Ook nooit geweestquote:Op donderdag 7 april 2011 13:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die TMF chat, dat was zo'n vunzige chat toendertijd.
Haha, ja dat was zo'n beetje de voorloper van 4chan en dergelijke.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:18 schreef Maanvis het volgende:
Die TMF chat, dat was zo'n vunzige chat toendertijd.
Naja dat is dus ook nog maar redelijk recentquote:Op donderdag 7 april 2011 12:30 schreef kastanova het volgende:
[..]
Probeer het je even voor te stellen, eerste date, onze Erik ziet er nog vrij vlot uit dus dat is ook wel een beetje het verwachtingspatroon van de dame in kwestie lijkt me.
Daar heb ik Fok's huis-psychologe Xennia leren kennen.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:12 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ken mijn ex man ook via internetWas in 2000,, via TMF chat
Die goeie ouwe tijd.
Ik probeer me een voorsrtelling bij jou te maken.. alsof je volwassen geboren bent en niets weet van het leven? Je klinkt als een interessant persoon voor een boek , film of docu.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:24 schreef erik81 het volgende:
[..]
Naja dat is dus ook nog maar redelijk recentmaar goed we komen er wel hoor
gewoon nog een hoop te leren
naja ongeveer wel, pas de laatste 2 jaar eigenlijk een beetje op gang aan het komenquote:Op donderdag 7 april 2011 13:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik probeer me een voorsrtelling bij jou te maken.. alsof je volwassen geboren bent en niets weet van het leven?
ooit getrouwd geweest of is dat niet je ding?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
Daar heb ik Fok's huis-psychologe Xennia leren kennen.
Niet getrouwd zoals de rest, maar slechts samengewoond.
Als je maar open staat voor nieuwe dingen.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:24 schreef erik81 het volgende:
[..]
Naja dat is dus ook nog maar redelijk recentmaar goed we komen er wel hoor
gewoon nog een hoop te leren
maar hoe was je jeugd dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:30 schreef erik81 het volgende:
[..]
naja ongeveer wel, pas de laatste 2 jaar eigenlijk een beetje op gang aan het komen
Whut? Dude, ik was 17quote:Op donderdag 7 april 2011 13:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Haha, ja dat was zo'n beetje de voorloper van 4chan en dergelijke.
(Nog) niet mijn dingquote:Op donderdag 7 april 2011 13:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ooit getrouwd geweest of is dat niet je ding?
en ik was 18, ik heb wat afgecybersekst met 40 jarige huismoedersquote:Op donderdag 7 april 2011 13:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Whut? Dude, ik was 17Zat gewoon in een kanaal van de streek waar ik vandaan kom met allemaal andere tieners beetje te kutten. Niks vunzigs aan verder
Weet nog dat we toen internet via de telefoon hadden en ik niet langer dan een uurtje mocht chatten
Naja gewoon, altijd lekker op mezelf, werken in een computerwinkel en daarna een IT georienteerde opleiding en daarbij dagelijks met de bus heen en weer, plus daarnaast dus bijbaandje in een computerwinkelquote:
Tmf Chat, Msn, cammen, telsexquote:Op donderdag 7 april 2011 13:32 schreef Spirit82 het volgende:
Whut? Dude, ik was 17Zat gewoon in een kanaal van de streek waar ik vandaan kom met allemaal andere tieners beetje te kutten. Niks vunzigs aan verder
Weet nog dat we toen internet via de telefoon hadden en ik niet langer dan een uurtje mocht chatten
Dat verklaart een hoop!!quote:Op donderdag 7 april 2011 13:35 schreef erik81 het volgende:
[..]
Naja gewoon, altijd lekker op mezelf, werken in een computerwinkel en daarna een IT georienteerde opleiding en daarbij dagelijks met de bus heen en weer, plus daarnaast dus bijbaandje in een computerwinkel
Grappig, maar ik zat daar dus 4 jaar eerder en toen hadden een stuk minder mensen internet en ging het dus nog via telefoon enzo. Kan me dit echt niet herinneren! En ja, 4 jaar is veelquote:Op donderdag 7 april 2011 13:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Tmf Chat, Msn, cammen, telsex
Let ook even op de datum van dat topic.
aaah ik moet gelijk terug denken aan de goede oude BBS tijdenquote:Op donderdag 7 april 2011 13:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Grappig, maar ik zat daar dus 4 jaar eerder en toen hadden een stuk minder mensen internet en ging het dus nog via telefoon enzo. Kan me dit echt niet herinneren! En ja, 4 jaar is veel
Eerder was het ook al zo hoor. Het heeft zelfs wel eens het nieuws gehaald. Kon alleen niet zo snel een beter artikeltje vinden.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:37 schreef Spirit82 het volgende:
Grappig, maar ik zat daar dus 4 jaar eerder en toen hadden een stuk minder mensen internet en ging het dus nog via telefoon enzo. Kan me dit echt niet herinneren! En ja, 4 jaar is veel
maar had je geen ouders of vrienden waarmee je leuke dingen deed?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:35 schreef erik81 het volgende:
[..]
Naja gewoon, altijd lekker op mezelf, werken in een computerwinkel en daarna een IT georienteerde opleiding en daarbij dagelijks met de bus heen en weer, plus daarnaast dus bijbaandje in een computerwinkel
mijn moeder zegt altijd dat ik zoveel meisjes op hyves heb dat ze nie snapt dat er niet 1 mijn vriendin isquote:Op donderdag 7 april 2011 13:36 schreef Spirit82 het volgende:
Haha, mijn moeder vindt het ook helemaal fantasitsch om samen met mij datingsites af te struinen op zoek naar iets interessant. Verbazingwekkend wat voor types ze soms voor me aanwijstMn vader vlucht dan heel gauw ergens anders heen overigens, haha.
neuh niet echt, altijd erg op mezelf geweest, had op school wel een groepje waar ik bij hing, maar daar deed ik buiten school niets mee. Na school dook ik altijd linea recta de winkel in.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar had je geen ouders of vrienden waarmee je leuke dingen deed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |