Kon het niet latenquote:Op donderdag 7 april 2011 12:26 schreef stormiot het volgende:
Leuke discussie![]()
Heb wat teweeg gebracht.
Maar mocht iemand het vinden, laat het me dan pls weten.
Ga ik nu offline ..... latersss
Hij heeft het er net overquote:Op donderdag 7 april 2011 12:38 schreef Blackprinces het volgende:
Heeft Karim nog iets gezegd over dat hij zenuwachtig is voor vanaaf?
Is ze eerste keer dat hij genom staat natuurlijk
oke thnx, ik zat met me oor bij jo en maikquote:Op donderdag 7 april 2011 12:39 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Hij zei net, dat hij 'geladen' was
Wel meer volgens mij..quote:Op donderdag 7 april 2011 12:41 schreef Darakka het volgende:
[..]
Dat ding heeftie ook al 3 dagen aan
De missie zelf was op 15 maart.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:38 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet de COS van die dag vinden
Niet nodig, zodra Dennis ter sprake komt krijgen we toch een SLquote:Op donderdag 7 april 2011 12:43 schreef Blackprinces het volgende:
jo heeft gedroomd dat heel haar leven weg was....
Haar moeder, bulletje, broertje
en ik zap weer
jammer dat dromen bedrog zijn zegquote:Op donderdag 7 april 2011 12:43 schreef Blackprinces het volgende:
jo heeft gedroomd dat heel haar leven weg was....
Haar moeder, bulletje, broertje
en ik zap weer
tja.........quote:Op donderdag 7 april 2011 12:44 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Niet nodig, zodra Dennis ter sprake komt krijgen we toch een SL
quote:Op donderdag 7 april 2011 12:41 schreef Darakka het volgende:
[..]
Dat ding heeftie ook al 3 dagen aan
Ze zullen wel moeten, Dennis kan ze een proces aan de broek doen.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:44 schreef Krambo het volgende:
opvallend, steeds als Joanna het over haar ex heeft komt er een SL
Hetzelfde geldt voor Flip, wat voegt hij toe?quote:Op donderdag 7 april 2011 12:42 schreef Annelies-G het volgende:
Vind Alex nog steeds een leuke vent, maar ik denk niet dat ik hem mis als hij vanavond vertrekt. Deze beelden vertellen mij waarom
[ afbeelding ]
is een codewoordquote:Op donderdag 7 april 2011 12:44 schreef beequeen het volgende:
En weer een SL omdat ze het over Dennis heeft. Why?
Weet ik, maar zie de COSssen tot 24 maart , maar niet van daarvoor.....quote:
Zou me niets verbazen dat die moeder gewoon bij de regie staat en eistquote:Op donderdag 7 april 2011 12:44 schreef Chanel5 het volgende:
Wat wordt ze in bescherming genomen door de regie!!!
Ik heb met Flip een haat liefde verhouding, de ene dag kots ik hem uit, de andere dag vind ik hem wel (een beetje) te pruimenquote:Op donderdag 7 april 2011 12:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor Flip, wat voegt hij toe?
Ik vermoed dat Dennis ze heeft laten weten dat hij stappen gaat ondernemen als hij langer zo te kakken word gezet op tv.....quote:Op donderdag 7 april 2011 12:45 schreef Darakka het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen dat die moeder gewoon bij de regie staat en eistdat ze dat niet mogen uitzenden ofzo
Misschien heeft Dennis wel bedongen dat hij niets met sstnl te maken wil hebben.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:44 schreef beequeen het volgende:
En weer een SL omdat ze het over Dennis heeft. Why?
Hier ben ik het wel mee eens alleen ik stem niet meer.quote:SST_Guido SST Guido
Oke ga dan toch promotie maken: Keep the Bunga Bunga alive. Houd onze bollywood ster in the game: sms KARIM naar 5353#sstnl
Dat dus! Ze gaat vandaag nog 1 keer naar de baas. Dan weten ze het vast.quote:
Flash! Toppert!quote:Op donderdag 7 april 2011 12:46 schreef Flashbox het volgende:
En nu allemaal ophouden over die kut handschoen van Aafke en wat het Gerard heeft gekost.![]()
![]()
![]()
![]()
Kijken vanaf minuut 27
quote:Op donderdag 7 april 2011 12:47 schreef Chanel5 het volgende:
Ze wil weer met de Baas praten, moet ze niet de Stem zeggen.
En ik echt zo dat Karim mag blijven!!!!
sanctie nuuuuuuuuuuuuuuquote:
super!! het heeft hem dus wel 1500 euro gekostquote:Op donderdag 7 april 2011 12:46 schreef Flashbox het volgende:
En nu allemaal ophouden over die kut handschoen van Aafke en wat het Gerard heeft gekost.![]()
![]()
![]()
![]()
Kijken vanaf minuut 27
jo wel dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 12:49 schreef Diamonds28 het volgende:
heb toch zo een vermoeden dat die dennis helemaal geen lieverdje is !
Gezien die relatie zal hij alles ontkennen. Ik ga er eigenlijk vanuit dat deze relatie voor beide kanten uit balans was.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:48 schreef Blackprinces het volgende:
Ik ben zo fakking benieuwd naar de kant van het verhaal van Dennis he
Ja, zij mag dat.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:49 schreef Mita het volgende:
Waar was Jo in december, liet Mo en Sharon wat zien onder de dekens
ik mis het oogquote:
Ik geloof jullie meteen, ben aan het zoeken geweest maar kan niks vinden. Sorry dat ik het verkeerd had maar dat stond mij eigenlijk bijquote:Op donderdag 7 april 2011 12:33 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Dat is mij ook bekend, ik weet nog, dat ik toen verbaasd was, dat hij toch die clou deelde
Rustig lieverd, het zijn maar een paar idioten.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:50 schreef Blackprinces het volgende:
Oke ik ben het godver zat dat bescherm van Jo
Ik ga nu eens zoeken naar telefoon nummers
Ik spam sst site vol, maar dit is te gek voor woorden
Abortuskliniek Mallorca?quote:Op donderdag 7 april 2011 12:51 schreef Chanel5 het volgende:
Ze zitten gewoon met hun vinger bij die SL knop
waarom sommige mensen meer mogen dan andere hoorde ik haar zeggen.
De rest wat ze zo NODIG weer moest gaan zeggen was me niet duidelijk, de dames schijnen dat gedraai van haar ogen en de letter A en M wel te begrijpen. Iets met haar 14e en loslaten.
ze heeft op haar 14e en kind gekregen, dit is nu haar "broertje"quote:Op donderdag 7 april 2011 12:51 schreef Chanel5 het volgende:
Ze zitten gewoon met hun vinger bij die SL knop
waarom sommige mensen meer mogen dan andere hoorde ik haar zeggen.
De rest wat ze zo NODIG weer moest gaan zeggen was me niet duidelijk, de dames schijnen dat gedraai van haar ogen en de letter A en M wel te begrijpen. Iets met haar 14e en loslaten.
Het bedrag was mij niet bijgebleven, maar wel dat ie de stem negeerde en daardoor een sanctie mocht ontvangen...quote:Op donderdag 7 april 2011 12:52 schreef Chanel5 het volgende:
Ik wist zeker dat Geer niet had gelogen en een sanctie van een X bedrag heeft gehad.
Dat zou mij niks verbazen.quote:
Op welke manier communiceert ze daarmee?quote:Op donderdag 7 april 2011 12:52 schreef Capaja het volgende:
wie heeft er een scherpe afdruk van die armband die ze heeft ( en Phil ook) daarmee communiceert ze
die armband staat tjokvol woorden, ik weet alleen niet welkequote:Op donderdag 7 april 2011 12:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Op welke manier communiceert ze daarmee?
Precies.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:54 schreef Chanel5 het volgende:
Ze zorgt er zelf voor dat de verhalen de wereld in worden geholpen.
Ook dat zou zomaar kunnen.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:53 schreef farscapevr8 het volgende:
ze heeft op haar 14e en kind gekregen, dit is nu haar "broertje"
Geheel volgens de SOAP-traditiequote:Op donderdag 7 april 2011 12:53 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
ze heeft op haar 14e en kind gekregen, dit is nu haar "broertje"
Oh, die love-armbanden waar ze er 3 van om haar pols draagt? Die kun je ook op haar webshopkutsite vinden. Bestel ze niet!quote:Op donderdag 7 april 2011 12:55 schreef Capaja het volgende:
[..]
die armband staat tjokvol woorden, ik weet alleen niet welke
Ik dacht zelf ook dat ik hem had, maar toen nam ik nog niks op van TV.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:52 schreef Capt1caveman het volgende:
Klaar! Sanctie voor het delen van de clue van Aafke met meer dan 2 personen: 1500 euro.
Met dank aan Flashbox, was al in je filmpjes gaan spitten
neeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 7 april 2011 12:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh, die love-armbanden waar ze er 3 van om haar pols draagt? Die kun je ook op haar webshopkutsite vinden. Bestel ze niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |