Misschien dat kaartje wat ze toen mochten schrijven.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft een kaartje van Maik ontvangen? Hoezo geen contact met de buitenwereld?
Sommige bewoners mochten 1 kaartje sturen.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft een kaartje van Maik ontvangen? Hoezo geen contact met de buitenwereld?
Dat mochten ze toen toch als beloning van een opdracht?quote:Op donderdag 7 april 2011 16:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Staat op TV over de streams heen. Letterlijke tekst:quote:Op donderdag 7 april 2011 16:10 schreef minzo het volgende:
Waar halen jullie informatie van daan dat de vrienin het huis in komt?
Dit topic met ergens aan het eind de bevestiging van de productie.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:10 schreef minzo het volgende:
quote:Op donderdag 7 april 2011 16:12 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Geer ligt achter de stoeltjes
Hmmm, volgens televaag komt deze video in de live. Zijzelf niet, dus.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:07 schreef shomila het volgende:
Maik zijn exvriendin.
http://www.telegraaf.nl/p(...)loos__.html?sn=prive
quote:Op donderdag 7 april 2011 16:13 schreef Chanel5 het volgende:
En Mo gaat keihard janken dat ze haar weer moeten hebben!
Da's toch niet serieus van hemquote:
Dat weet ik, maar ik heb vanaf het moment dat ik SST ben gaan volgen al het knagende vermoeden dat er helemaal niet met een notaris gewerkt wordt, omdat er voor bellers en stemmers geen prijs te winnen is....quote:Op donderdag 7 april 2011 16:11 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Dit is heel vreemd, want een notaris heeft een publieke functie...
Ah ok, dat heb ik gemist.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:11 schreef Greys het volgende:
Dat mochten ze toen toch als beloning van een opdracht?
Een deel mocht een kaartje sturen, Guido ook. Gerard ook.
staat bij Ziggo op het beeldquote:Op donderdag 7 april 2011 16:10 schreef minzo het volgende:
Eerst de video, daarna zij zelf?quote:Op donderdag 7 april 2011 16:13 schreef Day het volgende:
[..]
Hmmm, volgens televaag komt deze video in de live. Zijzelf niet, dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |