Maar wel praktischquote:
Prffft, ik vinger nietquote:
Jij kunt je vingerbeurt wel vergeten na een avond bonenschotel.quote:
Gaan we niet eerst douchen dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij kunt je vingerbeurt wel vergeten na een avond bonenschotel.
Moet ik daar nog iets aan uitleggen?
Hmmmz, ik vind dat niet zo geweldigquote:Op donderdag 7 april 2011 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Golden Earring is ook tof![]()
En makkelijk qua gitaar denk ik wel Nijn
Nee. Jij gaat eerst schijten. en DAN ga je je billetjes vegen en DAN gaan we pas douchenquote:
oh jammer zegquote:Op donderdag 7 april 2011 20:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hmmmz, ik vind dat niet zo geweldig![]()
Sowieso heb ik geen douche op het toilet dus ja, eerst billen vegenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Jij gaat eerst schijten. en DAN ga je je billetjes vegen en DAN gaan we pas douchen
Goed ideequote:Op donderdag 7 april 2011 20:08 schreef suikertaartje het volgende:
mijn eerste kopje koffie van de dag
was je weg?quote:
Ik was bij m'n ouders maar die wilden dat ik de pc afsloot. Nu ben ik weer mobiel en op m'n eigen pc.quote:
Oudersquote:Op donderdag 7 april 2011 20:11 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik was bij m'n ouders maar die wilden dat ik de pc afsloot. Nu ben ik weer mobiel en op m'n eigen pc.
Jonguh, zo'n golddigger ben ik nietquote:Op donderdag 7 april 2011 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ladylike houdt van Cash
Da's nie zo raar
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jonguh, zo'n golddigger ben ik niet
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:13 schreef RockNijntje het volgende:
And she's buhuuying a stairway to heaven
Wat heb ik dat nummer al vaak geprobeerd te spelenquote:
het eerste stukje is niet zo moeilijk, dat lukt me nog welquote:Op donderdag 7 april 2011 20:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat heb ik dat nummer al vaak geprobeerd te spelenBlijft moeilijk vind ik
Meneer verkoopt trappen naar de hemel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Daar ben ik dus nog steeds mee aan het klotenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het eerste stukje is niet zo moeilijk, dat lukt me nog wel
capo over snaar 1-3 op de 5e fret en de a als bas. probeer het maar eensquote:Op donderdag 7 april 2011 20:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar ben ik dus nog steeds mee aan het klotenLukt wel steeds beter
Mondharmonicaquote:Op donderdag 7 april 2011 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Muziekinstrumenten zijn echt vet coolMisschien koop ik nog weleens een mondharmonica of zo
![]()
Drummen heb ik altijd wel tof gevonden trouwens
Als dat wel zo was, zat ik nu in Engeland en was ik getrouwd met ene Nick Harrisquote:Op donderdag 7 april 2011 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]nee das ook wel weer zo idd
![]()
Sorry![]()
Wie is dat?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als dat wel zo was, zat ik nu in Engeland en was ik getrouwd met ene Nick Harris
zo speelde ik het eerst altijd, nu probeer ik zonder capoquote:Op donderdag 7 april 2011 20:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
capo over snaar 1-3 op de 5e fret en de a als bas. probeer het maar eens
Daarna D accoord en daarna F
Een gozer die onwijs rijk was/is en enorm verkikkerd was op mij en mij tijdens een middagje cafe ten huwelijk heeft gevraagdquote:
Gewoon een capo met je vinger maken, niet zo'n kut capodaster gebruikenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
zo speelde ik het eerst altijd, nu probeer ik zonder capo
I should ve knownquote:Op donderdag 7 april 2011 20:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Een gozer die onwijs rijk was/is en enorm verkikkerd was op mij en mij tijdens een middagje cafe ten huwelijk heeft gevraagd
JF was een auto op aan het knappen op het terrein waar hij woonde
Dus hij wist ook dondersgoed dat ik bezet was...
Maar rijk dat hij was...quote:
Capodaster probeer ik voortaan zo min mogelijk te gebruikenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gewoon een capo met je vinger maken, niet zo'n kut capodaster gebruiken
Ik noem een capodaster meestal capoquote:Op donderdag 7 april 2011 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
wat is een capo?
En is een capodaster dan zoeen stuk staalpijp om je vinger?
capo is dus kort voor capodaster en dat is een klem.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
wat is een capo?
nee capo is gewoon een vinger over een paar snaren leggenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
wat is een capo?
Hee bottle dat betekent Fles, dat ken ik welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |