Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.quote:[message=17645119,noline]MrJ schreef op 28 april 2003 @ 16:54[/message]:
Yep.
1 spiergroep trainen is niet goed. Of je traint je gehele lichaam, of je traint niet.
Er zijn zat mensen die alleen in de sportschool aan hun borst+schouders+armen+buik werken, terwijl ze vergeten dat een goede rug, traps, onderarmen, bovenbenen en kuiten o zo belangrijk zijn.
Dit omdat het a) voor een betere lichaamsdoorbloeding zorgt en b) het er simpelweg niet uitziet.
Beetje nette voorkant, maar geen wijde rug en goede benen waardoor het totaalplaatje simpelweg een lachertje wordt.
Ook de lichaamshouding is bij die mensen totaal fout. De armen gaan naar binnen staan (aaphouding) omdat er geen rug en traps getraind wordt om het geheel weer naar achteren te corrigeren.
Ga dan naar een gym waar ze die apparaten wel hebben?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Heeft niks met pussy maken, niet trolle aubveel van die apparaten in dat filmpje hebben we gewoon niet in de gym.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mirin brahZyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.
We hebben er hier maar 3 en dit is de betere, waar ik nu zit dan.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:44 schreef Zyzz het volgende:
Ga dan naar een gym waar ze die apparaten wel hebben? [ afbeelding ]
Sorry maar zonder de oefeningen van Greg Plitt zul je nooit een six-pack krijgen.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:47 schreef Weissman het volgende:
[..]
We hebben er hier maar 3 en dit is de betere, waar ik nu zit dan.
Dus daarom vroeg ik meer basic tips omdat ik toch hoog in de herhalingen wil zitten. Het hoeft allemaal niet zo complex te zijn; het liefst zo veel mogelijk met mijn eigen lichaam.
Oh en... i aint jelly, come at me brah
Het gaat me ook niet om de sixpack...ach, laat ook maar, trollquote:Op donderdag 7 april 2011 14:50 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Sorry maar zonder de oefeningen van Greg Plitt zul je nooit een six-pack krijgen.
[ afbeelding ]
Waar wil je dan je buik trainen als je toch geen sixpack wilt?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het gaat me ook niet om de sixpack...ach, laat ook maar, troll
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:28 schreef kidkash19 het volgende:
Omdat je buik je gehele romp stabiliseert misschien? 6 pack is wel het meest onboeiende wat er is
Het is niet grappig meer maar je gebruikt wel 'u mad?'quote:Op donderdag 7 april 2011 15:39 schreef seto het volgende:
Dat gedoe met Zyzz begint heel snel niet meer grappig te worden, ga dan naar misc of /fit/.
inb4 u mad?
Toch geen creatine hè ?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:46 schreef Ethanolic het volgende:
Toch stimulerend als je armen in 3 maanden trainen 5 cm in omtrek groeien.
Nee gebruik alleen whey.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:53 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Toch geen creatine hè ?
Anders wil je ze misschien nog meten nadat je even bent gestopt
Ik mis heel dat gedoe met Zyzz eigenlijk een beetje.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:39 schreef seto het volgende:
Dat gedoe met Zyzz begint heel snel niet meer grappig te worden, ga dan naar misc of /fit/.
inb4 u mad?
Ja je merkt het verschil echt pas als je het meet. Leuke is dat ik ook nog omlaag ben gegaan in vet.quote:
Iemand die mijn getroll mist.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:55 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Ik mis heel dat gedoe met Zyzz eigenlijk een beetje.
Zyzz, je bent toch een karikatuur oid ?
Het is toch gespeeld ?
Je bent toch niet echt de persoon van die pics ?
Als je creatine pakt moet het wel Cell Tech zijn. Is echt hardcore brahquote:Op donderdag 7 april 2011 15:53 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Toch geen creatine hè ?
Anders wil je ze misschien nog meten nadat je even bent gestopt
Ik reageer hier niet op.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:53 schreef Demon_Hunter het volgende:
Mmmm ik ga ook maar aan de creatine, denk dat xxlnutricions wel goed is ?
http://www.xxlnutrition.nl/creatine-monohydraat/xxl-nutrition
Of raden jullie wat anders aan ?
Monohydraat doet geen ruk bij mij.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:53 schreef Demon_Hunter het volgende:
Prima, gebruik ik zelf ook.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:53 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ze bestaan nog!quote:Op donderdag 7 april 2011 17:49 schreef Demon_Hunter het volgende:
Training ging echt lekker vandaag btw... zondag wedstrijd dus alleen maar cardio tot die tijd en stretch oefeningen...
Wel tof, vandaag een chick in de gym die er goed uitzag en gewoon 160 kg deadlifte... respect.
Ik deadlift ook echt tot ik niet meer kan, maar mn ass doet echt wel pijn.. als ik al bij de gym wegfiets... maarja..quote:Op donderdag 7 april 2011 18:34 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ze bestaan nog!![]()
Deadliftengister ook gedaan, vandaag spierpijn in de traps
Pics van de chick?quote:Op donderdag 7 april 2011 17:49 schreef Demon_Hunter het volgende:
Training ging echt lekker vandaag btw... zondag wedstrijd dus alleen maar cardio tot die tijd en stretch oefeningen...
Wel tof, vandaag een chick in de gym die er goed uitzag en gewoon 160 kg deadlifte... respect.
De ene persoon reageert er gewoon niet op en de andere weer wel.quote:
Gisteren iemand 2x 180 zien banken. Dik respect.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:49 schreef Demon_Hunter het volgende:
quote:
Uit de fobo van Mrj:quote:
Vrouwen gaan er gewoon een stuk beter uitzien als ze fatsoenlijk aan krachttraining gaan doen. Daarnaast zijn atletische/(licht)gespierde vrouwen ook beter in bed.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:49 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ik zag laatst iemand bicep curls maken met 7kgquote:Op donderdag 7 april 2011 19:54 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Gisteren iemand 2x 180 zien banken. Dik respect.
Had dan aan haar gevraagd wat haar Hyves is.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:10 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Ik ben in de gym om te trainen, niet om als een perv foto`s van deadliftende chicks te maken.
Erger jij je daar echt aan ? probeer m eerst eens advies te geven dan, ik vraag ook alles wat ik niet weet gewoon, en ja als ie dat in de wind slaat mag ie een pijnlijke dood sterven jaquote:Op donderdag 7 april 2011 20:21 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Ik zag laatst iemand bicep curls maken met 7kg [ afbeelding ]
Irritante kut ecto die alleen biceps en buik traint.
Mirin @ ya gym brah.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:11 schreef seto het volgende:
Bij mij komen vooral dudes trainen(Kneets)
Ik heb al een vriendin, vond het gewoon cool dat ze 160 kilo deadlift, en echt goede techniek, want haar benen zijn echt niet super gespierd ofzo, wel gewoon slank nog.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:22 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Had dan aan haar gevraagd wat haar Hyves is.
Cant fap to this...quote:
Ik gaf hem ook advies.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:22 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Erger jij je daar echt aan ? probeer m eerst eens advies te geven dan, ik vraag ook alles wat ik niet weet gewoon, en ja als ie dat in de wind slaat mag ie een pijnlijke dood sterven jaalleen armen en buik...
Tja... daar moet je geen energie meer aan verspillen idd.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:28 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Ik gaf hem ook advies.
Ging als volgt.![]()
Ik was aan het squaten, was klaar met laatste setjes komt die ecto naar mij toe vraagt die hoeveel kg is dat? Dus ik zeg 160 hij antwoord daarop: ik denkt niet dat ik dat niet kan dus ik zei ga zwaar squaten en dealliften anders word je nooit groot krijg ik als reactie, ik heb geen zin om mn benen te trainen.......
WTF WUT?!
Iemand kan weer niet tegen een beetje humor.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:50 schreef CarbonC het volgende:
Kan er een geestelijke leeftijdsgrens van 18 jaar op dit topic komen?
True.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:13 schreef CarbonC het volgende:Sportscholen zouden gewoon een extra hoekje moeten aanbouwen met wat losse stangen, dumbbells en een squat rack. Muren roze verven en alleen toegankelijk voor vrouwen. Dat zet meer zoden aan de dijk dan met bijvoorbeeld die SlimBelly hype mee te gaan.
Doe normaal. Er zijn maar bar weinig vrouwen die naturel zo kunnen worden. Als ze teminste al bestaan... Testosteron speelt een veel te grote rol om dikke spiermassa op te bouwen.quote:
Hoezo doe ik niet normaal?quote:Op vrijdag 8 april 2011 06:54 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
Doe normaal. Er zijn maar bar weinig vrouwen die naturel zo kunnen worden. Als ze teminste al bestaan... Testosteron speelt een veel te grote rol om dikke spiermassa op te bouwen.
Een mod die een poging doet om te trollen.. Naaaaaaaisquote:
Goed bezig! hoeveel % bf ga je voor ? en op hoeveel zit je nu ?quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:10 schreef Rijstkoker het volgende:
Deze week al 2kg afgevallen met cutten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil eigenlijk net zo droog worden als toen ik 15 was nu ben ik alweer 21.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Rijstkoker op 08-04-2011 14:06:49 ]rice rice baby tututututedudududum
Dat topicquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:15 schreef Zyzz het volgende:
Net even 2 foto's gemaakt.![]()
Ben klaar met cutten. (denk ik)
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Niet op de tekst lettenHeb de foto's voor deze topic gemaakt. Gary Oak, u mad cuz Zyzz is styling on u?
BF weet ik niet, laatst wel laten wegen in m'n gym maar dat ding gaf 14% aanquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:40 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Dat topic
Wel net fysiek brahHoeveel procent zit je nu? Benen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:45 schreef Zyzz het volgende:
Benen train ik niet, ik zit op voetbal.Waarom zou je inderdaad je benen trainenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deathlift or Die.
Ik wilde zeggen, waarom zit je dan niet bij KDO, maar daar heb ik sowieso nog geen normaal vrouwmensch gezien... Maar wél lekker trainen daar!quote:Op donderdag 7 april 2011 20:11 schreef seto het volgende:
Bij mij komen vooral dudes trainen(Kneets)
Toch niet dit soort shit?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:02 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
En een vraag aan jedermannnnn:
Weet iemand waar je grote elastieken kan kopen? Een trainingsvariant van de dikke elastieken. Geen handgrepen oid. Gewoon, simpel, heavy duty, gaan.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:09 schreef seto het volgende:
Zat vandaag voor het eerst vast onder de stang met bankdrukken
neen. Gewoon de ekte ekte. Bands is volgens mij een betere benaming...quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:30 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Toch niet dit soort shit?
[ afbeelding ]
dat is idd geen 14% ik ben 12% en minder droog dan jijquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:15 schreef Zyzz het volgende:
Net even 2 foto's gemaakt.![]()
Ben klaar met cutten. (denk ik)
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Niet op de tekst lettenHeb de foto's voor deze topic gemaakt. Gary Oak, u mad cuz Zyzz is styling on u?
Altijd een spotter gebruiken. Heb wel eens gezien dat iemand niet meer volledig uit kon strekken en de barbell wilde racken. Armpjes begaven het en de barbell ging richting strot.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:59 schreef Agentperry het volgende:
trouwens is er een manier om onder de barbell vandaan te komen als je hem niet meer omhoog krijgt? nu ga ik als ik alleen ben gewoon nooit tot failure maar lijkt me wel handig als dit wel zou kunnen. misschien de bar opzij wegduwen ofzo? ik duw ook nog maar 70-75kg afhankelijk van de reps dus het is ook geen gigantisch probleem als ik vast kom te zitten lijkt me.
Af en toe. Was wel de bedoeling maar 9 van de 10 keer kwam er niks van.quote:Op zondag 10 april 2011 00:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zyzz met het cutten heb je daarbij ook cardio gedaan?
Vuile ecto.quote:Op zondag 10 april 2011 10:58 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Af en toe. Was wel de bedoeling maar 9 van de 10 keer kwam er niks van.
quote:
Het geeft gewoon een vertekend beeld. Vrouwen zoals Debbie Keskin trainen al járen keihard (deed zelfs mee aan WK dacht ik), maar wel naturel.quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:56 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Hoezo doe ik niet normaal?![]()
Ik zeg alleen dat ik daar niet op kan fappen.
i lol'dquote:Op zondag 10 april 2011 11:33 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
[..]
Het geeft gewoon een vertekend beeld. Vrouwen zoals Debbie Keskin trainen al járen keihard (deed zelfs mee aan WK dacht ik), maar wel naturel.
Dit is toch iets heel anders dan het topic wat je linkte,
[ afbeelding ]
Sorry maar jouw poging om op mij te bitchen is mislukt.quote:
Ik heb die topic hier toch niet gepost?quote:Op zondag 10 april 2011 11:45 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
Het ging daar om vrouwen die krachttraining doen, het gelinkte topic paste er niet bij. Het zou je goed staan als je zomaar een keer als een normaal volwassen persoon zou kunnen reageren, ipv een puber die zich zierlijk verveelt
Voel je je aangesproken ofzo, zo'n bodybuilding vrouw is toch fucking lelijk.. dat noem je geen vrouw meer maar een kerel.quote:Op zondag 10 april 2011 11:45 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
Het ging daar om vrouwen die krachttraining doen, het gelinkte topic paste er niet bij. Het zou je goed staan als je zomaar een keer als een normaal volwassen persoon zou kunnen reageren, ipv een puber die zich sierlijk verveelt
Idd, wel erg knap als je als vrouw dat kan bereiken maar het ziet er niet uit.quote:Op zondag 10 april 2011 12:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Voel je je aangesproken ofzo, zo'n bodybuilding vrouw is toch fucking lelijk.. dat noem je geen vrouw meer maar een kerel.
man, man, man.
Dat ziet er wel goed uit, heb je front foto's?quote:Op zondag 10 april 2011 14:15 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
Ga toch weg met je rare foto's. Die vrouwen zijn buff omdat ze zwaaaaar aan de kuur hebben gezeten, niet door de krachttraining opzich. Daarvoor is oa het testosteron veel te laag.
Zelfs iemand zoals Jamie Easton die wat kuurtjes heeft gehad en al jaren traint, ziet er in mijn ogen beter uit dan menig vrouw. Als dat mannelijk is, ben ik een zeekoe.
Prima als je dat ook walgelijk vindt, maar dát is wat krachttraining (en dus bb) met vrouwen doet.
In mijn ogen staan bodybuilding en anabolen los van elkaar, net zoals wielrennen en nandrolon lo van elkaar staan. Dat het vaak samen gaat, zegt niet dat het ook bij elkaar hoort.
[ afbeelding ]
Waarom probeer je anderen ervan te overtuigen dat het (in jouw ogen) wel mooi kan zijn?quote:Op zondag 10 april 2011 14:15 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
Ga toch weg met je rare foto's. Die vrouwen zijn buff omdat ze zwaaaaar aan de kuur hebben gezeten, niet door de krachttraining opzich. Daarvoor is oa het testosteron veel te laag.
Zelfs iemand zoals Jamie Easton die wat kuurtjes heeft gehad en al jaren traint, ziet er in mijn ogen beter uit dan menig vrouw. Als dat mannelijk is, ben ik een zeekoe.
Prima als je dat ook walgelijk vindt, maar dát is wat krachttraining (en dus bb) met vrouwen doet.
In mijn ogen staan bodybuilding en anabolen los van elkaar, net zoals wielrennen en nandrolon lo van elkaar staan. Dat het vaak samen gaat, zegt niet dat het ook bij elkaar hoort.
[ afbeelding ]
Deca wordt dan ook niet gebruikt bij wielrennenquote:Op zondag 10 april 2011 14:15 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
ik wil of durf het wel te vragen hoor, ben niet een of andere zolderautist, ben gewoon soms alleen in het kracht gedeelte en om nou naar de andere kant van de gym te lopen om een of andere apparatenboy te vragen.quote:Op zondag 10 april 2011 10:21 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Altijd een spotter gebruiken. Heb wel eens gezien dat iemand niet meer volledig uit kon strekken en de barbell wilde racken. Armpjes begaven het en de barbell ging richting strot.
Je kunt ook wat (af)scheuren en dan komt die 75 kg echt hard aan. Bovendien druk je nu nog maar 75kg, maar wat als dit straks 100 of 120kg wordt? En als je dan écht niet wilt of durft te vragen om een spotter, pak dan de incline bench. Die brengt wat minder risico's met zich mee.
@1e vetgedrukte, not shit Sherlockquote:Op zondag 10 april 2011 14:15 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
Ga toch weg met je rare foto's. 1. Die vrouwen zijn buff omdat ze zwaaaaar aan de kuur hebben gezeten, 2. niet door de krachttraining opzich. 3.Daarvoor is oa het testosteron veel te laag.
[ afbeelding ]
Leuk gezichtje?quote:Op zondag 10 april 2011 14:26 schreef Agentperry het volgende:
ze heeft een leuk gezichtje maar ik had haar toch een stuk meer chick gevonden met minder spieren
Vraag het aan een fitness-instructeur of aan een fysiotherapeut als hij niet in behandeling is.quote:Op zondag 10 april 2011 14:56 schreef Agentperry het volgende:
[..]
ik wil of durf het wel te vragen hoor, ben niet een of andere zolderautist, ben gewoon soms alleen in het kracht gedeelte en om nou naar de andere kant van de gym te lopen om een of andere apparatenboy te vragen.
Zonder kuren kan je trainen wat je wil, maar geen vrouw die zo buff wordt. Dus tuurlijk is het serieus.quote:Op zondag 10 april 2011 18:09 schreef Zyzz het volgende:
2e vetgedrukte, not sure if serious, als je kuurt zonder te trainen zul je niet zo buff worden.
Ik voel me niet aangesproken, maar ik erger me er wel aan dat dingen door elkaar gehaald worden.quote:Op zondag 10 april 2011 14:47 schreef Diabox het volgende:
Maar vanwaar voel je je zo gigantisch aangesproken als iemand walgt van oversized bodybuild chicks?
ja idd, toen ik dat postte had ik volgensmij alleen deze pic gezienquote:Op zondag 10 april 2011 18:11 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Leuk gezichtje?
Check die jaws van haar, focking alfa brah. [ afbeelding ]
Ben je al wat opgeschoten met die discussies? Het is jammer dat onwetende mensen de meest uitgesproken mening hebben, maar het is niet anders.quote:Op zondag 10 april 2011 18:42 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
Ik voel me niet aangesproken, maar ik erger me er wel aan dat dingen door elkaar gehaald worden.
zelfs ik krijg soms rare blikken in de kleedkamer als ik een whey shake drink, alleen omdat ik geen 100+kg weeg, al die mensen denken altijd dat je van een zo'n shake gelijk 2x2 wordt, alsof het aas zijnquote:Op zondag 10 april 2011 18:42 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
[..]
Zonder kuren kan je trainen wat je wil, maar geen vrouw die zo buff wordt. Dus tuurlijk is het serieus.
[..]
Ik voel me niet aangesproken, maar ik erger me er wel aan dat dingen door elkaar gehaald worden.
Als jij gaat trainen, ga je trainen. Klaar.
Als ik aan de gewichten hang komt er regelmatig een kleine snotneus vertellen dat vrouwen daar te breed van worden. Als ik mn shake drink is er altijd wel een huisvrouw die vraagt waarom ik zo in het openbaar aan de troep zit. Ik heb zelfs een keer onder de douche gehad dat een vrouw ging kijken naar mn klit, want die zou groot worden van krachttraining.
Die domme lui die jullie meemaken, maak ik in 10voud mee. Dus ja, de frustraties zullen wel iets hoger zijn dan gemiddeld
quote:Op zondag 10 april 2011 18:42 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
[..]
Zonder kuren kan je trainen wat je wil, maar geen vrouw die zo buff wordt. Dus tuurlijk is het serieus.
[..]
Als ik aan de gewichten hang komt er regelmatig een kleine snotneus vertellen dat vrouwen daar te breed van worden. Als ik mn shake drink is er altijd wel een huisvrouw die vraagt waarom ik zo in het openbaar aan de troep zit. Ik heb zelfs een keer onder de douche gehad dat een vrouw ging kijken naar mn klit, want die zou groot worden van krachttraining.
Die domme lui die jullie meemaken, maak ik in 10voud mee. Dus ja, de frustraties zullen wel iets hoger zijn dan gemiddeld
Newsflash: die rare blikken verdwijnen niet, ook al ben je 100+ kg kan ik bevestigenquote:Op zondag 10 april 2011 18:50 schreef Agentperry het volgende:
[..]
zelfs ik krijg soms rare blikken in de kleedkamer als ik een whey shake drink, alleen omdat ik geen 100+kg weeg, al die mensen denken altijd dat je van een zo'n shake gelijk 2x2 wordt, alsof het aas zijn
[..]
[..]
mirin that jaws hard brahquote:Op zondag 10 april 2011 18:48 schreef Agentperry het volgende:
[..]
ja idd, toen ik dat postte had ik volgensmij alleen deze pic gezien
[ afbeelding ]
Omdat?quote:Op zondag 10 april 2011 18:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
![]()
Nee maar even serieus, post is een foto van jou dan als je dat zou willen of course.
Soms ja. Ik krijg ze soms niet.quote:Op zondag 10 april 2011 18:50 schreef Agentperry het volgende:
[..]
zelfs ik krijg soms rare blikken in de kleedkamer als ik een whey shake drink, alleen omdat ik geen 100+kg weeg, al die mensen denken altijd dat je van een zo'n shake gelijk 2x2 wordt, alsof het aas zijn
Gewoon om te zien hoe jij eruitziet op een natuurlijke manier.quote:Op zondag 10 april 2011 19:35 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
[..]
Omdat?
[..]
Soms ja. Ik krijg ze soms niet.
Ook benieuw naar.quote:Op zondag 10 april 2011 19:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gewoon om te zien hoe jij eruitziet op een natuurlijke manier.
Er zit toch geen enkel nut in voor mijquote:Op zondag 10 april 2011 19:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gewoon om te zien hoe jij eruitziet op een natuurlijke manier.
Ja maar misschien dat we er daarna anders overdenken?quote:Op zondag 10 april 2011 19:45 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Na de reacties op Jamie denk ik niet dat je foto's van haar te zien gaat krijgen.
Heeft Waterpistoolheldin, of moet ik haar e-hero noemen?quote:Op zondag 10 april 2011 19:45 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Na de reacties op Jamie denk ik niet dat je foto's van haar te zien gaat krijgen.
Jawel, je krijgt reacties van ons wat wij er van vinden.quote:Op zondag 10 april 2011 19:47 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
[..]
Er zit toch geen enkel nut in voor mij
Nou ik zou me schamen als ik als man zulke "alpha jaws" zou hebben.quote:Op zondag 10 april 2011 19:48 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Heeft Waterpistoolheldin, of moet ik haar e-hero noemen?ook zulke alfa jaws?
zo ja, mirin hard
Ja betrapt.quote:Op zondag 10 april 2011 19:49 schreef Zyzz het volgende:
Of doe je eigenlijk geen KT en ben je een e-hero met 30+ BF?
Plaats niet van die domme reacties ecto, je bent zelf een e-hero.quote:Op zondag 10 april 2011 19:49 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Jawel, je krijgt reacties van ons wat wij er van vinden.
Of doe je eigenlijk geen KT en ben je een e-hero met 30+ BF?
Ik zag haar kont, ik dachtquote:Op zondag 10 april 2011 14:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vind haar toch een beetje eng..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar die ass zit wel goed..
[ afbeelding ]
Ik vroeg toch niet om jouw pics?quote:Op zondag 10 april 2011 19:50 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Nou ik zou me schamen als ik als man zulke "alpha jaws" zou hebben.
Is geen domme reactie.quote:Op zondag 10 april 2011 19:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Plaats niet van die domme reacties ecto, je bent zelf een e-hero.
Ik heb wel is eerder een foto van haar abs gezien, maar ik ben benieuwd naar het totaalplaatje en misschien denk ik er dan anders over.
Je snapt dat 'n jongen met 100+ kg meer 'rare' blikken krijgt dan 'n vrouw die hoogstens in de sportschool rare blikken kan vangen door 'n shake te drinken of hard te trainen?quote:Op zondag 10 april 2011 19:35 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
Soms ja. Ik krijg ze soms niet.
Alsof 100 zoveel en overdreven opvallend op straat is...quote:Op zondag 10 april 2011 20:15 schreef Diabox het volgende:
[..]
Je snapt dat 'n jongen met 100+ kg meer 'rare' blikken krijgt dan 'n vrouw die hoogstens in de sportschool rare blikken kan vangen door 'n shake te drinken of hard te trainen?
Vergeleken met een gemiddeld mens wel.quote:Op zondag 10 april 2011 20:26 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
[..]
Alsof 100 zoveel en overdreven opvallend op straat is...
Hangt natuurlijk van de lengte en het vetpercentage af.quote:Op zondag 10 april 2011 20:26 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
[..]
Alsof 100 zoveel en overdreven opvallend op straat is...
idd, maat van me is ook 100kg(fitnesst nooit) maar is gewoon 2 meter en hij is helemaal niet zo bijzonder gigantisch.quote:Op zondag 10 april 2011 20:34 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Hangt natuurlijk van de lengte en het vetpercentage af.
Je pronkt wel met je 100kg, ik vind je er meer uitzien als iemand van 80kg.quote:Op zondag 10 april 2011 20:15 schreef Diabox het volgende:
[..]
Je snapt dat 'n jongen met 100+ kg meer 'rare' blikken krijgt dan 'n vrouw die hoogstens in de sportschool rare blikken kan vangen door 'n shake te drinken of hard te trainen?
die fysiek van zyzz is natuurlijk al nauwelijks te bereiken(binnen enkele jaren) dus over te breed hoef je je echt geen zorgen te maken.quote:Op zondag 10 april 2011 21:28 schreef Schadenfreude het volgende:
O ja, qua fysiek wil ik niet enorm opgepompt worden maar gewoon atletisch/afgetraind. Die Zyzz heeft een goed fysiek in mijn ogen.
ik ben 7kg zwaarder maar ik had al een ouderhoud van 3300 dus 3000 lijkt me weinig in de bulk voor hemquote:Op zondag 10 april 2011 21:38 schreef seto het volgende:
2 gram proteïne voor elke kg die je weegt per dag.
Elke ochtend als je wakker wordt een whey shake nemen, en na elke training.
3000kcal per dag eten, is nog een redelijk cleane bulk.
De eerste twee foto's in zijn fobo zien er niet heel breed uit. Gespierd en vooral heel droog, maar niet dat zijn armen enorm zijn ofzo. Mijn armen zijn idd wel een stuk dunner nog, maar ik kan me voorstellen dat dat binnen een jaar toch wel haalbaar moet zijn.quote:Op zondag 10 april 2011 21:36 schreef Agentperry het volgende:
[..]
die fysiek van zyzz is natuurlijk al nauwelijks te bereiken(binnen enkele jaren) dus over te breed hoef je je echt geen zorgen te maken.
correct me if im wrong.
Wat voor soort eten raad je aan? Ik bedoel, een mars bevat superveel caloriën, maar niet erg gezond.quote:Op zondag 10 april 2011 21:38 schreef seto het volgende:
2 gram proteïne voor elke kg die je weegt per dag.
Elke ochtend als je wakker wordt een whey shake nemen, en na elke training.
3000kcal per dag eten, is nog een redelijk cleane bulk.
Nee, veel eiwitrijk eten. Vlees, vis, eieren en voldoende complexe koolhydraten. Pasta is vrij rijk aan calorieën, en niet de goede (de witte variant)quote:Op zondag 10 april 2011 21:45 schreef Schadenfreude het volgende:
[..]
Wat voor soort eten raad je aan? Ik bedoel, een mars bevat superveel calorieën, maar niet erg gezond.
Is het vooral een kwestie van heel veel eten, aangezien brood en pasta maar heel weinig calorieën bevatten?
zijn chest is huge, en die armen haal je ook echt niet binnen 1 jaar als je nu 75kg weegt. je bent natuurlijk echt wel een aantal jaar bezig voordat je zo'n fysiek hebt.quote:Op zondag 10 april 2011 21:43 schreef Schadenfreude het volgende:
[..]
De eerste twee foto's in zijn fobo zien er niet heel breed uit. Gespierd en vooral heel droog, maar niet dat zijn armen enorm zijn ofzo. Mijn armen zijn idd wel een stuk dunner nog, maar ik kan me voorstellen dat dat binnen een jaar toch wel haalbaar moet zijn.
Voedingsschema is wat ik hierboven gepost heb. Niet heel professioneel als je dat bedoelt. Ik eet voornamelijk:quote:Op zondag 10 april 2011 21:48 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Nee, veel eiwitrijk eten. Vlees, vis, eieren en voldoende complexe koolhydraten. Pasta is vrij rijk aan calorieën, en niet de goede (de witte variant)
http://forum.bodynet.nl/lees-eerst/33311-zomersticky.html
Lees je hier goed in, en stel nog wat meer vragenKan je je huidige voedingsschema posten?
Ok. Vergeleken met plaatjes van bodybuilders valt het wel mee, maar misschien onderschat ik het.quote:Op zondag 10 april 2011 21:49 schreef Agentperry het volgende:
[..]
zijn chest is huge, en die armen haal je ook echt niet binnen 1 jaar als je nu 75kg weegt. je bent natuurlijk echt wel een aantal jaar bezig voordat je zo'n fysiek hebt.
die foto's in zijn fobo is hij trouwens niet, zyzz is een soort van bodybuilding internet meme
maar vergeleken met jay cutler valt iedereen meequote:Op zondag 10 april 2011 22:02 schreef Schadenfreude het volgende:
[..]
Ok. Vergeleken met plaatjes van bodybuilders valt het wel mee, maar misschien onderschat ik het.
Die man op dat plaatje wat je gepost heb is mooi in verhouding, maar ik vind het iets te veel. Wel erg brede schouders en de borst-, been- en buikspieren ook net iets té naar mijn smaak. Maar een goed streven natuurlijk.
Ik weet trouwens dat de Zyzz van Fok niet diegene uit het fobo is.
Tuurlijk. Maar wat ik jammer vind aan die bodybuilders zoals in de op is dat het lijkt alsof ze gewoon elke willekeurige spier tot in het extreme trainen, ook spieren die je nauwelijks gebruikt. Bij Zyzz en diegene die jij postte ziet het er wat natuurlijker uit, met vooral brede schouders en sterke armen en benen terwijl de rest gewoon strak en plat is.quote:Op zondag 10 april 2011 22:04 schreef Agentperry het volgende:
[..]
maar vergeleken met jay cutler valt iedereen mee
Wat zijn je stats?quote:Op zondag 10 april 2011 21:42 schreef Agentperry het volgende:
[..]
ik ben 7kg zwaarder maar ik had al een ouderhoud van 3300 dus 3000 lijkt me weinig in de bulk voor hem
ik leeft vrij actief, maar mijn stats zijn niet geweldig, en ik ben 1,88.quote:Op zondag 10 april 2011 22:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat zijn je stats?
Ik ben 1.80 met 93kg en mijn onderhoud ligt op 2700Kcal, dus lijkt me stug dat jou onderhoud hoger ligt.
Je stats, lengte en gewicht.quote:Op zondag 10 april 2011 22:50 schreef Agentperry het volgende:
[..]
ik leeft vrij actief, maar mijn stats zijn niet geweldig, en ik ben 1,88.
bench 5*80
squat 5*105
deadlift 5*130
ik weet het ook niet meer zeker maar heb een paar weken geleden zo'n reken dingetje ingevuld dacht dat die op 3300 kwam
Je vrije test neemt wel toe, vooral van een beentraining (grootste spiergroep). Maar de kans is groot dat het opgefokte bij je voeding vandaan komt. Probeer eens iets hoger in vetten of koolhydraten, gewoon om te kijken hoe je erop reageert.quote:Op zondag 10 april 2011 22:12 schreef Schadenfreude het volgende:
Trouwens, in hoeverre beïnvloed krachttraining je testosterongehalte? Ik merk dat ik een stuk scherper en ook agressiever ben geworden. En ook veel meer op meisjes aan het jagen bij het uitgaan... Kortom, mannelijker qua gedrag. Heeft voor- en nadelen.
oh daar zal ik dan wel de fout in zijn gegaan want dat scheelt zo 9kg ofzoquote:Op zondag 10 april 2011 23:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je stats, lengte en gewicht.
Je moet het berekenen op vet vrije massa, ik maakte eerst ook een fout waardoor ik 3500 onderhoud had.
Ik zal het je morgen wel even uitleggen want ga zo pitten.
Kom ik aan met m'n 72kg.quote:
Zoals al is aangegeven ben ik dat niet op de foto's. Mijn eigen foto's zwerven hier ergens rond in 1 van de BB topic's.quote:Op zondag 10 april 2011 21:43 schreef Schadenfreude het volgende:
[..]
De eerste twee foto's in zijn fobo zien er niet heel breed uit. Gespierd en vooral heel droog, maar niet dat zijn armen enorm zijn ofzo. Mijn armen zijn idd wel een stuk dunner nog, maar ik kan me voorstellen dat dat binnen een jaar toch wel haalbaar moet zijn.
Wel groter, maar niet mooier.quote:
Door KT gaat je test omhoog, dus dat je agressiever bent etc kan daaraan liggen. Heb ik ook soms last van.quote:Op zondag 10 april 2011 22:12 schreef Schadenfreude het volgende:
Trouwens, in hoeverre beïnvloed krachttraining je testosterongehalte? Ik merk dat ik een stuk scherper en ook agressiever ben geworden. En ook veel meer op meisjes aan het jagen bij het uitgaan... Kortom, mannelijker qua gedrag. Heeft voor- en nadelen.
Of je moet super ecto genen hebben. Als ik 2700kcal per dag eet val ik als nog af terwijl ik nu 72@172 ben.quote:Op zondag 10 april 2011 22:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat zijn je stats?
Ik ben 1.80 met 93kg en mijn onderhoud ligt op 2700Kcal, dus lijkt me stug dat jou onderhoud hoger ligt.
heb denk ik ook een ander postuur dan jij, ik ben bijna 1.90, dacht dat jij 1.70 was?quote:quote:
Op zondag 10 april 2011 21:24 schreef Agentperry het volgende:
niet lachen om mijn luttele 82kg
Kom ik aan met m'n 72kg.
Ey kerel, hoe lang ben jij eigenlijk? Goed bezigquote:Op maandag 11 april 2011 00:53 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
Heb weer de 1e plaats gewonnen bij de Classic Bodybuilding! 2e op een rij, nu door naar het NK!
Ben 1.83, en heb ergens nog wel een account op DBB. En lurk alleen maar op BR. Ik ga nog 1 reep chocola vreten en dan slapen:Pquote:Op maandag 11 april 2011 00:56 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ey kerel, hoe lang ben jij eigenlijk? Goed bezig
Zit je toevallig ook op DBB/BR?
Ik heb zelfs een keer onder de douche gehad dat een vrouw ging kijken naar mn klit, want die zou groot worden van krachttraining.
Goed bezig.quote:Op maandag 11 april 2011 00:53 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
Heb weer de 1e plaats gewonnen bij de Classic Bodybuilding! 2e op een rij, nu door naar het NK!
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 11 april 2011 00:53 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
mijn baard gaat alleen irriteren als ik ga zweten, na een training issie vuurrood (als ik ook cardio heb gedaan)quote:Op maandag 11 april 2011 10:35 schreef Zyzz het volgende:
Krijgen jullie trouwens ook soort van jeuk aan jullie voorhoofd als jullie een PWO nemen?
Heb je dat alleen als je een PWO hebt gepakt?quote:Op maandag 11 april 2011 10:42 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
mijn baard gaat alleen irriteren als ik ga zweten, na een training issie vuurrood (als ik ook cardio heb gedaan)
nee altijdquote:Op maandag 11 april 2011 10:47 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Heb je dat alleen als je een PWO hebt gepakt?
NR #61 en op de bovenste ben ik degene die behandeld word... kanonnen, wel de wedstrijd uit kunnen spelen maar opstaan was niet fijn, maarja er liggen nu wel 4 zalmfiletjes in de pan dus dat maakt het dan wel weer een beetje goed.quote:Op maandag 11 april 2011 10:56 schreef Zyzz het volgende:
Welke ben jij op de pics?
Als het alleen maar gekneusd is gewoon x dagen rust pakken en als je niks meer voelt qwa pijn etc met krachttraining eventjes kijken tot hoever je kan gaan.
Correct me if i'm wrong.
heb een keer 2 ribben gekneusd na een scooter ongeluk, 6 dagen later voelde ik er niks meer van, gewoon je rust pakken en absoluut niks doen wat je schouder belastquote:Op maandag 11 april 2011 10:48 schreef Demon_Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gisteren waarschijnlijk mn schouder gekneusd... iemand tips hoe snel te herstellen ? constant laten doorbloeden door lichte belasting schijnt te helpen, voor de rest, no excuses, morgen dan maar benen trainen...
Oh ja, en die 2e pic is gewoon een heerlijke hit, wou ik ff delen
Ribben is zo kut he.. duurt ook best lang... maar schouder heb ik nog nooit gehad.. kon geneens mn eigen t-shirt aandoen.. hoe treurig is dat.quote:Op maandag 11 april 2011 11:00 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
heb een keer 2 ribben gekneusd na een scooter ongeluk, 6 dagen later voelde ik er niks meer van, gewoon je rust pakken en absoluut niks doen wat je schouder belast
Ik ben maar 172 dus je kan moeilijk verwachten dat ik 100+ ben.quote:Op maandag 11 april 2011 10:59 schreef CarbonC het volgende:
@Zyzz: 72Kg? Suggesite: steek je energie wat meer in trainen i.p.v. getroll hier.
Maakt niks uit hoor.quote:Op maandag 11 april 2011 10:57 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
nee altijd
Pwo's zijn toch niet zo verstandig bij minderjarige?
Nice!quote:Op maandag 11 april 2011 00:53 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
Waar train je je benen en rug?quote:Op maandag 11 april 2011 11:51 schreef star_gazer het volgende:
Hai, wat vinden jullie van mijn plan? Doel is vet verbranden en wat spiermassa erbij. Niet teveel (geen competitions ofzo), maar ik wil gewoon een gezond atletisch lijf. Je zult je misschien afvragen waarom ik de benen niet met gewichten train, maar ik heb vanwege het hardlopen al redelijk goede benen
Waar ik niet om vraag, zijn flames. Waar ik wel om vraag, is opbouwende kritiek
Dag 1: abs (recht), biceps en borst
Reverse incline crunch
Lying leg raise
Weighted cable crunch
Biceps curl
Concentration curl
Hammer curl
Bench press
Fly
Push ups
30 minuten lichte cardio (loopband of cross trainer)
Dag 2: hardlopen
60 - 90 minuten pittig hardlopen. Lekker buitenTevens goed voor de beenspieren. Enkele keer misschien een halve marathon.
Dag 3: abs (schuin), triceps, schouders
Oblique crunch
Oblique reverse incline crunch
Side bends
Triceps kick-back
Single-arm dumbbell extensions
Triceps pushdown
Military press
Lateral raise
Shrugs (toch die rug+nek nog even meepakken)
30 minuten lichte cardio (loopband of cross trainer)
Ten eerste, dit is een bodybuilding-topic, geen superdude-topic.quote:
Tnx, heb je ook een gespierde rug van het hardlopen?quote:
Androgene anabole steroiden.quote:
Fock abs trainen, ze groeien mee als je deadlift en squat.quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 21:28 schreef Schadenfreude het volgende:
O ja, qua fysiek wil ik niet enorm opgepompt worden maar gewoon atletisch/afgetraind. Die Zyzz heeft een goed fysiek in mijn ogen.
quote:Op maandag 11 april 2011 00:53 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
Jij was ook een beginner en wist niet hoe dit moest. Altijd met je "ik weet alles en ben beter dan de rest" reacties.quote:Op maandag 11 april 2011 14:54 schreef Zyzz het volgende:
Superdude is iemand die net jij als jij denkt, 'biceps, chest and fock the rest.
Moeilijk he een schema maken.
Ma: benen
Din: borst + triceps
Woe: cardio
Do: cardio
Vrij:rug, schouders + biceps
Za: cardio
Zo: rust
Amen. Abzzz = squats + deadlifts + laag vetpercentagequote:Op maandag 11 april 2011 15:03 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Fock abs trainen, ze groeien mee als je deadlift en squat.
Buik trainen is zonde van de tijd imo, zelf train ik mn buik ook nooit.
Als je alleen wat meer spiermassa en kracht wilt pak dan gewoon een Rippetoe of Stronglifts schema ter ondersteuning van je primaire sport. Dat superdude schema dat je zelf hebt gemaakt slaat nergens op en zal zonde van je tijd zijn. Twee of 3 keer per week een full body schema en de rest van de tijd kun je hardlopen.quote:Op maandag 11 april 2011 13:53 schreef star_gazer het volgende:
Hier kon ik op wachten, al weet ik niet wat je bedoelt met een "superdude".
Probleem is, ik wil die halve marathon lopen. Hardlopen is een passie van me en die laat ik niet vallen. Ik moet dus keuzes maken. Een vierde dag zie ik niet zitten ivm overtraining.
Zijn er ook mensen met tips ter verbetering / herziening? De klachten ken ik intussen wel, ik ben op zoek naar concreet advies. Zeiken dat ik squats moet doen is makkelijk, maar zeg dan ook wanneer ik ze moet inbouwen
Hij is amper het stadium van beginneling voorbij.quote:Op maandag 11 april 2011 16:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij was ook een beginner en wist niet hoe dit moest. Altijd met je "ik weet alles en ben beter dan de rest" reacties.
Vetpercentage daalt alleen als een kcal tekort hebt. Hoe je dat kcal tekort krijgt (door cardio of minder eten) maar weinig uit.quote:Op maandag 11 april 2011 13:53 schreef star_gazer het volgende:
Hier kon ik op wachten, al weet ik niet wat je bedoelt met een "superdude".
Probleem is, ik wil die halve marathon lopen. Hardlopen is een passie van me en die laat ik niet vallen. Ik moet dus keuzes maken. Een vierde dag zie ik niet zitten ivm overtraining.
Zijn er ook mensen met tips ter verbetering / herziening? De klachten ken ik intussen wel, ik ben op zoek naar concreet advies. Zeiken dat ik squats moet doen is makkelijk, maar zeg dan ook wanneer ik ze moet inbouwen
Je bedoelt waarschijnlijk vetmassa, want je vetpercentage kan ook dalen door bv de spiermassa te vergroten en vetmassa gelijk te houden.quote:Op maandag 11 april 2011 17:09 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
[..]
Vetpercentage daalt alleen als een kcal tekort hebt. Hoe je dat kcal tekort krijgt (door cardio of minder eten) maar weinig uit.
Nice ! kan ik ergens pics vinden?quote:Op maandag 11 april 2011 00:53 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
Jup.quote:Op maandag 11 april 2011 17:13 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk vetmassa, want je vetpercentage kan ook dalen door bv de spiermassa te vergroten en vetmassa gelijk te houden.
Klopt, maar ik trainde wel alles ipv alleen borst,buik,schouders en armen.quote:Op maandag 11 april 2011 16:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij was ook een beginner en wist niet hoe dit moest. Altijd met je "ik weet alles en ben beter dan de rest" reacties.
Was.. Heb een ban.quote:
Wtf heef die gek op z'n borst dan?quote:Op maandag 11 april 2011 17:32 schreef Diabox het volgende:
http://www.bodyresource.n(...)p-IFBB-10-april-2011
Pacemaker. Dit is trouwens niet de eerste keer dat ik zo'n ding bij een wedstrijd BB'er zie.quote:Op maandag 11 april 2011 19:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wtf heef die gek op z'n borst dan?
[ afbeelding ]
Ik herkende die gay pose met je benen namelijk haha (no homo).quote:Op maandag 11 april 2011 19:25 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Klopt, maar ik trainde wel alles ipv alleen borst,buik,schouders en armen.
[..]
Was.. Heb een ban.
Mooi grote dan, tegenwoordig zijn die dingen net zo klein als een fles dopje.quote:Op maandag 11 april 2011 20:58 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Pacemaker. Dit is trouwens niet de eerste keer dat ik zo'n ding bij een wedstrijd BB'er zie.
Hahhahaquote:Op maandag 11 april 2011 22:15 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ik herkende die gay pose met je benen namelijk haha (no homo).
Zoals al eerder gezegd een Pacemaker. Hij zat bij mij in de klasse. Zwaar respect voor hem, want hij heeft 3 weken in coma gelegen paar jaar geleden. En dan toch nog op wedstrijdniveau presteren, erg knap.quote:Op maandag 11 april 2011 19:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wtf heef die gek op z'n borst dan?
[ afbeelding ]
Bedankt, maar moet het nou echt zo onvriendelijk? Wat hoop je daarmee te winnen als ik vragen mag? Ik ben eenmaal niet zo ervaren en dacht dat ik er goed aan deed om hiervoor te kiezen, aangezien ik nogal bang ben voor overtraining (heb ik ervaring mee; word je niet vrolijk van). Ik zie totaal geen reden om zo giftig en denigrerend te doen jegens iemand die minder ervaring heeft en simpelweg opzoek is naar nuttig advies.quote:Op maandag 11 april 2011 14:54 schreef Zyzz het volgende:
Superdude is iemand die net jij als jij denkt, 'biceps, chest and fock the rest.
Moeilijk he een schema maken.
Wtf brah?? Gedraag je is als een man ipv als een bitch die vol zit met oestrogeen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 05:41 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Bedankt, maar moet het nou echt zo onvriendelijk? Wat hoop je daarmee te winnen als ik vragen mag? Ik ben eenmaal niet zo ervaren en dacht dat ik er goed aan deed om hiervoor te kiezen, aangezien ik nogal bang ben voor overtraining (heb ik ervaring mee; word je niet vrolijk van). Ik zie totaal geen reden om zo giftig en denigrerend te doen jegens iemand die minder ervaring heeft en simpelweg opzoek is naar nuttig advies.
Ah, dus iedereen die jouw onverklaarbare vijandigheid en arrogantie in twijfel trekt is een "bitch die vol zit met oestrogeen"? Mooi antwoord op mijn vraag ook; waarom je zo vreemd reageert.quote:Op dinsdag 12 april 2011 07:44 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Wtf brah?? Gedraag je is als een man ipv als een bitch die vol zit met oestrogeen.
Ligt aan je eigen lichaam. Voor mij werkt het.quote:Op dinsdag 12 april 2011 05:42 schreef star_gazer het volgende:
Ik zie trouwens veel 4-on 1-off schema's. Ga je jezelf dan niet overtrainen?
Als je daar zo bang voor bent, ga 2x in de week full-body doen met squats, deadlifts, millitary press, bench, bent over rows, fly's, noem maar op.quote:Op dinsdag 12 april 2011 05:41 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Bedankt, maar moet het nou echt zo onvriendelijk? Wat hoop je daarmee te winnen als ik vragen mag? Ik ben eenmaal niet zo ervaren en dacht dat ik er goed aan deed om hiervoor te kiezen, aangezien ik nogal bang ben voor overtraining (heb ik ervaring mee; word je niet vrolijk van). Ik zie totaal geen reden om zo giftig en denigrerend te doen jegens iemand die minder ervaring heeft en simpelweg opzoek is naar nuttig advies.
Minder posten meer trainen ectoquote:Op dinsdag 12 april 2011 07:44 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Wtf brah?? Gedraag je is als een man ipv als een bitch die vol zit met oestrogeen.
Want meer is altijd beter?quote:
Nou dan, waarom zeg je dan dat ik meer moet trainen?quote:
Omdat je een grote mond hebt en interessant doet terwijl je net 70 kg weegt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:37 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Nou dan, waarom zeg je dan dat ik meer moet trainen?
Kijk is naar mijn lengte een trainingstijd. Voor 9 maanden serieus trainen vind ik dat ik hele goede progressie heb geboekt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:23 schreef Physics het volgende:
[..]
Omdat je een grote mond hebt en interessant doet terwijl je net 70 kg weegt.
Nog niet zo lang geleden stelde je zelf vragen waar je nu arrogant over doet. (@DBB)
Ja maar je kan het ook op een normale manier aan beginner uit leggen, alsof jij het waardeert wanneer je een vraag stelt er zo dom wordt geantwoord.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:40 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Kijk is naar mijn lengte een trainingstijd. Voor 9 maanden serieus trainen vind ik dat ik hele goede progressie heb geboekt.
Arrogant? Ik legde uit wat superdude betekend en dat hij benen en rug moet trainen, dat is niet arrogant.
Come at me brahquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:40 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Kijk is naar mijn lengte een trainingstijd. Voor 9 maanden serieus trainen vind ik dat ik hele goede progressie heb geboekt.
Arrogant? Ik legde uit wat superdude betekend en dat hij benen en rug moet trainen, dat is niet arrogant.
Hoezo? Dit heeft 1 niets met Zyzz te maken en 2 is dik offtopic.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hier nog een Zyzz rukker:
Marlboro ¤5,-
Het feit dat je me classificeert als een 'superdude' zonder rekening te houden met mijn gebrek aan kennis en ervaring vind ik arrogant genoeg. Zie tevens de semi-grappige opmerkingen als 'moeilijk he een schema maken' en 'heb je ook een gespierde rug van het hardlopen?'. Vervolgens probeer je me weg te zetten als een wijf puur omdat ik je op je infantiele reacties wijs.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:40 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Mijn excuses voor mijn gedrag.quote:Op woensdag 13 april 2011 04:15 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Het feit dat je me classificeert als een 'superdude' zonder rekening te houden met mijn gebrek aan kennis en ervaring vind ik arrogant genoeg. Zie tevens de semi-grappige opmerkingen als 'moeilijk he een schema maken' en 'heb je ook een gespierde rug van het hardlopen?'. Vervolgens probeer je me weg te zetten als een wijf puur omdat ik je op je infantiele reacties wijs.
Maargoed, het zal wel aan de rest liggenIk kap met deze discussie en ga liever on-topic als je het niet erg vindt. Ik heb nog steeds interesse in het verkrijgen van een mooi gespierd lijf en probeer nu mijn voeding op het juiste pad te krijgen
Probleem is een beetje; wat vreet ik bij mijn steak? Heb begrepen dat aardappelpuree niet echt geweldig is (hoge GI), maar wat neem je dan wel? Rijst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.
Ik postte 2 pagina's terug nog een schema met goed voedsel.quote:Op woensdag 13 april 2011 04:15 schreef star_gazer het volgende:
Probleem is een beetje; wat vreet ik bij mijn steak? Heb begrepen dat aardappelpuree niet echt geweldig is (hoge GI), maar wat neem je dan wel? Rijst?
Kibbeling is erg vettig en de olie die ze gebruiken is volgens mij ook niet gezond net zoals de saus. Correct me if im wrong.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:11 schreef LUFC het volgende:
Wel fok dat ik gister vis at ipv vandaag op m'n trainingsdag. Erna maar ff langs de visboer voor grote portie kibbeling. In die vis die ik normaal altijd eet zit in totaal zo'n ruime 50 gram eiwit, is een grote portie kibbeling ongeveer gelijk aan dit? Uiteraard in de avond nog een bakje kwark erbij, maar geen zin om er nog 1 te nemen dus grote portie kibbeling lijkt me wel lekker:P
Transvetten zelfs ofniet?quote:Op woensdag 13 april 2011 11:42 schreef Zyzz het volgende:
Klopt, zit vol met vet van de frituurolie. Is idd niet al te gezond.
Ja.quote:
quote:Ook bij de voedselbereiding in de keuken kunnen transvetzuren ontstaan, bijvoorbeeld bij het gebruik van onverzadigde plantaardige oliën om te frituren. Hoe sterker onverzadigd de olie, hoe meer transvetzuren kunnen ontstaan[bron?]. Dat werpt een ander licht op de pogingen van de overheid om consumenten en cafetariahouders zoveel mogelijk met meervoudig onverzadigde plantaardige oliën te laten frituren (campagne "Verantwoord frituren"). Het is nog maar de vraag of frituren in meervoudig onverzadigde vetzuren wel zo gezond is.
Haal een paar haringen ipv die kibbeling. Niets uit de frituur is gezond!quote:Op woensdag 13 april 2011 11:11 schreef LUFC het volgende:
Wel fok dat ik gister vis at ipv vandaag op m'n trainingsdag. Erna maar ff langs de visboer voor grote portie kibbeling. In die vis die ik normaal altijd eet zit in totaal zo'n ruime 50 gram eiwit, is een grote portie kibbeling ongeveer gelijk aan dit? Uiteraard in de avond nog een bakje kwark erbij, maar geen zin om er nog 1 te nemen dus grote portie kibbeling lijkt me wel lekker:P
Zijn haringen wel beter ja? Ik dacht dat die dingen ook vol vet zitten.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:06 schreef 16meter het volgende:
[..]
Haal een paar haringen ipv die kibbeling. Niets uit de frituur is gezond!
Vet is niet je vijand, dat is suiker. Haring is prima voer.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zijn haringen wel beter ja? Ik dacht dat die dingen ook vol vet zitten.
Je kan nu bij de albert heijn moten zalm kopen, 6 moten voor 4 euro ofzo.. heb meteen 4 zakken gekochtquote:Op woensdag 13 april 2011 13:18 schreef LUFC het volgende:
Hoeveel daarvan staan ongeveer gelijk aan 50 gram eiwit? Moet ff een aanvulling zoeken namelijk en nog een bakje kwark er achteraan zie ik niet zo zitten. Volgende keer maar gewoon zorgen dat we op woensdag vis eten, is stukken makkelijker:P
Ik probeer de combinatie van vis en spinazie toch altijd te vermijden.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:21 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Je kan nu bij de albert heijn moten zalm kopen, 6 moten voor 4 euro ofzo.. heb meteen 4 zakken gekocht2 mootjes bakken in de olie, beetje spinazie erbij en wat bruine rijst! goed voer!
Naast goed eten zou je kunnen kiezen voor creatine. Gewoon creatine monohydraat nemen, alle andere soorten creatine zijn duurder en bovendien werken ze minder goed.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:37 schreef Tompsen het volgende:
'Pilletjes' voor spiergroei
ik heb dit topic al geopend voordat ik dit topic zag, maar hier is er vast iemand die mijn vraag kan beantwoorden!
alvast bedankt voor de moeite!
Volgens Aceto is een beetje zout na de training alleen maar goed.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:09 schreef Diabox het volgende:
Kibbeling is vaak ook vrij zout (idem voor lekkerbek), maar kan prima hoor, maar zijn natuurlijk betere alternatieven.
Denk ook aan je cholesterol, hè? Maar goed, als het jou alleen maar om de eiwitten gaat zou je ipv vis ook gewoon een quarter pounder kunnen halen ofzo.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:02 schreef LUFC het volgende:
Afvallen komt later wel, wil nu eerst gewoon spieren opbouwen.
Ik heb je even verbeterd.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:11 schreef maickeltje het volgende:
Maar bodybuilding is toch een combi van : veel Eten, goed slapen, trainen als een beest en een spuit?
Ik heb je even verbeterd.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:11 schreef maickeltje het volgende:
Maar bodybuilding is toch een combi van : Eten, slapen, trainen en spuiten een spuit?
Ik heb je even verbeterdquote:Op woensdag 13 april 2011 17:11 schreef maickeltje het volgende:
Maar bodybuilding is toch een combi van : Eten, slapen, trainen en een spuit?
Maar bodybuilding is toch een combi van : Eten, slapen, trainen en een spuit?
En niet geheel onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:36 schreef Demon_Hunter het volgende:
Nee geintje natuurlijk, bodybuilding heeft gewoon een slecht imago.. heel jammer.
Mjaah, vind het altijd zo apart dat ik ook raar word aangekeken op mn voeding, ik eet super gezond en dat vinden mensen blijkbaar raarquote:Op woensdag 13 april 2011 17:37 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
En niet geheel onbegrijpelijk.
Dat is niet raar, maar ik bedoel om zo groot te worden als de mannen op de 1e pagina...dat heb je wel zitten spuiten neem ik aan?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:36 schreef Demon_Hunter het volgende:
Nee geintje natuurlijk, bodybuilding heeft gewoon een slecht imago.. heel jammer.
Gezond? Gezond, wat is gezond?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:44 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Mjaah, vind het altijd zo apart dat ik ook raar word aangekeken op mn voeding, ik eet super gezond en dat vinden mensen blijkbaar raarmen vind het vreemd als ik chips afsla ofzoiets.. maar ik ben dan ook geen bodybuilder...
Uiteraard en dat jaren lang het grootste deel van het jaar. Maar spuiten helpt niks als je niet goed eet en dat vergeten er een hoop.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:51 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Dat is niet raar, maar ik bedoel om zo groot te worden als de mannen op de 1e pagina...dat heb je wel zitten spuiten neem ik aan?
Maarja, het is maar de vraag of je echt er zo wil uitzien.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:51 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Dat is niet raar, maar ik bedoel om zo groot te worden als de mannen op de 1e pagina...dat heb je wel zitten spuiten neem ik aan?
quote:Op woensdag 13 april 2011 18:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Maarja, het is maar de vraag of je echt er zo wil uitzien.![]()
Maar zonder spuiten kun je ook aardig groot worden.
Zo wel, maar Arnie is gewoon kunst. Ik wil niet zo lelijk opgepompt zijn als die gasten in de OP. Schrikt bovendien meer meisjes af dan dat het trekt.quote:
Die gasten kunnen niet eeens normaal lopen jonge, laat staan rennen.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:55 schreef psychosomatic het volgende:
Arnie...![]()
Doe mij maar zo'n fysiek:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet niet van jou, maar ik ren nooit.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die gasten kunnen niet eeens normaal lopen jonge, laat staan rennen.
Nadrukken is na bijvoorbeeld een power clean, de stang met gebogen armen ondersteunen en rechtop staan, en pas daarna je armen te strekken. Je moet natuurlijk in 1 x de stang boven je hoofd duwenquote:Op woensdag 13 april 2011 19:22 schreef borisz het volgende:
Ik vraag het hier maar even.
Nu EK gewichtheffen op Eurosport kwam de term nadrukken voorbij. Dat mocht niet. Wat houdt dat in? Jullie enig idee?
Is het al afgelopen?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:22 schreef borisz het volgende:
Ik vraag het hier maar even.
Nu EK gewichtheffen op Eurosport kwam de term nadrukken voorbij. Dat mocht niet. Wat houdt dat in? Jullie enig idee?
Alleen direct na je trainen icm wat glutamine. Niet voor je training iig.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:25 schreef mtchel112 het volgende:
dextrose in de cut, aanrader of afrader?
ok bedankt, mijn buikje gaat trouwens langzaam maar zeker weg.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:54 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Alleen direct na je trainen icm wat glutamine. Niet voor je training iig.
Doe dan gewoon squat tabata'squote:Op woensdag 13 april 2011 20:45 schreef Physics het volgende:
Ik ga binnenkort eens gewichtskleding aanschaffen, om er a) gewoon mee rond te lopen en b) HIIT cardio (marcheren/sprint) mee te doen.
Ook handig voor BW exercises in de gym.
HIIT cardio met 40kg aan extra gewicht en op kisten, dat word lachen.
Ja, het kan dat je een te grote maaltijd neemt in de buurt van je training, daarna krijg je een energiedip waardoor je je brak voelt. Zorg ook dat je motivatie op en top is (muziekje, trainingspartner, anything!). Je zou ook de dextro kunnen lozen en gewoon een lekker drankje nemen tijdens/voor je training. Alles wat je "mood" verbeterert helpt.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:16 schreef honda1990 het volgende:
Ik heb steeds vaker dat ik als ik ga trainen enorm moe/misselijk/brak ben![]()
Ik neem als ontbijt 500 gr. magere kwark + 2 eieren, tussen de middag 10 boterhammen met kip/tonijn enz. voor het trainen 2 dextro energy en een schep proteineshake.
Ik heb vandaag eens geen proteineshake genomen, maar chocomelk omdat als ik niks eet ik me helemaal duf voel.
Iemand enig idee hoe dit zou kunnen komen of iemand die dit ook heeft? Op het moment gebruik ik geen creatine trouwens.
Dat moet toch lukken lijkt mij, 3 keer per week cardio ofzo... en een gezond dieet en je komt een heel eind.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:04 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hmm ik was niet echt tevreden tijdens het bulken, maar ik ben toch maar weer gaan cutten sinds vorige week. Denken jullie dat ik 3% naar beneden kan halen in een maandje? Ik sta nu op 12-14% als ik zelf moet gokken.
ja ik doe nu 3x per week na de KT. En nog voetbal erbij. Ja chips,chocola en koekjes ben ik al maandenlang vanaf maar hoe erg is het als je 1x in de week of 2 weken Maccie D of gewoon bij de snackbar eet. Kan dit veel kwaad?quote:Op donderdag 14 april 2011 00:16 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Dat moet toch lukken lijkt mij, 3 keer per week cardio ofzo... en een gezond dieet en je komt een heel eind.
quote:Op donderdag 14 april 2011 00:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ja ik doe nu 3x per week na de KT. En nog voetbal erbij. Ja chips,chocola en koekjes ben ik al maandenlang vanaf maar hoe erg is het als je 1x in de week of 2 weken Maccie D of gewoon bij de snackbar eet. Kan dit veel kwaad?
Zolang je binnen 1 uur klaar bent is het goed.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:39 schreef fokvragen het volgende:
Hallo
Even een vraag.
Ik trainen nu 4* per week met nog iemand en dat gaat er erg fanatiek aan toe. Hij komt uit de BBwereld en heeft diverse jongens begeleidt naar het podium. Nu wil er nog iemand mee trainen, alleen ik vraag mij af of dat niet te veel is qua rust tussen de oefeningen en dat daardoor de training te lang gaat duren. Wat denken jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |