Trevquote:Op donderdag 7 april 2011 20:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Bar![]()
Krijgen wij ook nog een foto te zien als het zo ver is?
[..]
Hey M
Ik denk dat je net zo bent als ik, er op spelen oke, geluid er uit krijgen gaat maar of het dan klinktquote:Op donderdag 7 april 2011 20:42 schreef wel.o.k het volgende:
kijk, dat is nou iets dat ik niet kan, op een muziek instrument spelen
Goed opletten, verrijkt je woordenschatquote:
Ik heb iig 150 voor mijn elektrische gevraagd en die was 100% in ordequote:
Bij ons is de kat tegen de akoestische gesprongen, resultaat: hals afgebroken (snap het ook niet, maar dat echt door een kitten), die gitaar hebben we mooi laten makenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb ooit een hele goede gitaar gekocht voor 120 euro, alleen is die helaas gesneuveld bij een verhuizing. Iemand liet hem van de trap stuiteren en toen was ie stuk
Bass lijkt me ook wel leukquote:Op donderdag 7 april 2011 20:42 schreef Symphonic het volgende:
En mijn basgitaar heb ik ook voor 100 euro op de kop getikt
Ik heb een half leven geleden keyboardles gehad... heb ook nog wel het keyboard van toen, al vraag ik me af of dat ding nog wat doetquote:Op donderdag 7 april 2011 20:42 schreef wel.o.k het volgende:
dan ga ik voor je spelen als je het bubbelbad repareertquote:Op donderdag 7 april 2011 20:42 schreef wel.o.k het volgende:
LLquote:
ik zal nog wel een foto posten van de trouwdag tztquote:Op donderdag 7 april 2011 20:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Bar![]()
Krijgen wij ook nog een foto te zien als het zo ver is?
[..]
Hey M
Dank je welquote:Op donderdag 7 april 2011 20:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik zal nog wel een foto posten van de trouwdag tzt
Dat is wat ik nodig hebquote:Op donderdag 7 april 2011 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed opletten, verrijkt je woordenschat
is ook gaaf, maar nog niet zo makkelijkquote:Op donderdag 7 april 2011 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Toch lijkt een mondharmonica me ook heel erg gaaf
Deze:quote:Op donderdag 7 april 2011 20:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben ook pas net binnen komen vallen dus het zal wel
Graagquote:Op donderdag 7 april 2011 20:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik zal nog wel een foto posten van de trouwdag tzt
ik heb niet het geduld om iets te LEREN. ik wil het altijd gewoon KUNNENquote:Op donderdag 7 april 2011 20:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
is ook gaaf, maar nog niet zo makkelijk
Mijn opa kan datquote:Op donderdag 7 april 2011 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
heeft randall ook nog wel voor jequote:Op donderdag 7 april 2011 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Hahaquote:Op donderdag 7 april 2011 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Deze:
[ afbeelding ]
maar dan zwart...
nu??quote:Op donderdag 7 april 2011 20:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Graag
Kijk jij nou ook "say yes to the dress"?
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan ga ik voor je spelen als je het bubbelbad repareert
o, kon ik toch een intrument bespelenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is iets wat ik ook nog wel wil leren, ik heb alleen het probleem dat ik te veel wil, te weinig doe en mijn tijd niet goed indeelquote:Op donderdag 7 april 2011 20:45 schreef sararaats het volgende:
Ooit wil ik nog leren drummen om de buren een lesje te leren
Nee? Is ditquote:Op donderdag 7 april 2011 20:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
is ook gaaf, maar nog niet zo makkelijk
ja datquote:Op donderdag 7 april 2011 20:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ken wel een paar liedjes maar niet zoveel
Ah, ja dusquote:Op donderdag 7 april 2011 20:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nu??
*pakt de afstandabediening*
Nee man, we doen zelfs quatre mainsquote:Op donderdag 7 april 2011 20:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Haha, ik denk dat jij er soms wat minder blij mee bent of heb ik dat mis?
Hey PGRquote:
Ik krijg van dit nummer altijd kippenvelquote:Op donderdag 7 april 2011 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee? Is dit
Moeilijker dan bijvoorbeeld Swet Child o Mine (en dan GOED) op een electrische gitaar?
Oiquote:
tofquote:
om 9 uurquote:Op donderdag 7 april 2011 20:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ah, ja dus
ik dacht eerst: jezus, een programma daarover?
maar nu moet ik eerlijk bekennen dat ik graag kijk naar al die brides to be in hun mooie jurken
Dat wil ik wel eens horenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee man, we doen zelfs quatre mains
Hey Pienquote:
mijn opa ookquote:Op donderdag 7 april 2011 20:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ken wel een paar liedjes maar niet zoveel
ik kon roodkapjequote:
Trevquote:Op donderdag 7 april 2011 20:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey PGR
[..]
Ik krijg van dit nummer altijd kippenvel
Saraquote:
LLquote:
Enorm slecht... Laat ik 't zo zeggen: Heb vanmiddag bijna anderhalf uur jankend op bed gelegen.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat wil ik wel eens horen
[..]
Hey Pien![]()
Was hij dan slecht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |