:
Ik hoop het maarquote:Op donderdag 7 april 2011 20:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heus hoor![]()
Soms moet het daar alleen wel eerst even enorm kut voor gaan![]()
Maar het komt goed
Ik vind msn een kutprogramma sinds ik whatsapp hebquote:
het klopt hoor wat ST zegtquote:Op donderdag 7 april 2011 20:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik hoop het maarProbeer er in te blijven geloven
Ik hoop dat ik wakker kan blijvenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Wat een positiviteit hier
Tijd voor een rel
Nee, laten we maar even positief blijvenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Tijd voor een rel
Waarom dat nou weerquote:Op donderdag 7 april 2011 20:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Tijd voor een rel
whehehe ik kon het niet laten, ik ken hem ookquote:Op donderdag 7 april 2011 20:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vroeger kon ik de tune van de Flintstones spelen op het keyboard. Door uitproberen had ik zelf de juiste noten gevonden.
Ik hoop het zoquote:Op donderdag 7 april 2011 20:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het klopt hoor wat ST zegt![]()
alleen duurt het soms zo lang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |