vind ik ookquote:Op woensdag 6 april 2011 22:06 schreef bollokus het volgende:
als jo nu liegt moet de stem eigenlijk gelijk de beelden van de kvdw laten zien dat ze het gewoon mag vertellen
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:06 schreef bollokus het volgende:
als jo nu liegt moet de stem eigenlijk gelijk de beelden van de kvdw laten zien dat ze het gewoon mag vertellen
nee, dit kan nog leuk wordenquote:
En dat is de waarheidquote:Op woensdag 6 april 2011 22:06 schreef willllll het volgende:
in de week van de waarheid mag Jo liegen
Echt fakking 1000%!! Als er maar niemand de aandacht van haar af probeert te pakken. Want dan mag ze wel zeggen dat het niet over hen gaat. Het gaat om HAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:
er rijden vast wel bussenquote:Op woensdag 6 april 2011 22:07 schreef Ireth het volgende:
Ze heeft iedereen gezien, maar Flip was er niet in voorgekomen, ze mag er niet over praten, maar dit kan ze wel ff zeggen...
AARRRGGHHHH!!!! Het is maar goed dat ik vliegangst heb anders was ik even naar Portugal gegaan om eigenhandig dat mens de plomp in te duwen...
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:08 schreef bollokus het volgende:
hoorde jullie dat ook, flip als het over jou ging had ik het dan al niet non-v... uhm verteld
Ach welnee, ze is gewoon hartstikke lief voor iedereen en dat kan iedereen in haar omgeving ook beamen... ze koopt de beste kadootjes en zorgt voor alles wat haar lief is....quote:Op woensdag 6 april 2011 22:07 schreef MargrietV het volgende:
gooit knuppel in hoenderhok:
Jo heeft fragmenten gezien van zichzelf, waarin ze de medespelers vuil behandeld heeft. Ze heeft moeite met haar eigen leugens.
Ze kan heel makkelijk liegen .............en fakking zweren!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:07 schreef sjaakspark het volgende:
Wat kan die griet keihard liegen zeg.
Ja hoorde ik ook...doortrapt wijf is hetquote:Op woensdag 6 april 2011 22:08 schreef bollokus het volgende:
hoorde jullie dat ook, flip als het over jou ging had ik het dan al niet non-v... uhm verteld
ja!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:08 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik denk dat Joanna de beelden van nominatie afspraken heeft gezien. Ik dacht ook dat ze dat net een beetje fluisterde naar Flip.
dat zou wat zijnquote:Op woensdag 6 april 2011 22:08 schreef mevrouwdebok het volgende:
ze hebben haar gewoon fokforum laten lezen
lijkt me duidelijkquote:Op woensdag 6 april 2011 22:09 schreef mevrouwdebok het volgende:
haar moeder zei het op national tv "ze kan liegen en het zelf geloven
ha die joquote:Op woensdag 6 april 2011 22:08 schreef mevrouwdebok het volgende:
ze hebben haar gewoon fokforum laten lezen
Ja inderdaad, vrouwen zijn gewoon jaloers op Jo.. Wat een slim en lekker is ze ook :kwijlquote:Op woensdag 6 april 2011 22:09 schreef versabommie het volgende:
Weetje, ik denk dat jullie vrouwmenschen hier gewoon allemaal jaloers zijn op Joanna en de aandacht die ze verdient!
mooi gifje met dat oogquote:Op woensdag 6 april 2011 22:09 schreef mazaru het volgende:
En zo blijft ze over met al haar vrienden
[ afbeelding ]
Ze heeft dezelfde als Alex!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:09 schreef mazaru het volgende:
En zo blijft ze over met al haar vrienden
[ afbeelding ]
quote:Wat heeft Joanna gezien?
Dennis laat zich pijpen door een Flugel-meisje. 23%
Dennis marineert z'n kip met de as van oma. 45%
Dennis gebruikt oma's eaudecologne als luchtverfrisser op de WC. 32%
Dan zou ze nu niet meer in het huis zitten als ze al die reacties heeft gelezenquote:
Ik dacht al, die ken ik.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:09 schreef Chanel5 het volgende:
Hier zit een leugenachtige takentrol
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:09 schreef angeljacky het volgende:
Dit wil de stem dus bereiken, dat er bewoners bang/angstig worden van wat ze eventueel gedaan/gezegd hebben.
Ja echtquote:Op woensdag 6 april 2011 22:09 schreef versabommie het volgende:
Weetje, ik denk dat jullie vrouwmenschen hier gewoon allemaal jaloers zijn op Joanna en de aandacht die ze verdient!
Let it be!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:11 schreef Dark het volgende:
Ze hebben laten zien, dat Jo haar geheim aan Flip gefluisterd heeft en dat er heen en weer wat afspraken en tactieken gefluisterd zijn..............
Je niet houden aan de regels = nominatie!
Plomp in duwenquote:Op woensdag 6 april 2011 22:07 schreef Ireth het volgende:
Ze heeft iedereen gezien, maar Flip was er niet in voorgekomen, ze mag er niet over praten, maar dit kan ze wel ff zeggen...
AARRRGGHHHH!!!! Het is maar goed dat ik vliegangst heb anders was ik even naar Portugal gegaan om eigenhandig dat mens de plomp in te duwen...
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:12 schreef versabommie het volgende:
Even voor de duidelijkheid: het is geen 1e van de maand en Nederland wordt ook niet aangevallen, het is dus niet het luchtalarm. Het is Jo die even te lang alleen zit en aandacht moet:
MWUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHUUUUUUUUUHU HUHUUUU HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU HU HUHUUUUUUU HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU![]()
![]()
![]()
Ja, dat kerkelijk kapsel past prima bij d'r schoenen.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:12 schreef sjampoeh het volgende:
wat heeft lau haar haar achterlijk zitten
de fakking kudthoerquote:Op woensdag 6 april 2011 22:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt fakking 1000%!! Als er maar niemand de aandacht van haar af probeert te pakken. Want dan mag ze wel zeggen dat het niet over hen gaat. Het gaat om HAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:12 schreef versabommie het volgende:
Even voor de duidelijkheid: het is geen 1e van de maand en Nederland wordt ook niet aangevallen, het is dus niet het luchtalarm. Het is Jo die even te lang alleen zit en aandacht moet:
MWUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHUUUUUUUUUHU HUHUUUU HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU HU HUHUUUUUUU HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU![]()
![]()
![]()
ja en nominatie afspraken enzo. Maar goed, dan mag ze ook een sanctie krijgen. Alex is genomineerd zonder er iets aan te kunnen doen. Meten met 2 maten heet dat.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:11 schreef Dark het volgende:
Ze hebben laten zien, dat Jo haar geheim aan Flip gefluisterd heeft en dat er heen en weer wat afspraken en tactieken gefluisterd zijn..............
Je niet houden aan de regels = nominatie!
telepatie heet datquote:Op woensdag 6 april 2011 22:13 schreef Blackprinces het volgende:
Hoe de fuck kan zij zonder te praten met flip communiceren??
Voordat jij hier kwam posten, middels letters aanwijzen in een boekquote:Op woensdag 6 april 2011 22:13 schreef Blackprinces het volgende:
Gelul noem ik datquote:Op woensdag 6 april 2011 22:13 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
ja en nominatie afspraken enzo. Maar goed, dan mag ze ook een sanctie krijgen. Alex is genomineerd zonder er iets aan te kunnen doen. Meten met 2 maten heet dat.
heb al vele manieren voorbij zien komen met lettersaanwijzen etc etcquote:Op woensdag 6 april 2011 22:13 schreef Blackprinces het volgende:
ja maar dat heb ik wel gezien, da's waar inddquote:Op woensdag 6 april 2011 22:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Voordat jij hier kwam posten, middels letters aanwijzen in een boek
Ze staan astraal met elkaar in verbinding...quote:Op woensdag 6 april 2011 22:13 schreef Blackprinces het volgende:
Ze klappert morse code met haar schaamlippen, de klepperkudt!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:13 schreef Blackprinces het volgende:
Verveling denk ikquote:Op woensdag 6 april 2011 22:14 schreef Ceetje.. het volgende:
waarom is mo aan het make-uppen? Verwacht ze nog een feestje, of wil ze er vanavond goed bij liggen voor de camera als ze aan het batsen is met Maik?
Let maar eens op het nageltangetje dmv klikken met dat ding(al paar keer gezien.En let maar eens op wat ze doet met haar tanden.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:13 schreef Blackprinces het volgende:
Dat is echt de big question! Het is nog steeds 1 grote raadsel hoe ze flip heeft laten weten dat ze niet echt wegging,met die zoldermissie.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:13 schreef Blackprinces het volgende:
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze klappert morse code met haar schaamlippen, de klepperkudt!
om op te schijten jaquote:Op woensdag 6 april 2011 22:15 schreef iBenny het volgende:
Dat hoofd van Joanna is trouwens wel geniaal![]()
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
godver, denk om me peuk........ik stikquote:Op woensdag 6 april 2011 22:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ongeloofwaardige post, want totaal van de stemmen is 100% en bij SST is totaal van de stemmen altijd 110%quote:
Net wat haar het beste uitkomt lijkt me.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:14 schreef kaatje50 het volgende:
hoe zit het eigenlijk met die missie van Jo. Is die al voorbij, of wachten ze daarmee tot haar geheim geraden is, zodat ze nog wat overhoudt dan???
ha ha haquote:Op woensdag 6 april 2011 22:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, dat kerkelijk kapsel past prima bij d'r schoenen.
Mama!quote:
He bah, gesnapt...quote:Op woensdag 6 april 2011 22:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ongeloofwaardige post, want totaal van de stemmen is 100% en bij SST is totaal van de stemmen altijd 110%
HOAX!!!!!
preciesquote:Op woensdag 6 april 2011 22:17 schreef angeljacky het volgende:
Ze heeft echt een missie hoor, als ze ECHT geschrokken is van beelden dat is ze een ander persoon.
Ze speelt nu wel goed toneel .
Ik ben niet Jo-fan maar dit doet ze goed.
Waarschijnlijk is de missie zoiets van laat de bewoners eens goed speculeren.
Ook kans van.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:18 schreef Je_Psychiater het volgende:
Joanna mag natuurlijk niets zeggen want anders hebben ze niet genoeg materiaal voor in de volgende TV uitzending.
missie is een ander woord gelul?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:18 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Dat deed ze dus niet dus-----> missie
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:19 schreef Je_Psychiater het volgende:
Of Joanna heeft beelden gezien van haarzelf al slaapwandelend. Je mag natuurlijk niet over je eigen geheim praten.
Tuuk zij heeft weer iets speciaals..Iets leuker en interessanter dan de restquote:Op woensdag 6 april 2011 22:18 schreef Ireth het volgende:
"Tot nu toe ben ik de enige die niet mag praten..."
Ik hoor haar anders nog vaak genoeg....
Hopelijk plakt er iemand ducktape op, niks zeggen en non-stop door zeverenquote:
tuurlijk, anders krijgen die andere mensen alle aandacht!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:20 schreef mangalie het volgende:
[..]
Tuuk zij heeft weer iets speciaals..Iets leuker en interessanter dan de rest
Oh mennnnn, dan kun je me echt opvegen hoor...quote:Op woensdag 6 april 2011 22:19 schreef meneertje1972 het volgende:
Gerard moet ff zeggen: JOANNA ga weg met je toneelspel.
dat is idd het enige wat telt bij haarquote:Op woensdag 6 april 2011 22:20 schreef mangalie het volgende:
[..]
Tuuk zij heeft weer iets speciaals..Iets leuker en interessanter dan de rest
Waarschijnlijk zichzelf slaapwandelend (en daar mag ze natuurlijk niet over praten)quote:Op woensdag 6 april 2011 22:20 schreef Lauzer het volgende:
Weet iemand dan wat Jo op de beelden heeft gezien? Staat niet op de SST site.
Wat er wel op staat zijn compilaties van de genomineerden. Dat was in de eerdere nominatierondes toch niet? Anders wil ik er van Guido!
Zou me niks verbazenquote:Op woensdag 6 april 2011 22:21 schreef Blackprinces het volgende:
zal ze nou morse code op flip tikken?
precies, of een missie.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:21 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik denk dat Joanna slaapwandelen heeft gezien. Ze mag niet over haar geheim praten dus kan ze niks zeggen. Klaar, volgende onderwerp....
Aha, dat verklaart die communicatie nonsense richting Flip. Hij weet haar geheim.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:21 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zichzelf slaapwandelend (en daar mag ze natuurlijk niet over praten)
Klopt dacht ik ook!!! Dat zal inderdaad schokkend zijn voor haar! Al had ik liever gezien dat ze nu eens echt zag hoe irritant ze is!!! Hoe vaak ze al ik heeft gezegd bijvoorbeeld!!!!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:19 schreef Je_Psychiater het volgende:
Of Joanna heeft beelden gezien van haarzelf al slaapwandelend. Je mag natuurlijk niet over je eigen geheim praten.
het is helemaal geen missie, dat gebruikt ze alleen als dekmantel.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:18 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Dat deed ze dus niet dus-----> missie
Haar kleren kapot?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:22 schreef Ireth het volgende:
Ze wil naar haar hond, ze wil een foto van boedha en daar heeft de stem niets over gezegd en haar facking kleren zijn kapot...
Heeft iemand Stichting Korrelatie al op haar af gestuurd?
Mo hou je snater!
bedankt!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:22 schreef MargrietV het volgende:
[..]
het is helemaal geen missie, dat gebruikt ze alleen als dekmantel.
omdat ze vind dat ze genoeg sterk heeft gedaan vandaagquote:Op woensdag 6 april 2011 22:23 schreef Ceetje.. het volgende:
wat is er nou weer met jo, waarom moet flip de dames erbij roepen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |