quote:Op woensdag 6 april 2011 22:19 schreef Je_Psychiater het volgende:
Of Joanna heeft beelden gezien van haarzelf al slaapwandelend. Je mag natuurlijk niet over je eigen geheim praten.
Tuuk zij heeft weer iets speciaals..Iets leuker en interessanter dan de restquote:Op woensdag 6 april 2011 22:18 schreef Ireth het volgende:
"Tot nu toe ben ik de enige die niet mag praten..."
Ik hoor haar anders nog vaak genoeg....
Hopelijk plakt er iemand ducktape op, niks zeggen en non-stop door zeverenquote:
tuurlijk, anders krijgen die andere mensen alle aandacht!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:20 schreef mangalie het volgende:
[..]
Tuuk zij heeft weer iets speciaals..Iets leuker en interessanter dan de rest
Oh mennnnn, dan kun je me echt opvegen hoor...quote:Op woensdag 6 april 2011 22:19 schreef meneertje1972 het volgende:
Gerard moet ff zeggen: JOANNA ga weg met je toneelspel.
dat is idd het enige wat telt bij haarquote:Op woensdag 6 april 2011 22:20 schreef mangalie het volgende:
[..]
Tuuk zij heeft weer iets speciaals..Iets leuker en interessanter dan de rest
Waarschijnlijk zichzelf slaapwandelend (en daar mag ze natuurlijk niet over praten)quote:Op woensdag 6 april 2011 22:20 schreef Lauzer het volgende:
Weet iemand dan wat Jo op de beelden heeft gezien? Staat niet op de SST site.
Wat er wel op staat zijn compilaties van de genomineerden. Dat was in de eerdere nominatierondes toch niet? Anders wil ik er van Guido!
Zou me niks verbazenquote:Op woensdag 6 april 2011 22:21 schreef Blackprinces het volgende:
zal ze nou morse code op flip tikken?
precies, of een missie.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:21 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik denk dat Joanna slaapwandelen heeft gezien. Ze mag niet over haar geheim praten dus kan ze niks zeggen. Klaar, volgende onderwerp....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |