abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94681298
Vorige deel;
Bodybuilding topic #102 niet lullen, maar trainen :(

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

[Algemeen]

Als je besluit echt wat aan je lichaam te willen doen raad ik een ieder aan om het thuistrainen te vergeten. De middelen die je hebt zijn te beperkt, en zullen al snel niet genoeg zijn. Naar de sportschool dus! :P

Verwacht niet dat je na 2 maanden eruit ziet als onze grote vriend Arnold Schwarzenegger. Dit heeft allemaal veel tijd nodig, denk hierbij echt aan jaren!!!

Hou in het achterhoofd dat een mooi lichaam opbouwen niet alleen lukt met trainen. Voeding en rust zijn even belangrijk! Als 1 van deze 3 niet in orde is, haal je simpelweg bij lange na niet eruit wat erin zit.

Grofgezegd zijn er 2 redenen waarom mensen gaan trainen. Ze willen of gewicht verliezen, of juist massa aanzetten. Tuurlijk zijn er combinaties hiervan, maar dit is voor de meeste toch de eerste drijfveer.

Als wilt afvallen, ga je niet meteen met zware gewichten slepen. Cardio (lopen, roeien en fietsen) zal dan je eerste behoefte zijn. Dit in een rustig tempo, en minimaal een 1/2 uur. Echter is het aan te raden al redelijk ook met wat gewichten te gaan trainen. Dit omdat hoe meer spiermassa je hebt, hoe sneller je verbranding werken en hoe sneller je dus vetten kwijt raakt. Sluit echter wel je training af met een 1/2 uur (of meer) aan cardio erna.

Wil je massa aanzetten, dan gaan we niets met cardio doen, maar meteen met gewichten trainen. Korte en zware trainingen zijn het meest effectief dan.

Concentreer je altijd op één van bovenstaande redenen. Het is nutteloos om spieren aan te willen zetten en tegelijkertijd te willen afvallen. Voor het eerste is een calorieoverschot noodzakelijk, voor het tweede een calorietekort. Daarom is het verstandig in de wintermaanden flink te trainen/eten om spiermassa aan te zetten, en tegen de zomer d.m.v. cardio vet te verbranden (en zo weinig mogelijk spiermassa te verliezen).

Het is raadzaam je trainingen niet te lang te laten duren. Op het moment dat de intensiteit van je training drastisch daalt, betekent dit dat de catabole (spierafbrekende) hormonen in een overschot voorkomen ten opzichte van de anabole (spieropbouwende) hormonen. De meeste mensen zouden het bij maximaal 4-5 kwartier moeten houden; echter een goede conditie (fitness-level) verhoogt deze tijdsduur en dat is natuurlijk ook gewoon te trainen :).

Keep in mind dat er geen standaard training bestaat voor iedereen. De trainingsbehoefte verschilt per individu en daar zal men zelf door praktijkervaring achter moeten komen.

Allereerst kan je je wel gaan oriënteren op wat je min of meer nodig hebt aan de hand van je lichaamsbouw. Er bestaan 3 types lichaamsbouw:

• Ectomorph (slanke bouw, hoge verbranding)
• Mesomorph (gespierde bouw, middel verbranding)
• Endomorph (stevige bouw, trage verbranding)

Kijk hier om uit te zoeken wat jij precies bent en waarin je in eerste instantie aan moet denken als je begint met training. http://www.bodybuilding.com/fun/becker3.htm

Overigens behoort niemand echt tot 1 van de hoofdtypes lichaamsbouw. Iedereen is een unieke combinatie tussen bovenstaande typen.

Ook het type sportschool waar je wilt gaan trainen biedt stof tot nadenken.

Je hebt aan de ene kant die mooie moderne sportscholen, met apparaten die op luchtdruk werken en zich met jouw pasje zich instellen op het gewicht wat jij moet doen die dag. Bij deze sportschool is er vaak geen mogelijkheid tot (of is het zelfs verboden) het doen van sommige "echte" bodybuild oefeningen zoals squats, uitstappen, deadlifts ed. Ook gaan de losse gewichten vaak niet zwaarder dan 30kg. Publiek is vaak een beetje, eh, trendy als 't ware. De sfeer is hierbij vaak zoiets van "Zie mij in m'n nieuwe dure trainingsoutfit de huppelkut uithangen." :{

Aan de andere kant heb je de old school sportscholen. Veel zwaar gewicht ipv hypermodern spul. Het publiek is hier degenen die echt willen trainen en groeien. Voor een beginner kunnen een aantal grote jongens van 120kg die zwaar aan 't trainen zijn imponerend overkomen, maar als je verder kijkt dan je neus lang is merk je dat de sfeer stukken gemoedelijker en behulpzamer is dan die "moderne" sportscholen.

En hier zijn dus ook weer tussenvormen in. :)

[Trainingsmethoden]

Wat krachtsport aangaat zijn er eigenlijk 2 theorieën over training, of beter gezegd; de supercompensatie:

Single factor theory: fatigue (belasting) over 1 workout
Dual factor theory: fatigue over meerdere workouts

In het eerste geval heb je dus een training, waarin een spier belast wordt, waarna hij herstelt en er supercompensatie optreedt. Op dat moment doe je een nieuwe training.
Bij dual factor draait het om fatigue over meerdere trainingen. Je werkt progressief in elke training zodat je je lichaam steeds zwaarder belast (loading). Op het randje van overtraining doe je een deload week (lager volume).

In het bodybuilding is single factor training overweldigend in de meerderheid. Men traint elke spiergroep 1x per week en bouwt zo meer spiermassa op. In de overige krachtsporten (sprinten, gewichtheffen etc) volgt men voornamelijk het dual factor principe.

Elk van beide heeft voor- en nadelen. Het is dus aan jezelf om te bepalen op wat voor manier je traint. Het is niet zo dat je van single factor training alleen gespierd wordt en van dual factor alleen sterk; er zijn genoeg bodybuilders die sterker zijn dan de gemiddelde powerlifter en omgekeerd zijn er genoeg powerlifters die gespierder zijn dan de gemiddelde bodybuilder.
Kortgezegd kan je je training zo simpel of ingewikkeld maken als je zelf wilt :).

Meer informatie over (met name) dual factor training en/of vragen zijn altijd welkom, google ook eens op “dual factor training” of “fitness fatigue model”.

[Oefeningen]

"Help! Er zijn 1001 verschillende oefeningen te doen in de sportschool, waar moet ik in hemelsnaam beginnen?!"

Sportscholen hebben hiervoor vaak speciale beginnersschema's waarin je elke training je hele lichaam traint. Dit is op zich een redelijke manier om met training in contact te komen, maar ikzelf (LedZep) ben niet zo'n fan van deze methoden omdat ze veel spiergroepen isoleren in plaats van de grote compoundoefeningen (die je de meeste massa opleveren).

Als je al wat langer traint ben je zelf in staat om een geheel eigen schema op te stellen wat aansluit bij jouw behoefte.

Vergeet niet je gehele lichaam te trainen. Dus ook benen en rug. Hieronder gemakshalve een quote van mij uit een ander topic:

quote:
[message=17645119,noline]MrJ schreef op 28 april 2003 @ 16:54[/message]:
Yep.

1 spiergroep trainen is niet goed. Of je traint je gehele lichaam, of je traint niet. :P

Er zijn zat mensen die alleen in de sportschool aan hun borst+schouders+armen+buik werken, terwijl ze vergeten dat een goede rug, traps, onderarmen, bovenbenen en kuiten o zo belangrijk zijn.

Dit omdat het a) voor een betere lichaamsdoorbloeding zorgt en b) het er simpelweg niet uitziet.

Beetje nette voorkant, maar geen wijde rug en goede benen waardoor het totaalplaatje simpelweg een lachertje wordt.

Ook de lichaamshouding is bij die mensen totaal fout. De armen gaan naar binnen staan (aaphouding) omdat er geen rug en traps getraind wordt om het geheel weer naar achteren te corrigeren.
Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.

[Voeding]

Alles staat of valt met voeding. Of je nu wilt afvallen of massa wilt winnen, voeding is de sleutel tot succes.

De volgende voedingsstoffen kan je grofweg onderscheiden:

• (Complexe) Koolhydraten.
Dit is de energiebron van je lichaam. Koolhydraten leveren in eerste instantie de energie voor je spiercellen om de training te kunnen doorstaan. Deze haal je oa uit brinta, havermout, (zilvervlies)rijst, (volkoren)pasta etc.
• Eiwitten.
Eiwitten bestaan uit aminozuren, dit zijn de bouwstenen van je lichaam. Eiwitten haal je ondermeer uit vis, wit vlees (kip, kalkoen), kwark, eieren (duh) etc.
• Vetten.
Vetten zijn één van de belangrijkste bouwstoffen van het lichaam. Zowel verzadigde als onverzadigde vetten kan je zonder problemen (veel) consumeren.
Transvetzuren kan je maar beter wel zo veel mogelijk mijden, deze zijn zeer slecht voor je hart- en bloedvaten en je algemene gestel. Je vindt ze onder andere in koekjes, taart e.d.

Let vooral op je eiwitinname!
Om spiermassa te winnen moet je dus meer eiwitten naar binnen werken dan dat je lichaam nodig heeft. Het evenwichtspunt tussen te weinig eiwitten waarbij je lichaam zich in de catabole fase (spierafbrekend), of genoeg eiwitten waarbij je lichaam zich in de anabole fase (spieropbouwend) bevind is je 'proteine turn over point' genaamd.

Zorg er dus voor deze weegschaal naar de goede kant doorslaat! Minimaal 2 gram eiwitten per kg lichaamsgewicht per dag is een mooie basic regel.

Als je wilt aankomen dien je hoog in je voedingsstoffen te zitten. Daarvoor geldt gemiddeld genomen een minimum van 500 kcal boven je dagelijkse behoefte. Ectomorphe mensen kunnen echter maar beter een stuk meer eten – mits clean food kan je dit zelfs uitbouwen tot 2000-2500kcal boven je behoefte (mits een goed trainingsschema en een fucked up metabolisme :P).

Wil je afvallen, ga je grofweg gezegd koolhydraten voor eiwitten en vetten vervangen (minder kcals) om zodoende zo'n 500kcals onder je dagelijks verbruik te komen. Maar dan wel met veel eiwitten om spiermassaverlies tegen te gaan.

De verhouding koolhydraten/eiwitten/vetten 'regel' is als je wilt aankomen 50/30/20 en 33/33/33 als je wilt afvallen.

Direct na het trainen is het aan te raden om een zgn 'post workout shake' tot je te nemen. Je lichaam is op dat moment in catabole fase, en schreeuwt als het ware om voeding. Je lichaam op dat moment van snelle energie (dextrose) en snelle eiwitten zoals whey voorzien is bijna een must.

Deze shake maak je gemakshalve thuis al klaar, en werk je in de kleedkamer naar binnen. Hoe de samenstelling er precies uit dient te zien verschilt per individu, maar laat er zeker 30gram dextrose en 50gram eiwitten in voorkomen op zo'n 1/2 liter water/melk. Whey eiwitten zijn snel opneembaar en worden het meest gebruikt hiervoor. Eventueel kan je casseine (traag opneembaar) ook nog toevoegen.

[Rust]

Rust is de tweede sleutel tot succes. Je spieren groeien na een prikkel (de training) wanneer er ná die prikkel een rustperiode wordt ingelast. Over de lengte van die rust wordt veel geroepen, maar dit is voor ieder persoon verschillend én hangt af van de intensiteit (% van je 1 Rep Max op een lift), het volume (totaal gewicht) van je trainingen én de vraag of je tot failure traint.

Wanneer je elke set doorgaat tot je het gewicht niet meer omhoog krijgt (concentric failure) krijgen zowel de spieren als je CZS (centraal zenuwstelsel) een grote opdonder. Voor de laatste heeft dan zeker 6 dagen nodig om volledig te herstellen.

Wanneer je daarentegen altijd 1 à 2 reps onder failure blijft en het volume van je trainingen beperkt houdt, kan je een spier veel vaker belasten. Dit zelfs tot 4-6 keer per week (en in extreme gevallen nog vaker, zoals bv. olympisch gewichtheffers doen)

Het hangt dus volledig van je eigen trainingsmethode af hoelang je recupereert, en je zult ook zelf moeten uitvinden wat voor jou de beste manier is.

[Supplementatie]

Buiten voeding gebruiken mensen die al een tijdje trainen supplementatie als aanvulling op hun voeding. Dit kan variëren van eiwitten in de vorm van aminozuren, wat creatine voor het uithoudingsvermogen tot een GABA wat voor een diepe nachtrust een hogere testosteron spiegel zorgt.

Supplementen zijn overal te koop en niet illegaal. Voor sommige is het aan te raden deze niet langer dan 8 weken achterelkaar te gebruiken om gewenning te voorkomen, andere supplementen kunnen gewoon het hele jaar door worden gebruikt.

Tegen de tijd dat je een jaartje serieus traint heb je in principe zelf al redelijk wat kennis vergaart over dit onderwerp zodat je zelf wel in staat bent een keuze te maken wat je wilt gaan proberen. Combinaties van supplementen zijn altijd aan te raden. De nieuwste generatie supplementen is trouwens al vaak een combinatie van het eea. Creatine met amino's en een revolutionaire nieuwe transportmethode schreeuwen je vanaf de stellingen toe. Trial and error geldt hiervoor. Wat voor de 1 lekker aanslaat, zal voor de ander geen resultaten brengen.

Verwacht er dus geen wonderen van, je gaat vaak wel een stuk vooruit, maar je wordt niet in 1x super gespierd ofzo. :)

Persoonlijk vind ik eiwitsupplementatie meer onder het kopje voeding vallen, dan supplementatie, maar dat is mijn (Mr.J) persoonlijke mening.

[Vitamines en mineralen]

"Een uitgebalanceerde en evenwichtige voeding behoeft geen verdere extra ondersteuning" is vaak te horen uit de monden van mensen die een bodybuilder een handje vol pillen ziet wegwerken bij een maaltijd. Helaas vergeten deze mensen dat een lichaam van een bodybuilder totaal andere behoeftes heeft dan die van een niet bodybuilder/sporter.

Vitamines in grote hoeveelheden zoals Vitamine B en Vitamine C zijn nodig en niet schadelijk in hoge (lees: hoog, niet extreem hoog ;) ) hoeveelheden (ze zijn nl. in water oplosbaar, in tegenstelling tot Vitamine A en Vitamine D. Met vitamine A is overdosering snel mogelijk en gevaarlijk; Voor vitamine D zijn er steeds meer aanwijzingen dat suppletie (bijvoorkeur in D3 vorm) de kans op allerlei ziekten en aandoeningen verkleint). Mineralen zoals magnesium en zink zijn ook bijna onmisbaar voor velen. ZMA is hiervoor een veelgebruikt supplement.

Zeer uitgebreide info hierover:
http://www.bodybuilding.com/fun/catvit1.htm
http://www.bodybuilding.com/fun/catvit2.htm

Met diezelfde auteur heb ik onderstaand schematje samengesteld:
http://home.kpn.nl/geem0008//vitaminesmineralen.doc

[Steroiden]

Als iemand wilt gaan gebruiken doe dan de moeite jezelf goed in te lezen in de materie, het zijn namelijk medicijnen die je overgedoseerd gaat gebruiken ten behoeve van cosmetische doeleiden.

Hier op GoT is geen ruimte tot educatie op dit punt, ik raad iedereen dan ook aan in deze subsectie goed de sticky topics door te lezen. http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/

Educate yourself before you medicate yourself!

[Handige en informatieve linkjes]

Geen idee wat er allemaal precies voor info te vinden is, maar met wat zoekwerk kan je er denk ik wel wat relevante info vinden. :P
http://bodybuilding.pagina.nl

Officiële site van de internationale bodybuild federatie. Niet zoveel spannends te vinden op wat foto sessies na.
http://www.ifbb.com

Zeer groot en uitgebreid informatief forum:
http://www.bodybuilding.com/forum

Groot en informatief Nederlandstalig forum. De meeste 'stamgasten' uit dit topic zijn daar ook te vinden. De supermoderators zijn heel toffe gasten! :7
http://forum.dutchbodybuilding.com

Deze mag niet ontbreken in dit rijtje. :)
http://www.getbig.com

Specifieke voeding FAQ:
http://bodybuilding.about.com/library/weekly/aa020403a.htm

Nog een voeding pagina:
http://www.getbig.com/articles/bottom.htm

Site met oefeningen in animated .gif:
http://exrx.net/Exercise.html

Uitleg type spiervezels:
http://fitnessnet.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=8532

Vitamines en mineralen info:
http://forum.dutchbodybuilding.com/showthread.php?t=4010

Site waar artikelen door diverse mensen worden gepubliceerd:
http://www.t-nation.com

[Tot slot]

Zoals je ziet is er een overload aan informatie omtrent fitness en bodybuilding te vinden. Deze info is vaak ook tegenstrijdig, site A zegt X, terwijl site B over hetzelfde onderwerp weer Y zegt.

Het is zaak door middel van praktijkervaring erachter te komen wat voor jou van belang is. Dat kost tijd, maar trainen zoals jou lichaam het nodig heeft, is zoveel malen beter dan steeds maar weer klakkeloos alles wat je op de sites/ in de bladen leest over te nemen.

Combineer dus al die info en praktijkervaring tot het jouw ding is! :P

Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby and grow like a weed!

FAQ
- Ik wil beginnen: hoe vind ik een goede sportschool?
Let erop dat er een squat rack (niet alleen een Smith Machine), dumbbells tot minimaal 30kg (gevordenen hebben meer nodig) en losse barbells aanwezig zijn.
- Jullie zeggen dat ik ook moet squatten, bankdrukken en deadliften, maar bij mij op de sportschool kan/mag dat niet.
Zeg je abonnement op en zoek een andere sportschool.
- Ik wil graag sneller sterker en breder worden: wat moet ik doen?
Allereerst: leest de OP goed en helemaal door. Verder: post je eet- en trainingsschema, dan kunnen de ervaren mensen hier je persoonlijk advies geven.

Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2010.

#1 Jay Cutler

#2 Phil Health

#3 Branch Warren

En 2 van (volgens kenners ;) ) de beste bodybuilder aller tijden; Arnold Schwarzenegger.

* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. :), na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd.*

Link naar OP.
  zondag 27 maart 2011 @ 18:45:20 #2
97111 ukga
Siewosie baas
pi_94681380
Ja thanks Diabox :)

ik train nu een jaar maar ken amper de benaming van de meeste oefeningen :P
pi_94689728
Go Roelly *O*
full stops and exclamation marks
pi_94689935
Trainen en slapen gaat altijd perfect maar fuck wat heb ik slecht gegeten afgelopen paar dagen:( Niet veel maar chocolade, chips en bier en de Mac :(Deze week maar wat extra cardio, dinsdag weer rammen!
pi_94695970
bij mij ook, doordeweeks gaat het prima maar in het weekend niet
pi_94696282
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:49 schreef stoeltafel het volgende:
Trainen en slapen gaat altijd perfect maar fuck wat heb ik slecht gegeten afgelopen paar dagen:( Niet veel maar chocolade, chips en bier en de Mac :(Deze week maar wat extra cardio, dinsdag weer rammen!
Lipotrophin-PM werkt bij mij perfect.. Het valt onder de fatburners, maar daar merk ik niets van. Zorgt voor een betere nachtrust, stimuleert je groeihormoon en zorgt dat je suikerspiegel constanter blijft (waardoor het bij mij altijd perfect werkt tegen junken).
pi_94696692
Echt klote want de eerste 3 weken heb ik perfect geleefd maar de hele dag kwark/tonijn/rijst is niks voor mij. Hou veels te veel van eten en vind me lichaam goed nu. Blijf lekker door trainen en pak me shakes ook wel maar dat overdreven gedoe gaat niet werken. Wel morgen cardio en dinsdag weer lekker maximaal gaan in de sportschool, heb er weer zin in.
pi_94705232
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:35 schreef Agentperry het volgende:
bij mij ook, doordeweeks gaat het prima maar in het weekend niet
Ik heb precies hetzelfde, het gaat vaak 5 dagen goed , maar dan die zaterdag en zondag.
Nu weer een heel weekend slecht gegeten, veel te weinig eiwitten binnengekregen, en veel te veel alcohol.

Vanaf vanavond af maar weer goerdmaken, en volgend weekend wat sterker in mijn schoenen staan.
pi_94705352
voeding is volgens mij altijd lastig
heeft iemand nog ideeen, sites of recepten voor lowcarb-avondeten?
pi_94711615
Eieren.
  maandag 28 maart 2011 @ 14:28:56 #12
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_94713366
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:52 schreef stoeltafel het volgende:
Echt klote want de eerste 3 weken heb ik perfect geleefd maar de hele dag kwark/tonijn/rijst is niks voor mij. Hou veels te veel van eten en vind me lichaam goed nu. Blijf lekker door trainen en pak me shakes ook wel maar dat overdreven gedoe gaat niet werken. Wel morgen cardio en dinsdag weer lekker maximaal gaan in de sportschool, heb er weer zin in.
Wow, 3 hele weken?! ;)
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_94713840
quote:
Eieren.
Is niet echt een gerecht he ;)
pi_94714408
Maar wel 'n idee.
pi_94714746
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 14:28 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Wow, 3 hele weken?! ;)
3 weken alleen maar kwark, tonijn, rijst, kipfilet eten vind ik best een prestatie hoor maar jij blijkbaar niet. Ach ja zo groot is mijn motivatie ook weer niet, gewoon beetje letten wat ik eet en in de weekenden niet te veel los ga dan is het prima. Train doordeweeks goed zodat ik wel wat reserve heb qua snoepen. Vanavond weer cardio:(
pi_94716224
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 15:04 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

3 weken alleen maar kwark, tonijn, rijst, kipfilet eten vind ik best een prestatie hoor maar jij blijkbaar niet. Ach ja zo groot is mijn motivatie ook weer niet, gewoon beetje letten wat ik eet en in de weekenden niet te veel los ga dan is het prima. Train doordeweeks goed zodat ik wel wat reserve heb qua snoepen. Vanavond weer cardio:(
Ik ben niks anders gewend dan brinta, zilvervliesrijst, eieren, kipfilet, cashewnoten, kwark en pangafilet.
pi_94721397
Voeding is gewoon een kwestie van toewijding en een stukje discipline. Heb zelf alleen niet de portemonnee voor elke dag kip en vis... Carbs zijn gelukkig wel goedkoop.
pi_94725520
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 17:17 schreef 16meter het volgende:
Voeding is gewoon een kwestie van toewijding en een stukje discipline. Heb zelf alleen niet de portemonnee voor elke dag kip en vis... Carbs zijn gelukkig wel goedkoop.
idd ik ook niet, eet helft van de dagen gehakt omdat we altijd samen koken in mijn studentenhuis, voor jezelf een avondmaaltijd maken is niet te betalen.
pi_94738380
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 15:36 schreef Diabox het volgende:

[..]

Ik ben niks anders gewend dan brinta, zilvervliesrijst, eieren, kipfilet, cashewnoten, kwark en pangafilet.
En steak (creatine en zo jwt) en andere vis en pindakaas. :9
pi_94739076
quote:
14s.gif Op maandag 28 maart 2011 22:08 schreef krioro het volgende:

[..]

En steak (creatine en zo jwt) en andere vis en pindakaas. :9
kk duur man

ben al blij als ik kipfilet krijg ipv gehakt
pi_94740303
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 22:17 schreef Agentperry het volgende:

[..]

kk duur man

Ga s naar de aldi. Vlees en vis is daar standaard wel echt goedkoop.
  maandag 28 maart 2011 @ 22:40:33 #22
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_94740749
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 22:33 schreef Waterpistoolheldin het volgende:

[..]

Ga s naar de aldi. Vlees en vis is daar standaard wel echt goedkoop.
En vol met water?
pi_94741101
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 22:17 schreef Agentperry het volgende:

[..]

kk duur man

Het hoeft niet extreem duur te zijn, aanbiedingen, grotere hoeveelheden tegelijk, invriezen, etc. Maar in een studentenhuis is dat waarschijnlijk wat moeilijker ja.
pi_94741212
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 22:40 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

En vol met water?
Dat is alle supermarktkip.
pi_94741324
Hoeveel eiwitten nemen jullie per dag?

Nog tips voor goedkope eiwitrijke voeding?
  maandag 28 maart 2011 @ 22:59:35 #26
69994 seto
-|||--------|||-
pi_94742052
Tonijn en kwark.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  dinsdag 29 maart 2011 @ 00:17:21 #27
337072 Zyzz
The King.
pi_94745616
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 22:40 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

En vol met water?
Helaas wel. :(

Bij koolvis van de Aldi is 20/25% water dacht ik. (gewogen na het bakken)
Zyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 00:24:05 #28
337072 Zyzz
The King.
pi_94745863
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 22:49 schreef 16meter het volgende:
Hoeveel eiwitten nemen jullie per dag?

Nog tips voor goedkope eiwitrijke voeding?
Rond de 250/300gr denk ik. Heb geen vast voedingschema dus zal het niet weten hoeveel ik precies binnen krijg.

Uhhh vlees/vis zoeken dat in de aanbieding is en dan flink wat van halen en in de vriezer gooien. Verder noten op de mark,t zijn ook iets goedkoper denk ik.
En kwark, 65cent voor 500gr. :)
  dinsdag 29 maart 2011 @ 09:36:47 #29
69994 seto
-|||--------|||-
pi_94751092
Amandelen zijn ook goed inderdaad.
Seto is zo ene baas he
pi_94766330
ik neem altijd walnoten, echt heerlijk zijn die

btw zijn bcaa caps veilig om te gebruiken voor een 17 jarige?
ben al uitgegroeid denk ik, 1,83 en een hele poos.
pi_94769308
Ik zie de link tussen BCAA's en uitgegroeid zijn niet.
pi_94773299
vandaag heerlijk getraind, pr's op elke oefening. zal wel komen doordat al die tentamen stress eruit moet.
pi_94779142
Goed bezig. Ja, is zeker lekker na tentamens goed trainen. Gister weer met KT begonnen nadat ik vorige week woensdag door m'n rug ging en die helemaal scheef stond. Vrijdag daarom uurtje gefietst en gister met een nieuw full-body schema voor 4 weken begonnen.

Dat ziet er als volgt uit:

Borst:
- Bench press
- Dumbell press

Triceps:
- Pushdown

Schouders:
- Front raise
- Side raise

Biceps:
- Barbell curl

Rug:
- Triangle close grip pulldown
- nog 1'tje:P

Benen/kuiten:
- Squats
- Kalf raise

Heb gister wel de oefeningen voor m'n rug ff over geslagen en squats ook. Schouder oefeningen rustig aan gedaan met 6 kilo en langzaam opbouwen. Doe ik morgen ook nog ff en dan vrijdag ook m'n rug trainen denk ik wel met weinig gewicht. Deze week beschouw ik dan ook nog ff als inloop week om ook aan het schema te wennen.

Iemand tips/kritiek evt. op dit schema?
pi_94779669
Waarom geen press oefening voor je schouders?

Op zich geen verkeerd schema om weer rustig mee aan de slag te gaan, maar anders zou ik eerder stronglifts of rippetoe ofzo doen.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 21:32:10 #35
242666 BeamofLight
pi_94781230
Laatste tijd ook weer hard bezig met trainen en gainen. Mensen om me heen zien al resultaten, nu ik nog. Eten blijft wel het moeilijkste trouwens.
pi_94784647
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 21:09 schreef 16meter het volgende:
Waarom geen press oefening voor je schouders?

Op zich geen verkeerd schema om weer rustig mee aan de slag te gaan, maar anders zou ik eerder stronglifts of rippetoe ofzo doen.
Ben sowieso een beginner;) Dus denk dat het voor mij wel goed is. Voel volgens mij ook nu pas voor de 1e keer spierpijn bij m'n borst, schouders en biceps.

@ Beamoflight: hier ook. Ben sinds gister overgestapt van die magere smulkwark van de Albert naar die magere franse kwark. Is 50gram meer, en is niet vies of zo maar na zo'n bakje van 500gram zit ik echt bom vol en hoef ik ff zeker een uurtje helemaal niks meer te hebben. Morgen wordt wel lekker dag vol met eiwitten. Direct na het trainen koolvis met aardappeltjes en sla en erna dan bakje kwark.
pi_94786513
quote:
Op dinsdag 29 maart 2011 17:56 schreef Diabox het volgende:
Ik zie de link tussen BCAA's en uitgegroeid zijn niet.
geen idee, dus gewoon veilig om in te nemen?
  dinsdag 29 maart 2011 @ 22:51:02 #38
242666 BeamofLight
pi_94787283
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 22:13 schreef L-D het volgende:

[..]

Ben sowieso een beginner;) Dus denk dat het voor mij wel goed is. Voel volgens mij ook nu pas voor de 1e keer spierpijn bij m'n borst, schouders en biceps.

@ Beamoflight: hier ook. Ben sinds gister overgestapt van die magere smulkwark van de Albert naar die magere franse kwark. Is 50gram meer, en is niet vies of zo maar na zo'n bakje van 500gram zit ik echt bom vol en hoef ik ff zeker een uurtje helemaal niks meer te hebben. Morgen wordt wel lekker dag vol met eiwitten. Direct na het trainen koolvis met aardappeltjes en sla en erna dan bakje kwark.
Vergeet je de 12 boterhammen, kipfilet, brinta, noten tussendoor en 2 shakes ook niet dan?
pi_94787333
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 22:40 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

geen idee, dus gewoon veilig om in te nemen?
Ja. Ik vroeg me dus ook af waarom je dat over groei opperde.
pi_94790015
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 16:38 schreef mtchel112 het volgende:
ik neem altijd walnoten, echt heerlijk zijn die

btw zijn bcaa caps veilig om te gebruiken voor een 17 jarige?
ben al uitgegroeid denk ik, 1,83 en een hele poos.
op je 17e al denken dat je uitgegroeid bent, nigga please...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2011 23:45:45 ]
pi_94792834
Cutten; ik vind het maar kut :{ eerste keer dat ik eraan ben begonnen en mijn conditie is echt waardeloos na het afgelopen half jaar alleen maar krachttraining te hebben gedaan.
rice rice baby tututututedudududum
pi_94792976
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 00:56 schreef Rijstkoker het volgende:
Cutten; ik vind het maar kut :{ eerste keer dat ik eraan ben begonnen en mijn conditie is echt waardeloos na het afgelopen half jaar alleen maar krachttraining te hebben gedaan.
Volgens mij zijn we van de weinigen die aan het cutten zijn. Hoe vaak train je en wat doe je zo een beetje aan andere sporten. En voeding dan ?
pi_94793522
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 01:00 schreef Weissman het volgende:

[..]

Volgens mij zijn we van de weinigen die aan het cutten zijn. Hoe vaak train je en wat doe je zo een beetje aan andere sporten. En voeding dan ?
Doe al 2 jaar aan fitness. Ik trainde 5 dagen per week kracht, nu doe ik per week 4 dagen cardio + 1 dag vechtsport. Ben ook nog 1 dagje gaan fitnessen omdat ik meteen voel dat alles slapper word. }:|

Qua voeding, ik heb via een website gekeken daar kon je berekenen hoeveel je ongeveer aan calorieen nodig hebt. Daar kwam uit dat ik 2450 nodig heb per dag en daar probeer ik mij aan te houden. Ik eet wel wat de pot schaft 's avonds en ik zorg gewoon dat ik overdag gezonde dingen eet. Gisteren nog wel gezondigd want ging blowen met vriendin en we kregen een vreetkick niet normaal :P

Pak ik het een beetje goed aan of moet ik gewoon echt helemaal als een fitness/bodybuild goeroe gaan leven inclusief vast eetschema?
pi_94793687
Tja, kan je nog zo goed denken te eten, maar als je net boven je onderhoud eet val je natuurlijk niet af.

Hoeft dus niet als 'n monnik te leven, maar een vast schema wat je grotendeels aanhoudt is wel zo handig.
pi_94793776
Morgen ff wat huiswerk maken dus.
pi_94793890
quote:
9s.gif Op woensdag 30 maart 2011 01:33 schreef Rijstkoker het volgende:
Morgen ff wat huiswerk maken dus.
Rondkijken op http://forum.dutchbodybuilding.com

Zitten de meeste van dit topic ook, waaronder ik. Is veel info te vinden.
pi_94794283
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 01:39 schreef Diabox het volgende:

[..]

Ken het al alleen nog niet aangemeld, zat er net op te kijken bij schema's van andere mensen.
Ik ga nu maar eens een keertje vroeg slapen voor mijn doen, morgen om 9 uur eruit en dan alles ordenen.
pi_94796120
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 01:00 schreef Weissman het volgende:

[..]

Volgens mij zijn we van de weinigen die aan het cutten zijn.
*Steekt hand op*
Maar het is idd vroeg om te cutten. Als ik in mei niet naar Jamaica zou gaan, zou ik ook nog niet cutten.
pi_94796510
Hoppa daar gaan we wéér. Rug en schouders, knallen!
pi_94796520
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 08:17 schreef stoeltafel het volgende:
Hoppa daar gaan we wéér. Rug en schouders, knallen!
rare combi, ik doe schouders altijd met chest
  woensdag 30 maart 2011 @ 08:37:39 #51
337757 Transport_Ink
...is een gaar man
pi_94796778
ik doe schouders bij benen (behalve de achterkant, die komt bij rug)
My heart is broke
May I have some glue?
Help me inhale
And mend it with you
  woensdag 30 maart 2011 @ 08:50:23 #52
337072 Zyzz
The King.
pi_94796969
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 01:39 schreef Diabox het volgende:

[..]

Wrijf het er nog in ook. ;(
  woensdag 30 maart 2011 @ 08:51:40 #53
337072 Zyzz
The King.
pi_94796994
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 08:18 schreef Agentperry het volgende:

[..]

rare combi, ik doe schouders altijd met chest
Ik doe ook rug + schouders.

Als ik borst + schouders doe heb ik echt een kut training. Ik begin dan altijd met BP en als ik daarna nog MP moet doen kan ik het niet max doen omdat je je triceps al veel bij BP hebt gebuikt.
pi_94798375
Tja verzin het schema ook niet. Heb een vierdagen schema gepakt van bodynet
  woensdag 30 maart 2011 @ 14:54:18 #55
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_94809394
Zo, ben sinds 3 weken weer aan het beesten in de gym.
Stats :

Zit nu inmiddels (30-3-2011) rond de 12% bf en weeg 127 kg.

Tevens TVP
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_94809457
2m11 oh shi~

VP% van die dingen zijn trouwens vrij onbetrouwbaar, maar dat wist je zelf volgens mij ook wel.
pi_94809535
Is dat zo'n weegschaal? Klopt inderdaad weinig van, die vetpercentages.

Wel een beer met 127kg @ 2m11.
  woensdag 30 maart 2011 @ 14:58:58 #58
337072 Zyzz
The King.
pi_94809583
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 14:54 schreef Demon_Hunter het volgende:
Zo, ben sinds 3 weken weer aan het beesten in de gym.
Stats :

[ afbeelding ]

Zit nu inmiddels (30-3-2011) rond de 12% bf en weeg 127 kg.

Tevens TVP
Focking alfa cuzz, heb je trouwens ook pics? :)
  woensdag 30 maart 2011 @ 15:00:19 #59
337072 Zyzz
The King.
pi_94809642
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 14:56 schreef Diabox het volgende:
2m11 oh shi~

VP% van die dingen zijn trouwens vrij onbetrouwbaar, maar dat wist je zelf volgens mij ook wel.
Nogal, vooral die wij hebben in de gym.

Bij mij gaf dat ding aan dat ik 2kg spieren ben afgevallen en vet ben aangekomen. :')

En ik heb geen 1 maaltijd overgeslagen.
pi_94809791
Ik eet altijd veel kipfilet op brood, maar ik kwam erachter dat dat barst van het zout. Dus heb eens wat anders geprobeerd:
Heb een kilo kipfilet gekocht in een vergiet gedaan en boven een pan met kokend water gehangen om te stomen. Na een klein half uurtje waren ze gaar en niet te droog/dor geworden. Zat niet zo heel veel smaak aan dus een beetje op smaak gebracht met klein beetje rode pesto, nog geen theelepel en wat peper. In dikke plakken tussen 2 boterhammen. Dus bij elkaar wat KH van brood, veel eiwit van de kip en klein beetje plantaardig vet van de pesto. En nog lekker ook!
Stuk minder zout dan eerst en je weet wat je eet. Kipfilet uit de winkel bestaat voor 90% uit kip en de rest?? Tsja, allemaal vage toevoegingen volgens mij.. En het is handig om mee te nemen naar je werk/school..
  woensdag 30 maart 2011 @ 15:04:45 #61
177114 Demon_Hunter
pi_94809873
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 14:58 schreef Zyzz het volgende:

[..]

Ik zal binnekort ff pics maken zit nu op school, heb ook mn vetpercentage gemeten met zo`n knijpertje... kwam ook 13% uit ofzo dus zal wel, het boeit me ook niet zo veel, ik wil gewoon rond de 125-130 kg zitten met een flink gespierd lichaam, zuigt alleen dat ik met mn sport mn schouder heb gebleseerd (1,5 jaar geleden) en nu dus rustig aan moet doen met borstoefeningen, ookal gaan die wel steeds beter, moet meer mn bovenste borstspieren trainen, iemand nog leuke oefeningen daarvoor ?
  woensdag 30 maart 2011 @ 15:04:49 #62
337072 Zyzz
The King.
pi_94809875
Kip uit de winkel bestaat voor 20% uit water
  woensdag 30 maart 2011 @ 15:07:37 #63
337072 Zyzz
The King.
pi_94810005
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 15:04 schreef Demon_Hunter het volgende:

[..]

Ik zal binnekort ff pics maken zit nu op school, heb ook mn vetpercentage gemeten met zo`n knijpertje... kwam ook 13% uit ofzo dus zal wel, het boeit me ook niet zo veel, ik wil gewoon rond de 125-130 kg zitten met een flink gespierd lichaam, zuigt alleen dat ik met mn sport mn schouder heb gebleseerd (1,5 jaar geleden) en nu dus rustig aan moet doen met borstoefeningen, ookal gaan die wel steeds beter, moet meer mn bovenste borstspieren trainen, iemand nog leuke oefeningen daarvoor ?
En wat zijn je krachtstats trouwens?

http://www.bodybuildingse(...)workouts_or_less.php
ziet er wel interessant uit. :) Of super drop sets. :D
pi_94810045
quote:
Kip uit de winkel bestaat voor 20% uit water
Klopt, dat verdwijnt dus voor een groot gedeelte met stomen. Van een kilo hou je dat 800 gram over. Meestal 5 filets per kilo. Denk dat er per filet (van 200 gram 'nat') ongeveer 45 gram eiwit inzit. Evenveel als in een bak kwark en dit eet makkelijker weg..
  woensdag 30 maart 2011 @ 15:13:32 #65
177114 Demon_Hunter
pi_94810247
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 15:07 schreef Zyzz het volgende:

[..]

En wat zijn je krachtstats trouwens?

http://www.bodybuildingse(...)workouts_or_less.php
ziet er wel interessant uit. :) Of super drop sets. :D
Leggpress doe ik sets van 205 kg
Squatten kon ik heel lang niet vanwege mn schouder dus zou het geneens meer weten :P ga ik vanavond doen, laat het je hier weten.
Dumblles doe ik setjes met 26 kg voor de biceps.
Bankdrukken zit ik ook weer met schouder, dus train nu op apparaten maar dat zuigt dus vanavond ga ik ook weer bankdrukken proberen.
Triceps pak ik meestal met 50 kg.
  woensdag 30 maart 2011 @ 15:13:58 #66
177114 Demon_Hunter
pi_94810263
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 15:08 schreef the85mc het volgende:

[..]

Klopt, dat verdwijnt dus voor een groot gedeelte met stomen. Van een kilo hou je dat 800 gram over. Meestal 5 filets per kilo. Denk dat er per filet (van 200 gram 'nat') ongeveer 45 gram eiwit inzit. Evenveel als in een bak kwark en dit eet makkelijker weg..
Of gewoon een proteinen shake :P zijn vaak nog lekker ook!
  woensdag 30 maart 2011 @ 15:17:14 #67
337072 Zyzz
The King.
pi_94810391
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 15:13 schreef Demon_Hunter het volgende:

[..]

Leggpress doe ik sets van 205 kg
Squatten kon ik heel lang niet vanwege mn schouder dus zou het geneens meer weten :P ga ik vanavond doen, laat het je hier weten.
Dumblles doe ik setjes met 26 kg voor de biceps.
Bankdrukken zit ik ook weer met schouder, dus train nu op apparaten maar dat zuigt dus vanavond ga ik ook weer bankdrukken proberen.
Triceps pak ik meestal met 50 kg.
Netjes. :) En wat waren je krachtstats voor je blessure?
  woensdag 30 maart 2011 @ 15:18:19 #68
337072 Zyzz
The King.
pi_94810435
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 15:13 schreef Demon_Hunter het volgende:

[..]

Of gewoon een proteinen shake :P zijn vaak nog lekker ook!
Wel lekkerder, maar beetje poeder met melk vult niet echt. :N

En buiten dat is whey geen vervanging van normaal eten. :P
  woensdag 30 maart 2011 @ 15:19:42 #69
177114 Demon_Hunter
pi_94810489
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 15:17 schreef Zyzz het volgende:

[..]

Netjes. :) En wat waren je krachtstats voor je blessure?
Die heb ik niet man, was toen niet echt serieus bezig.. beetje aan het rommelen.
  woensdag 30 maart 2011 @ 15:22:02 #70
337072 Zyzz
The King.
pi_94810581
Ow, en hoelang train je nu trouwens?
  woensdag 30 maart 2011 @ 15:27:23 #71
177114 Demon_Hunter
pi_94810795
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 15:22 schreef Zyzz het volgende:
Ow, en hoelang train je nu trouwens?
Nu pas 1 maandje man, nog helemaal niet lang, maar doe al wel lang een zware sport en doe die ook wel intensief dus mn lichaam is opzich al wel aardig getraind, hoe gaat ie daar ? vandaag nog naar de gym ?
  woensdag 30 maart 2011 @ 15:28:23 #72
97111 ukga
Siewosie baas
pi_94810832
je kunt beter huidplooi meting doen voor vetpercentage meting
  woensdag 30 maart 2011 @ 15:30:48 #73
337072 Zyzz
The King.
pi_94810920
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 15:27 schreef Demon_Hunter het volgende:

[..]

Nu pas 1 maandje man, nog helemaal niet lang, maar doe al wel lang een zware sport en doe die ook wel intensief dus mn lichaam is opzich al wel aardig getraind, hoe gaat ie daar ? vandaag nog naar de gym ?
1 maand is idd niet lang, dacht dat je langer aan bb deed. Maar ben benieuwd naar de foto's. :)

Ben al geweest. :)
pi_94811319
:o

Ik doe het ook pas een maand, maar zit nog niet op die stats wat betreft biceps en triceps.
Legpress 218, maar die waren daarvoor ook al wat getrainder omdat ik een knieblessure had en m'n benen speciaal moest trainen.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_94811417
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 15:27 schreef Demon_Hunter het volgende:

[..]

Aardig massieve bouw van jezelf dan. Jaartje verder moet je wel beescht zijn. ^O^

Vandaag beentjes weer aangepakt. 2x8 met 260kg leg press, daarna wat lichtere sets high rep. Voor het eerst weer 100x8 gesquat.. kracht begint aardig terug te komen. Jammer dat er vaak boiis staan te curlen in het squatrek, waardoor ik niet met squat kan beginnen.

[ Bericht 7% gewijzigd door 16meter op 30-03-2011 15:48:48 ]
  woensdag 30 maart 2011 @ 15:51:51 #76
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_94811780
Wegschoppen die gasten, gaan ze maar wat verder weg staan en pikken ze hun haltertjes maar van de grond.

Zaterdag 200KG SQ geprobeerd en gefailed :D Ach als je het niet probeert weet je ook niet waar je staat. 180 ging nog een stuk of 4x, op naar die 200 dus
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 30 maart 2011 @ 15:52:54 #77
69994 seto
-|||--------|||-
pi_94811813
Maar curls zijn de beste oefeningen.

Seto is zo ene baas he
pi_94811873
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 15:51 schreef kidkash19 het volgende:
Wegschoppen die gasten, gaan ze maar wat verder weg staan en pikken ze hun haltertjes maar van de grond.

Zaterdag 200KG SQ geprobeerd en gefailed :D Ach als je het niet probeert weet je ook niet waar je staat. 180 ging nog een stuk of 4x, op naar die 200 dus
Nette squats... ik heb nog nooit getopt eerlijkgezegd :P Denk dat m'n max ergens rond de 130 ligt.

quote:
10s.gif Op woensdag 30 maart 2011 15:52 schreef seto het volgende:
Maar curls zijn de beste oefeningen.

[ afbeelding ]
geniaal :D
  woensdag 30 maart 2011 @ 16:01:13 #79
337072 Zyzz
The King.
pi_94812178
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 15:42 schreef 16meter het volgende:

[..]Jammer dat er vaak boiis staan te curlen in het squatrek, waardoor ik niet met squat kan beginnen.
Gewoon er iets van zeggen en laten zien dat jij het alfa mannetje bent.

Zo doe ik het ook in mijn gym. :)
Kreeg daardoor wel bijna ruzie met een ecto maar hij kwam er snel achter dat ik het alfa mannetje ben en dat hij beter kan luisteren. :)
pi_94812243
Thx voor de tip brah
  woensdag 30 maart 2011 @ 16:04:53 #81
337072 Zyzz
The King.
pi_94812332
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 15:51 schreef kidkash19 het volgende:

Mirin your squat. :)

Is dat trouwens diep of parallel?
  woensdag 30 maart 2011 @ 16:08:28 #82
337072 Zyzz
The King.
pi_94812464
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 16:02 schreef 16meter het volgende:
Thx voor de tip brah
Je moet wel een alfa look hebben.
pi_94812567
Wat ben ik dan blij dat ik naar een sportschool ga waar ik tussen 6 en 7 meestal alleen ben :D
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 16:08 schreef Zyzz het volgende:

[..]

Je moet wel een alfa look hebben.
En dat is?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 30 maart 2011 @ 16:18:07 #84
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_94812868
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 16:04 schreef Zyzz het volgende:

[..]

Mirin your squat. :)

Is dat trouwens diep of parallel?
Parallel, diep vinden mijn knieen niet zo leuk ivm American Football
Luck is for losers
  woensdag 30 maart 2011 @ 16:22:03 #85
97111 ukga
Siewosie baas
pi_94813028
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 16:11 schreef V1z0R het volgende:
Wat ben ik dan blij dat ik naar een sportschool ga waar ik tussen 6 en 7 meestal alleen ben :D

[..]

En dat is?
mooiboy kapsel en te kleine Calvin Klein boxxer :P
pi_94813547
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 16:22 schreef ukga het volgende:

[..]

mooiboy kapsel en te kleine Calvin Klein boxxer :P
Net even gegoogled, maar er zijn dus sites waarop staat hoe je een alfa look creëert :o
  woensdag 30 maart 2011 @ 16:37:45 #87
69994 seto
-|||--------|||-
pi_94813707
De originele zyzz ziet er echt verre van alfa uit btw.
Seto is zo ene baas he
pi_94813725
quote:
10s.gif Op woensdag 30 maart 2011 16:37 schreef seto het volgende:
De originele zyzz ziet er echt verre van alfa uit btw.
Toch is het zijn voorbeeld.
  woensdag 30 maart 2011 @ 16:40:16 #89
337072 Zyzz
The King.
pi_94813837
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 16:11 schreef V1z0R het volgende:

[..]

En dat is?
De ultieme alfa-look (no homo)
  woensdag 30 maart 2011 @ 16:41:25 #90
337072 Zyzz
The King.
pi_94813890
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 16:18 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Parallel, diep vinden mijn knieen niet zo leuk ivm American Football
Toch nog netjes. :)

Mijn max bij parallel is 4x 160. :)
  woensdag 30 maart 2011 @ 16:46:08 #91
97111 ukga
Siewosie baas
pi_94814122
Valt me wel op dat Zyzz erg vaak ontkent homo te zijn (no homo)....
pi_94814226
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 16:40 schreef Zyzz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zo, brede armen! Of lijken ze vooral zo breed omdat je ze gekruist hebt (met hand eronder dus)?
Hoe lang train jij trouwens al?

Squatten zit ik al op 5x130, durf alleen niet vaak omhoog te gaan in gewicht omdat er dus vrijwel nooit iemand is om te spotten. :{
  woensdag 30 maart 2011 @ 16:50:35 #93
337072 Zyzz
The King.
pi_94814311

Train nu 1 jaar 8/9 maanden.

Nette squat. Is dat diep?
pi_94814528
Yup, maar net als legpress deed ik dus ook al squats ter bevordering van m'n knie...
linker binnen- en buiten meniscus verwijderd en voorste kruisbanden gescheurd :(

Hopen dat ik ook zo breed ben met 1,5jr :D En zo'n leuk blondje aan de arm zou ook niet misstaan :')
pi_94814605
Dat is hij niet, mocht je het nog niet door hebben.
  woensdag 30 maart 2011 @ 16:57:44 #96
69994 seto
-|||--------|||-
pi_94814619
+ die gast zit aan de roids.
Seto is zo ene baas he
pi_94814706
Mensen die Zyzz serieus nemen _O- ( de neppe bedoel ik)

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2011 16:59:42 ]
pi_94814725
:@

Hoe kan ik dat nou weten?
  woensdag 30 maart 2011 @ 17:00:11 #99
337072 Zyzz
The King.
pi_94814739
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 16:55 schreef V1z0R het volgende:
Yup, maar net als legpress deed ik dus ook al squats ter bevordering van m'n knie...
linker binnen- en buiten meniscus verwijderd en voorste kruisbanden gescheurd :(

Hopen dat ik ook zo breed ben met 1,5jr :D En zo'n leuk blondje aan de arm zou ook niet misstaan :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mirin?
  woensdag 30 maart 2011 @ 17:00:34 #100
337072 Zyzz
The King.
pi_94814758
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 16:57 schreef Diabox het volgende:
Dat is hij niet, mocht je het nog niet door hebben.
Waarom moet je het nou weer verpesten. :(
pi_94814765
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 17:00 schreef Zyzz het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mirin?
I aint even jelly man, u mad now ?

come at me brah
  woensdag 30 maart 2011 @ 17:00:49 #102
97111 ukga
Siewosie baas
pi_94814768
Neppe en echte? wie is de echte zyzz dan, en wie is de neppe?

edit; O Zyzz uit dit topic bedoel je. :P
  woensdag 30 maart 2011 @ 17:00:58 #103
337072 Zyzz
The King.
pi_94814779
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 16:59 schreef V1z0R het volgende:

Hoe kan ik dat nou weten?
Klopt wel.. Ben gewoon aan het trollen lol :')
pi_94814811
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 17:00 schreef ukga het volgende:
Die op dit forum schrijft is echt, de fotos zijn van 1 of andere wannabe.
  woensdag 30 maart 2011 @ 17:01:49 #105
337072 Zyzz
The King.
pi_94814812
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 17:00 schreef ukga het volgende:

Die gast op de foto is de echte Zyzz, dat is zijn internet naam. En ik ben zijn grootste fan. (no homo)
  woensdag 30 maart 2011 @ 17:02:32 #106
337072 Zyzz
The King.
pi_94814842
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 17:00 schreef Weissman het volgende:

[..]

I aint even jelly man, u mad now ?

come at me brah
i aint even mad..

u horney now? (no homo)
  woensdag 30 maart 2011 @ 17:02:33 #107
97111 ukga
Siewosie baas
pi_94814843
ja oke, heb al ge-edit :D

in 2007 was ie (volgens zn facebook fotos) nog een ecto. lijtk me stug dat ie in 3 jaar van ecto naar bovenstaand plaatje is gekomen zonder AAS
  woensdag 30 maart 2011 @ 17:02:57 #108
337072 Zyzz
The King.
pi_94814862
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 17:02 schreef ukga het volgende:

in 2007 was ie (volgens zn facebook fotos) nog een ecto. lijtk me stug dat ie in 3 jaar van ecto naar bovenstaand plaatje is gekomen zonder AAS
1.5 jaar
pi_94814881
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 17:02 schreef Zyzz het volgende:

[..]

i aint even mad..

u horney now? (no homo)
im horney brah, im comin at ya (no homo)
  woensdag 30 maart 2011 @ 17:03:56 #110
337072 Zyzz
The King.
pi_94814911
:')
  woensdag 30 maart 2011 @ 17:05:03 #111
69994 seto
-|||--------|||-
pi_94814955
Het is net alsof ik echt op /fit/ zit.
Seto is zo ene baas he
  woensdag 30 maart 2011 @ 17:05:51 #112
337072 Zyzz
The King.
pi_94814998
quote:
9s.gif Op woensdag 30 maart 2011 17:05 schreef seto het volgende:
Het is net alsof ik echt op /fit/ zit.

Af en toe beetje getroll is juist goed voor de sfeer. :)
  woensdag 30 maart 2011 @ 17:05:57 #113
97111 ukga
Siewosie baas
pi_94815004
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 17:02 schreef Zyzz het volgende:

[..]

1.5 jaar
nog erger :')
  woensdag 30 maart 2011 @ 17:07:11 #114
337072 Zyzz
The King.
pi_94815058
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 17:05 schreef ukga het volgende:

[..]

nog erger :')
Wel epic dat hij van WoW nerdje een held is geworden die meer bitches krijgt dan wij allemaal bij elkaar. :)

yeh me jelly
pi_94815110
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 17:07 schreef Zyzz het volgende:

[..]

Wel epic dat hij van WoW nerdje een held is geworden die meer bitches krijgt dan wij allemaal bij elkaar. :)

yeh me jelly
Is dat zo ? Ik ben wel benieuwd naar zijn biografie :D
  woensdag 30 maart 2011 @ 17:09:19 #116
337072 Zyzz
The King.
pi_94815164
nice avatar mirin brah. fap fap fap (no homo)
  woensdag 30 maart 2011 @ 17:09:28 #117
97111 ukga
Siewosie baas
pi_94815168
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 17:07 schreef Zyzz het volgende:

[..]

yeh me jelly
Ja, versier skills heeft ie niet, daaroom loopt ie te pas en te onpas zonder shirt en minibroekje.
Hmnja met AAS was ik nu ook wel 3 x zo gespierd als ik nu ben. :')
  woensdag 30 maart 2011 @ 17:11:25 #118
337072 Zyzz
The King.
pi_94815238
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 17:09 schreef ukga het volgende:

[..]

Ja, versier skills heeft ie niet, daaroom loopt ie te pas en te onpas zonder shirt en minibroekje.
Hmnja met AAS was ik nu ook wel 3 x zo gespierd als ik nu ben. :')
Ik loop ook in zo'n broekje (srs + no homo)
  woensdag 30 maart 2011 @ 17:13:09 #119
97111 ukga
Siewosie baas
pi_94815311
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 17:11 schreef Zyzz het volgende:

[..]

we weten nu wel dat je geen homo bent. dat hoef je niet in elke post te herhalen :)
  woensdag 30 maart 2011 @ 17:14:13 #120
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_94815347
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 17:11 schreef Zyzz het volgende:

[..]

Mijn nieuwe zwembroek
http://www.yourunderwears(...)-defined-shorts.html
(no homo)
Deathlift or Die.
  woensdag 30 maart 2011 @ 17:14:56 #121
337072 Zyzz
The King.
pi_94815371
Niceeee :)
pi_94815496
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 16:40 schreef Zyzz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik kwijl op massa, maar die zyzz zou ik echt uit mijn bed schoppen.
  woensdag 30 maart 2011 @ 17:18:54 #123
253447 Ethanolic
pi_94815519
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 17:14 schreef Zyzz het volgende:
Niceeee :)
Nee was troll zou nooit met BB lopen, ik zit nog te twijfelen tussen deze
http://www.yourunderwears(...)corto-l15-01-11.html
of een andere witte die ik laatst zag, maar die kan ik niet op internetz vinden.
Deathlift or Die.
  woensdag 30 maart 2011 @ 17:19:13 #124
337072 Zyzz
The King.
pi_94815533
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 17:14 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Mijn nieuwe zwembroek
http://www.yourunderwears(...)-defined-shorts.html
(no homo)
Dit is mijn zwembroek.

jelly?
  woensdag 30 maart 2011 @ 17:20:01 #125
337072 Zyzz
The King.
pi_94815571
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 17:18 schreef Waterpistoolheldin het volgende:

[..]

Ik kwijl op massa, maar die zyzz zou ik echt uit mijn bed schoppen.
Hahaha :P

Hoe oud ben jij? :@
  woensdag 30 maart 2011 @ 17:26:09 #126
253447 Ethanolic
pi_94815825
Als afsluiter van mijn borst/triceps dag, 3 Supersets Skullcrushers en close grip bench press, daarna 2x weighted bench dips tot fail. Damn dat voelt goed.
Deathlift or Die.
  woensdag 30 maart 2011 @ 17:28:41 #127
337072 Zyzz
The King.
pi_94815924
Dan moet je super drop sets doen, dat voel je pas goed. :)
pi_94816042
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 17:20 schreef Zyzz het volgende:

[..]

Hahaha :P

Hoe oud ben jij? :@
Why?
  woensdag 30 maart 2011 @ 17:32:56 #129
337072 Zyzz
The King.
pi_94816118
Gewoon, ben nieuwschierig :P
pi_94816122
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 17:31 schreef Waterpistoolheldin het volgende:

[..]

Why?
Hij probeert je te hosselen, zeg gewoon dat je 18 bent, is hij ook weer blij.
  woensdag 30 maart 2011 @ 17:35:42 #131
337072 Zyzz
The King.
pi_94816230

Jij verpest ook alles. :(
pi_94824571
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 17:18 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Nee was troll zou nooit met BB lopen, ik zit nog te twijfelen tussen deze
http://www.yourunderwears(...)corto-l15-01-11.html
of een andere witte die ik laatst zag, maar die kan ik niet op internetz vinden.
bickembergs en bb is allebei geen swag

ik wil zo'n knalgele van armani, is wel nice als je in de zomer een beetje bruin bent.
pi_94825228
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 17:02 schreef ukga het volgende:

Not this shit again. :'(

En flikker eens op naar LIF met je zwembroeken.
  woensdag 30 maart 2011 @ 20:30:14 #134
177114 Demon_Hunter
pi_94825427
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 14:58 schreef Zyzz het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, ben eigenlijk net een maandje bezig, iemand nog oefeningen specefiek voor de bovenste borstspieren ?
pi_94825939
je bent gewoon een beest van jezelf maar esthetisch kan het stukken beter.
  woensdag 30 maart 2011 @ 20:38:53 #136
242666 BeamofLight
pi_94825971
Alles incline, dus bankje schuin omhoog
  woensdag 30 maart 2011 @ 20:39:39 #137
177114 Demon_Hunter
pi_94826017
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:38 schreef Agentperry het volgende:
je bent gewoon een beest van jezelf maar esthetisch kan het stukken beter.
Wat raad jij aan ? veel reps ? of zware setjes.
  woensdag 30 maart 2011 @ 20:39:52 #138
177114 Demon_Hunter
pi_94826031
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:38 schreef BeamofLight het volgende:
Alles incline, dus bankje schuin omhoog
Ok, dus schuin bankdrukken.
pi_94826093
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:39 schreef Demon_Hunter het volgende:

[..]

geen idee wat je moet doen als je zo'n beest bent maar plaatje er nog niet helemaal goed uit ziet, ik denk veel reps voor meer definitie
pi_94826261
heeft met je voeten op een bankje opdrukken (of voeten nog hoger) het zelfde effect als incline press of is het op die manier alleen zwaarder voor je schouders ?

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2011 20:45:52 ]
pi_94826370
weet je wat pas baas is, handstand opdrukken

ik kan niet eens een handstand
pi_94826391
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:45 schreef Agentperry het volgende:

Dat is uiteindelijk wel mijn doel :D
pi_94826701
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:39 schreef Demon_Hunter het volgende:

[..]

6-10 herhalen @ 60-70% 1 RM

Onderontwikkelde bovenkant borst is meestal te wijten aan een gebrek aan massa op de gehele borst. Met incline oefeningen kun je hoogstens een beetje de nadruk leggen. Alles incline doen is daarom een beetje een raar advies.

1 incline oefening per chest workout is prima.
pi_94827301
quote:
Op woensdag 30 maart 2011 20:30 schreef Demon_Hunter het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zoals ik al zei, ben eigenlijk net een maandje bezig, iemand nog oefeningen specefiek voor de bovenste borstspieren ?
luxe kleedkamer zeg, granieten wastafel enzo:p
pi_94830918
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:16 schreef Agentperry het volgende:

[..]

ik wil zo'n knalgele van armani, is wel nice als je in de zomer een beetje bruin bent.
Dus dat.
  woensdag 30 maart 2011 @ 22:36:15 #146
253447 Ethanolic
pi_94833680
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:16 schreef Agentperry het volgende:

[..]

Ik word altijd poepbruin, heb meestal lichtrood of geel. Wil nu eens wit proberen.
Deathlift or Die.
pi_94834387
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:40 schreef Agentperry het volgende:

[..]

geen idee wat je moet doen als je zo'n beest bent maar plaatje er nog niet helemaal goed uit ziet, ik denk veel reps voor meer definitie
Er is niet zoiets als 'meer definitie', alleen meer spier en minder vet.
pi_94837134
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 22:36 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Ik word altijd poepbruin, heb meestal lichtrood of geel. Wil nu eens wit proberen.
Succes met 1 vinden die niet doorschijnend is.
  woensdag 30 maart 2011 @ 23:41:49 #149
69994 seto
-|||--------|||-
pi_94837297
Meeste witte zwembroeken hebben zo'n extra stuk stof bij de schaamstreek zodat hij niet doorschijnt hoor.

Tenminste dat is mijn ervaring.
Seto is zo ene baas he
  donderdag 31 maart 2011 @ 01:15:06 #150
337072 Zyzz
The King.
pi_94840912
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:45 schreef Agentperry het volgende:

Zonder hulp? Als iemand mijn benen in evenwicht houd kan ik het wel. :) Anders breek ik m'n nek. ;(
pi_94842537
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 23:41 schreef seto het volgende:
Meeste witte zwembroeken hebben zo'n extra stuk stof bij de schaamstreek zodat hij niet doorschijnt hoor.

Tenminste dat is mijn ervaring.
Vandaar dat ik vaak veel mensen op het strand zie, waarbij het wel doorschijnt als het nat wordt.
pi_94842638
Interessant hoor, die zwembroeken.
  donderdag 31 maart 2011 @ 09:31:06 #153
97111 ukga
Siewosie baas
pi_94844015
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 07:39 schreef 16meter het volgende:
Interessant hoor, die zwembroeken.
  donderdag 31 maart 2011 @ 12:25:51 #154
337072 Zyzz
The King.
pi_94849447
Gaat er niemand naar FIBO?

FIBO 2011
  donderdag 31 maart 2011 @ 14:33:07 #155
177114 Demon_Hunter
pi_94854449
Vanavond benen en rug.
  donderdag 31 maart 2011 @ 14:43:05 #156
69994 seto
-|||--------|||-
pi_94854897
Ik zou zelf niet benen en rug op dezelfde dag doen, zijn de grootste spiergroepen.
Seto is zo ene baas he
  donderdag 31 maart 2011 @ 14:47:56 #157
253447 Ethanolic
pi_94855102
quote:
3s.gif Op donderdag 31 maart 2011 14:43 schreef seto het volgende:
Ik zou zelf niet benen en rug op dezelfde dag doen, zijn de grootste spiergroepen.
Doe ik ook niet meer, kan de volgende dag mn bed nieteens uitkomen van de spierpijn.
Deathlift or Die.
pi_94855475
Vandaag weer eens even voedingsschema ingevuld, meer checken eigenlijk of het nog goed gaat. Eet nu 2050 kcal per dag gemiddeld. Ben ook aan het cutten maar wel veel krachttraining aan het doen.
eiwit 38%
KH 44%
vet 18%
Gaat dus best goed. Qua gewicht niet veel lichter, maar ik verlies wel vet. Taille wordt wel dunner, langzaam maar zeker. Droge massa is wel zwaarder dan eerst (tenminste als je van die gegevens invult wordt je vetpercentage berekend en je droge gewicht)
Stats 184 cm, 87 kg, borst 115cm, taille 93, nek 45.5
pi_94859478
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 07:25 schreef Waterpistoolheldin het volgende:

[..]

Vandaar dat ik vaak veel mensen op het strand zie, waarbij het wel doorschijnt als het nat wordt.
Hoax, fokkers komen niet buiten.
pi_94865055
quote:
3s.gif Op donderdag 31 maart 2011 14:43 schreef seto het volgende:
Ongelukkige combi inderdaad... weet niet wat voor schema hij heeft, maar in een split is dat echt niet te doen.
  donderdag 31 maart 2011 @ 19:42:18 #161
177114 Demon_Hunter
pi_94867484
Fucking hell, ik kan amper meer zitten :P keihard benen getraind deadlifts en squats... heerlijk, maar morgen opstaan gaat kut worden.
En heb idd niet specefiek mn rug getrained, die pak ik wel mee met schouders.
pi_94868131
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 14:57 schreef the85mc het volgende:
Vandaag weer eens even voedingsschema ingevuld, meer checken eigenlijk of het nog goed gaat. Eet nu 2050 kcal per dag gemiddeld. Ben ook aan het cutten maar wel veel krachttraining aan het doen.
eiwit 38%
KH 44%
vet 18%
Gaat dus best goed. Qua gewicht niet veel lichter, maar ik verlies wel vet. Taille wordt wel dunner, langzaam maar zeker. Droge massa is wel zwaarder dan eerst (tenminste als je van die gegevens invult wordt je vetpercentage berekend en je droge gewicht)
Stats 184 cm, 87 kg, borst 115cm, taille 93, nek 45.5
op wat voor site vul je die in, ik moet ook ff zo'n ding invullen heb wel een schema klaarliggen maar heb geen idee hoeveel calorien.
pi_94869814
nee dat weet ik wel, ik bedoel zo'n ding waar je invoert 2 boterhammen met pindakaas en dat dat ding dan zegt 10g eiwit 3 gram vet 2 gram kh 90 kcal
  donderdag 31 maart 2011 @ 21:50:26 #166
97111 ukga
Siewosie baas
pi_94875483
Of download de app: calorie teller
  donderdag 31 maart 2011 @ 23:55:02 #167
253447 Ethanolic
pi_94883541
quote:
Geen lid :P
Deathlift or Die.
pi_94883971
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 23:55 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Geen lid :P
pi_94895147
quote:
op wat voor site vul je die in, ik moet ook ff zo'n ding invullen heb wel een schema klaarliggen maar heb geen idee hoeveel calorien.
Ik gebruik dieetinzicht.nl. Je moet je 1 keer aanmelden daarna kun je altijd inloggen. Alleen voedingsinfo, dus geen vetpercentage etc.
Je kunt 9 indicatoren kiezen die je wilt zien van je voedingsstoffen en ook je eigen limieten aangeven wat je minimaal of maximaal binnen moet krijgen. Werkt best handig. In het begin kost het wat tijd om de voedingsmiddelen te vinden, maar hij onthoudt welke je vaak gebruikt dus het gaat steeds sneller.
pi_94913574
Ik zoek nog een goede pre workout booster voor kickboxtrainingen. geen unleash the beast spul daar zit dat 1,3 dimethylamylamin spul in en dat zit op de dopinglijst. Er mag wel creatine, eiwitten, koolhydraten, dextro, beetje cafeine e.a. natuurlijk spul inzitten, maar geen middelen die eventueel schadelijk kunnen zijn.

Ik zat hier te kijken, http://www.xxlnutrition.nl/pre-workout-boosters Voldoet dat muscle marinade of fight factor een beetje?

http://www.xxlnutrition.nl/fight-factor/nutrabolics
http://www.xxlnutrition.nl/pre-workout-boosters
pi_94914612
Je suggereert met je uitspraak dat 1,3dimethylamylamine schadelijk is, je snapt dat dit niet zo is neem ik aan?
  vrijdag 1 april 2011 @ 20:25:52 #172
253447 Ethanolic
pi_94916260
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 19:59 schreef Diabox het volgende:
Je suggereert met je uitspraak dat 1,3dimethylamylamine schadelijk is, je snapt dat dit niet zo is neem ik aan?
Waar zie jij dat staan?
Deathlift or Die.
pi_94916962
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 20:25 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Waar zie jij dat staan?
Staat er niet letterlijk, maar ik denk dat tussen de regels door te lezen bij hem. Hoeft niet perse dus he. :)
pi_94917392
Vandaag besloten om vanaf volgende week een ander schema te proberen, 3 dagen boksen plus cardio (kort), 2 dagen cardio (lang) en 1 dag kracht (full body).

Ik doe nu 2 (soms 3) dagen boksen (heel af en toe cardio erbij) en 2 dagen kracht.

Ik ben een endo-meso.
pi_94920971
quote:
1s.gif[b] daar zit dat 1,3 dimethylamylamin spul in en dat zit op de dopinglijst
cafeine stond er anders ook een tijdje op.

Ooooeeeeeehhh gevaarlijk, koffie!
pi_94923152
Vandaag weer getraind, ging best lekker. Alleen m'n schema kwijt geraakt, maar gelukkig had ik hem hier paar dagen terug gepost. Maandag volop mee aan de slag.
Iemand overigens enig idee waarom ik vrijwel geen last heb van spierpijn? Train gewoon maximaal, en zeker 2 oefeningen voor borst, rug etc. en ook juist. Voel nauwelijks spierpijn.
  vrijdag 1 april 2011 @ 22:43:33 #177
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_94923847
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 21:52 schreef Waterpistoolheldin het volgende:

[..]

cafeine stond er anders ook een tijdje op.

Ooooeeeeeehhh gevaarlijk, koffie!
Want caffeine is natuurlijk niet gevaarlijk....
Luck is for losers
pi_94925884
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 22:43 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Zout is gevaarlijker. Om maar te zwijgen over sommige andere dingen die op de dopinglijst staan.

Maar dat (en bepaalde doping) kan ook erg goed zijn. Hangt teveel van het context af.
  zaterdag 2 april 2011 @ 09:25:12 #179
337072 Zyzz
The King.
pi_94934346
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 19:33 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Ik zoek nog een goede pre workout booster voor kickboxtrainingen. geen unleash the beast spul daar zit dat 1,3 dimethylamylamin spul in en dat zit op de dopinglijst. Er mag wel creatine, eiwitten, koolhydraten, dextro, beetje cafeine e.a. natuurlijk spul inzitten, maar geen middelen die eventueel schadelijk kunnen zijn.

Ik zat hier te kijken, http://www.xxlnutrition.nl/pre-workout-boosters Voldoet dat muscle marinade of fight factor een beetje?

Ben je prof? Zo nee dan maakt het geen flikker uit.

Owja, 1.3 is niet schadelijk. ;)
  zaterdag 2 april 2011 @ 09:28:04 #180
337072 Zyzz
The King.
pi_94934379
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 22:30 schreef L-D het volgende:
Vandaag weer getraind, ging best lekker. Alleen m'n schema kwijt geraakt, maar gelukkig had ik hem hier paar dagen terug gepost. Maandag volop mee aan de slag.
Iemand overigens enig idee waarom ik vrijwel geen last heb van spierpijn? Train gewoon maximaal, en zeker 2 oefeningen voor borst, rug etc. en ook juist. Voel nauwelijks spierpijn.
Je hoeft niet perse spierpijn te hebben. Geen spierpijn betekend niet dat je een slechte training hebt gehad.

Maar als je zo graag spierpijn wilt kun je je schema omgooien.

Verder vind ik 2 oefeningen voor borst en rug best weinig.
  zaterdag 2 april 2011 @ 09:31:00 #181
337072 Zyzz
The King.
pi_94934407
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 22:43 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Als je er teveel van neemt wel, maar dat is met alles.
pi_94936391
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 09:25 schreef Zyzz het volgende:

[..]

Ben je prof? Zo nee dan maakt het geen flikker uit.

Owja, 1.3 is niet schadelijk. ;)
geen prof, en heb ook nog nooit een controle gehad, maar het spul staat niet voor niets op die dopinglijst denk ik dan en als je keer controle krijgt hang je.

http://bodybuildingcoupons.org/1-3-dimethylamylamine/

Ik zoek gewoon een booster waar je niet superhard op gaat en waar geen twijfelachtige dingen in zitten.

Deze 2 leken me wel okay maar moet alle ingredienten nog doorspitten.
  zaterdag 2 april 2011 @ 11:49:28 #183
97111 ukga
Siewosie baas
  zaterdag 2 april 2011 @ 12:19:49 #184
69994 seto
-|||--------|||-
pi_94937651
Argh, veel meer zin om buiten te zitten dan zo naar de sportschool te gaan.

Maarja, no excuses he.
Seto is zo ene baas he
  zaterdag 2 april 2011 @ 12:20:15 #185
337072 Zyzz
The King.
pi_94937660
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 11:26 schreef Johan_Haas_ het volgende:

[..]

geen prof, en heb ook nog nooit een controle gehad, maar het spul staat niet voor niets op die dopinglijst denk ik dan en als je keer controle krijgt hang je.

http://bodybuildingcoupons.org/1-3-dimethylamylamine/

Ik zoek gewoon een booster waar je niet superhard op gaat en waar geen twijfelachtige dingen in zitten.

Deze 2 leken me wel okay maar moet alle ingredienten nog doorspitten.
Als je geen prof bent hoef je je echt niet zorgen maken om een controle. ;)
  zaterdag 2 april 2011 @ 12:20:39 #186
337072 Zyzz
The King.
pi_94937670
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 april 2011 12:19 schreef seto het volgende:
Argh, veel meer zin om buiten te zitten dan zo naar de sportschool te gaan.

Maarja, no excuses he.
Ik ben net terug van de gym. :)
pi_94938039
quote:
Op zaterdag 2 april 2011 12:20 schreef Zyzz het volgende:

[..]

Ik ben net terug van de gym. :)
me too
  zaterdag 2 april 2011 @ 21:38:34 #188
179992 Mopst3r
Believe...
pi_94955752
Voor wat zou je controle krijgen (tenzij je in belgie woont)?
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
pi_94956207
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 09:28 schreef Zyzz het volgende:

[..]

Je hoeft niet perse spierpijn te hebben. Geen spierpijn betekend niet dat je een slechte training hebt gehad.

Maar als je zo graag spierpijn wilt kun je je schema omgooien.

Verder vind ik 2 oefeningen voor borst en rug best weinig.
Hmm oke dan. Hoef niet per se spierpijn te hebben, lol :P Voor m'n rug doe ik overigens wel 3 oefeningen.

Kan iemand mij nog vertellen of je front raise ter hoogte van je schouders moet doen, dus een hoek van 90 graden maken met je armen en lichaam, of dat je je arm nog iets verder omhoog doet.
In onderstaand filmpje zeggen ze dat je tot schouderhoogte moet gaan, maar hij gaat nog een stukje hoger:

En met side raise, als je begint met de dumbells voor je buik en met je ellebogen in een hoek van 90 graden omhoog gaat, doe je dan niet meer front raise eigenlijk? Zo dus:
  zondag 3 april 2011 @ 09:18:53 #190
337072 Zyzz
The King.
pi_94970183
Je kan het ook zo doen:

mirin
  zondag 3 april 2011 @ 13:16:31 #191
97111 ukga
Siewosie baas
pi_94975083
welke aminozuren gebruiken jullie eigenlijk?
pi_94975407
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 13:16 schreef ukga het volgende:
Losse aminos bedoel je toch?
Dan: geen. Ik vind ze te weinig toegevoegde waarde hebben.

[ Bericht 4% gewijzigd door Waterpistoolheldin op 03-04-2011 18:07:29 ]
pi_94975466
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 12:20 schreef Zyzz het volgende:

[..]

Als je geen prof bent hoef je je echt niet zorgen maken om een controle. ;)
Dan nog krijg je volgens mij in Nederland (of de VS) hooguit controle tijdens sommige naturel wedstrijden?
  zondag 3 april 2011 @ 15:15:59 #194
337072 Zyzz
The King.
pi_94979293
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 13:16 schreef ukga het volgende:
Allemaal. :)
  zondag 3 april 2011 @ 15:27:24 #195
337072 Zyzz
The King.
pi_94979751
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 13:28 schreef Waterpistoolheldin het volgende:

[..]

Dan nog krijg je volgens mij in Nederland (of de VS) hooguit controle tijdens sommige naturel wedstrijden?
Bij pl of bb wedstrijden voor naturel's soms (hangt er ook vanaf welke niveau/klasse het is), maar bij kickbock nog nooit van gehoord dat er op doping word gecontroleerd bij amateurs.
  zondag 3 april 2011 @ 15:27:54 #196
97111 ukga
Siewosie baas
pi_94979768
Supps bedoel ik
quote:
Op zondag 3 april 2011 15:15 schreef Zyzz het volgende:

[..]

Allemaal. :)
pi_94979878
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 15:27 schreef ukga het volgende:
Supps bedoel ik

[..]

BCAA's gedurende de cut.
pi_94984426
Aminodirect bij bodyebfitshop 1 liter nu maar 12,50
pi_94986351
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 15:27 schreef Zyzz het volgende:

[..]

Bij pl of bb wedstrijden voor naturel's soms (hangt er ook vanaf welke niveau/klasse het is), maar bij kickbock nog nooit van gehoord dat er op doping word gecontroleerd bij amateurs.
Jup.
Maar jezelf thuis gek maken omdat er misschien iets illegaals in je supplement zit (waar het over ging), is te gek voor woorden.

Volgens mij zijn krachtsporten ook de enige sporten waarbij naturel wedstrijden (die niet op het hoogste niveau zitten) ook daadwerkelijk worden gecontroleerd.
  zondag 3 april 2011 @ 18:42:55 #200
97111 ukga
Siewosie baas
pi_94987682
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 15:30 schreef Diabox het volgende:

[..]

BCAA's gedurende de cut.
welk merk?
  zondag 3 april 2011 @ 18:57:21 #201
177114 Demon_Hunter
pi_94988311
Omg, wie zit hier op /fit/ :P
  zondag 3 april 2011 @ 18:59:01 #202
177114 Demon_Hunter
pi_94988389
En dan bedoel ik nu he, niet als in van wie daar wel eens komt want volgens mij zit iedereen er hier op..
pi_94989367
Wat bedoel je nu dan?
  zondag 3 april 2011 @ 19:44:21 #204
337072 Zyzz
The King.
pi_94990383
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 15:27 schreef ukga het volgende:
Supps bedoel ik

[..]

Geen, vind zonde van m'n geld. :)
  zondag 3 april 2011 @ 19:47:20 #205
337072 Zyzz
The King.
pi_94990541
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 18:06 schreef Waterpistoolheldin het volgende:

[..]

Jup.
Maar jezelf thuis gek maken omdat er misschien iets illegaals in je supplement zit (waar het over ging), is te gek voor woorden.

Volgens mij zijn krachtsporten ook de enige sporten waarbij naturel wedstrijden (die niet op het hoogste niveau zitten) ook daadwerkelijk worden gecontroleerd.
Ze zullen vast ook wel naar de leeftijd kijken, want bij bijv een PL wedstrijd voor <16 denk ik niet dat hun worden gecontroleerd op AAS. :)
  zondag 3 april 2011 @ 19:48:00 #206
337072 Zyzz
The King.
pi_94990571
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 18:57 schreef Demon_Hunter het volgende:
Hoezo dat? :')
  zondag 3 april 2011 @ 19:52:05 #207
69994 seto
-|||--------|||-
pi_94990787
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 18:57 schreef Demon_Hunter het volgende:
Hehe dat was ik.
Seto is zo ene baas he
pi_94992252
Welke supps raden jullie af voor een 17,5 jarige?
  zondag 3 april 2011 @ 20:20:41 #209
177114 Demon_Hunter
pi_94992382
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 19:52 schreef seto het volgende:

[..]

Hehe dat was ik.
Ok, toch weer wat goede tips gehad.
  zondag 3 april 2011 @ 20:31:59 #210
337072 Zyzz
The King.
pi_94992976
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 20:18 schreef mtchel112 het volgende:
Wat is je doel?
pi_94993005
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 20:18 schreef mtchel112 het volgende:
Kipfilet, eieren en rijst.

Edit:
Oh, raden jullie af... Eh.. Dubbele whopper, McFlurry en een McKroket.
  zondag 3 april 2011 @ 20:32:59 #212
337072 Zyzz
The King.
pi_94993038
Je vergeet melk. :)
pi_94993699
quote:
Op zondag 3 april 2011 20:31 schreef Zyzz het volgende:

[..]

Wat is je doel?
zit nu nog in de cut, buikje is al aardig weggegaan, maar ben er nog niet mee klaar. Daarna wil ik spiermassa opbouwen
pi_94995998
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 20:32 schreef Zyzz het volgende:
waarom raad je melk af? ik drink 2l per dag.
  zondag 3 april 2011 @ 23:55:49 #215
337072 Zyzz
The King.
pi_95006745
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 20:42 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

zit nu nog in de cut, buikje is al aardig weggegaan, maar ben er nog niet mee klaar. Daarna wil ik spiermassa opbouwen
Whey en wat Diabox zei. :)
  zondag 3 april 2011 @ 23:56:38 #216
337072 Zyzz
The King.
pi_95006780
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 21:13 schreef Agentperry het volgende:

[..]

waarom raad je melk af? ik drink 2l per dag.
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 20:32 schreef Diabox het volgende:

[..]

Kipfilet, eieren en rijst.

Edit:
Oh, raden jullie af... Eh.. Dubbele whopper, McFlurry en een McKroket.
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 20:32 schreef Zyzz het volgende:
:)
pi_95007350
oh ok ik werd al bang
  maandag 4 april 2011 @ 00:18:25 #218
337072 Zyzz
The King.
pi_95007624
Is niet nodig mijn zoon. :)
pi_95043839
Word de laatste tijd wel gestoord van de zogenaamde 'grote jongens' die de barbell net geen 10cm laten zakken bij bankdrukken en erbij kreunen dat de hele sportschool raar opkijkt en daarna toch maar besluiten nog 10kg extra erop te leggen, want als je 120kg niet kan duwen kan je wie weet 130kg wel... _O-
pi_95044686
Het is weer voorjaar, dan krijg je dit soort wannabe gedrag weer. Hetzelfde geldt voor slinger ecto's die met veel te veel gewicht proberen te "bicepcurlen". :')

Je vergeet trouwens de spotter te melden die als een idioot aan die stang staat te trekken.
pi_95044984
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 21:25 schreef CarbonC het volgende:
Het is weer voorjaar, dan krijg je dit soort wannabe gedrag weer. Hetzelfde geldt voor slinger ecto's die met veel te veel gewicht proberen te "bicepcurlen". :')

Je vergeet trouwens de spotter te melden die als een idioot aan die stang staat te trekken.
Inderdaad de spotter ja, die met meer dan de helft van het betreffende bankdrukgewicht zit te deadliften met een bolle rug en daarna nog een paar complimentjes geeft aan de bankdrukgorilla _O- |:(
  maandag 4 april 2011 @ 21:33:28 #222
97111 ukga
Siewosie baas
pi_95045241
gister een pure ecto zien banken met enkel de stang :D _O-
en een andere wannebe mooiboy op zn adidasslippers legpress. handig als je slipper het begeeft, dan breek je vast wel iets.
  dinsdag 5 april 2011 @ 00:37:40 #223
337072 Zyzz
The King.
pi_95055277
quote:

Helaas wel, bij mijn gym zijn al 2 nieuwe supahdudes met een arm omtrek van 15cm die alleen biceps en buik trainen. :')

Binnen 2 maanden zijn hun wel weer weg omdat ze geen discipline hebben, anders jaag ik hun wel weg met m'n alfa gedrag. :)
  dinsdag 5 april 2011 @ 00:40:10 #224
337072 Zyzz
The King.
pi_95055338
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 21:13 schreef McGilles het volgende:
Word de laatste tijd wel gestoord van de zogenaamde 'grote jongens' die de barbell net geen 10cm laten zakken bij bankdrukken en erbij kreunen dat de hele sportschool raar opkijkt en daarna toch maar besluiten nog 10kg extra erop te leggen, want als je 120kg niet kan duwen kan je wie weet 130kg wel... _O-
Zo'n debiel zit ook in mijn gym. :) Hij heeft overigens wel een aardige goede lichaam, behalve benen.

Hij drukt net zoveel als hij squat. :) Gelukkig train ik altijd op andere tijden dan hij en kom ik hem bijna nooit tegen, dus zoveel last heb ik van hem niet. :)
  dinsdag 5 april 2011 @ 00:44:27 #225
337072 Zyzz
The King.
pi_95055473
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 21:33 schreef ukga het volgende:
gister een pure ecto zien banken met enkel de stang :D _O-
en een andere wannebe mooiboy op zn adidasslippers legpress. handig als je slipper het begeeft, dan breek je vast wel iets.
Vind persoonlijk dat niet zo grappig. :) Niet iedereen drukt de eerste keer 60kg met gemak.

In mijn gym is ook een ecto, hij drukte eerst ook alleen met de stang, hij zit nu op elke kant 5kg.

Het is wel maar 30kg maar dat is geen reden om zo iemand uit te lachen. Hij traint hard en eet goed.
pi_95057586
Dat jullie het opvalt :|
Ik zit tussen mn setjes uit te hijgen en op adem te komen. Als ik dat ben, ga ik weer verder. Meestal dringt het niet eens tot me door, wat er om me heen gebeurt
pi_95059392
Hoeveel weegt die stang zelf dan eigenlijk?
  dinsdag 5 april 2011 @ 09:46:14 #228
19479 Mr.J
pi_95059625
Een officiele stang 20kg. Maar sommige gyms hebben kleine varianten liggen.
  dinsdag 5 april 2011 @ 10:51:58 #229
253447 Ethanolic
pi_95061419
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 21:13 schreef McGilles het volgende:
Ja hier stoor ik me ook aan.
Deathlift or Die.
  dinsdag 5 april 2011 @ 11:40:49 #230
97111 ukga
Siewosie baas
pi_95063189
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 00:44 schreef Zyzz het volgende:

[..]

Vind persoonlijk dat niet zo grappig. :) Niet iedereen drukt de eerste keer 60kg met gemak.

In mijn gym is ook een ecto, hij drukte eerst ook alleen met de stang, hij zit nu op elke kant 5kg.

Het is wel maar 30kg maar dat is geen reden om zo iemand uit te lachen. Hij traint hard en eet goed.
ik heb hem dan ook niet uitgelachen. Tenminsten niet publiekelijk (no homo)
  dinsdag 5 april 2011 @ 11:45:29 #231
242666 BeamofLight
pi_95063403
Ff tussendoor. Voor diegene die iets anders willen qua vis, dan tonijn uit blik:

Net koolvisfilet van de AH (400gr) gehaald. Diverse mogelijkheden tot bereiden, maar de simpelste en lekkerste:

Pannetje met water. 8 minuten die vis erin (niet koken) eruit halen. Blijft perfect in vorm. Peper erop en smullen maar. Aanrader!
  dinsdag 5 april 2011 @ 11:52:54 #232
16632 Xlarge
========
pi_95063694
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 00:44 schreef Zyzz het volgende:

[..]

qft

Het is juist bewonderingswaardig dat iemand zo licht begint, gewoon omdat hij waarschijnlijk niet meer kan drukken, en wellicht de oefening goed wilt doorkrijgen.
Wanneer het hem veel inspanning kost, en er goed bij eet, zal hij er nog van groeien ook, en zoals je zei, telkens 5 kilo erbij.
  dinsdag 5 april 2011 @ 12:27:19 #233
19479 Mr.J
pi_95064870
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 11:45 schreef BeamofLight het volgende:
Ff tussendoor. Voor diegene die iets anders willen qua vis, dan tonijn uit blik:

Net koolvisfilet van de AH (400gr) gehaald. Diverse mogelijkheden tot bereiden, maar de simpelste en lekkerste:

Pannetje met water. 8 minuten die vis erin (niet koken) eruit halen. Blijft perfect in vorm. Peper erop en smullen maar. Aanrader!
Ik zit nu op 7 Panga filtes per dag. ;( En ik hou niet van vis. :'(
pi_95065302
Vind het altijd mooi als ik ecto's hard zie trainen met de juiste ROM en goede oefeningen. Veel gasten bij mij die groot zijn geworden door langdurig trainen en wat AAS, maar eigenlijk stelt hun workout niks voor.
  dinsdag 5 april 2011 @ 12:56:10 #235
253447 Ethanolic
pi_95065912
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 12:39 schreef 16meter het volgende:
Vind het altijd mooi als ik ecto's hard zie trainen met de juiste ROM en goede oefeningen. Veel gasten bij mij die groot zijn geworden door langdurig trainen en wat AAS, maar eigenlijk stelt hun workout niks voor.
Onzin.
Deathlift or Die.
pi_95066139
Geen onzin. Bench press met halve ROM, rows met gare form. Het is maar wat je onder goed trainen verstaat. Maar met AAS ondersteuning groei je daar ook wel prima van.
  dinsdag 5 april 2011 @ 13:27:23 #237
337072 Zyzz
The King.
pi_95067095
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 11:45 schreef BeamofLight het volgende:

Hoeveel kost die bij de AH? Bij Aldi is het 4.60 per kg dacht ik. :)
  dinsdag 5 april 2011 @ 13:29:32 #238
337072 Zyzz
The King.
pi_95067181
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 12:27 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Ik zit nu op 7 Panga filtes per dag. ;( En ik hou niet van vis. :'(
Panga filets. :r

Waarom pak je dan geen kip? :)
pi_95071238
Ik zoek extra gewicht voor aan mijn dumbells. Ik zoek 2x 5 kg en 2x2 kg.
Waar kun je die zooi kopen? Liefst in regio utrecht..
  dinsdag 5 april 2011 @ 15:22:03 #240
253447 Ethanolic
pi_95072008
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 15:08 schreef the85mc het volgende:
Perry sport sowieso.
Deathlift or Die.
pi_95072073
Sinds ik een docu over panga heb gezien eet ik het niet meer! Ik hou het gewoon bij makreel, zalm en tonijn. :9 En af en toe paling maar das rete duur geworden }:|

Weet niet meer wie met het artikel kwam over het niet gebruiken van momentum bij het trainen (van de rug) maar heb het nu 2x toegepast en merk wel dat ik hetzelfde gewicht als daarvoor niet eens haal! Zit max. 10kg lichter...
  dinsdag 5 april 2011 @ 15:33:17 #242
177114 Demon_Hunter
pi_95072687

www.gymidiots.com

Altijd leuk om ff te kijken.
pi_95073030
_O- die site is geweldig!
  dinsdag 5 april 2011 @ 16:31:07 #244
337072 Zyzz
The King.
pi_95075413
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 15:08 schreef the85mc het volgende:
http://www.fitness-seller.nl/
  dinsdag 5 april 2011 @ 16:32:54 #245
337072 Zyzz
The King.
pi_95075498
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 15:33 schreef Demon_Hunter het volgende:

www.gymidiots.com

Altijd leuk om ff te kijken.
wtf is this real life?
pi_95075628
Is een solo-lesje bodypump! :D
  dinsdag 5 april 2011 @ 16:43:29 #247
337072 Zyzz
The King.
pi_95076004
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 16:36 schreef V1z0R het volgende:
Is een solo-lesje bodypump! :D
Vind deze beter. :D
pi_95077301
quote:
Op dinsdag 5 april 2011 15:08 schreef the85mc het volgende:
maak ze zelf!
  dinsdag 5 april 2011 @ 17:19:06 #249
242666 BeamofLight
pi_95077599
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 13:27 schreef Zyzz het volgende:

[..]

Hoeveel kost die bij de AH? Bij Aldi is het 4.60 per kg dacht ik. :)
2,39 geloof ik
  dinsdag 5 april 2011 @ 17:24:32 #250
337072 Zyzz
The King.
pi_95077848
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 17:19 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

2,39 geloof ik
Per kg?
  dinsdag 5 april 2011 @ 17:25:11 #251
242666 BeamofLight
pi_95077873
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 17:24 schreef Zyzz het volgende:

[..]

Per kg?
Nee, dat pakkie van 400 gram
  dinsdag 5 april 2011 @ 17:26:44 #252
337072 Zyzz
The King.
pi_95077956
Ow.. Dan is het bij de Aldi toch goedkoper. :)
  dinsdag 5 april 2011 @ 17:33:51 #253
337072 Zyzz
The King.
pi_95078229
Voor mensen die podium op moeten. :)

http://www.xxlnutrition.nl/noxipro/ctd-labs

+

http://www.bulkpowders.co(...)_alpha_ketoglutarate

=

PUMPPPPPPPPP

Gisteren beide gepakt voor mijn rugtraining. Ik voelde me net Jay. :)

Morgen pak ik het weer alleen dan doe ik nog een beetje Unleash bij. :)

Iemand een idee wat dit is?
http://www.bulkpowders.co.uk/product.php/284/19/6_methyluracil
  woensdag 6 april 2011 @ 02:21:15 #254
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_95105617
quote:
Daar heb ik ook zo'n pesthekel aan. Er lopen hier een paar Chinezen rond die volgens mij voor hun dertigste hun rug en schouders verkloot hebben door dat domme gezwaai met de gewichten.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 6 april 2011 @ 09:26:46 #255
69994 seto
-|||--------|||-
pi_95108397
Ik krijg vaak ook verbaasde blikken van curlbro's als ik power cleans doe of deadlifts.
Seto is zo ene baas he
pi_95108938
Vanmorgen lekker getraind, op een gegeven moment deed ik de oefening de deadlift. Aan het einde van de oefening was de stang gebogen vanwege het gewicht, was maar 60kilo totaal maar niet zo'n sterke stang dus:)
  woensdag 6 april 2011 @ 09:54:23 #257
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_95109149
Was de stang van plastic? :D
Luck is for losers
pi_95109228
quote:
11s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:26 schreef seto het volgende:
Ik krijg vaak ook verbaasde blikken van curlbro's als ik power cleans doe of deadlifts.
_O-

Zo herkenbaar; sowieso kijken ze je aan alsof ze water zien branden als je iets anders doet dan biceps trainen; denk hierbij aan: deadliften, opdrukken, lunges, romp oefeningen of als je je schouders 1 voor 1 traint met dumbells. Alles behalve biceps eigenlijk. En dan zijn ze ook nog verbaasd als je je ze waarschuwt dat ze een oefening helemaal verkeerd doen :{
  woensdag 6 april 2011 @ 10:58:37 #259
337072 Zyzz
The King.
pi_95111307
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:47 schreef stoeltafel het volgende:
Vanmorgen lekker getraind, op een gegeven moment deed ik de oefening de deadlift. Aan het einde van de oefening was de stang gebogen vanwege het gewicht, was maar 60kilo totaal maar niet zo'n sterke stang dus:)
pi_95111875
Was een kleine stang maar zal zo de foto posten.
  woensdag 6 april 2011 @ 11:21:29 #261
179992 Mopst3r
Believe...
pi_95112139
Bij mij buigt de stang ook altijd als ik er 240 aan hang om te squatten :@ .. staat wel motiverend zo'n kromme stang in de powercage
pi_95113151
In het verleden deed ik de deadlift altijd op de Smith Machine maar volgens een nieuwe begeleider moet ik de losse stang gebruiken. Vandaag voor het eerst gedaan en bij de laatste set boog de stand door, deed 8 x 60 kilo

Zo zag de stang eruit met de normale gewichten die er normaal bij zitten.
  woensdag 6 april 2011 @ 11:54:45 #263
97111 ukga
Siewosie baas
pi_95113408
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 11:48 schreef stoeltafel het volgende:
In het verleden deed ik de deadlift altijd op de Smith Machine maar volgens een nieuwe begeleider moet ik de losse stang gebruiken. Vandaag voor het eerst gedaan en bij de laatste set boog de stand door, deed 8 x 60 kilo

[ afbeelding ]

HAHAHA ja dat is ook zo een bodypump/huisvrouwen-stang. Normaal doet men daar neit meer dan 30 kilo op :D

gebruik eens een normale metalenstang dan :P
  woensdag 6 april 2011 @ 12:09:41 #264
69994 seto
-|||--------|||-
pi_95113945
Deadliften op de smith machine wtf.
Seto is zo ene baas he
  woensdag 6 april 2011 @ 12:10:32 #265
337072 Zyzz
The King.
pi_95113967
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 11:21 schreef Mopst3r het volgende:
Bij mij buigt de stang ook altijd als ik er 240 aan hang om te squatten :@ .. staat wel motiverend zo'n kromme stang in de powercage
Bij ons buigt de stang al bij 140 lol :') als ik 160kg squat al helemaal :D
  woensdag 6 april 2011 @ 12:11:12 #266
337072 Zyzz
The King.
pi_95113996
quote:

[ afbeelding ]

i lol'd :')
pi_95114011
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 11:54 schreef ukga het volgende:

[..]

HAHAHA ja dat is ook zo een bodypump/huisvrouwen-stang. Normaal doet men daar neit meer dan 30 kilo op :D

gebruik eens een normale metalenstang dan :P
Alsof er keus is, dit zijn de mogelijkheden, slechte sportschool ja. Over 7 maanden ben ik hier weg en anders moet ik weer de deadlift op de Smitch Machine doen.
  woensdag 6 april 2011 @ 12:11:36 #268
337072 Zyzz
The King.
pi_95114013
quote:
10s.gif Op woensdag 6 april 2011 12:09 schreef seto het volgende:
Deadliften op de smith machine wtf.
Trainen in smith is al sowieso wtf :')
  woensdag 6 april 2011 @ 12:18:28 #269
253447 Ethanolic
pi_95114254
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 12:11 schreef Zyzz het volgende:

[..]

QTW.
Deathlift or Die.
pi_95119984
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 12:11 schreef Zyzz het volgende:

[..]

Waarom?

Heb geen pull-up bar in de sportschool, en vaak kan ik maar 1 bench gebruiken. Dus pull-ups en tricep dips doe ik vaak in de smith! :D
  woensdag 6 april 2011 @ 14:50:39 #271
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_95120406
smith Machines, wat een ondingen
Luck is for losers
  woensdag 6 april 2011 @ 19:17:36 #272
337072 Zyzz
The King.
pi_95131700
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 14:40 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Waarom?

Heb geen pull-up bar in de sportschool, en vaak kan ik maar 1 bench gebruiken. Dus pull-ups en tricep dips doe ik vaak in de smith! :D
Omdat de smith ruk is? :')
pi_95132134
Ik gebruik de smith voor incline barbell benchpress (degeen met de losse stang heeft een stoeltje die niet laag gezet kan worden voor mijn lengte), en voor seated shoulder press is ie wel nice.
pi_95133078
Was net lekker rustig in de sportschool, dus kon alles gebruiken zonder ook maar een seconde te hoeven wachten, heerlijk zeg. Nog wel ff een jongen geholpen tijdens het bankdrukken, maar hij drukte meer dan 70 dus mij lukte het ook maar net om hem er weer op te krijgen:P

Kickback weer geprobeerd voor triceps, maar lukte weer niet. Lastige oefening vind ik dat, me rug is altijd stuk hoger aan de kant waar ik m'n been op de grond zet. Dus maar weer pulldown gedaan.
pi_95133136
Zet je voet dan verder.
pi_95138298
quote:

[ afbeelding ]

_O-
  woensdag 6 april 2011 @ 21:46:18 #277
177114 Demon_Hunter
pi_95140800
  woensdag 6 april 2011 @ 21:48:23 #278
177114 Demon_Hunter
pi_95140955
  woensdag 6 april 2011 @ 22:57:22 #279
337072 Zyzz
The King.
pi_95146050
Ik zal dan ook is een filmpje posten. :)
pi_95147439
Welke oefeningen doen jullie voor de mid-rug ?

En wat is jullie verhouding tussen het trainen van abs en lower-back.
  woensdag 6 april 2011 @ 23:36:58 #281
337072 Zyzz
The King.
pi_95148532
Mid-rug?

Buik train ik niet, geen zin in. :)
  woensdag 6 april 2011 @ 23:38:11 #282
253447 Ethanolic
pi_95148607
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 23:19 schreef Weissman het volgende:
Welke oefeningen doen jullie voor de mid-rug ?

En wat is jullie verhouding tussen het trainen van abs en lower-back.
heel goed, squatten en deadliften.
Deathlift or Die.
pi_95148860
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 23:36 schreef Zyzz het volgende:
Mid-rug?

Buik train ik niet, geen zin in. :)
Ok, wat doe je voor je rug. En ik vraag het even aan jou, laat je Zyzz antwoorden maar even achterwege.

quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 23:38 schreef Ethanolic het volgende:
heel goed, squatten en deadliften.
Deadliften doe ik al maar ik heb het gevoel dat ik daarmee meer de lower-back pak. Squaten ga ik proberen; thnx voor de tip.

Hoe vaak train jij abs ? en wat voor oefeningen pak je dan ?
  woensdag 6 april 2011 @ 23:47:38 #284
337072 Zyzz
The King.
pi_95149176
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 23:42 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ok, wat doe je voor je rug. En ik vraag het even aan jou, laat je Zyzz antwoorden maar even achterwege.

[..]

Deadliften doe ik al maar ik heb het gevoel dat ik daarmee meer de lower-back pak. Squaten ga ik proberen; thnx voor de tip.

Hoe vaak train jij abs ? en wat voor oefeningen pak je dan ?
@vet gedrukte, WIL JE ZEGGEN DAT JE NIET SQUAT?! WTF IS THIS REAL LIFE?

Ik zal ook gelijk antwoord geven op wat ik doe voor m'n rug. :)
Optrekken, barbell bent over row, cable row. :)
pi_95149395
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 23:47 schreef Zyzz het volgende:

[..]

@vet gedrukte, WIL JE ZEGGEN DAT JE NIET SQUAT?! WTF IS THIS REAL LIFE?

Ik zal ook gelijk antwoord geven op wat ik doe voor m'n rug. :)
Optrekken, barbell bent over row, cable row. :)
Nee squaten deed ik niet, niet meer iig. maar zal het wel weer oppakken.

jij ook, thanx voor de tips.
pi_95154930
quote:

[ afbeelding ]

Ik plaste een beetje in mn broek van het lachen
  donderdag 7 april 2011 @ 07:56:31 #287
177114 Demon_Hunter
pi_95155313
Buik doe ik situps met weerstand en legg raises bovendien squat en deadlift pak je ze ook mee.
  donderdag 7 april 2011 @ 08:49:41 #288
337072 Zyzz
The King.
pi_95156106
Hier trouwens paar oefeningen voor je buik.

pi_95160487
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 06:44 schreef Waterpistoolheldin het volgende:

[..]

Ik plaste een beetje in mn broek van het lachen
Wel schone broek aan gedaan?
  donderdag 7 april 2011 @ 13:08:02 #290
177114 Demon_Hunter
pi_95164318
Vandaag ff borst, hebben jullie nog aanvullingen op dit schema ?

Incline dumble
Fly`s
beide op platte bank en daarna op schuine bank.
Bankdrukken.
Opdrukken tot failure.
  donderdag 7 april 2011 @ 13:13:57 #291
337072 Zyzz
The King.
pi_95164555
Nope geen aanvullingen. :)
pi_95164887
In die volgorde?
Heb ooit meegekregen dat je composites juist vooraf moet doen en concentrations daarna :?
  donderdag 7 april 2011 @ 13:25:29 #293
337072 Zyzz
The King.
pi_95164994
Hoeft niet perse, is wel fijner. :)
pi_95165188
Coördinatie verslapt ook naarmate je spieren vermoeien toch? Bij composites wat minder handig dan bij concentrations, maar ik heb dus nooit een spotter dus in mijn geval nooit handig die volgorde te doen.
  donderdag 7 april 2011 @ 13:36:17 #295
179992 Mopst3r
Believe...
pi_95165470
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 13:08 schreef Demon_Hunter het volgende:

Incline dumble
Fly`s
Bankdrukken.
Opdrukken tot failure.
Ligt eraan waar je meer de focus op wilt leggen.
Ik zou het niet zo doen.
pi_95165874
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 08:49 schreef Zyzz het volgende:
Hier trouwens paar oefeningen voor je buik.

Leuk en aardig allemaal maar ik zie er maar weinig oefeningen tussen die ik zou kunnen doen. Wel realistisch blijven in je tips hé, dont be mad brah...
  donderdag 7 april 2011 @ 14:09:27 #297
337072 Zyzz
The King.
pi_95166759
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 13:29 schreef V1z0R het volgende:
Coördinatie verslapt ook naarmate je spieren vermoeien toch? Bij composites wat minder handig dan bij concentrations, maar ik heb dus nooit een spotter dus in mijn geval nooit handig die volgorde te doen.
Heb ik geen last van.
  donderdag 7 april 2011 @ 14:10:09 #298
337072 Zyzz
The King.
pi_95166788
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 13:46 schreef Weissman het volgende:

[..]

Leuk en aardig allemaal maar ik zie er maar weinig oefeningen tussen die ik zou kunnen doen. Wel realistisch blijven in je tips hé, dont be mad brah...
Hoe moet ik het weten dat jij te pussy bent voor die oefeningen?

i think u mad now brah..
  donderdag 7 april 2011 @ 14:20:01 #299
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_95167194
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 13:08 schreef Demon_Hunter het volgende:

Incline dumble
Fly`s
Bankdrukken.
Opdrukken tot failure.
Train je voor football? Dan is dat allemaal niet nodig. Hou het bij bankdrukken (max 5-8 reps) en 1 assistance oefening van het lijstje

Alternate Incline DB Presses
Alligator Pushups max 10 of tot je niet verder kan
Feet elevated Pushups
DB Floor Presses
Luck is for losers
pi_95168029
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 14:10 schreef Zyzz het volgende:

[..]

Hoe moet ik het weten dat jij te pussy bent voor die oefeningen?

i think u mad now brah..
Heeft niks met pussy maken, niet trolle aub :D veel van die apparaten in dat filmpje hebben we gewoon niet in de gym.
pi_95168087
Beetje creatief zijn! Met een roeimachine, pull-up bar en pully kom je al een end...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')