quote:Op donderdag 7 april 2011 12:47 schreef Chanel5 het volgende:
Ze wil weer met de Baas praten, moet ze niet de Stem zeggen.
En ik echt zo dat Karim mag blijven!!!!
sanctie nuuuuuuuuuuuuuuquote:
super!! het heeft hem dus wel 1500 euro gekostquote:Op donderdag 7 april 2011 12:46 schreef Flashbox het volgende:
En nu allemaal ophouden over die kut handschoen van Aafke en wat het Gerard heeft gekost.![]()
![]()
![]()
![]()
Kijken vanaf minuut 27
jo wel dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 12:49 schreef Diamonds28 het volgende:
heb toch zo een vermoeden dat die dennis helemaal geen lieverdje is !
Gezien die relatie zal hij alles ontkennen. Ik ga er eigenlijk vanuit dat deze relatie voor beide kanten uit balans was.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:48 schreef Blackprinces het volgende:
Ik ben zo fakking benieuwd naar de kant van het verhaal van Dennis he
Ja, zij mag dat.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:49 schreef Mita het volgende:
Waar was Jo in december, liet Mo en Sharon wat zien onder de dekens
ik mis het oogquote:
Ik geloof jullie meteen, ben aan het zoeken geweest maar kan niks vinden. Sorry dat ik het verkeerd had maar dat stond mij eigenlijk bijquote:Op donderdag 7 april 2011 12:33 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Dat is mij ook bekend, ik weet nog, dat ik toen verbaasd was, dat hij toch die clou deelde
Rustig lieverd, het zijn maar een paar idioten.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:50 schreef Blackprinces het volgende:
Oke ik ben het godver zat dat bescherm van Jo
Ik ga nu eens zoeken naar telefoon nummers
Ik spam sst site vol, maar dit is te gek voor woorden
Abortuskliniek Mallorca?quote:Op donderdag 7 april 2011 12:51 schreef Chanel5 het volgende:
Ze zitten gewoon met hun vinger bij die SL knop
waarom sommige mensen meer mogen dan andere hoorde ik haar zeggen.
De rest wat ze zo NODIG weer moest gaan zeggen was me niet duidelijk, de dames schijnen dat gedraai van haar ogen en de letter A en M wel te begrijpen. Iets met haar 14e en loslaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |