Op de piano kun je ook wel een deuntje: Boer daar ligt een kip in het water is zo moeilijk nietquote:
Jij ook hoiquote:
En gelijk hebben zequote:Op donderdag 7 april 2011 20:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
om 9 uur
gaat er weer lekker voor zitten
vandaag was 1e pas..
en voelde me een beetje een bridzilla omdat er vanalles aan de jurk vermaakt moest worden
maar goed.. mama en vriendinnetjes zeiden dat ik het gewoon moest zeggen " het is nou eenmaal niet een jurk van een paar tientjes "![]()
Was ist passiert?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Enorm slecht... Laat ik 't zo zeggen: Heb vanmiddag bijna anderhalf uur jankend op bed gelegen.
o ja, en vader jacobquote:Op donderdag 7 april 2011 20:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op de piano kun je ook wel een deuntje: Boer daar ligt een kip in het water is zo moeilijk niet.
Dat is wel balenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Enorm slecht... Laat ik 't zo zeggen: Heb vanmiddag bijna anderhalf uur jankend op bed gelegen.
en dan op de boogie woogie manier dat is gaafquote:Op donderdag 7 april 2011 20:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op de piano kun je ook wel een deuntje: Boer daar ligt een kip in het water is zo moeilijk niet.
En happy birthdayquote:Op donderdag 7 april 2011 20:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o ja, en vader jacoben sailing van the cats
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
boogie robotsquote:Op donderdag 7 april 2011 20:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en dan op de boogie woogie manier dat is gaaf
Vroeger kon ik de tune van de Flintstones spelen op het keyboard. Door uitproberen had ik zelf de juiste noten gevondenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o ja, en vader jacoben sailing van the cats
Ik wist ook niet dat ik ergens heen moestquote:Op donderdag 7 april 2011 20:51 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb het vermoeden dat mn DM niet aangekomen is
Laten we het er maar op houden dat het allemaal een beetje te veel wasquote:
ben je mijn DM?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wist ook niet dat ik ergens heen moest.
NIJNquote:Op donderdag 7 april 2011 20:51 schreef RockNijntje het volgende:
m'n vader heeft nu al een snarenset gehaald
![]()
jeeeej dalijk eindelijk weer de Master Of Puppets solo op m'n elektrische gitaar spelen
Wel opnemen hequote:Op donderdag 7 april 2011 20:51 schreef RockNijntje het volgende:
![]()
jeeeej dalijk eindelijk weer de Master Of Puppets solo op m'n elektrische gitaar spelen
soms zijn pappa's heldenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:51 schreef RockNijntje het volgende:
![]()
Dat is met mijn gehoor sowieso geen optie.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:49 schreef Symphonic het volgende:
Ik zou nog wel eens viool willen leren spelen
Dat is het soms inderdaadquote:Op donderdag 7 april 2011 20:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat het allemaal een beetje te veel was
Ik had je helemaal niet gezien hierquote:
Nee hoor, 't komt wel goed...quote:Op donderdag 7 april 2011 20:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is het soms inderdaad![]()
Kusje op je neus!
Kopje warme chocolademelk en een dekentje?
Zo kom je nog een ergensquote:Op donderdag 7 april 2011 20:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig publiek bezit. Ik word van de een naar de ander gestuurd.
Okay danquote:Op donderdag 7 april 2011 20:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig publiek bezit. Ik word van de een naar de ander gestuurd.
Ik heb nietsquote:
Heb ik geen goede apparatuur voor. Weet nog steeds niet wat nu de beste manier is om het op te nemen...quote:
Mijn papa is altijd een heldquote:
ik heb het net even geprobeerdquote:Op donderdag 7 april 2011 20:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vroeger kon ik de tune van de Flintstones spelen op het keyboard. Door uitproberen had ik zelf de juiste noten gevonden.
Jaquote:
Vast welquote:Op donderdag 7 april 2011 20:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Alles komt altijd hoe dan ook wel goed
Je bent ook niet op msnquote:Op donderdag 7 april 2011 20:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik had je helemaal niet gezien hier![]()
![]()
Heus hoorquote:
Ik hoop het maarquote:Op donderdag 7 april 2011 20:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heus hoor![]()
Soms moet het daar alleen wel eerst even enorm kut voor gaan![]()
Maar het komt goed
Ik vind msn een kutprogramma sinds ik whatsapp hebquote:
het klopt hoor wat ST zegtquote:Op donderdag 7 april 2011 20:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik hoop het maarProbeer er in te blijven geloven
Ik hoop dat ik wakker kan blijvenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Wat een positiviteit hier
Tijd voor een rel
Nee, laten we maar even positief blijvenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Tijd voor een rel
Waarom dat nou weerquote:Op donderdag 7 april 2011 20:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Tijd voor een rel
whehehe ik kon het niet laten, ik ken hem ookquote:Op donderdag 7 april 2011 20:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vroeger kon ik de tune van de Flintstones spelen op het keyboard. Door uitproberen had ik zelf de juiste noten gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |