Vr 15 apr 08:30 - 21:30quote:Op donderdag 14 april 2011 22:17 schreef carboni het volgende:
Dit is ook wel netjes
https://onlineverzendservice.tntpost.nl/#
kijken wanneer je pakketchauffeur komt.
Meestal is de chauffeur al langs geweest voordat ik op heel die track en trace heb kunnen kijkenquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:26 schreef Ataraxy het volgende:
[..]
Vr 15 apr 08:30 - 21:30
Za 16 apr 08:30 - 21:30
Ma 18 apr 08:30 - 21:30
Koninginnedag niet, bevrijdingsdag wel. Bevrijdingsdag is maar 1 keer in de 5 jaar een feestdag/vrije dag voor de post en die viel vorig jaarquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:51 schreef BanaanTelefoon het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met koninginnendag en Bevrijdingsdag? Moet ik dan werken?
Je fietst meer dus de kans dat je lek rijdt is navenant hoger + je komt eigenlijk in elke straat van een wijk.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:32 schreef Warren het volgende:
Is er trouwens een hogere kans dat je je banden lek rijdt tijdens het postbezorgen (door het gewicht enzo)? ik heb namelijk in 2 weken tijd 2x mn banden lek gereden en dat was na het bezorgen...
Die fietsvergoeding die ik als postbode krijg kan ik gemiddeld genomen echt wel mijn fiets van onderhouden.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:21 schreef carboni het volgende:
[..]
Je fietst meer dus de kans dat je lek rijdt is navenant hoger + je komt eigenlijk in elke straat van een wijk.
Overigens kun je, afaik, als postbezorger bonnetjes indienen van de fietsenmaker. Wij als zaterdagwerkers en postbodes krijgen een te verwaarlozen fietsvergoeding.
Schwalbe banden zijn het beste, zijn duur maar de banden van Halfords zijn half zo duur maar gaan half zo lang mee.
Volgens de consumentenbond is schwalbe na 5000 km nog als nieuw, terwijl Halfords compleet versleten was.
Bij mijn Schwalbe achterband kwam na 18 maanden de binnenband via een scheur in de zijkant naar buiten, het profiel was toen nog wel primaquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:21 schreef carboni het volgende:
[..]
Schwalbe banden zijn het beste, zijn duur maar de banden van Halfords zijn half zo duur maar gaan half zo lang mee.
Volgens de consumentenbond is schwalbe na 5000 km nog als nieuw, terwijl Halfords compleet versleten was.
Ik ben er nog niet enthousiast over. Om te beginnen zou je op z'n minst korting verwachten omdat je zelf het werk doet, ipv een postkantoormedewerker. Maar nee, je moet zelfs meer betalen (transactiekosten). Vervolgens verschijnt er een verzendlabel in een PDF, met een grote gekleurde balk er overheen waarop je moet klikken. Dan zou je 'm moeten kunnen uitprinten, maar bij mij komt er dan alleen de boodschap dat ik het bestand maar 1x kan openen, en verder niets. Vervolgens kun je een restitutieformulier invullen, maar ze vergoeden alleen je portokosten (en niet de transactiekosten). Bovendien kun je dat formulier alleen via de post versturen, dus dat kost je ook weer postzegels. Dus ik ga er geen gebruik meer van maken, en gewoon weer in de rij staan voor de klantenservice/rookwarenbalie van de supermarkt.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat ik overigens wel positief aan de tnt vind, is dat ze een online verzendservice in het leven hebben geroepen. Ik hoef nu nooit meer postzegels in huis te hebben als ik een pakje wil verzenden. Label uitprinten en klaar
Ik had er geen problemen mee, eigenlijk.. als het goed werkt is het wel handig.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:57 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ik ben er nog niet enthousiast over. Om te beginnen zou je op z'n minst korting verwachten omdat je zelf het werk doet, ipv een postkantoormedewerker. Maar nee, je moet zelfs meer betalen (transactiekosten). Vervolgens verschijnt er een verzendlabel in een PDF, met een grote gekleurde balk er overheen waarop je moet klikken. Dan zou je 'm moeten kunnen uitprinten, maar bij mij komt er dan alleen de boodschap dat ik het bestand maar 1x kan openen, en verder niets. Vervolgens kun je een restitutieformulier invullen, maar ze vergoeden alleen je portokosten (en niet de transactiekosten).
quote:Bovendien kun je dat formulier alleen via de post versturen, dus dat kost je ook weer postzegels.
Zo denken grote bedrijven dus niet...quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:57 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet enthousiast over. Om te beginnen zou je op z'n minst korting verwachten omdat je zelf het werk doet, ipv een postkantoormedewerker. Maar nee, je moet zelfs meer betalen (transactiekosten). Vervolgens verschijnt er een verzendlabel in een PDF, met een grote gekleurde balk er overheen waarop je moet klikken. Dan zou je 'm moeten kunnen uitprinten, maar bij mij komt er dan alleen de boodschap dat ik het bestand maar 1x kan openen, en verder niets. Vervolgens kun je een restitutieformulier invullen, maar ze vergoeden alleen je portokosten (en niet de transactiekosten). Bovendien kun je dat formulier alleen via de post versturen, dus dat kost je ook weer postzegels. Dus ik ga er geen gebruik meer van maken, en gewoon weer in de rij staan voor de klantenservice/rookwarenbalie van de supermarkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |