Nee, dat vond ik niet nodig, als ik er nog iets van hoor, krijg ik de informatie wel van hem. Neem ik aan.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:05 schreef Sam-x het volgende:
Als hij geen schade heeft, snap ik ook niet waarom hij je kenteken heeft genoteerd. Heb jij ook zijn kenteken genoteerd?
Bedankt voor je post, ik ging er eigenlijk al een beetje vanuit. Maar het kan nooit kwaad om de onderste appel uit de kan te halen.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:08 schreef Alicey het volgende:
Wat bedoel je precies met poten heeft om op te staan? Voor een civiele zaak is het noodzakelijk dat hij iets te claimen heeft van jou en daar kan ik me niets bij voorstellen.
Hij kan natuurlijk wel aangifte tegen je doen. Verwacht overigens geen spectaculaire vervolgacties n.a.v. daarvan.
Duidelijk, bedankt voor je post. Ik ging hier ook al een beetje vanuit. Gelukkig is dit de eerste keer dat ik een bijna aanrijding heb veroorzaak in een paar jaar tijd. De nutteloze klacht verdwijnt gewoon in de stapel.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:08 schreef FredvZ het volgende:
Je maakt je zorgen om niks.
Dat mannetje belt de politie, die noteren het en plaatsen de melding op de stapel: "kijken we een keer naar als we tijd hebben".
Die stapel groeit alleen maar en meestal wordt er alleen tijd gemaakt om de stapel weg te gooien.
of om alles uit de kan te halen of de onderste steen boven te krijgen.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:11 schreef Knieschijfkapot het volgende:
[..]
Bedankt voor je post, ik ging er eigenlijk al een beetje vanuit. Maar het kan nooit kwaad om de onderste appel uit de kan te halen.
'k wist niet dat dat bestond.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:06 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Hij zal je kenteken wel doorgeven aan de hufter lijn ofzo
De buurman is toevallig oom agent, dus dan zal ik dat snel genoeg te horen krijgen.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:14 schreef Deetch het volgende:
gebeurt niks mee ten zij je vaker als een tokkie rijdt en al eens bent aangemeld als "hufter". Dan heb je een klein kansje dat oom agent een keertje langskomt om met je te praten.
Ja, anders ik zelf wel.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:11 schreef fruityloop het volgende:
Je doet nog al wat aannames over hoe die beste man dit beleefd heeft, en voornamelijk dat het allemaal wel mee valt. Zou het ook in je op kunnen komen dat bij die geschatte snelheid van 100 km/h, uitwijken voor een auto een vrij heftige maneuvre is, en dat hij zich het rambam is geschrokken?
Eind goed al goed.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:18 schreef fruityloop het volgende:
Die man heeft even stoom af kunnen blazen, en jij hebt iets opgestoken over het nut van een zonnebril in de auto. En dit alles gelukkig zonder schade.
Of vraag aan je buurman wat die bestuurder tegen jou kan doenquote:Op donderdag 7 april 2011 11:16 schreef Knieschijfkapot het volgende:
[..]
De buurman is toevallig oom agent, dus dan zal ik dat snel genoeg te horen krijgen.
Nee je bent een vrouw.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:17 schreef Luxuria het volgende:
Paint? Ik snap die situatie van de bijna-aanrijding niet echt..
Of ben ik nu heel dom?
Nee je bent niet dom. Ik kan me ook geen situatie indenken anders dan vlak voor de chicane op Zandvoort.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:17 schreef Luxuria het volgende:
Of ben ik nu heel dom?
Nee hoor, ik leg het misschien niet goed uit, er kwam een rode auto van rechts, die rechtdoor reed, ik kwam van links voor deze rode auto, dus voor mij kwam hij van rechts, ik ging naar links, dus op dezelfde baan als deze rode auto. Zag de rode auto niet vanwege de zon, waardoor we vervolgens bijna tegen elkaar op knalde. Maar volgens mij reed de rode auto ook veel te hard.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:17 schreef Luxuria het volgende:
Of ben ik nu heel dom?
Ik dacht eerst dat je bedoelde dat jij rechtdoorging en die weg een bocht maakte.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:47 schreef Knieschijfkapot het volgende:
[..]
Nee hoor, ik leg het misschien niet goed uit, er kwam een rode auto van rechts, die rechtdoor reed, ik kwam van links voor deze rode auto, dus voor mij kwam hij van rechts, ik ging naar links, dus op dezelfde baan als deze rode auto. Zag de rode auto niet vanwege de zon, waardoor we vervolgens bijna tegen elkaar op knalde. Maar volgens mij reed de rode auto ook veel te hard.
Ik ga niet painten, sorry.
Aangifte van wat dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 11:08 schreef Alicey het volgende:
Hij kan natuurlijk wel aangifte tegen je doen.
Doodsbedreiging, zelfs zonder enig bewijs kunnen ze je dan vast zetten.quote:
haha oke, goedzoquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:49 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat je bedoelde dat jij rechtdoorging en die weg een bocht maakte.
Maar nu snap ik het wel!
Grapjassen die "door de zon" iets of iemand over het hoofd zien wil ik ook graag even melden bij de politie. Hoor je wel iets van als je daadwerkelijk schade rijdt..quote:Op donderdag 7 april 2011 11:05 schreef Sam-x het volgende:
Als hij geen schade heeft, snap ik ook niet waarom hij je kenteken heeft genoteerd. Heb jij ook zijn kenteken genoteerd?
Echt zoiets waar je je gruwelijk kwaad over kunt maken, tot je zelf piepende banden hoort en concludeert dat het inderdaad echt iedereen kan gebeuren.quote:Op maandag 11 april 2011 22:13 schreef fs180 het volgende:
[..]
Grapjassen die "door de zon" iets of iemand over het hoofd zien wil ik ook graag even melden bij de politie. Hoor je wel iets van als je daadwerkelijk schade rijdt..
Leuke aanname hoor, maar ik heb een extra getint visier in mijn helm en ben zelf erg gevoelig voor de zon. Ik weet heel goed welke gevaren dat geeft, maar blijkbaar niet iedereen..quote:Op maandag 11 april 2011 22:15 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Echt zoiets waar je je gruwelijk kwaad over kunt maken, tot je zelf piepende banden hoort en concludeert dat het inderdaad echt iedereen kan gebeuren.
Ik doelde op het 'of zoiets'. Of het nu de zon is, een dode hoek of afleiding. Vroeg of laat ziet iedereen wel eens iets over het hoofd, en dan kun je maar beter hopen dat het goed gaat en er van leren.quote:Op maandag 11 april 2011 22:19 schreef fs180 het volgende:
[..]
Leuke aanname hoor, maar ik heb een extra getint visier in mijn helm en ben zelf erg gevoelig voor de zon. Ik weet heel goed welke gevaren dat geeft, maar blijkbaar niet iedereen..
Dan moet je leren rijden..quote:Op maandag 11 april 2011 22:24 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Ik doelde op het 'of zoiets'. Of het nu de zon is, een dode hoek of afleiding. Vroeg of laat ziet iedereen wel eens iets over het hoofd, en dan kun je maar beter hopen dat het goed gaat en er van leren.
Dat verklaart inderdaad alles.quote:Op maandag 11 april 2011 22:30 schreef Inlognaam het volgende:
Meneer vond gewoon dat je een mooie auto had en wilde 's nachts stiekem als zn vrouw in bed ligt even dat lekkere mokkel van Cartracks sms'en.
Met 100 km/u een kruispunt naderen (zo begrijp ik de situatieschets) is idd wel te hard.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:56 schreef mrPanerai het volgende:
gewoon met hoge snelheid een kruispunt oprijden is an sich al al associaal!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |