Ze staan astraal met elkaar in verbinding...quote:Op woensdag 6 april 2011 22:13 schreef Blackprinces het volgende:
Hoe de fuck kan zij zonder te praten met flip communiceren??
Ze klappert morse code met haar schaamlippen, de klepperkudt!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:13 schreef Blackprinces het volgende:
Verveling denk ikquote:Op woensdag 6 april 2011 22:14 schreef Ceetje.. het volgende:
waarom is mo aan het make-uppen? Verwacht ze nog een feestje, of wil ze er vanavond goed bij liggen voor de camera als ze aan het batsen is met Maik?
Let maar eens op het nageltangetje dmv klikken met dat ding(al paar keer gezien.En let maar eens op wat ze doet met haar tanden.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:13 schreef Blackprinces het volgende:
Dat is echt de big question! Het is nog steeds 1 grote raadsel hoe ze flip heeft laten weten dat ze niet echt wegging,met die zoldermissie.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:13 schreef Blackprinces het volgende:
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze klappert morse code met haar schaamlippen, de klepperkudt!
om op te schijten jaquote:Op woensdag 6 april 2011 22:15 schreef iBenny het volgende:
Dat hoofd van Joanna is trouwens wel geniaal![]()
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
godver, denk om me peuk........ik stikquote:Op woensdag 6 april 2011 22:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ongeloofwaardige post, want totaal van de stemmen is 100% en bij SST is totaal van de stemmen altijd 110%quote:
Net wat haar het beste uitkomt lijkt me.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:14 schreef kaatje50 het volgende:
hoe zit het eigenlijk met die missie van Jo. Is die al voorbij, of wachten ze daarmee tot haar geheim geraden is, zodat ze nog wat overhoudt dan???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |