vind ik ookquote:Op woensdag 6 april 2011 22:06 schreef bollokus het volgende:
als jo nu liegt moet de stem eigenlijk gelijk de beelden van de kvdw laten zien dat ze het gewoon mag vertellen
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:06 schreef bollokus het volgende:
als jo nu liegt moet de stem eigenlijk gelijk de beelden van de kvdw laten zien dat ze het gewoon mag vertellen
nee, dit kan nog leuk wordenquote:
En dat is de waarheidquote:Op woensdag 6 april 2011 22:06 schreef willllll het volgende:
in de week van de waarheid mag Jo liegen
Echt fakking 1000%!! Als er maar niemand de aandacht van haar af probeert te pakken. Want dan mag ze wel zeggen dat het niet over hen gaat. Het gaat om HAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:
er rijden vast wel bussenquote:Op woensdag 6 april 2011 22:07 schreef Ireth het volgende:
Ze heeft iedereen gezien, maar Flip was er niet in voorgekomen, ze mag er niet over praten, maar dit kan ze wel ff zeggen...
AARRRGGHHHH!!!! Het is maar goed dat ik vliegangst heb anders was ik even naar Portugal gegaan om eigenhandig dat mens de plomp in te duwen...
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:08 schreef bollokus het volgende:
hoorde jullie dat ook, flip als het over jou ging had ik het dan al niet non-v... uhm verteld
Ach welnee, ze is gewoon hartstikke lief voor iedereen en dat kan iedereen in haar omgeving ook beamen... ze koopt de beste kadootjes en zorgt voor alles wat haar lief is....quote:Op woensdag 6 april 2011 22:07 schreef MargrietV het volgende:
gooit knuppel in hoenderhok:
Jo heeft fragmenten gezien van zichzelf, waarin ze de medespelers vuil behandeld heeft. Ze heeft moeite met haar eigen leugens.
Ze kan heel makkelijk liegen .............en fakking zweren!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:07 schreef sjaakspark het volgende:
Wat kan die griet keihard liegen zeg.
Ja hoorde ik ook...doortrapt wijf is hetquote:Op woensdag 6 april 2011 22:08 schreef bollokus het volgende:
hoorde jullie dat ook, flip als het over jou ging had ik het dan al niet non-v... uhm verteld
ja!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:08 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik denk dat Joanna de beelden van nominatie afspraken heeft gezien. Ik dacht ook dat ze dat net een beetje fluisterde naar Flip.
dat zou wat zijnquote:Op woensdag 6 april 2011 22:08 schreef mevrouwdebok het volgende:
ze hebben haar gewoon fokforum laten lezen
lijkt me duidelijkquote:Op woensdag 6 april 2011 22:09 schreef mevrouwdebok het volgende:
haar moeder zei het op national tv "ze kan liegen en het zelf geloven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |