Ohh dat is die teringpiet ook, goeden.quote:
Je kunt beter.....deze zag ik aankomen. Maar niet van jou.quote:
Je bent een heuse BNer op FOK!quote:Op donderdag 7 april 2011 10:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je kunt beter.....deze zag ik aankomen. Maar niet van jou.
Wel leuk dat ik inmiddels een BNer ben.
Die bovenste eerst. Post natale abortus wat mij betreft.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog veel meer natuurlijk maar deze komen toch het eerst in mind.
Wereldberoemd op fok. Onterecht. Kutuser.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wilde fotos van Erica Terpstra, Koos Alberts en Viola Holt posten. Maar met hen in het beton zou gelijk je inspiratie zijn verdwenen. Oh... wacht...quote:Op donderdag 7 april 2011 10:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo weinig talent, en zoveel kunnen bereikenquote:
Je bent toch zeker niet jaloers op die flapdrol.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:22 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Zo weinig talent, en zoveel kunnen bereiken
Klapjosti
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:22 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Zo weinig talent, en zoveel kunnen bereiken
Klapjosti
Robert heeft ook een kankerstem dus die mag ook de Noordzee wel weer in.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:24 schreef fruitellafantastic het volgende:
[ afbeelding ]
Robert ten Brink vervangen
Omdat ik echt een hekel heb aan die vent zelf, heb niks tegen zijn humor verder.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:09 schreef RichCalibier het volgende:
[ afbeelding ]
Houd ie eindelijk z'n bek eens..
quote:
quote:
quote:
quote:
EENS.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:23 schreef w0nderboi het volgende:
[..]
Omdat ik echt een hekel heb aan die vent zelf, heb niks tegen zijn humor verder.
oh en
[ afbeelding ]
Sodemieter op. Derksen is een heldquote:
niet als je voetbal alleen lukt vind als zomer anti verveel hobbyquote:
Pepijn Bierenbroodspot, hij is wel baas man. Hij verdient het niet; hij presenteerd Reportagequote:
quote:
blijft u zitten aub, de AIVD is zo bij uquote:
En alleen al om zijn naam mag hij niet bij de vissen. Bierenbroodspotquote:Op donderdag 7 april 2011 14:45 schreef Phreakingout het volgende:
[..]
Pepijn Bierenbroodspot, hij is wel baas man. Hij verdient het niet; hij presenteerd Reportage
Zeker wetenquote:Op donderdag 7 april 2011 14:53 schreef davako het volgende:
[ afbeelding ]
Deze mag moet in het beton
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who the fuck zijn die laatste 3 gasten nou weer?quote:Op donderdag 7 april 2011 16:28 schreef penny-wise het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De zee wordt wel vol zo
Jordy van loonquote:Op donderdag 7 april 2011 17:37 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Who the fuck zijn die laatste 3 gasten nou weer?
Jordy van Loon (Liefde is een toverbal, google maar dan weet je waarom);quote:Op donderdag 7 april 2011 17:37 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Who the fuck zijn die laatste 3 gasten nou weer?
Zo heette mijn ex (nee niet pepijn, het was een dame!!)quote:Op donderdag 7 april 2011 14:51 schreef davako het volgende:
[..]
En alleen al om zijn naam mag hij niet bij de vissen. Bierenbroodspot![]()
En de eerste 5?quote:Op donderdag 7 april 2011 17:40 schreef Farmir het volgende:
[..]
Jordy van Loon (Liefde is een toverbal, google maar dan weet je waarom);
Ben en Dean Saunders, de twee faalerds van Idols
Baviaan
Viktor Brandquote:Op donderdag 7 april 2011 17:39 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Jordy van loon
geen idee
patie brard
wie zijn de eerste 5
Viktor Brandquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 13:27 schreef HaJee het volgende:
Zanger Rinus
Daad bij woord....
[ afbeelding ]
Ik moest gelijk denken aan Jantje Betonquote:Op donderdag 7 april 2011 11:14 schreef smegmanus het volgende:
[ afbeelding ]
Giro 555 t.n.v. stort jantje in het beton fonds.
Nee, niet hansiequote:Op donderdag 7 april 2011 18:41 schreef KeizerKuzco het volgende:
[ afbeelding ]
Hij moet verdwijnen in de diepe krochten van de oceaan
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iewww.... wat is die Kooijman toch eng zoquote:Op donderdag 7 april 2011 10:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is er cool aan Kooiemans?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:38 schreef ScreamforyourCream het volgende:
[..]
Die gast is cool man, wat nou overboord gooien? Moejeklappen?
Nee!!! Geen Hansie Hansie!!!quote:Op donderdag 7 april 2011 18:41 schreef KeizerKuzco het volgende:
[ afbeelding ]
Hij moet verdwijnen in de diepe krochten van de oceaan
Neee! Niet Wim! Deze held mag niet in de Noordzee gestort wordenquote:
quote:
Redden weet ik niet.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:17 schreef Farmir het volgende:
[..]
Eén van de weinige topics van je die zoveel posts redden of niet tong?
Nee, maar ik moet je nageven dat je wel een goed onderwerp hebt gekozen voor de 55001 views!quote:Op donderdag 7 april 2011 22:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Redden weet ik niet.
Maar heb jij ooit een topic geopend met meer dan 55000 views ?
Het grote anorexia topic.
Heb je zo`n hekel aan Yvon Jaspers? Valt niet op hoor!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Countess op 08-04-2011 19:01:48 ]Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
Ik ga het censureren!quote:
Krijg je wel rauw op je bordquote:
Inderdaadquote:Op zondag 10 april 2011 16:47 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Tis maar goed dat er maar 1 Brard is, anders kon je de hele Noordzee dempen met dat mens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
Zanger Rinus had ik al gedaan op pagina 1 van dit topic:quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:16 schreef LeaderRoel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] (Iedereen die zo'n grote 'hippe' bril draagt btw)
Mag ie dan wel naar de hemel?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:52 schreef HaJee het volgende:
[..]
Zanger Rinus had ik al gedaan op pagina 1 van dit topic:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're travelling through another dimension, a dimension not only of sight and sound but of mind; a journey into a wondrous land whose boundaries are that of imagination—next stop, the Twilight Zone!
Die shschele ben ik wel met je eens.quote:
Neen alle vier, blok beton extra verzwaard met lood voor nog snellere ondergang.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die shschele ben ik wel met je eens.
Maar dude, haten op de Lama's?
met hem weet ik er nog 1,2 miljardquote:
Helden wijfquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:01 schreef Fluxer het volgende:
[ afbeelding ]
alleen de nasmaak al![]()
Voortijdig ook even beton in haar bek gieten. bvd![]()
Ik zou d'r doen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:45 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[ afbeelding ]
Patricia Paay -> Geeft alleen plezier aan necrofielen.
En ook haar smerige dochter moet weg. Wat een kuthoer is dat.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:45 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[ afbeelding ]
Patricia Paay -> Geeft alleen plezier aan necrofielen.
Alles na van nieuwkerk kloptquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:49 schreef Thas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rest, waaronder Enait, Patty, PLUS reclame falers, Paul de Leeuw, waren al te vaak gepost.
Zeer terecht.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:06 schreef Kakpizza het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
en ik zou er ook nog overheen pissen
Volgens mij ben je dan zo klaarquote:"Welke BN`er moet niet worden gegoten in beton en in de Noordzee worden gedumpt"
Jij bent een BF'er.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |