Ik dacht eerst dat je bedoelde dat jij rechtdoorging en die weg een bocht maakte.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:47 schreef Knieschijfkapot het volgende:
[..]
Nee hoor, ik leg het misschien niet goed uit, er kwam een rode auto van rechts, die rechtdoor reed, ik kwam van links voor deze rode auto, dus voor mij kwam hij van rechts, ik ging naar links, dus op dezelfde baan als deze rode auto. Zag de rode auto niet vanwege de zon, waardoor we vervolgens bijna tegen elkaar op knalde. Maar volgens mij reed de rode auto ook veel te hard.
Ik ga niet painten, sorry.
Aangifte van wat dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 11:08 schreef Alicey het volgende:
Hij kan natuurlijk wel aangifte tegen je doen.
Doodsbedreiging, zelfs zonder enig bewijs kunnen ze je dan vast zetten.quote:
haha oke, goedzoquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:49 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat je bedoelde dat jij rechtdoorging en die weg een bocht maakte.
Maar nu snap ik het wel!
Grapjassen die "door de zon" iets of iemand over het hoofd zien wil ik ook graag even melden bij de politie. Hoor je wel iets van als je daadwerkelijk schade rijdt..quote:Op donderdag 7 april 2011 11:05 schreef Sam-x het volgende:
Als hij geen schade heeft, snap ik ook niet waarom hij je kenteken heeft genoteerd. Heb jij ook zijn kenteken genoteerd?
Echt zoiets waar je je gruwelijk kwaad over kunt maken, tot je zelf piepende banden hoort en concludeert dat het inderdaad echt iedereen kan gebeuren.quote:Op maandag 11 april 2011 22:13 schreef fs180 het volgende:
[..]
Grapjassen die "door de zon" iets of iemand over het hoofd zien wil ik ook graag even melden bij de politie. Hoor je wel iets van als je daadwerkelijk schade rijdt..
Leuke aanname hoor, maar ik heb een extra getint visier in mijn helm en ben zelf erg gevoelig voor de zon. Ik weet heel goed welke gevaren dat geeft, maar blijkbaar niet iedereen..quote:Op maandag 11 april 2011 22:15 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Echt zoiets waar je je gruwelijk kwaad over kunt maken, tot je zelf piepende banden hoort en concludeert dat het inderdaad echt iedereen kan gebeuren.
Ik doelde op het 'of zoiets'. Of het nu de zon is, een dode hoek of afleiding. Vroeg of laat ziet iedereen wel eens iets over het hoofd, en dan kun je maar beter hopen dat het goed gaat en er van leren.quote:Op maandag 11 april 2011 22:19 schreef fs180 het volgende:
[..]
Leuke aanname hoor, maar ik heb een extra getint visier in mijn helm en ben zelf erg gevoelig voor de zon. Ik weet heel goed welke gevaren dat geeft, maar blijkbaar niet iedereen..
Dan moet je leren rijden..quote:Op maandag 11 april 2011 22:24 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Ik doelde op het 'of zoiets'. Of het nu de zon is, een dode hoek of afleiding. Vroeg of laat ziet iedereen wel eens iets over het hoofd, en dan kun je maar beter hopen dat het goed gaat en er van leren.
Dat verklaart inderdaad alles.quote:Op maandag 11 april 2011 22:30 schreef Inlognaam het volgende:
Meneer vond gewoon dat je een mooie auto had en wilde 's nachts stiekem als zn vrouw in bed ligt even dat lekkere mokkel van Cartracks sms'en.
Met 100 km/u een kruispunt naderen (zo begrijp ik de situatieschets) is idd wel te hard.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:56 schreef mrPanerai het volgende:
gewoon met hoge snelheid een kruispunt oprijden is an sich al al associaal!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |