Aha, dat verklaart die communicatie nonsense richting Flip. Hij weet haar geheim.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:21 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zichzelf slaapwandelend (en daar mag ze natuurlijk niet over praten)
Klopt dacht ik ook!!! Dat zal inderdaad schokkend zijn voor haar! Al had ik liever gezien dat ze nu eens echt zag hoe irritant ze is!!! Hoe vaak ze al ik heeft gezegd bijvoorbeeld!!!!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:19 schreef Je_Psychiater het volgende:
Of Joanna heeft beelden gezien van haarzelf al slaapwandelend. Je mag natuurlijk niet over je eigen geheim praten.
het is helemaal geen missie, dat gebruikt ze alleen als dekmantel.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:18 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Dat deed ze dus niet dus-----> missie
Haar kleren kapot?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:22 schreef Ireth het volgende:
Ze wil naar haar hond, ze wil een foto van boedha en daar heeft de stem niets over gezegd en haar facking kleren zijn kapot...
Heeft iemand Stichting Korrelatie al op haar af gestuurd?
Mo hou je snater!
bedankt!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:22 schreef MargrietV het volgende:
[..]
het is helemaal geen missie, dat gebruikt ze alleen als dekmantel.
omdat ze vind dat ze genoeg sterk heeft gedaan vandaagquote:Op woensdag 6 april 2011 22:23 schreef Ceetje.. het volgende:
wat is er nou weer met jo, waarom moet flip de dames erbij roepen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |