You Gerard!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:25 schreef shomila het volgende:
Zo ze is er snel overheen was dus toneelspel.
Zijn altijd klote, tot nu toe.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:25 schreef willllll het volgende:
leuke laatste avond voor de genomineerden!!!
againquote:Op woensdag 6 april 2011 22:25 schreef willllll het volgende:
leuke laatste avond voor de genomineerden!!!
dat wisten we niet he, de vuile vieze gore takketrolquote:Op woensdag 6 april 2011 22:25 schreef shomila het volgende:
Zo ze is er snel overheen was dus toneelspel.
Lol zei hij dat?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:26 schreef appelboom1 het volgende:
Ik denk dat Gerard vanmiddag toch gelijk had: Dat Jo Borderline heeft!
anti biotica ofzo want jo waarschuwt dat ze nu de komende tijd wel eens "jasje" moet gebruikenquote:
Ow penicilline.. ik dacht de Morning After Pilquote:Op woensdag 6 april 2011 22:27 schreef Chanel5 het volgende:
OKe penicilinekuur voor Mo, ze wil pas morgen gaan slikken want ze moet haar wip vandaag nog hebben!
Hoi papa en mama van Mo
ze ging toch nooit meer wippen na die beelden???quote:Op woensdag 6 april 2011 22:27 schreef Chanel5 het volgende:
OKe penicilinekuur voor Mo, ze wil pas morgen gaan slikken want ze moet haar wip vandaag nog hebben!
Hoi papa en mama van Mo
Dat hoop ik toch niet, arm kind wat daaruit komtquote:Op woensdag 6 april 2011 22:27 schreef mevrouwdebok het volgende:
mo gaat zwanger worden jullie zullen het zien !!
En dat is in haar beleving al door iedereen die haar niet verafgoodquote:Op woensdag 6 april 2011 22:28 schreef SwitcheR het volgende:
Waarschijnlijk heeft JO in de Kv.d.W.gezien dat ze 'gebekstekt' wordt.
Ze besloot om er morgen mee te beginnen dus lijkt me nietquote:
Af en toequote:Op woensdag 6 april 2011 22:29 schreef Stability het volgende:
slaapwandeld ze eigenlijk nog ? ik kijk snachts meestal niet
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:28 schreef SwitcheR het volgende:
Ken je die serie van vroeger? de freggles nou zo een beetjequote:Op woensdag 6 april 2011 22:28 schreef K_L het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch niet, arm kind wat daaruit komt
Tja niets is zo veranderlijker dan een Moquote:Op woensdag 6 april 2011 22:28 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ze ging toch nooit meer wippen na die beelden???
heeft iemand hier haar uberhaubt ooit zien slaapwandelen dan?!@?!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:29 schreef bb2 het volgende:
Nee, Jo heeft echt haarzelf als slaapwandelaar gezien.
Kan me wel voorstellen dat dat bizar is om jezelf terug te zien.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:30 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Ken je die serie van vroeger? de freggles nou zo een beetje
ja zag ikquote:Op woensdag 6 april 2011 22:30 schreef Reksie1981 het volgende:
Wie zag Maik ook op cam4 in de douche even 1 minuut zijn pielemuis inspecteren
Doet ze alleen op commando, als het script het toelaatquote:Op woensdag 6 april 2011 22:29 schreef Stability het volgende:
slaapwandeld ze eigenlijk nog ? ik kijk snachts meestal niet
Ja, alle bewoners weten dat ze dat doet.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:30 schreef suzi1 het volgende:
[..]
heeft iemand hier haar uberhaubt ooit zien slaapwandelen dan?!@?!
Een compilatie van "Ik ik ik ik ik Ik ik ik ik ik Ik ik ik ik ik Ik ik ik ik ik" was het vast niet, want dan had ze er nu nog gezeten.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:28 schreef SwitcheR het volgende:
Pil van Drion kan ze krijgen..quote:Op woensdag 6 april 2011 22:30 schreef Urb het volgende:
Jo wil weer een
[..]
![]()
Ze heeft weer d'r speciale pilletje van d'r moeder's bevriende huisarts nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |