quote:De Suzuki SX4 heeft onlangs een facelift ondergaan. Daarbij bleef het niet alleen bij uiterlijkheden, want ook onderhuids werd de SX4 aangepakt. Het hoofddoel van de Japanners was het terugbrengen van het brandstofverbruik.
De SX4 is wat ingetogen van aard. Suzuki doet ook weinig moeite terreincapaciteiten te insinueren. De SX4 staat veel dichter bij een hatchback dan veel andere auto’s in dit segment. Niet dat hij minder hoog op de poten staat, maar de achterkant staat schuiner en ook de extra zijruitjes aan de voorkant duwen de SX4 af van het SUV-gevoel. Het zijn voornamelijk de kunststof randen rondom en de dakrails die hem er wat stoerder doen uitzien. Vanbinnen zitten de wijzigingen voornamelijk in de nieuwe opstelling van de klokken. Het interieur van de SX4 oogt fris en modern. Dat komt door de toepassing van wat lichtere kleuren, maar ook het ontwerp is helemaal van deze tijd. De stoelen zijn van een stevig aanvoelend materiaal in een lichtgrijze kleur. Opvallend is dat deze uitvoering standaard stoelverwarming heeft, iets wat bij de meeste, veel duurdere auto’s een vaak kostbare optie is. De klokken zijn strak en overzichtelijk en ook op de rest van het dashboard is alles gemakkelijk te vinden. Voor de muziek zorgt een aftermarketsysteem. Smullen dus voor autokrakers, ook al is het scherm uitneembaar.
De bediening van het systeem is een hele puzzel, maar groot pluspunt is de volwaardige iPodaansluiting in het dashboardkastje. De zit achterin is prima, maar de beenruimte houdt niet over. Ook helemaal achterin is het ruimteaanbod beperkt, maar voordeel is wel dat de SX4 een normale, naar boven scharnierende achterklep heeft. De rugleuningen zijn neerklapbaar in twee ongelijke delen, de zittingen idem dito. Helaas is het meubilair niet volledig uitneembaar.
Zuiniger
Maar het is niet bij een facelift gebleven, ook technisch ging de SX4 op de schop. De reductie van het verbruik stond daarbij boven aan de prioriteitenlijst. Het vermogen van de 1,6-liter benzinemotor steeg van 107 naar 120 pk, terwijl de uitstoot van 159 naar 143 g/km werd teruggebracht. ‘Onze’ versie met viertrapsautomaat stoot per kilometer 165 gram uit.
De vernieuwde motor kan prima overweg met de SX4. Wel is de automaat in deze tijden van razendsnelle dubbele koppelingen vrij bedaagd. De verzetten zijn ook aan de lange kant, waardoor de Suzuki op snelheid niet te veel toeren maakt, 2.900 tpm bij 120 om precies te zijn. Dat heeft dan ook positieve invloed op het geluid, hoewel de SX4 nog steeds geen stille jongen is. De totale rijbeleving is in de Suzuki, die nu ook achter schijfremmen heeft, veel minder SUV-achtig dan in vergelijkbare auto’s. De besturing is direct en met veel gevoel, het onderstel is zelfs een tikje sportief voor dit soort auto. Maar laten we niet uit het oog verliezen dat het onderstel grotendeels identiek is aan dat van de Swift.
Was dit ’n Volkswagen geweest, dan had hij Swift Plus geheten in plaats van SX4. De testauto kwam in de meest luxueuze Exclusive-trim en was royaal uitgerust, met standaard automatische airco, keyless entry en start, een subwoofer op het dashboard, elektrisch bedienbare ramen voor en achter, elektrische spiegelverstelling en verwarming en verwarmde voorstoelen. Onze auto had ook nog eens het Business-pakket, dat bestaat uit een navigatiesysteem, een armsteun en cruisecontrol.
quote:Brandstof benzine
Cilinders 4 in lijn
Kleppen/cilinder 4
Brandstofsysteem multipoint injectie
Cilinderinhoud 1586 cc
Maximaal vermogen 88 kW/120 pk bij 6000 tpm
Maximaal koppel 156 Nm bij 4400 tpm
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
x2quote:
na ongeveeer 2,5 jaar gaat dat over kan ik je uit ervaring vertellenquote:Op donderdag 7 april 2011 13:57 schreef Anne het volgende:
Ik ga zo boodschappen doen, dus ben ff aan het kijken wat we gaan eten enzo van het weekend.
Maar ik mis mijn oven en wokpan en al die meuk toch wel heel erg zeg.
Elke keer denk ik "oeh ja, daar heb ik zin" -> "wacht, dat gaat niet, ik heb godverdegodver geen oven
".
over 2 uur onder mijn kont!quote:
homofielquote:Op donderdag 7 april 2011 14:43 schreef Freezer het volgende:
ik moet het dan doen met een treinwagen.....
Nouja, als ik straks op mezelf zit heb ik mijn wokpan uiteraard weerquote:Op donderdag 7 april 2011 14:42 schreef Dangel het volgende:
[..]
na ongeveeer 2,5 jaar gaat dat over kan ik je uit ervaring vertellen
dat is de 4e symphonie van beethoven, de intro.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:45 schreef Sounddragon het volgende:
deggedeggedeng.... deggedeggedeng... *klik* weg
goedquote:Op donderdag 7 april 2011 17:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoi Sara! Hoe is het leven in Wuustwezel?
Leuk voor Beethoven, niks voor mijquote:Op donderdag 7 april 2011 17:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat is de 4e symphonie van beethoven, de intro.
en de poes die je vanochtend als UI had ook?quote:Op donderdag 7 april 2011 17:48 schreef sararaats het volgende:
[..]
goed
de poes op m'n UI is een plaatje van internet![]()
nee die is van m'n broer maar zit meestal bij ons ma aan de deur.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en de poes die je vanochtend als UI had ook?
Ik ook, maar er ligt in de tuin en op de kavel hiernaast een berg hout, en die móet vanavond weg, ik moet ook mijn weekendspullen nog allemaal klaarmaken en inpakken voor morgenochtend en mijn TT terugbouwen op de brommertquote:Op donderdag 7 april 2011 17:58 schreef Anne het volgende:
Zo. Ik vind dat ik voor vandaag weer genoeg heb gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Da's geen masseren, da's mishandelenquote:Op donderdag 7 april 2011 18:15 schreef Anne het volgende:
Ik ben maandag al aan de beurt om 15:00 uur![]()
![]()
.
Dat is voor mij hetgeen wat het meest in de buurt komt van een massagequote:Op donderdag 7 april 2011 18:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's geen masseren, da's mishandelen
Bruut!quote:Op donderdag 7 april 2011 20:00 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb net 2.631.374.822 mieren dakloos gemaakt![]()
quote:Op donderdag 7 april 2011 17:45 schreef Sounddragon het volgende:
deggedeggedeng.... deggedeggedeng... *klik* weg
Ja sorry, ik kliefde een stukkie boom en daar lag het hele leger op het hakblokquote:
Dat kan best, maar ik dus nietquote:
Jij niet alleen hoor.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:25 schreef Anne het volgende:
Ah, ik dacht dat het over Guus Meeuwis ging.
Wat een mongool.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:38 schreef Paladijn het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)dagochtend_wtf_.html
.
Anti-herrie?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:43 schreef Anne het volgende:
Ik ben trouwens niet slim bezig.
Zit ik korting te regelen voor mensen en schaf ik het zelf al aan voordat ik de korting heb geregeld.
Ofwel; Nu heb ik zelf geen korting.
En dan vergeten kinderkorting te vragenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:52 schreef Anne het volgende:
[..].
Ik had kinderoortjes zei ze. Grote mensen watjes passen niet.
heeft SD er geen?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:57 schreef Anne het volgende:
Ik ga zo boodschappen doen, dus ben ff aan het kijken wat we gaan eten enzo van het weekend.
Elke keer denk ik "oeh ja, daar heb ik zin" -> "wacht, dat gaat niet, ik heb godverdegodver geen oven
".
opstoken danquote:Op donderdag 7 april 2011 17:39 schreef Sounddragon het volgende:
Ploeris, ik ben verrot; vandaag 2.5 boom gerooid in de tuin, en nog 3 bij de buren, en er ligt nog een berg hout in de tuin waar je helemaal naar van wordt
quote:
Eerst een beetje slepen ermee en kloven; er zitten stukjes bij die dikker zijn als de kachel zelf; dat wil nietquote:
Naaisquote:
voor in het kampvuurquote:Op donderdag 7 april 2011 21:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
, maar dat kreng past beroerd achterop de motor
[..]
Eerst een beetje slepen ermee en kloven; er zitten stukjes bij die dikker zijn als de kachel zelf; dat wil niet
weekje uitstel voor de ovengerechtenquote:Op donderdag 7 april 2011 21:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
, maar dat kreng past beroerd achterop de motor
En jij was een boomknuffelaar?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:35 schreef lipje het volgende:
[..]
voor in het kampvuur
dat wil zeggen de vuilverbrandplaats achter in de tuin
Moet je het nog wel even twee jaar laten drogen.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En jij was een boomknuffelaar?![]()
Die meuk gaat uiteraard de fik in, maar wel door de kachel; nutteloos verstoken op een berg in de tuin vind ik een beetje not-done
Sowieso ligt er voor een paar honderd euro aan handel, je wilt niet weten wat ze voor haardhout durven vragen
vijf euri voor 20 literquote:Op donderdag 7 april 2011 21:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En jij was een boomknuffelaar?![]()
Die meuk gaat uiteraard de fik in, maar wel door de kachel; nutteloos verstoken op een berg in de tuin vind ik een beetje not-done
Sowieso ligt er voor een paar honderd euro aan handel, je wilt niet weten wat ze voor haardhout durven vragen
Now thát.. is how you play a guitar boyquote:
kan snellerquote:Op donderdag 7 april 2011 21:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
Moet je het nog wel even twee jaar laten drogen.
inderdaad er wordt ook ovengedroogd kachel hout verkochtquote:
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Now thát.. is how you play a guitar boy![]()
Een beetje hengsten en op 22 verschillende distortion pedaaltjes stampen kan elke mongool leren.. dit niet
Welnee, deze bomen waren al voor 80% deaud, stonden al 2 jaar uit te drogen.. sommige delen kunnen serieus per direkt de kachel in, en als je een goed dooghok hebt, en dat heb ikquote:Op donderdag 7 april 2011 21:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
Moet je het nog wel even twee jaar laten drogen.
wat is een stapelmeter?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:42 schreef densmee het volgende:
[..]
inderdaad er wordt ook ovengedroogd kachel hout verkocht![]()
en 50 euro voor een stapelmeter is een redelijke prijs hier in de buurt, en dan wel eik en beuk
gaat makkelijk met vers hout als je maar op de spanningslijnen in het hout slaatquote:Op donderdag 7 april 2011 21:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Welnee, deze bomen waren al voor 80% deaud, stonden al 2 jaar uit te drogen.. sommige delen kunnen serieus per direkt de kachel in, en als je een goed dooghok hebt, en dat heb ik. is het binnen een jaar zeker wel te stoken.. wat nu het hok in gaat, ligt volgende winter in de aslade
![]()
Ik sla van dit hout veertigers in 2 klappen in vieren, dat lukt je never nooit met levend hout; het meeste is echt kurkdroog
een stère oftewel een los gestapelde hoop van 1 bij 1 bij 1 meterquote:
Een soort van kuub dus.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:54 schreef densmee het volgende:
[..]
een stère oftewel een los gestapelde hoop van 1 bij 1 bij 1 meter
maar een kuub hout is dus een volle kuub hout en niet met lucht ertussenquote:
Misschien waren ze daarom wel goedkoper als dat ik dacht.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En dan vergeten kinderkorting te vragen
een netjes gestapelde 'kuub' dus?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:54 schreef densmee het volgende:
[..]
een stère oftewel een los gestapelde hoop van 1 bij 1 bij 1 meter
De zon schijnt, er staat een windje; mijn was is sneller droog aan de lijn als de jouwe in de drogerquote:Op donderdag 7 april 2011 22:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Misschien waren ze daarom wel goedkoper als dat ik dacht.
Ik ben dat wassen bij mijn ouders echt helemaal beu btw..
Elke keer heb ik ruzie met de droger daar.
Right, wrijf het er maar in, heb je de lijntjes gezien die hier hangen?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De zon schijnt, er staat een windje; mijn was is sneller droog aan de lijn als de jouwe in de droger
Anders koop je toch een mooie droogmolen?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Right, wrijf het er maar in, heb je de lijntjes gezien die hier hangen?
Daar kan ik niet bij om mijn beddengoed overheen te flikkeren.
Ik ga morgen nog maar een poging wagen met de droger.. zuchtjes. Ik krijg bijna de neiging om mijn was maar gewoon weer in Weeze te gaan doen, daar werkt het namelijk wel gewoon zoals ik het wil.
Geld uitgeven voor iets wat niet nodig zou moeten zijn; Nee.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Anders koop je toch een mooie droogmolen?
dan kun je niet meer bij de oven met die korte pootjes van jequote:Op donderdag 7 april 2011 22:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Geld uitgeven voor iets wat niet nodig zou moeten zijn; Nee.
Een droger komt dus gewoon op het te kopen-lijstje. Onder de oven.
Ik heb dus nog 10 stère hout achter keuken liggen, en daar zitten die bomen van vandaag nog niet bijquote:Op donderdag 7 april 2011 22:05 schreef densmee het volgende:
maar als je een kuub kachelhout besteld en ze leveren een stère dan ben je dus opgelicht
normale factor is 1,3
hier alles over het meten van rondhout http://www.avih.nl/pdf/richtlijnen_inlandshout.pdf
Trutquote:Op donderdag 7 april 2011 22:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dan kun je niet meer bij de oven met die korte pootjes van je
* SD schrijft 'krukje' op het lijstjequote:Op donderdag 7 april 2011 22:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dan kun je niet meer bij de oven met die korte pootjes van je
Of nieuwe schoenenquote:Op donderdag 7 april 2011 22:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
* SD schrijft 'krukje' op het lijstje
Ik stopte ze een half uur geleden in mijn plunjezakkiequote:
Er is trouwens een vergelijkbaar filmpje van die Knut-ijsbeer.quote:
Ja, gelukkig welquote:
Een meter als in: een stapel van een meter hoog?quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:03 schreef 2cv het volgende:
Morgen moet ik een meter pannekoek bakken en dinsdag 2 meter. Waarom doe ik dat toch ?
Ja. Ik zal een krukje er naast zetten, dan kan jij er overheen kijken.quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een meter als in: een stapel van een meter hoog?
en een pot suiker aubquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:25 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ja. Ik zal een krukje er naast zetten, dan kan jij er overheen kijken.
Suiker, stroop, honing, jam, poedersuiker, hagelslag, boter ...quote:
OK, dit ga ik niet kijken.quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 03:06 schreef 2cv het volgende:
Ik wil teveel: ik wil en compresordieselblok in m'n BX en ik wil een fatsoenlijk (lees: professioneel) lasapparaat om een beetje mee te hobbyen. Tevens wil ik een draaibank, een freesbank en nog wat dure troep om i.c.m. een berg staal mee te spelen.
Het liefst dit jaar nog
quote:(i) Top 20 in de PTA SC-reeks op 07-04-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 035 Anne
02. 030 Sounddragon
03. 012 Alexxxxx
04. 011 Duvel
05. 011 Barcaconia
06. 008 sararaats
07. 007 daNpy
08. 007 Freezer
09. 006 lipje
10. 006 densmee
11. 005 Dangel
12. 004 Paladijn
13. 004 Sjoegerd
14. 002 ook_gek
15. 001 Tjabbo
Reeks-statistieken!
quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:11 schreef Dingest het volgende:
[..]
Er is trouwens een vergelijkbaar filmpje van die Knut-ijsbeer.
ik nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:40 schreef Anne het volgende:
Jullie gaan ons van het weekend weer missen hè?
[..]
Oh, dus mag ik de eer verdedigen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:16 schreef Dangel het volgende:
de hele traditionele top 3 weg, wat een saaie teringbende zal het hier zijn dan
ben jij ook eens ergens eerste inquote:
jij bent ook weg dit weekend?quote:
Niet weg, maar wel bezig met andere dingenquote:
quote:Jimmy Carr
I read taking your bike to work everyday is good for the environment. So I thought why not? I'm not using that roof rack for anything else
quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:04 schreef 2cv het volgende:
Joehoe, ik hoef NIET te verhuizen, ik hoef NIET naar Drachten, ik mag lekker in mijn huidige huisje blijven wonen ! ! !
Ik ben daar SUPER blij mee !![]()
![]()
Ha! Gefeliciteerd. Hoe lang mag je nog blijven?quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:04 schreef 2cv het volgende:
Joehoe, ik hoef NIET te verhuizen, ik hoef NIET naar Drachten, ik mag lekker in mijn huidige huisje blijven wonen ! ! !
![]()
gefeliquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:04 schreef 2cv het volgende:
![]()
Nu niet meerquote:
Mooi, zijn we eindelijk van die zeiksnol van een Dangel afquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:21 schreef Alexxxxx het volgende:
VVVVVAAAAAKKKKKAAAAANNNNNTTTTTIIIIIEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tenzij ik in bibliotheken of zo in ga loggenquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mooi, zijn we eindelijk van die zeiksnol van een Dangel af
Hoho, nu niet terugkrabbelen he. Je hebt ons 3 weken beloofd!quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
tenzij ik in bibliotheken of zo in ga loggen
laptop gaat mee ook hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:21 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hoho, nu niet terugkrabbelen he. Je hebt ons 3 weken beloofd!
damn die gaat leren hoe je in moet breken op wifi netwerkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
samen met mijquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:34 schreef lipje het volgende:
[..]
damn die gaat leren hoe je in moet breken op wifi netwerkenbij de macs in kapel avezaath en De Lucht lukte het iig al nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bij de macs in kapel avezaath en De Lucht lukte het iig al niet
dat hebben wij weerquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:49 schreef Barcaconia het volgende:
Nu is er rust en vrije bagger want geen mods
Kom je dan niet minimaal 20 kilo blubber tekort?quote:
hahahaha!quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kom je dan niet minimaal 20 kilo blubber tekort?
Is het al zo laat?quote:
neequote:Op vrijdag 8 april 2011 21:17 schreef Sounddragon het volgende:
Dit is toch veel te slankie voor jou jonguh
geen smeerkaas voor de Friesquote:
Jij bent toch 12?quote:
ja jij wilt MEISJE henoemd worden, dus ben je jeugdigquote:
Nee.quote:
Ik heb vandaag bijna een tank brandstof opgebrommerd; ruim 230 kilometertjes als ik me niet vergis, heerlijk met dit weerquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:54 schreef Barcaconia het volgende:
Wat is het rustig hier, is er nu echt niemand die vandaag wat leuks gedaan heeft en dat wil delen?
Bij een andere miss geweest dusquote:
Ben je nieuwsgierig ofzo?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Zelfs omgedraaid klopt het niet meer! Was ik maar 12!
Maar vertel nou.
Hihi.quote:
Je bent 11?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:10 schreef Duvel het volgende:
Ik heb een mooi omdraaibare leeftijd momenteel.
55 ?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:10 schreef Duvel het volgende:
Ik heb een mooi omdraaibare leeftijd momenteel.
quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:54 schreef Barcaconia het volgende:
Wat is het rustig hier, is er nu echt niemand die vandaag wat leuks gedaan heeft en dat wil delen?
Zelfde kleur als mijn vorige 3 360'squote:Op vrijdag 8 april 2011 22:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Merk en type: Volvo 340
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 2 april 2011
bejaardenblauwquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:16 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zelfde kleur als mijn vorige 3 360's
Ik had een zwartequote:Op vrijdag 8 april 2011 22:16 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zelfde kleur als mijn vorige 3 360's
Daar word je niet blij van als je het omdraaitquote:
http://members.tripod.com/gv_0/quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Daar word je niet blij van als je het omdraait
Idd.quote:
NEEEEEEEEEE!quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:18 schreef Hyman het volgende:
Iemand een idee waar ik de temperatuursensor kan vinden in mijn 440?
Buitentemp, olietemp, watertemp, bandentemp, lichaamstemp?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:18 schreef Hyman het volgende:
Download Koop een Haynes workshop manual. Daar staat t wel inquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:18 schreef Hyman het volgende:
Ja, die, waar zit die?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:19 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Buitentemp, olietemp, watertemp, bandentemp, lichaamstemp?
Weet ik veel, dr is maar 1 temperatuurmeter in dat ding. dat ding die aan de radiatorventilator zit.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:19 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Buitentemp, olietemp, watertemp, bandentemp, lichaamstemp?
Fixedquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Download Koop een Haynes workshopLees de user manual. Daar staat t wel in
In de zitting van je stoelquote:
in je behuizing van je thermostaat zou ik eerst kijken.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:20 schreef Hyman het volgende:
[..]
Weet ik veel, dr is maar 1 temperatuurmeter in dat ding. dat ding die aan de radiatorventilator zit.
onder de motorkapquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:18 schreef Hyman het volgende:
Gaat om de regeling van de koelfan geloof ik.. Denk ergens in de radiator zelf.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:39 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
in je behuizing van je thermostaat zou ik eerst kijken.
of in de aanvoerbuis er naar toe.
Zit volgens mij op de afdekplaat aan de kopse kant van je cilinderkop, boven je waterpomp (of net er onder, weet ik zo niet precies.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:20 schreef Hyman het volgende:
[..]
Weet ik veel, dr is maar 1 temperatuurmeter in dat ding. dat ding die aan de radiatorventilator zit.
Waar hèb je het overquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:31 schreef Sounddragon het volgende:
Vraagstuk van de dag:
Er rijdt een auto door de straat; tegelijkertijd gaat het licht bij de overburen aan.
Toeval?
Fijne vakansie, meneertje. Ik wens u een behouden rit met weinig pech en veel reserveonderdelenquote:Op zaterdag 9 april 2011 09:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Goedemorgen lieve mensen! ♥ Zo mijn tassen maar eens pakken...
dat kwam omdat je brommer teveel herrie maaktequote:Op vrijdag 8 april 2011 23:31 schreef Sounddragon het volgende:
Vraagstuk van de dag:
Er rijdt een auto door de straat; tegelijkertijd gaat het licht bij de overburen aan.
Toeval?
Alvast veel plezier met je vakantie en succes met de Lada/bergenquote:Op zaterdag 9 april 2011 09:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Goedemorgen lieve mensen! ♥ Zo mijn tassen maar eens pakken...
Dat dusquote:Op zaterdag 9 april 2011 09:47 schreef lipje het volgende:
[..]
Fijne vakansie, meneertje. Ik wens u een behouden rit met weinig pech en veel reserveonderdelen
En wat is er mis met spotnet? 6 films binnen sinds gisteravondquote:
Geen idee, het is in ieder geval 10x zo snel als spotnet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:37 schreef Anne het volgende:
Ah, daar las ik eergisteren iets over. Wat is er verbeterd?
Mijn brommer is fluisterstilquote:Op zaterdag 9 april 2011 09:53 schreef lipje het volgende:
[..]
dat kwam omdat je brommer teveel herrie maakte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
ik dnek niet dat ik dannog puf heb,tenzijik in Kottenbron logeer of zoquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:38 schreef Anne het volgende:
Oh ja, Lex, mocht je echt langs komen, sms dat nog ff van tevoren dan.
Doe ze in dat geval de groetenquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik dnek niet dat ik dannog puf heb,tenzijik in Kottenborn logeer of zomaar waarschijnlijk zalik meteen door naar de poesjes willen als ik eenmaal Nederland ruik, mezelf kennende
Wat?quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:31 schreef Hyman het volgende:
Net bijna de amazon in de fik met sjoerdpics geef ik zo wel
quote:
eentje kopen?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:57 schreef Anne het volgende:
".
ben je een woord vergeten, of sta je er morgen serieus?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:08 schreef Barcaconia het volgende:
Ik kan me zo niets leukers bedenken om morgenvroeg om 7 uur te doen, maar ik denk toch dat ik het ga proberen.
Auto in de fik steken en hard wegrennen. Je kunt het niet erger treffen in een auto dan een verneukte kabelboomquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:23 schreef Hyman het volgende:
Sowieso is die bekabeling in de auto echt een ramp. Heel veel aders zitten in elkaar gedraaid, en met schilderstape vastgemaakt.
Ik ga proberen om iets te bedenken dat ik liever zou doenquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ben je een woord vergeten, of sta je er morgen serieus?
de dubbel D BH van je neukertje bij Anne brengen om te kijken of haar billetjes er in passen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:26 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik ga proberen om iets te bedenken dat ik liever zou doen
Aan beide heb ik weinig behoeftequote:Op zaterdag 9 april 2011 19:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de dubbel D BH van je neukertje bij Anne brengen om te kijken of haar billetjes er in passen?
homofielquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:28 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Aan beide heb ik weinig behoefte
Ik denk dat ik morgen om 7.00 nog in bed lig.
denk ik.
* Alfisti meldtquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:29 schreef Alexxxxx het volgende:
mensen die op zondagochtend om 7:00 in bed liggen zijn echt gay
moet je ff op haar gaan liggen, en je opgesteven piemel in haar vochtige vagina rampenerenquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:29 schreef Barcaconia het volgende:
En als je naast een vrouw in bed ligt, wat dan?
beter scheef erin dan recht ernaastquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:29 schreef Barcaconia het volgende:
Dat heb ik nooit meerquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:29 schreef Barcaconia het volgende:
Beter ga je onderop om 7 uur in de ochtend. Duh.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
moet je ff op haar gaan liggen, en je opgesteven piemel in haar vochtige vagina rampeneren
wakker geneukt wordenquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Beter ga je onderop om 7 uur in de ochtend. Duh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |