maar is het niet zo dat ze gewoon getoond word als video aan maik in de kamer van de waarheid?quote:Op donderdag 7 april 2011 16:08 schreef rita1959 het volgende:
word leuk vanavond, vriendin uit Nederland van Maik komt in het huis, OMG arme Mo word janken
Maar aan de andere kant is het hoofd van Mo wel onbetaalbaar.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, tja, maar je staat dan wel een beetje voor schut, ze steekt moeite in een vent die uiteindelijk haar niet de moeite waard vond om zich in te houden, afspraak of niet.
Strakke actie! Nu komt NEP5 behoorlijk in de problemen zometeenquote:Op donderdag 7 april 2011 16:14 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Klopt, maar ze hebben zich wel aan de wetgeving te houden.
Ik heb zelf al een klacht ingediend bij de consumenten autoriteiten over het verhaal rond het terugkomen van maik en de stemming. Ze hebben een onderzoek gestart. Ivm veranderende voorwaarden obv gestemd werd.
Ik vind wel dat Mo te hard word aangepakt tov de andere. Mo wordt vooral op de emotie gepakt.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:16 schreef Day het volgende:
[..]
Die video is genoeg voor mo. Zeker als ze hoort dat hij zijn kaartje dus naar haar had gestuurd!
quote:Op donderdag 7 april 2011 16:20 schreef PoezeligDing het volgende:
Joan; dit was mijn leukste secretstoryweek tot nu toe, heb veel mooie momenten meegemaakt.
Ik hoop het niet, dat zou toch een gemiste kans zijnquote:Op donderdag 7 april 2011 16:19 schreef diditje64 het volgende:
[..]
maar is het niet zo dat ze gewoon getoond word als video aan maik in de kamer van de waarheid?
Het is natuurlijk maar de vraag of ze er echt wat mee doenquote:Op donderdag 7 april 2011 16:19 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Strakke actie! Nu komt NEP5 behoorlijk in de problemen zometeen
Dat was toch wel met een cynische ondertoon hoop ikquote:Op donderdag 7 april 2011 16:20 schreef PoezeligDing het volgende:
Joan; dit was mijn leukste secretstoryweek tot nu toe, heb veel mooie momenten meegemaakt.
Nee, niet eens. Volgens mij meende ze het.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:21 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Dat was toch wel met een cynische ondertoon hoop ik
Dat is wel waar, begin alleen een beetje medelijden te krijgen met Maik.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:19 schreef AYLI het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant is het hoofd van Mo wel onbetaalbaar.Niet dat ik het zelf zou doen, denk dat je daar behoorlijk media-geil voor moet zijn.
Een conclusie hoeft niet persee, maar enkel dat onderzoek al gaat veel problemen geven, vooral als kijkers daar achter komen (hint hint)quote:Op donderdag 7 april 2011 16:21 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Het is natuurlijk maar de vraag of ze er echt wat mee doen
Had nog wat andere initiatieven lopen maar die zijn helaas niet van de grond gekomen
Zat niet apart, moest later naast Karim gaan zitten...quote:Op donderdag 7 april 2011 16:22 schreef sjampoeh het volgende:
wedden dat faalex gewoon mag blijven ??? waarom moet hij apart zitten ?![]()
Moet ineens aan Kanis en Gunnink denken, met die twee dwazen in die reclames....quote:Op donderdag 7 april 2011 16:22 schreef Chanel5 het volgende:
Gezellie en Kanellie
[ link | afbeelding ]
dat hij nog maar veel meer gaat zwetenquote:Op donderdag 7 april 2011 16:21 schreef Vultarian het volgende:
flipje begint al te zweten voor vanavond
Hahaha ja gek hč? Er is niemand die zo reageert als zij. En die eerste 5 dagen janken was nadat Maik gewoon was weggestemd. Dat is niet door het programma gedaan.. die hebben hem zelfs teruggestuurd naar dr..quote:Op donderdag 7 april 2011 16:20 schreef marky het volgende:
[..]
Ik vind wel dat Mo te hard word aangepakt tov de andere. Mo wordt vooral op de emotie gepakt.
Die 2 droogklotenquote:Op donderdag 7 april 2011 16:23 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Moet ineens aan Kanis en Gunnink denken, met die twee dwazen in die reclames....
ja dan mengt het lekkerquote:Op donderdag 7 april 2011 16:23 schreef PoezeligDing het volgende:
En Joanna voelt aan flips zweet. Vond ze normaal toch vies, behalve als het vermengd zweet was.
Oh, nu wil ze nog één keer met hem kroelen voor ie weggaat.
Jaaa, daarom is het ook zonde dat mijn andere initiatieven niet van de grond zijn gekomen. Meer info kan maar dan moet je maar ff een pmmetje doenquote:Op donderdag 7 april 2011 16:22 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Een conclusie hoeft niet persee, maar enkel dat onderzoek al gaat veel problemen geven, vooral als kijkers daar achter komen (hint hint)
Joanna mag dat, zij heeft liefdesverdriet. Dat ze de godganse dag met een ander vent loopt te geilen doet daar niks aan af.quote:
Nope.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:24 schreef Praatpoeder het volgende:
zien jullie op de streams de boodschap niet in beeld over vriendinnetje van maik? (Wel op tv)
nee is niet op de streamsquote:Op donderdag 7 april 2011 16:24 schreef Praatpoeder het volgende:
zien jullie op de streams de boodschap niet in beeld over vriendinnetje van maik? (Wel op tv)
Die mama van onder je ava slaat toch niet op de enige echte mama hequote:Op donderdag 7 april 2011 16:25 schreef Praatpoeder het volgende:
Op Tv staat de boodschap: Vanavond in de liveshow 20.30u Maiks vriendinnetje uit Nederland betreedt het Huis der Geheimen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |