Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.quote:[message=17645119,noline]MrJ schreef op 28 april 2003 @ 16:54[/message]:
Yep.
1 spiergroep trainen is niet goed. Of je traint je gehele lichaam, of je traint niet.
Er zijn zat mensen die alleen in de sportschool aan hun borst+schouders+armen+buik werken, terwijl ze vergeten dat een goede rug, traps, onderarmen, bovenbenen en kuiten o zo belangrijk zijn.
Dit omdat het a) voor een betere lichaamsdoorbloeding zorgt en b) het er simpelweg niet uitziet.
Beetje nette voorkant, maar geen wijde rug en goede benen waardoor het totaalplaatje simpelweg een lachertje wordt.
Ook de lichaamshouding is bij die mensen totaal fout. De armen gaan naar binnen staan (aaphouding) omdat er geen rug en traps getraind wordt om het geheel weer naar achteren te corrigeren.
Lipotrophin-PM werkt bij mij perfect.. Het valt onder de fatburners, maar daar merk ik niets van. Zorgt voor een betere nachtrust, stimuleert je groeihormoon en zorgt dat je suikerspiegel constanter blijft (waardoor het bij mij altijd perfect werkt tegen junken).quote:Op zondag 27 maart 2011 21:49 schreef stoeltafel het volgende:
Trainen en slapen gaat altijd perfect maar fuck wat heb ik slecht gegeten afgelopen paar dagen:( Niet veel maar chocolade, chips en bier en de MacDeze week maar wat extra cardio, dinsdag weer rammen!
Ik heb precies hetzelfde, het gaat vaak 5 dagen goed , maar dan die zaterdag en zondag.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:35 schreef Agentperry het volgende:
bij mij ook, doordeweeks gaat het prima maar in het weekend niet
Wow, 3 hele weken?!quote:Op zondag 27 maart 2011 23:52 schreef stoeltafel het volgende:
Echt klote want de eerste 3 weken heb ik perfect geleefd maar de hele dag kwark/tonijn/rijst is niks voor mij. Hou veels te veel van eten en vind me lichaam goed nu. Blijf lekker door trainen en pak me shakes ook wel maar dat overdreven gedoe gaat niet werken. Wel morgen cardio en dinsdag weer lekker maximaal gaan in de sportschool, heb er weer zin in.
3 weken alleen maar kwark, tonijn, rijst, kipfilet eten vind ik best een prestatie hoor maar jij blijkbaar niet. Ach ja zo groot is mijn motivatie ook weer niet, gewoon beetje letten wat ik eet en in de weekenden niet te veel los ga dan is het prima. Train doordeweeks goed zodat ik wel wat reserve heb qua snoepen. Vanavond weer cardio:(quote:
Ik ben niks anders gewend dan brinta, zilvervliesrijst, eieren, kipfilet, cashewnoten, kwark en pangafilet.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:04 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
3 weken alleen maar kwark, tonijn, rijst, kipfilet eten vind ik best een prestatie hoor maar jij blijkbaar niet. Ach ja zo groot is mijn motivatie ook weer niet, gewoon beetje letten wat ik eet en in de weekenden niet te veel los ga dan is het prima. Train doordeweeks goed zodat ik wel wat reserve heb qua snoepen. Vanavond weer cardio:(
idd ik ook niet, eet helft van de dagen gehakt omdat we altijd samen koken in mijn studentenhuis, voor jezelf een avondmaaltijd maken is niet te betalen.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:17 schreef 16meter het volgende:
Voeding is gewoon een kwestie van toewijding en een stukje discipline. Heb zelf alleen niet de portemonnee voor elke dag kip en vis... Carbs zijn gelukkig wel goedkoop.
En steak (creatine en zo jwt) en andere vis en pindakaas.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:36 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ik ben niks anders gewend dan brinta, zilvervliesrijst, eieren, kipfilet, cashewnoten, kwark en pangafilet.
kk duur manquote:Op maandag 28 maart 2011 22:08 schreef krioro het volgende:
[..]
En steak (creatine en zo jwt) en andere vis en pindakaas.
Ga s naar de aldi. Vlees en vis is daar standaard wel echt goedkoop.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:17 schreef Agentperry het volgende:
[..]
kk duur man
ben al blij als ik kipfilet krijg ipv gehakt
En vol met water?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:33 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
[..]
Ga s naar de aldi. Vlees en vis is daar standaard wel echt goedkoop.
Het hoeft niet extreem duur te zijn, aanbiedingen, grotere hoeveelheden tegelijk, invriezen, etc. Maar in een studentenhuis is dat waarschijnlijk wat moeilijker ja.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:17 schreef Agentperry het volgende:
[..]
kk duur man
ben al blij als ik kipfilet krijg ipv gehakt
Helaas wel.quote:
Rond de 250/300gr denk ik. Heb geen vast voedingschema dus zal het niet weten hoeveel ik precies binnen krijg.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:49 schreef 16meter het volgende:
Hoeveel eiwitten nemen jullie per dag?
Nog tips voor goedkope eiwitrijke voeding?
Ben sowieso een beginner;) Dus denk dat het voor mij wel goed is. Voel volgens mij ook nu pas voor de 1e keer spierpijn bij m'n borst, schouders en biceps.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:09 schreef 16meter het volgende:
Waarom geen press oefening voor je schouders?
Op zich geen verkeerd schema om weer rustig mee aan de slag te gaan, maar anders zou ik eerder stronglifts of rippetoe ofzo doen.
geen idee, dus gewoon veilig om in te nemen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:56 schreef Diabox het volgende:
Ik zie de link tussen BCAA's en uitgegroeid zijn niet.
Vergeet je de 12 boterhammen, kipfilet, brinta, noten tussendoor en 2 shakes ook niet dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:13 schreef L-D het volgende:
[..]
Ben sowieso een beginner;) Dus denk dat het voor mij wel goed is. Voel volgens mij ook nu pas voor de 1e keer spierpijn bij m'n borst, schouders en biceps.
@ Beamoflight: hier ook. Ben sinds gister overgestapt van die magere smulkwark van de Albert naar die magere franse kwark. Is 50gram meer, en is niet vies of zo maar na zo'n bakje van 500gram zit ik echt bom vol en hoef ik ff zeker een uurtje helemaal niks meer te hebben. Morgen wordt wel lekker dag vol met eiwitten. Direct na het trainen koolvis met aardappeltjes en sla en erna dan bakje kwark.
Ja. Ik vroeg me dus ook af waarom je dat over groei opperde.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:40 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
geen idee, dus gewoon veilig om in te nemen?
op je 17e al denken dat je uitgegroeid bent, nigga please...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:38 schreef mtchel112 het volgende:
ik neem altijd walnoten, echt heerlijk zijn die
btw zijn bcaa caps veilig om te gebruiken voor een 17 jarige?
ben al uitgegroeid denk ik, 1,83 en een hele poos.
Volgens mij zijn we van de weinigen die aan het cutten zijn. Hoe vaak train je en wat doe je zo een beetje aan andere sporten. En voeding dan ?quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:56 schreef Rijstkoker het volgende:
Cutten; ik vind het maar kuteerste keer dat ik eraan ben begonnen en mijn conditie is echt waardeloos na het afgelopen half jaar alleen maar krachttraining te hebben gedaan.
Doe al 2 jaar aan fitness. Ik trainde 5 dagen per week kracht, nu doe ik per week 4 dagen cardio + 1 dag vechtsport. Ben ook nog 1 dagje gaan fitnessen omdat ik meteen voel dat alles slapper word.quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we van de weinigen die aan het cutten zijn. Hoe vaak train je en wat doe je zo een beetje aan andere sporten. En voeding dan ?
Rondkijken op http://forum.dutchbodybuilding.comquote:
Ken het al alleen nog niet aangemeld, zat er net op te kijken bij schema's van andere mensen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:39 schreef Diabox het volgende:
[..]
Rondkijken op http://forum.dutchbodybuilding.com
Zitten de meeste van dit topic ook, waaronder ik. Is veel info te vinden.
*Steekt hand op*quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we van de weinigen die aan het cutten zijn.
rare combi, ik doe schouders altijd met chestquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:17 schreef stoeltafel het volgende:
Hoppa daar gaan we wéér. Rug en schouders, knallen!
Wrijf het er nog in ook.quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:39 schreef Diabox het volgende:
[..]
Rondkijken op http://forum.dutchbodybuilding.com
Zitten de meeste van dit topic ook, waaronder ik. Is veel info te vinden.
Ik doe ook rug + schouders.quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:18 schreef Agentperry het volgende:
[..]
rare combi, ik doe schouders altijd met chest
Focking alfa cuzz, heb je trouwens ook pics?quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:54 schreef Demon_Hunter het volgende:
Zo, ben sinds 3 weken weer aan het beesten in de gym.
Stats :
[ afbeelding ]
Zit nu inmiddels (30-3-2011) rond de 12% bf en weeg 127 kg.
Tevens TVP
Nogal, vooral die wij hebben in de gym.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:56 schreef Diabox het volgende:
2m11 oh shi~
VP% van die dingen zijn trouwens vrij onbetrouwbaar, maar dat wist je zelf volgens mij ook wel.
Ik zal binnekort ff pics maken zit nu op school, heb ook mn vetpercentage gemeten met zo`n knijpertje... kwam ook 13% uit ofzo dus zal wel, het boeit me ook niet zo veel, ik wil gewoon rond de 125-130 kg zitten met een flink gespierd lichaam, zuigt alleen dat ik met mn sport mn schouder heb gebleseerd (1,5 jaar geleden) en nu dus rustig aan moet doen met borstoefeningen, ookal gaan die wel steeds beter, moet meer mn bovenste borstspieren trainen, iemand nog leuke oefeningen daarvoor ?quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:58 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Focking alfa cuzz, heb je trouwens ook pics?
En wat zijn je krachtstats trouwens?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:04 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Ik zal binnekort ff pics maken zit nu op school, heb ook mn vetpercentage gemeten met zo`n knijpertje... kwam ook 13% uit ofzo dus zal wel, het boeit me ook niet zo veel, ik wil gewoon rond de 125-130 kg zitten met een flink gespierd lichaam, zuigt alleen dat ik met mn sport mn schouder heb gebleseerd (1,5 jaar geleden) en nu dus rustig aan moet doen met borstoefeningen, ookal gaan die wel steeds beter, moet meer mn bovenste borstspieren trainen, iemand nog leuke oefeningen daarvoor ?
Klopt, dat verdwijnt dus voor een groot gedeelte met stomen. Van een kilo hou je dat 800 gram over. Meestal 5 filets per kilo. Denk dat er per filet (van 200 gram 'nat') ongeveer 45 gram eiwit inzit. Evenveel als in een bak kwark en dit eet makkelijker weg..quote:Kip uit de winkel bestaat voor 20% uit water
Leggpress doe ik sets van 205 kgquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:07 schreef Zyzz het volgende:
[..]
En wat zijn je krachtstats trouwens?
http://www.bodybuildingse(...)workouts_or_less.php
ziet er wel interessant uit.Of super drop sets.
Of gewoon een proteinen shakequote:Op woensdag 30 maart 2011 15:08 schreef the85mc het volgende:
[..]
Klopt, dat verdwijnt dus voor een groot gedeelte met stomen. Van een kilo hou je dat 800 gram over. Meestal 5 filets per kilo. Denk dat er per filet (van 200 gram 'nat') ongeveer 45 gram eiwit inzit. Evenveel als in een bak kwark en dit eet makkelijker weg..
Netjes.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:13 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Leggpress doe ik sets van 205 kg
Squatten kon ik heel lang niet vanwege mn schouder dus zou het geneens meer wetenga ik vanavond doen, laat het je hier weten.
Dumblles doe ik setjes met 26 kg voor de biceps.
Bankdrukken zit ik ook weer met schouder, dus train nu op apparaten maar dat zuigt dus vanavond ga ik ook weer bankdrukken proberen.
Triceps pak ik meestal met 50 kg.
Wel lekkerder, maar beetje poeder met melk vult niet echt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:13 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Of gewoon een proteinen shakezijn vaak nog lekker ook!
Die heb ik niet man, was toen niet echt serieus bezig.. beetje aan het rommelen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:17 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Netjes.En wat waren je krachtstats voor je blessure?
Nu pas 1 maandje man, nog helemaal niet lang, maar doe al wel lang een zware sport en doe die ook wel intensief dus mn lichaam is opzich al wel aardig getraind, hoe gaat ie daar ? vandaag nog naar de gym ?quote:
1 maand is idd niet lang, dacht dat je langer aan bb deed. Maar ben benieuwd naar de foto's.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:27 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Nu pas 1 maandje man, nog helemaal niet lang, maar doe al wel lang een zware sport en doe die ook wel intensief dus mn lichaam is opzich al wel aardig getraind, hoe gaat ie daar ? vandaag nog naar de gym ?
Aardig massieve bouw van jezelf dan. Jaartje verder moet je wel beescht zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:27 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Nu pas 1 maandje man, nog helemaal niet lang, maar doe al wel lang een zware sport en doe die ook wel intensief dus mn lichaam is opzich al wel aardig getraind, hoe gaat ie daar ? vandaag nog naar de gym ?
Nette squats... ik heb nog nooit getopt eerlijkgezegdquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:51 schreef kidkash19 het volgende:
Wegschoppen die gasten, gaan ze maar wat verder weg staan en pikken ze hun haltertjes maar van de grond.
Zaterdag 200KG SQ geprobeerd en gefailedAch als je het niet probeert weet je ook niet waar je staat. 180 ging nog een stuk of 4x, op naar die 200 dus
geniaalquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:52 schreef seto het volgende:
Maar curls zijn de beste oefeningen.
[ afbeelding ]
Gewoon er iets van zeggen en laten zien dat jij het alfa mannetje bent.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:42 schreef 16meter het volgende:
[..]Jammer dat er vaak boiis staan te curlen in het squatrek, waardoor ik niet met squat kan beginnen.
Mirin your squat.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:51 schreef kidkash19 het volgende:
Wegschoppen die gasten, gaan ze maar wat verder weg staan en pikken ze hun haltertjes maar van de grond.
Zaterdag 200KG SQ geprobeerd en gefailedAch als je het niet probeert weet je ook niet waar je staat. 180 ging nog een stuk of 4x, op naar die 200 dus
Je moet wel een alfa look hebben.quote:
En dat is?quote:
Parallel, diep vinden mijn knieen niet zo leuk ivm American Footballquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:04 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Mirin your squat.
Is dat trouwens diep of parallel?
mooiboy kapsel en te kleine Calvin Klein boxxerquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:11 schreef V1z0R het volgende:
Wat ben ik dan blij dat ik naar een sportschool ga waar ik tussen 6 en 7 meestal alleen ben
[..]
En dat is?
Net even gegoogled, maar er zijn dus sites waarop staat hoe je een alfa look creëertquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:22 schreef ukga het volgende:
[..]
mooiboy kapsel en te kleine Calvin Klein boxxer
Toch is het zijn voorbeeld.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:37 schreef seto het volgende:
De originele zyzz ziet er echt verre van alfa uit btw.
De ultieme alfa-look (no homo)quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:11 schreef V1z0R het volgende:
Wat ben ik dan blij dat ik naar een sportschool ga waar ik tussen 6 en 7 meestal alleen ben
[..]
En dat is?
Toch nog netjes.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:18 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Parallel, diep vinden mijn knieen niet zo leuk ivm American Football
Zo, brede armen! Of lijken ze vooral zo breed omdat je ze gekruist hebt (met hand eronder dus)?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:40 schreef Zyzz het volgende:
[..]
De ultieme alfa-look (no homo)
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:55 schreef V1z0R het volgende:
Yup, maar net als legpress deed ik dus ook al squats ter bevordering van m'n knie...
linker binnen- en buiten meniscus verwijderd en voorste kruisbanden gescheurd
Hopen dat ik ook zo breed ben met 1,5jrEn zo'n leuk blondje aan de arm zou ook niet misstaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mirin?Zyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.
Waarom moet je het nou weer verpesten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:57 schreef Diabox het volgende:
Dat is hij niet, mocht je het nog niet door hebben.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:00 schreef Zyzz het volgende:
[..]I aint even jelly man, u mad now ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mirin?
come at me brah
Klopt wel.. Ben gewoon aan het trollen lolquote:
Die op dit forum schrijft is echt, de fotos zijn van 1 of andere wannabe.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:00 schreef ukga het volgende:
Neppe en echte? wie is de echte zyzz dan, en wie is de neppe?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:00 schreef ukga het volgende:
Neppe en echte? wie is de echte zyzz dan, en wie is de neppe?
i aint even mad..quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
I aint even jelly man, u mad now ?
come at me brah
1.5 jaarquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:02 schreef ukga het volgende:
ja oke, heb al ge-edit
in 2007 was ie (volgens zn facebook fotos) nog een ecto. lijtk me stug dat ie in 3 jaar van ecto naar bovenstaand plaatje is gekomen zonder AAS
im horney brah, im comin at ya (no homo)quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:02 schreef Zyzz het volgende:
[..]
i aint even mad..
u horney now? (no homo)
quote:
Wel epic dat hij van WoW nerdje een held is geworden die meer bitches krijgt dan wij allemaal bij elkaar.quote:
Is dat zo ? Ik ben wel benieuwd naar zijn biografiequote:Op woensdag 30 maart 2011 17:07 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Wel epic dat hij van WoW nerdje een held is geworden die meer bitches krijgt dan wij allemaal bij elkaar.
yeh me jelly
Ja, versier skills heeft ie niet, daaroom loopt ie te pas en te onpas zonder shirt en minibroekje.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:07 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Wel epic dat hij van WoW nerdje een held is geworden die meer bitches krijgt dan wij allemaal bij elkaar.
yeh me jelly
Ik loop ook in zo'n broekje (srs + no homo)quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:09 schreef ukga het volgende:
[..]
Ja, versier skills heeft ie niet, daaroom loopt ie te pas en te onpas zonder shirt en minibroekje.
Hmnja met AAS was ik nu ook wel 3 x zo gespierd als ik nu ben.
we weten nu wel dat je geen homo bent. dat hoef je niet in elke post te herhalenquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:11 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Ik loop ook in zo'n broekje (srs + no homo)
Mijn nieuwe zwembroekquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:11 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Ik loop ook in zo'n broekje (srs + no homo)
Ik kwijl op massa, maar die zyzz zou ik echt uit mijn bed schoppen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:40 schreef Zyzz het volgende:
[..]
De ultieme alfa-look (no homo)
[ afbeelding ]
Nee was troll zou nooit met BB lopen, ik zit nog te twijfelen tussen dezequote:
Dit is mijn zwembroek.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mijn nieuwe zwembroek
http://www.yourunderwears(...)-defined-shorts.html
(no homo)
Hahahaquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:18 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
[..]
Ik kwijl op massa, maar die zyzz zou ik echt uit mijn bed schoppen.
bickembergs en bb is allebei geen swagquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee was troll zou nooit met BB lopen, ik zit nog te twijfelen tussen deze
http://www.yourunderwears(...)corto-l15-01-11.html
of een andere witte die ik laatst zag, maar die kan ik niet op internetz vinden.
Not this shit again.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:02 schreef ukga het volgende:
ja oke, heb al ge-edit
in 2007 was ie (volgens zn facebook fotos) nog een ecto. lijtk me stug dat ie in 3 jaar van ecto naar bovenstaand plaatje is gekomen zonder AAS
quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:58 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Focking alfa cuzz, heb je trouwens ook pics?
Wat raad jij aan ? veel reps ? of zware setjes.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:38 schreef Agentperry het volgende:
je bent gewoon een beest van jezelf maar esthetisch kan het stukken beter.
Ok, dus schuin bankdrukken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:38 schreef BeamofLight het volgende:
Alles incline, dus bankje schuin omhoog
geen idee wat je moet doen als je zo'n beest bent maar plaatje er nog niet helemaal goed uit ziet, ik denk veel reps voor meer definitiequote:Op woensdag 30 maart 2011 20:39 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Wat raad jij aan ? veel reps ? of zware setjes.
Dat is uiteindelijk wel mijn doelquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:45 schreef Agentperry het volgende:
weet je wat pas baas is, handstand opdrukken
ik kan niet eens een handstand
6-10 herhalen @ 60-70% 1 RMquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:39 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Wat raad jij aan ? veel reps ? of zware setjes.
luxe kleedkamer zeg, granieten wastafel enzo:pquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:30 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoals ik al zei, ben eigenlijk net een maandje bezig, iemand nog oefeningen specefiek voor de bovenste borstspieren ?
Dus dat.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:16 schreef Agentperry het volgende:
[..]
bickembergs en bb is allebei geen swag
ik wil zo'n knalgele van armani, is wel nice als je in de zomer een beetje bruin bent.
Ik word altijd poepbruin, heb meestal lichtrood of geel. Wil nu eens wit proberen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:16 schreef Agentperry het volgende:
[..]
bickembergs en bb is allebei geen swag
ik wil zo'n knalgele van armani, is wel nice als je in de zomer een beetje bruin bent.
Er is niet zoiets als 'meer definitie', alleen meer spier en minder vet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:40 schreef Agentperry het volgende:
[..]
geen idee wat je moet doen als je zo'n beest bent maar plaatje er nog niet helemaal goed uit ziet, ik denk veel reps voor meer definitie
Succes met 1 vinden die niet doorschijnend is.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik word altijd poepbruin, heb meestal lichtrood of geel. Wil nu eens wit proberen.
Zonder hulp? Als iemand mijn benen in evenwicht houd kan ik het wel.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:45 schreef Agentperry het volgende:
weet je wat pas baas is, handstand opdrukken
ik kan niet eens een handstand
Vandaar dat ik vaak veel mensen op het strand zie, waarbij het wel doorschijnt als het nat wordt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:41 schreef seto het volgende:
Meeste witte zwembroeken hebben zo'n extra stuk stof bij de schaamstreek zodat hij niet doorschijnt hoor.
Tenminste dat is mijn ervaring.
Doe ik ook niet meer, kan de volgende dag mn bed nieteens uitkomen van de spierpijn.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:43 schreef seto het volgende:
Ik zou zelf niet benen en rug op dezelfde dag doen, zijn de grootste spiergroepen.
Hoax, fokkers komen niet buiten.quote:Op donderdag 31 maart 2011 07:25 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
[..]
Vandaar dat ik vaak veel mensen op het strand zie, waarbij het wel doorschijnt als het nat wordt.
Ongelukkige combi inderdaad... weet niet wat voor schema hij heeft, maar in een split is dat echt niet te doen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:43 schreef seto het volgende:
Ik zou zelf niet benen en rug op dezelfde dag doen, zijn de grootste spiergroepen.
op wat voor site vul je die in, ik moet ook ff zo'n ding invullen heb wel een schema klaarliggen maar heb geen idee hoeveel calorien.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:57 schreef the85mc het volgende:
Vandaag weer eens even voedingsschema ingevuld, meer checken eigenlijk of het nog goed gaat. Eet nu 2050 kcal per dag gemiddeld. Ben ook aan het cutten maar wel veel krachttraining aan het doen.
eiwit 38%
KH 44%
vet 18%
Gaat dus best goed. Qua gewicht niet veel lichter, maar ik verlies wel vet. Taille wordt wel dunner, langzaam maar zeker. Droge massa is wel zwaarder dan eerst (tenminste als je van die gegevens invult wordt je vetpercentage berekend en je droge gewicht)
Stats 184 cm, 87 kg, borst 115cm, taille 93, nek 45.5
Geen lidquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:26 schreef 16meter het volgende:
Eerste hit Google:
http://forum.bodynet.nl/d(...)hema-excelsheet.html
Ik gebruik dieetinzicht.nl. Je moet je 1 keer aanmelden daarna kun je altijd inloggen. Alleen voedingsinfo, dus geen vetpercentage etc.quote:op wat voor site vul je die in, ik moet ook ff zo'n ding invullen heb wel een schema klaarliggen maar heb geen idee hoeveel calorien.
Waar zie jij dat staan?quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:59 schreef Diabox het volgende:
Je suggereert met je uitspraak dat 1,3dimethylamylamine schadelijk is, je snapt dat dit niet zo is neem ik aan?
Staat er niet letterlijk, maar ik denk dat tussen de regels door te lezen bij hem. Hoeft niet perse dus he.quote:
cafeine stond er anders ook een tijdje op.quote:[b] daar zit dat 1,3 dimethylamylamin spul in en dat zit op de dopinglijst
Want caffeine is natuurlijk niet gevaarlijk....quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:52 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
[..]
cafeine stond er anders ook een tijdje op.
Ooooeeeeeehhh gevaarlijk, koffie!
Zout is gevaarlijker. Om maar te zwijgen over sommige andere dingen die op de dopinglijst staan.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:43 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Want caffeine is natuurlijk niet gevaarlijk....
Ben je prof? Zo nee dan maakt het geen flikker uit.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:33 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Ik zoek nog een goede pre workout booster voor kickboxtrainingen. geen unleash the beast spul daar zit dat 1,3 dimethylamylamin spul in en dat zit op de dopinglijst. Er mag wel creatine, eiwitten, koolhydraten, dextro, beetje cafeine e.a. natuurlijk spul inzitten, maar geen middelen die eventueel schadelijk kunnen zijn.
Ik zat hier te kijken, http://www.xxlnutrition.nl/pre-workout-boosters Voldoet dat muscle marinade of fight factor een beetje?
http://www.xxlnutrition.nl/fight-factor/nutrabolics
http://www.xxlnutrition.nl/pre-workout-boosters
Je hoeft niet perse spierpijn te hebben. Geen spierpijn betekend niet dat je een slechte training hebt gehad.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:30 schreef L-D het volgende:
Vandaag weer getraind, ging best lekker. Alleen m'n schema kwijt geraakt, maar gelukkig had ik hem hier paar dagen terug gepost. Maandag volop mee aan de slag.
Iemand overigens enig idee waarom ik vrijwel geen last heb van spierpijn? Train gewoon maximaal, en zeker 2 oefeningen voor borst, rug etc. en ook juist. Voel nauwelijks spierpijn.
Als je er teveel van neemt wel, maar dat is met alles.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:43 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Want caffeine is natuurlijk niet gevaarlijk....
geen prof, en heb ook nog nooit een controle gehad, maar het spul staat niet voor niets op die dopinglijst denk ik dan en als je keer controle krijgt hang je.quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:25 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Ben je prof? Zo nee dan maakt het geen flikker uit.
Owja, 1.3 is niet schadelijk.
Als je geen prof bent hoef je je echt niet zorgen maken om een controle.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:26 schreef Johan_Haas_ het volgende:
[..]
geen prof, en heb ook nog nooit een controle gehad, maar het spul staat niet voor niets op die dopinglijst denk ik dan en als je keer controle krijgt hang je.
http://bodybuildingcoupons.org/1-3-dimethylamylamine/
Ik zoek gewoon een booster waar je niet superhard op gaat en waar geen twijfelachtige dingen in zitten.
http://www.xxlnutrition.nl/fight-factor/nutrabolics
http://www.xxlnutrition.nl/pre-workout-boosters
Deze 2 leken me wel okay maar moet alle ingredienten nog doorspitten.
Ik ben net terug van de gym.quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:19 schreef seto het volgende:
Argh, veel meer zin om buiten te zitten dan zo naar de sportschool te gaan.
Maarja, no excuses he.
Hmm oke dan. Hoef niet per se spierpijn te hebben, lolquote:Op zaterdag 2 april 2011 09:28 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Je hoeft niet perse spierpijn te hebben. Geen spierpijn betekend niet dat je een slechte training hebt gehad.
Maar als je zo graag spierpijn wilt kun je je schema omgooien.
Verder vind ik 2 oefeningen voor borst en rug best weinig.
Losse aminos bedoel je toch?quote:
Dan nog krijg je volgens mij in Nederland (of de VS) hooguit controle tijdens sommige naturel wedstrijden?quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:20 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Als je geen prof bent hoef je je echt niet zorgen maken om een controle.
Bij pl of bb wedstrijden voor naturel's soms (hangt er ook vanaf welke niveau/klasse het is), maar bij kickbock nog nooit van gehoord dat er op doping word gecontroleerd bij amateurs.quote:Op zondag 3 april 2011 13:28 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
[..]
Dan nog krijg je volgens mij in Nederland (of de VS) hooguit controle tijdens sommige naturel wedstrijden?
Jup.quote:Op zondag 3 april 2011 15:27 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Bij pl of bb wedstrijden voor naturel's soms (hangt er ook vanaf welke niveau/klasse het is), maar bij kickbock nog nooit van gehoord dat er op doping word gecontroleerd bij amateurs.
Geen, vind zonde van m'n geld.quote:
Ze zullen vast ook wel naar de leeftijd kijken, want bij bijv een PL wedstrijd voor <16 denk ik niet dat hun worden gecontroleerd op AAS.quote:Op zondag 3 april 2011 18:06 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
[..]
Jup.
Maar jezelf thuis gek maken omdat er misschien iets illegaals in je supplement zit (waar het over ging), is te gek voor woorden.
Volgens mij zijn krachtsporten ook de enige sporten waarbij naturel wedstrijden (die niet op het hoogste niveau zitten) ook daadwerkelijk worden gecontroleerd.
Wat is je doel?quote:Op zondag 3 april 2011 20:18 schreef mtchel112 het volgende:
Welke supps raden jullie af voor een 17,5 jarige?
Kipfilet, eieren en rijst.quote:Op zondag 3 april 2011 20:18 schreef mtchel112 het volgende:
Welke supps raden jullie af voor een 17,5 jarige?
zit nu nog in de cut, buikje is al aardig weggegaan, maar ben er nog niet mee klaar. Daarna wil ik spiermassa opbouwenquote:
Whey en wat Diabox zei.quote:Op zondag 3 april 2011 20:42 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
zit nu nog in de cut, buikje is al aardig weggegaan, maar ben er nog niet mee klaar. Daarna wil ik spiermassa opbouwen
quote:Op zondag 3 april 2011 21:13 schreef Agentperry het volgende:
[..]
waarom raad je melk af? ik drink 2l per dag.
quote:Op zondag 3 april 2011 20:32 schreef Diabox het volgende:
[..]
Kipfilet, eieren en rijst.
Edit:
Oh, raden jullie af... Eh.. Dubbele whopper, McFlurry en een McKroket.
quote:
Inderdaad de spotter ja, die met meer dan de helft van het betreffende bankdrukgewicht zit te deadliften met een bolle rug en daarna nog een paar complimentjes geeft aan de bankdrukgorillaquote:Op maandag 4 april 2011 21:25 schreef CarbonC het volgende:
Het is weer voorjaar, dan krijg je dit soort wannabe gedrag weer. Hetzelfde geldt voor slinger ecto's die met veel te veel gewicht proberen te "bicepcurlen".
Je vergeet trouwens de spotter te melden die als een idioot aan die stang staat te trekken.
Helaas wel, bij mijn gym zijn al 2 nieuwe supahdudes met een arm omtrek van 15cm die alleen biceps en buik trainen.quote:Op maandag 4 april 2011 21:25 schreef CarbonC het volgende:
Het is weer voorjaar, dan krijg je dit soort wannabe gedrag weer. Hetzelfde geldt voor slinger ecto's die met veel te veel gewicht proberen te "bicepcurlen".
Je vergeet trouwens de spotter te melden die als een idioot aan die stang staat te trekken.
Zo'n debiel zit ook in mijn gym.quote:Op maandag 4 april 2011 21:13 schreef McGilles het volgende:
Word de laatste tijd wel gestoord van de zogenaamde 'grote jongens' die de barbell net geen 10cm laten zakken bij bankdrukken en erbij kreunen dat de hele sportschool raar opkijkt en daarna toch maar besluiten nog 10kg extra erop te leggen, want als je 120kg niet kan duwen kan je wie weet 130kg wel...
Vind persoonlijk dat niet zo grappig.quote:Op maandag 4 april 2011 21:33 schreef ukga het volgende:
gister een pure ecto zien banken met enkel de stang![]()
en een andere wannebe mooiboy op zn adidasslippers legpress. handig als je slipper het begeeft, dan breek je vast wel iets.
Ja hier stoor ik me ook aan.quote:Op maandag 4 april 2011 21:13 schreef McGilles het volgende:
Word de laatste tijd wel gestoord van de zogenaamde 'grote jongens' die de barbell net geen 10cm laten zakken bij bankdrukken en erbij kreunen dat de hele sportschool raar opkijkt en daarna toch maar besluiten nog 10kg extra erop te leggen, want als je 120kg niet kan duwen kan je wie weet 130kg wel...
ik heb hem dan ook niet uitgelachen. Tenminsten niet publiekelijk (no homo)quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:44 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Vind persoonlijk dat niet zo grappig.Niet iedereen drukt de eerste keer 60kg met gemak.
In mijn gym is ook een ecto, hij drukte eerst ook alleen met de stang, hij zit nu op elke kant 5kg.
Het is wel maar 30kg maar dat is geen reden om zo iemand uit te lachen. Hij traint hard en eet goed.
qftquote:Op dinsdag 5 april 2011 00:44 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Vind persoonlijk dat niet zo grappig.Niet iedereen drukt de eerste keer 60kg met gemak.
In mijn gym is ook een ecto, hij drukte eerst ook alleen met de stang, hij zit nu op elke kant 5kg.
Het is wel maar 30kg maar dat is geen reden om zo iemand uit te lachen. Hij traint hard en eet goed.
Ik zit nu op 7 Panga filtes per dag.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:45 schreef BeamofLight het volgende:
Ff tussendoor. Voor diegene die iets anders willen qua vis, dan tonijn uit blik:
Net koolvisfilet van de AH (400gr) gehaald. Diverse mogelijkheden tot bereiden, maar de simpelste en lekkerste:
Pannetje met water. 8 minuten die vis erin (niet koken) eruit halen. Blijft perfect in vorm. Peper erop en smullen maar. Aanrader!
Onzin.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:39 schreef 16meter het volgende:
Vind het altijd mooi als ik ecto's hard zie trainen met de juiste ROM en goede oefeningen. Veel gasten bij mij die groot zijn geworden door langdurig trainen en wat AAS, maar eigenlijk stelt hun workout niks voor.
Hoeveel kost die bij de AH? Bij Aldi is het 4.60 per kg dacht ik.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:45 schreef BeamofLight het volgende:
Ff tussendoor. Voor diegene die iets anders willen qua vis, dan tonijn uit blik:
Net koolvisfilet van de AH (400gr) gehaald. Diverse mogelijkheden tot bereiden, maar de simpelste en lekkerste:
Pannetje met water. 8 minuten die vis erin (niet koken) eruit halen. Blijft perfect in vorm. Peper erop en smullen maar. Aanrader!
Panga filets.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:27 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ik zit nu op 7 Panga filtes per dag.En ik hou niet van vis.
Perry sport sowieso.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:08 schreef the85mc het volgende:
Ik zoek extra gewicht voor aan mijn dumbells. Ik zoek 2x 5 kg en 2x2 kg.
Waar kun je die zooi kopen? Liefst in regio utrecht..
http://www.fitness-seller.nl/quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:08 schreef the85mc het volgende:
wtf is this real life?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:33 schreef Demon_Hunter het volgende:
www.gymidiots.com
Altijd leuk om ff te kijken.
maak ze zelf!quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:08 schreef the85mc het volgende:
2,39 geloof ikquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:27 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Hoeveel kost die bij de AH? Bij Aldi is het 4.60 per kg dacht ik.
Daar heb ik ook zo'n pesthekel aan. Er lopen hier een paar Chinezen rond die volgens mij voor hun dertigste hun rug en schouders verkloot hebben door dat domme gezwaai met de gewichten.quote:Op maandag 4 april 2011 21:25 schreef CarbonC het volgende:
quote:Op woensdag 6 april 2011 09:26 schreef seto het volgende:
Ik krijg vaak ook verbaasde blikken van curlbro's als ik power cleans doe of deadlifts.
quote:Op woensdag 6 april 2011 09:47 schreef stoeltafel het volgende:
Vanmorgen lekker getraind, op een gegeven moment deed ik de oefening de deadlift. Aan het einde van de oefening was de stang gebogen vanwege het gewicht, was maar 60kilo totaal maar niet zo'n sterke stang dus:)
HAHAHA ja dat is ook zo een bodypump/huisvrouwen-stang. Normaal doet men daar neit meer dan 30 kilo opquote:Op woensdag 6 april 2011 11:48 schreef stoeltafel het volgende:
In het verleden deed ik de deadlift altijd op de Smith Machine maar volgens een nieuwe begeleider moet ik de losse stang gebruiken. Vandaag voor het eerst gedaan en bij de laatste set boog de stand door, deed 8 x 60 kilo
[ afbeelding ]
Zo zag de stang eruit met de normale gewichten die er normaal bij zitten.
Bij ons buigt de stang al bij 140 lolquote:Op woensdag 6 april 2011 11:21 schreef Mopst3r het volgende:
Bij mij buigt de stang ook altijd als ik er 240 aan hang om te squatten.. staat wel motiverend zo'n kromme stang in de powercage
i lol'dquote:Op woensdag 6 april 2011 11:48 schreef stoeltafel het volgende:
In het verleden deed ik de deadlift altijd op de Smith Machine maar volgens een nieuwe begeleider moet ik de losse stang gebruiken. Vandaag voor het eerst gedaan en bij de laatste set boog de stand door, deed 8 x 60 kilo
[ afbeelding ]
Alsof er keus is, dit zijn de mogelijkheden, slechte sportschool ja. Over 7 maanden ben ik hier weg en anders moet ik weer de deadlift op de Smitch Machine doen.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:54 schreef ukga het volgende:
[..]
HAHAHA ja dat is ook zo een bodypump/huisvrouwen-stang. Normaal doet men daar neit meer dan 30 kilo op
gebruik eens een normale metalenstang dan
Trainen in smith is al sowieso wtfquote:
Waarom?quote:
Omdat de smith ruk is?quote:Op woensdag 6 april 2011 14:40 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Waarom?
Heb geen pull-up bar in de sportschool, en vaak kan ik maar 1 bench gebruiken. Dus pull-ups en tricep dips doe ik vaak in de smith!
quote:Op woensdag 6 april 2011 11:48 schreef stoeltafel het volgende:
[ afbeelding ]
heel goed, squatten en deadliften.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:19 schreef Weissman het volgende:
Welke oefeningen doen jullie voor de mid-rug ?
En wat is jullie verhouding tussen het trainen van abs en lower-back.
Ok, wat doe je voor je rug. En ik vraag het even aan jou, laat je Zyzz antwoorden maar even achterwege.quote:
Deadliften doe ik al maar ik heb het gevoel dat ik daarmee meer de lower-back pak. Squaten ga ik proberen; thnx voor de tip.quote:
@vet gedrukte, WIL JE ZEGGEN DAT JE NIET SQUAT?! WTF IS THIS REAL LIFE?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ok, wat doe je voor je rug. En ik vraag het even aan jou, laat je Zyzz antwoorden maar even achterwege.
[..]
Deadliften doe ik al maar ik heb het gevoel dat ik daarmee meer de lower-back pak. Squaten ga ik proberen; thnx voor de tip.
Hoe vaak train jij abs ? en wat voor oefeningen pak je dan ?
Nee squaten deed ik niet, niet meer iig. maar zal het wel weer oppakken.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:47 schreef Zyzz het volgende:
[..]
@vet gedrukte, WIL JE ZEGGEN DAT JE NIET SQUAT?! WTF IS THIS REAL LIFE?
Ik zal ook gelijk antwoord geven op wat ik doe voor m'n rug.
Optrekken, barbell bent over row, cable row.
quote:Op woensdag 6 april 2011 11:48 schreef stoeltafel het volgende:
[ afbeelding ]
Wel schone broek aan gedaan?quote:Op donderdag 7 april 2011 06:44 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
[..]
![]()
Ik plaste een beetje in mn broek van het lachen
Ligt eraan waar je meer de focus op wilt leggen.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:08 schreef Demon_Hunter het volgende:
Vandaag ff borst, hebben jullie nog aanvullingen op dit schema ?
Incline dumble
Fly`s
beide op platte bank en daarna op schuine bank.
Bankdrukken.
Opdrukken tot failure.
Leuk en aardig allemaal maar ik zie er maar weinig oefeningen tussen die ik zou kunnen doen. Wel realistisch blijven in je tips hé, dont be mad brah...quote:Op donderdag 7 april 2011 08:49 schreef Zyzz het volgende:
Hier trouwens paar oefeningen voor je buik.
Heb ik geen last van.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:29 schreef V1z0R het volgende:
Coördinatie verslapt ook naarmate je spieren vermoeien toch? Bij composites wat minder handig dan bij concentrations, maar ik heb dus nooit een spotter dus in mijn geval nooit handig die volgorde te doen.
Hoe moet ik het weten dat jij te pussy bent voor die oefeningen?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Leuk en aardig allemaal maar ik zie er maar weinig oefeningen tussen die ik zou kunnen doen. Wel realistisch blijven in je tips hé, dont be mad brah...
Train je voor football? Dan is dat allemaal niet nodig. Hou het bij bankdrukken (max 5-8 reps) en 1 assistance oefening van het lijstjequote:Op donderdag 7 april 2011 13:08 schreef Demon_Hunter het volgende:
Vandaag ff borst, hebben jullie nog aanvullingen op dit schema ?
Incline dumble
Fly`s
beide op platte bank en daarna op schuine bank.
Bankdrukken.
Opdrukken tot failure.
Heeft niks met pussy maken, niet trolle aubquote:Op donderdag 7 april 2011 14:10 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Hoe moet ik het weten dat jij te pussy bent voor die oefeningen?
i think u mad now brah..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |