abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95175859
Hallo,

Van de week heb ik een aanrijding gehad. Meneer ging langs de kant van de weg stil staan en ik ging hem voorbij, tijdens het passeren reed hij achteruit. Hierbij heeft hij mijn rechter voor en achterportier geraakt en heb ik dus voor min ¤ 850 schade. Toen zijn vrouw aan kwam lopen en wij langs de kant stonden om het e.e.a. te bespreken zei hij tegen haar dat hij fout zat, hij reed achteruit. Nu beweert meneer stil te hebben gestaan en hij heeft zelfs getuige hiervoor geregeld. Mijn dochter van 5 die in de auto zat heeft 2 nachten nauwelijks geslapen zo geschrokken was ze, helaas mag zij niet getuigen. Hij heeft de kras die op zijn linkervoorbumper zat al "weggepoetst" Ik zit met lakschade in 2 deuren en dus ook deuken. Meneer blijft bij hoog en laag volhouden, de schade die ik heb begint dus bij mijn rechtervoorportier net voor het handvat. Nou lijkt het mij dat een schade-expert aan de schade wel kan zien wie de waarheid spreekt.
De zogenaamde getuige beweert dat hij in een geparkeerde auto zat en het allemaal heeft zien gebeuren en beweert dus ook dat meneer stil stond. Waarom is hij dan niet uitgestapt???
Ik heb stom dus wel het schadeformulier getekend. Kon niet alles goed lezen (ouderwets handschrift) en ik had twee jengelenden kinderen in de tuin. Die zogenaamde getuige belde mij dus ook op met dit verhaal en vertelde mij dat ik moest stoppen met liegen. Nou vraag het mijn dochter van 5! Ik voel me hierdoor wel zwaar k*t. Alsof ze op die manier overal onderuit proberen te komen. Het voelt een beetje alsof ik onder druk ofzo gezet wordt. Maar ik spreek 1000% de waarheid. Wat moet ik nu? Meneer heeft mij ook nog gebeld, maar ik heb niet geantwoord. De rechtbijstand gaat er ook achteraan, maar mochten jullie tips hebben, ze zijn erg welkom!
  donderdag 7 april 2011 @ 17:37:53 #2
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_95175909
Je had de politie er op het plaats delict bij moeten halen, die had het kunnen onderzoeken wie de schuldige is. Nu gaat dat erg lastig.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_95175988
Die komen dus niet bij blikschade. Ik heb foto's naar de verzekering gestuurd, briefjes bij de buren uit die straat in de bus gedaan. Helaas geen foto's van de aanrijding. Maar ik zou op meneer ingereden zijn en hij heeft schade aan zijn linkervoorbumper, een kras van 15-20 cm ongeveer en mijn zijkant ligt in elkaar v.a. iets voor het handvat, hoe heb ik hem dan geraakt? Maar wat als mijn gelijk bewezen wordt, wat gebeurd er dan met evt getuigenissen van de tegenpartij?
pi_95175994
Hoe zou je het voor elkaar moeten krijgen om op je rechterportier schade te rijden op een stilstaande auto. Dat lijkt me nogal onmogelijk.
pi_95176011
Nou Dennis101, dat bedoel ik dus. Ik zal eens kijken of ik een foto kan uploaden
pi_95176036
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 17:41 schreef thazia het volgende:
Nou Dennis101, dat bedoel ik dus. Ik zal eens kijken of ik een foto kan uploaden
Dan zou ik me er verder nog niet druk om maken en de verzekering het voorlopig laten uitzoeken.
pi_95176106
Daar heb je gelijk in, maar ik kan dan zo kwaad worden om voor leugenaar uitgemaakt te worden! Ik had het graag anders opgelost.
pi_95176111
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 17:37 schreef Juicyhil het volgende:
Je had de politie er op het plaats delict bij moeten halen, die had het kunnen onderzoeken wie de schuldige is. Nu gaat dat erg lastig.
Plaats delict o|O
pi_95176158
Had de beste meneer geen werkende achteruitrij verlichting?
Ikzelf zou namelijk even wachten met wegrijden als iemand voor me staat met 2 (of 1) witte achteruitrij lampjes..voorkomt wat gelazer zoals voorheen geschreven..ik denk dat het een moeilijk verhaal gaat worden.
pi_95176195
Ik was al met mijn voorbumper bij zijn spiegel. Hij stond eerst stil, pas toen ik hem passeerde kwam hij schuin achteruit
pi_95176276
pi_95176286
Hmm,rechtsbijstand?
pi_95176338
Sorry,zag te laat dat die er ook al mee aan de gang gaan.
  donderdag 7 april 2011 @ 17:50:06 #14
31922 florisje
er zit een aap in de koelkast!
pi_95176345
wat zegt de verzekering?

dat is toch het enige wat belangrijk is?
knolraap en lof schorseneren en prei
pi_95176435
Ja die heb ik ingeschakeld, maar ik vraag me af of ik nog meer kan doen.
pi_95176486
Dat ik verder niks kan doen, maar ik vraag me af als hij ineens met een getuige komt en ik niks heb wat dan? Dan lijkt het mij dat hij sterker staat.

Krijg die foto niet ge-upload
pi_95176517
Eigenlijk niets meer,lijkt me..volgende keer (hopende dat het niet meer voorkomt) direct foto maken met je mobieltje.
pi_95176544
Wordt een rechtzaak als die vent zegt dat hij dat niet gedaan heeft, maar daarbij je kan niet je voorkant niet raken en je deuren wel op een stilstaande auto of heb je 4 wiel sturing?
pi_95176551
Ja dat dacht ik achteraf ook dat had ik gelijk moeten doen. Wel een les voor de volgende keer, hoewel ik hoop dat die niet komt. Mijn eerste schade in bijna 14 jaar!
pi_95176584
Achteruitrijdende auto,Nick..kan me het wel voorstellen.
  donderdag 7 april 2011 @ 17:56:16 #21
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_95176593
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 17:37 schreef Juicyhil het volgende:
Nee, je had een tekening moeten maken op het forumulier, en daar beiden een handtekening onder moeten plakken. De politie doet slechts zaakwaarneming bij dergelijke aanrijdingen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_95176633
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 17:56 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Nee, je had een tekening moeten maken op het forumulier, en daar beiden een handtekening onder moeten plakken. De politie doet slechts zaakwaarneming bij dergelijke aanrijdingen.
De politie komt in principe niet eens meer opdagen bij dit soort aanrijdingen.
  donderdag 7 april 2011 @ 17:58:38 #23
12888 Skull-splitter
pi_95176676
quote:
14s.gif Op donderdag 7 april 2011 17:57 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Dat ook natuurlijk. Maar als ze al komen dan is dat alles wat ze doen, want is een verzekeringskwestie.
pi_95176677
quote:
14s.gif Op donderdag 7 april 2011 17:57 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Klopt helaas en dan nog hadden ze niet veel kunnen doen als meneer gezegd had dat ie stilstond.
pi_95176714
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 17:56 schreef Charged het volgende:
Achteruitrijdende auto,Nick..kan me het wel voorstellen.
Ja maar de "dader" zegt dat hij nu wel stil stond.
Als jij de bocht te krap maakt zodat jij een stilstaande auto kan raken dan moet je ten eerste er haaks achter gestaan hebben daarbij als jij zijn auto raakt met zo een bocht dan trek je het metaal behoorlijk naar binnen op 1 plek omdat het niet anders kan, als jij een lange niet al te diepe streep hebt dan is het object dus in jouw auto geschoven en daarna stil blijven staan terwijl jij een rechte lijn maakt.
pi_95176726
Ik ben bang dat je aan het kortste eind trekt..alleen krasschade of ook blik?
pi_95176773
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 17:59 schreef Charged het volgende:
Ik ben bang dat je aan het kortste eind trekt..alleen krasschade of ook blik?
Waar baseer je dat op? Zoals gezegd zal een beetje schade-expert zo concluderen dat een dergelijke aanrijding op een stilstaande auto onmogelijk is (sterker nog, daar hoef je geen schade-expert voor te zijn).
pi_95176843
Goed, ik hoop dat TS zonder al te veel moeite zijn gelijk krijgt.
Het is in ieder geval zeker niet leuk voor hem en zijn dochter.
pi_95176859
Nick,als je een auto voor je geparkeert ziet staan met genoeg ruimte om weg te draaien om de weg op te gaan en je draait zodoende ook in..je rijdt weg en tegelijkertijd zet de wagen voor je achteruit..je blikveld ziet de achterkant niet meer omdat je al gedeeltelijk de geparkeerde wagen voorbij bent en dan gaat hij achteruit en schampt je..wat dan?
pi_95177018
Hallo Thazia,

Lang verhaal kort, heb dit 2 jaar geleden ook meegemaakt.

Het ENIGE wat je kunt doen in dit geval ;

Zorgen dat je getuigen hebt, op welke manier dan ook. ( ja, ik heb het over die manier )

Klaar.

Er is verder niks dat je kunt doen tegen dat soort achterbakse sneaky mensen. Gelijk foto's maken wanneer er zoiets gebeurt, en je bent al een stuk verder.

In dit geval dus, zorg dat je 3 of 4 getuigen hebt, dat je die destijds tijdens het ongeluk niet hebt opgegeven maakt niet uit, je kan ze altijd achteraf nog gevonden hebben dmv een buurtonderzoek.
pi_95177057
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 18:01 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Waar baseer je dat op? Zoals gezegd zal een beetje schade-expert zo concluderen dat een dergelijke aanrijding op een stilstaande auto onmogelijk is (sterker nog, daar hoef je geen schade-expert voor te zijn).
Zijn woord tegen de ander...technisch onderzoek is er niet geweest en zal bij dit soort ongevallen zelden tot nooit gebeuren..daarbij is een zowel een rijdende als een stilstaande auto te schampen met dezelfde schade..
Waar ik dat op baseer?
Heel veel jaren in de autoschade en heel veel km's die ik tegenwoordig draai en veel maffe situaties tegenkom.
pi_95177069
Lijkt mij in eerste instantie beter om contact goed te onderhouden met de schade expert. Bovenstaande met getuigen e.d. zal meestal niet werken of uitlopen op een zaak.
Een schade expert, is niet voor niks een schade expert.
pi_95177099
Een schade expert bepaald de kosten van de schade..niet de oorzaak.
pi_95177179
Op de plek waar jij schade hebt gereden kan je alleen maar schade krijgen doordat een andere auto achteruit rijd. Bijzondere manoeuvre dus jij wint sowieso wel.

Wat wel heel dom van je is om zomaar een handtekening op het schadeformulier te zetten zonder te lezen wat die vent erin heeft geschreven. Staat erin dat hij stilstond + de namen van de nepgetuigen met verklaringen? Ik denk dat het getouwtrek tussen de verzekeringen kan gaan worden tenzij je rechtsbijstand verzekering hebt. Laat je verzekering het an voor je uitzoeken en oplossen.

Laat ons even weten hoe dit gaat aflopen, ik ben wel benieuwd hoe een verzekering dit gaat oplossen.
pi_95177226
De zogenaamde getuige staan niet op het schadeformulier, daar kwam meneer vandaag mee. Ik heb gelukkig een bijstand, dus afwachten maar.

Hoe krijg ik die foto ge-upload? Dan maak ik ook een foto van de tekening die ik apart heb gemaakt van de situatie.
  donderdag 7 april 2011 @ 18:15:22 #36
269888 garriej
ik las ondertieten.
pi_95177250
quote:
Op donderdag 7 april 2011 18:11 schreef Charged het volgende:
Een schade expert bepaald de kosten van de schade..niet de oorzaak.
Dit, maar de kans is groot dat deze beter in kan schatten hoe het is gekomen dan iemand anders.
We are all going to die someday. For the lucky few of us it'll be nice and fast. But for most of us it'll be just as long and slow and painful as a conversation with you.
Xbox live:garriej
pi_95177252
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 18:13 schreef Noisiv het volgende:
Op de plek waar jij schade hebt gereden kan je alleen maar schade krijgen doordat een andere auto achteruit rijd. Bijzondere manoeuvre dus jij wint sowieso wel.

Wat wel heel dom van je is om zomaar handtekening op het schadeformulier te zetten zonder te lezen wat die vent erin heeft geschreven. Staat erin dat hij stilstond + de namen van de nepgetuigen met verklaringen? Ik denk dat het getouwtrek tussen de verzekeringen kan gaan worden tenzij je rechtsbijstand verzekering hebt. Laat je verzekering het an voor je uitzoeken en oplossen.

Laat ons even weten hoe dit gaat aflopen, ik ben wel benieuwd hoe een verzekering dit gaat oplossen.
Daar zat ik ook aan te denken aan die bijzondere manoeuvre maar als die meneer zegt dat hij stilstond ben jij degene die de manoeuvre uitvoert..wat dan?
pi_95177318
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 18:14 schreef thazia het volgende:
De zogenaamde getuige staan niet op het schadeformulier, daar kwam meneer vandaag mee. Ik heb gelukkig een bijstand, dus afwachten maar.

Hoe krijg ik die foto ge-upload? Dan maak ik ook een foto van de tekening die ik apart heb gemaakt van de situatie.
Photobucket of zoiets?
Ben er zelf ook niet zo'n held in.
pi_95177358
En ja heel dom die handtekening zetten, maar ik dacht een oude man, die is wel te vertrouwen, één van de oude stempel zeg maar! Bovendien drukte hij me op het hart dat hij het op wilde lossen. Ja in zijn voordeel dus.
  donderdag 7 april 2011 @ 18:20:56 #40
12888 Skull-splitter
pi_95177441
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 18:14 schreef thazia het volgende:
De zogenaamde getuige staan niet op het schadeformulier, daar kwam meneer vandaag mee.
Hoeft ook niet.

Als jij maar een papiertje hebt met een goede situatieschets en een goed verhaal. Overigens valt aan de schade vaak wel te zien welke persoon fout zat, maar dat terzijde.

Overigens heb ik het ook eens gehad, ik heb heel lang met de gegevens gewacht voor ik iets wilde laten repareren, dus maar naar de verzekering gegaan, alles ingevuld incluis het rijbewijsnummer van de veroorzaakster. Alles uitgekeerd gekregen, geen enkel probleem.

Alleen wist de verzekering mij wel te melden dat de veroorzaakster alles ontkende :')!
pi_95177640
Dus er is hoop, dat is fijn om te weten!
pi_95177774
pi_95177825
De foto's zijn niet heel duidelijk, maar het schadebedrijf zei min ¤ 850 schade
  donderdag 7 april 2011 @ 18:33:28 #44
12888 Skull-splitter
pi_95177972
Dat rekende ze ook al voor 1 deur van mijn voormalige 106 uit 1993, of voor een fractie daarvan laten uitdeuken.

Als ik zo naar de deuken en sleepschade kijk, heeft ie je komende vanaf rechtsvoor geraakt, schuin instekend?
Opbouw verloopt naar achteren, waar het ineens stopt.
Als hij stilstond, dan had je OF langere schade (want je rijdt er als het ware langs) OF een dieper gat met meer vervorming omdat je hem harder geraakt had.
  Moderator donderdag 7 april 2011 @ 18:34:25 #45
236264 crew  capricia
pi_95178019
quote:
Op donderdag 7 april 2011 18:15 schreef Charged het volgende:

[..]

Daar zat ik ook aan te denken aan die bijzondere manoeuvre maar als die meneer zegt dat hij stilstond ben jij degene die de manoeuvre uitvoert..wat dan?
Lijkt mij ook moeilijk om te bewijzen dat hij achteruit reed.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_95178447
Hé Skull-splitter,

Als ik zo naar de deuken en sleepschade kijk, heeft ie je komende vanaf rechtsvoor geraakt, schuin instekend?
Dat klopt. Hij reed hem er rechtsvoor in bij het schuin achteruit rijden tot de achterdeur.
pi_95179013
Hmm..hoop dat het met die 850 gaat lukken..1 nieuw voorportier,achter uitdeuken,2 nieuwe stootstrips,ombouwen 1 portier,voorscherm uitspuiten,hopenlijk uitspuiten op achterportier.
  donderdag 7 april 2011 @ 19:04:16 #48
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_95179434
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 17:56 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Als je er samen niet uitkomt (bijvoorbeeld als iemand de waarheid verdraaid) dan komt de politie tussen beiden en zoekt het uit.
  donderdag 7 april 2011 @ 19:05:43 #49
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_95179511
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 18:29 schreef thazia het volgende:
De foto's zijn niet heel duidelijk, maar het schadebedrijf zei min ¤ 850 schade
Er zal wellicht wel een schadeexpert van de verzekeraar komen kijken voordat ze het bedrag laten uitkeren.
  donderdag 7 april 2011 @ 19:10:22 #50
12888 Skull-splitter
pi_95179756
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 19:04 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Als je er samen niet uitkomt (bijvoorbeeld als iemand de waarheid verdraaid) dan komt de politie tussen beiden en zoekt het uit.
Been there, done that, got the T-shirt. We gingen echter pas rijden als het een aanrijding "vooralsnog zonder gewonden" betrof...
pi_95179891
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 18:09 schreef Charged het volgende:

[..]

Zijn woord tegen de ander...technisch onderzoek is er niet geweest en zal bij dit soort ongevallen zelden tot nooit gebeuren..daarbij is een zowel een rijdende als een stilstaande auto te schampen met dezelfde schade..
Waar ik dat op baseer?
Heel veel jaren in de autoschade en heel veel km's die ik tegenwoordig draai en veel maffe situaties tegenkom.
Zoals iemand al eerder al opmerkte zal TS sterk in moeten draaien en voor de auto terecht moeten komen om een dergelijke schade te rijden, lijkt me behoorlijk sterk. Als je jaren in de autoschade hebt gewerkt zal je toch ook moeten in zien dat je niet dit krijgt door tegen een geparkeerde auto aan te rijden.
  donderdag 7 april 2011 @ 19:16:17 #52
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_95180086
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 19:10 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Been there, done that, got the T-shirt. We gingen echter pas rijden als het een aanrijding "vooralsnog zonder gewonden" betrof...
http://www.nu.nl/binnenla(...)emen-blikschade.html
quote:
Bij grotere blikschade, of als er onenigheid is tussen twee gebotste automobilisten, komt de politie overigens nog wel naar de plaats van het ongeval.
  donderdag 7 april 2011 @ 19:19:23 #53
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_95180237
Ik heb ooit een vergelijkbare situatie meegemaakt. Alleen was ik toen degene die stil stond en de "tegenpartij" degene die reed.

Ik kwam achteruit een parkeervak rijden, toen ik zag dat een buurvrouw keihard achteruit aan kwam rijden. Dus ik vol op de rem en claxonneren. Helaas zonder resultaat, de buurvrouw schampte van neus tot achterkant met haar auto langs de rechterachterkant van mijn bumper.

Buurvrouw beweerde dat ik reed, terwijl ik stil stond. Hoe kan zij in hemelsnaam haar HELE zijkant openhalen als ik achterwaarts een parkeervak uitreed :').

Maar omdat er geen getuigen waren gooiden onze verzekeringen het op 50/50 :{w.

Aan de foto's kun je inderdaad vaak zien wie de veroorzaker van de schade is; echter doen verzekeraars daar dus niet altijd wat mee. Dus volgens mij kun je niet heel veel meer dan duimen op een goede afloop.
Fuck the EBU
  donderdag 7 april 2011 @ 19:27:47 #54
12888 Skull-splitter
pi_95180673
quote:
Ja, geweldig. Dan komt de politie er als vader en moeder tussen te zitten maar voert verder geen handelingen of oordeel.
  donderdag 7 april 2011 @ 19:28:45 #55
12888 Skull-splitter
pi_95180740
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 19:19 schreef MaLo het volgende:
Buurvrouw beweerde dat ik reed, terwijl ik stil stond. Hoe kan zij in hemelsnaam haar HELE zijkant openhalen als ik achterwaarts een parkeervak uitreed :').
Dat heb ik net proberen uit te leggen, maar probeer het je eens voor te stellen ;)
pi_95181559
En dat was dus ook wat ik bedoelde, dan had mijn auto toch van voren tot achteren schade moeten hebben. Hoe kan je halverwege iemand zijn voorbumper raken? Als ik dat kan, kan ik ook toveren haha
  donderdag 7 april 2011 @ 19:51:01 #57
12888 Skull-splitter
pi_95181955
iig zou je met een curve om zijn auto gevlogen moeten zijn, maar dan was de kinetische overdracht ook anders geweest.
pi_95182015
Skull-splitter, lijkt dat jij er verstand van hebt?
pi_95182507
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 18:03 schreef Charged het volgende:
Nick,als je een auto voor je geparkeert ziet staan met genoeg ruimte om weg te draaien om de weg op te gaan en je draait zodoende ook in..je rijdt weg en tegelijkertijd zet de wagen voor je achteruit..je blikveld ziet de achterkant niet meer omdat je al gedeeltelijk de geparkeerde wagen voorbij bent en dan gaat hij achteruit en schampt je..wat dan?
Ehm ik denk dat we het zelfde bedoelen m8 :P, ik ben ook voor TS in dit geval.
  donderdag 7 april 2011 @ 20:01:54 #60
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_95182523
Ja precies, aan jouw foto's te zien kan hij nooit hebben stilgestaan. Inderdaad de omgekeerde situatie van wat mij is overkomen. Als hij stilstond had jij je hele zijkant beschadigd, net als mijn buurvrouw.

Ik duim dat het voor jou beter afloopt dan voor mij :).

Wij hadden overigens wel geluk met onze taxateur, die taxeerde vrolijk een nieuwe bumper terwijl hij gelukkig ook gewoon bij te werken was. Daardoor zijn we er uiteindelijk niet superslecht vanaf gekomen.
Fuck the EBU
  donderdag 7 april 2011 @ 20:55:23 #61
12888 Skull-splitter
pi_95186189
quote:
7s.gif Op donderdag 7 april 2011 19:52 schreef thazia het volgende:
Skull-splitter, lijkt dat jij er verstand van hebt?
Vorige werkgever had petten en strepen verplicht, daarnaast vind ik het leuk om sporen terug te bekijken tot oorsprong.
pi_95191725
Wat ik dus irritant vond:

Iemand die met zn grote pick up mn hele voorpaneel had gemold met achteruitrijden. Mijn auto stond geparkeerd. Ging boodschappen doen. had de pick up wel gezien maar niet op het kenteken gelet.

Geen getuigen, geen camerabeelden en geen waarborgfonds..
pi_95193872
MdMa98, dat is niet irritant, dat is vreselijk asociaal! Ik snap dat niet hoor, je bent toch verzekerd. Als ik perongeluk schade toebreng bij een ander, zal ik altijd een briefje achter de ruitenwisser doen of even wachten. Wat een mensen heb je toch!
pi_95195072
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 22:19 schreef thazia het volgende:
MdMa98, dat is niet irritant, dat is vreselijk asociaal! Ik snap dat niet hoor, je bent toch verzekerd. Als ik perongeluk schade toebreng bij een ander, zal ik altijd een briefje achter de ruitenwisser doen of even wachten. Wat een mensen heb je toch!
Dat vond ik ook asociaal!

Maarja je bent WA verzekerd en dan heb je gewoon geen keuze meer.
pi_95206242
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 22:19 schreef thazia het volgende:

TS: Hoe heeft de verzekering gereageerd?
"Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts."
pi_95229053
Beetje vaag, wel gezegd dat het niet slim was te tekenen, maar ik moest zoveel mogelijk 'bewijzen' verzamelen. Er heeft zich echter nog geen getuige gemeld helaas. En aangezien meneer wel een 'zogenaamde' getuige heeft gaat het denk ik erg lastig worden voor mij. Het wordt nu gewoon afwachten. Ga maandag nog wel bellen of er een expert kan komen kijken in ieder geval. En duimen en hopen. Maar ik ga er nog altijd van uit dat ik in mijn gelijk wordt gesteld. Meneer heeft overigens op de voorkant gezet dat hij stil stond, aan de achterkant dat hij reed +/- 15 km per uur. Beetje tegenstrijdig haha
pi_95229374
Mocht je verliezen heb je in ieder geval zijn adres ;)
pi_95529075
@consio dat is waar. We zitten nu af te wachten op de verzekering. Ik ga er eigenlijk wel vanuit dat ik in mijn gelijk gesteld ga worden, gezien de schade.
pi_95529983
ik hoop met je mee thazia.... maar mijn ervaring leert dat een leugenaar met een liegende getuige meestal aan het langste eind trekt.....
in mijn geval luidde de verklaring van de getuige "er reed geen motorrijder op de A15" .... en zelfs met zo iets kunnen ze dus nog winnen
  vrijdag 15 april 2011 @ 12:15:18 #70
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_95536513
Tja. Ik hoop dat je er hoe dan ook van geleerd hebt het schadeformulier goed in te vullen en dit te controleren.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_95542284
Het is zo te zien een peug 306. daarvoor haal je 2 deuren in kleur met een beetje mazzel voor 100 euro. Dagje sleutelen en klaar :-)
  zaterdag 16 april 2011 @ 03:49:40 #72
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_95572588
Voor dit soort situaties heb ik altijd een fotocamera bij me.
Ben nog op zoek naar een goede dashcam voor en achter en dan ben ik helemaal voorbereid op alle situaties
pi_95586263
TS liegt
pi_95589222
Dit soort schade kan ik me echt aan ergeren.
Mensen die gaan liegen en ontkennen wat ze gedaan hebben enzo :(
Heb zoiets een keer gezien een opa reed achteruit en stuurde niet scherp genoeg in in zon Moove ofzoiets en raakte die andere auto gevolg een flinke veeg en helemaal ingedeukt.
Wat doettie hij kijkt ff en rijdt weg :')

Ze mogen die parkeerplaatsen wel eens aanpassen in NL gewoon hoge metalen randen eromheen.
Dus zo ( | auto| auto | auto | auto | )
Dus zodra 1 fout weg rijdt raakt die die metalen wand (zon damwand achtig iets wat ze in de bouw gebruiken) en heeft hij mooi zelf flinke schade ~O>

Ik leef met TS mee hoewel hij een oudere auto heeft kan hij het altijd nog zelf proberen repareren via de sloop als het een nieuwe auto was geweest pfff :'(
Interessant he ?
pi_95608805
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2011 17:36 schreef thazia het volgende:Mijn dochter van 5 die in de auto zat heeft 2 nachten nauwelijks geslapen zo geschrokken was ze, helaas mag zij niet getuigen.
van wie niet?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_95609154
Ik weet wat er in je omgaat TS, heb zelf ook in zo'n situatie gezeten:
Ik reed op een voorrangs weg en wou rechtsaf slaan, mevrouw reed in het midden van de weg om zo de binnenbocht te nemen waar ik toevallig net inreed. Mevrouw beweerde dat ze stilstond omdat er een (onzichtbare) auto van rechts zou komen en dat ík op haar inreed.
Haar man begon enkele dagen erna al gelijk met aangetekende brieven dat hij mij aansprakelijk stelde en dreigde met incassobureau's ect.

het is uiteindelijk zelfs tot een rechtzaak gekomen!
Uiteindelijke vonnis was dat ik geen enkele schuld had omdat zij mij altijd de gelegenheid had moeten geven om af te kunnen slaan en hij heeft nooit bewezen dat zij echt stil stond maar goed ik hoop voor de TS dat het nooit zo ver komt voor je het was voor mij een stressvolle 1,5 jaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')