Ik zie geen boodschap.....quote:Op donderdag 7 april 2011 16:24 schreef Praatpoeder het volgende:
zien jullie op de streams de boodschap niet in beeld over vriendinnetje van maik? (Wel op tv)
Gelul...quote:Op donderdag 7 april 2011 16:25 schreef Praatpoeder het volgende:
Op Tv staat de boodschap: Vanavond in de liveshow 20.30u Maiks vriendinnetje uit Nederland betreedt het Huis der Geheimen
Misschien bij Ziggo niet, maar op UPC wel: Vanavond in de liveshow 20.30u: Maiks vriendinnetje uit Nederland betreedt het Huis der Geheimenquote:Op donderdag 7 april 2011 16:24 schreef Praatpoeder het volgende:
zien jullie op de streams de boodschap niet in beeld over vriendinnetje van maik? (Wel op tv)
Ik hoop echt dat ze in het huis komt.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:25 schreef Praatpoeder het volgende:
Op Tv staat de boodschap: Vanavond in de liveshow 20.30u Maiks vriendinnetje uit Nederland betreedt het Huis der Geheimen
Dat zou mooi zijnquote:Op donderdag 7 april 2011 16:25 schreef Sunshine1974 het volgende:
Misschien mag Maik kiezen: Mo eruit en zijn Nederlandse chick erin!
Neeeeeeeeequote:Op donderdag 7 april 2011 16:26 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Die mama van onder je ava slaat toch niet op de enige echte mama he
Leer eens lezen.....quote:Op donderdag 7 april 2011 16:26 schreef meneertje1972 het volgende:
Ok mensen het is zeker ik zie het op tv ziggo daar staat vanavond betreedt maiks vriendinnetje uit Nederland het huis der geheimen. WAAAH
Weet iemand wat dat voor vriendinnetje is? Zijn ex, of wat?
Ik wil Monique wel weer ff een paar dagen naar de shit zien gaan (zet ik het geluid wel uit)
Dat komt doordat hij niet laat zien wat zijn zwakke punt is.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:26 schreef Je_Psychiater het volgende:
Gerard heeft nog niks zwaars of confronterends voor zijn kiezen gekregen. Hij piepte al als een kleuter toen hij handboeien om moest.
Bij Ziggo ook hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 16:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Misschien bij Ziggo niet, maar op UPC wel: Vanavond in de liveshow 20.30u: Maiks vriendinnetje uit Nederland betreedt het Huis der Geheimen
waar?quote:Op donderdag 7 april 2011 16:27 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Leer eens lezen.....
De link naar het filmpje van Maaikes vriendin is ook te vinden in de COS
Dit soort opmerkingen is water naar de zee dragen...ik bedoel heb je wel gekeken tegen wie je het hebtquote:Op donderdag 7 april 2011 16:27 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Leer eens lezen.....
De link naar het filmpje van Maaikes vriendin is ook te vinden in de COS
Ik heb de letterlijk tekst al gemeld hier: [COS#964] |Bijna betraptquote:Op donderdag 7 april 2011 16:26 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik zie geen boodschap.....
Iemand die dat kan cappen misschien?
quote:Op donderdag 7 april 2011 16:26 schreef meneertje1972 het volgende:
Ok mensen het is zeker ik zie het op tv ziggo daar staat vanavond betreedt maiks vriendinnetje uit Nederland het huis der geheimen. WAAAH
Ik wil Monique wel weer ff een paar dagen naar de shit zien gaan (zet ik het geluid wel uit)
prille liefde.. Ze kende elkaar netquote:Op donderdag 7 april 2011 16:26 schreef meneertje1972 het volgende:
Hij had vlak voordat hij hieraan mee ging doen een meisje ontmoet.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:26 schreef meneertje1972 het volgende:
Dank je..... Heb geen upc of ziggo namelijkquote:Op donderdag 7 april 2011 16:28 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik heb de letterlijk tekst al gemeld hier: [COS#964] |Bijna betrapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |