Inderdaadquote:Op zondag 10 april 2011 16:47 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Tis maar goed dat er maar 1 Brard is, anders kon je de hele Noordzee dempen met dat mens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
Zanger Rinus had ik al gedaan op pagina 1 van dit topic:quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:16 schreef LeaderRoel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] (Iedereen die zo'n grote 'hippe' bril draagt btw)
Mag ie dan wel naar de hemel?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:52 schreef HaJee het volgende:
[..]
Zanger Rinus had ik al gedaan op pagina 1 van dit topic:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're travelling through another dimension, a dimension not only of sight and sound but of mind; a journey into a wondrous land whose boundaries are that of imagination—next stop, the Twilight Zone!
Die shschele ben ik wel met je eens.quote:
Neen alle vier, blok beton extra verzwaard met lood voor nog snellere ondergang.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die shschele ben ik wel met je eens.
Maar dude, haten op de Lama's?
met hem weet ik er nog 1,2 miljardquote:
Helden wijfquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:01 schreef Fluxer het volgende:
[ afbeelding ]
alleen de nasmaak al![]()
Voortijdig ook even beton in haar bek gieten. bvd![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |