Inderdaad, als iemand zonder reden een paar flinke deuken in mijn auto schopt dan heeft diegene toch echt ruzie met me (want hij is dan wel oud, rijden doet iequote:Op vrijdag 8 april 2011 15:53 schreef Liquidist het volgende:
[..]
Dat is echt een verschrikkelijke dooddoener haha.. als je met iemand ruzie hebt kan het toch best zijn dat er gewoon maar EEN schuldig is?
Ja per ongeluk Noud aangereden, maar dit is inderdaad ook weer zoiets goedkoops, dit hebben we Dennis al zien doen en Robert. Bovendien is het haast een soapcliché dat de een de ander, of beter gezegd jùist de ander aanrijdt. Er zijn tenslotte in het kleinste dorp vaak nog een paar duizend inwonersquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:07 schreef Frey het volgende:
Ludo heeft de laatste tijd veel te weinig uitgehaald.
Hohoquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja per ongeluk Noud aangereden, maar dit is inderdaad ook weer zoiets goedkoops, dit hebben we Dennis al zien doen en Robert. Bovendien is het haast een soapcliché dat de een de ander, of beter gezegd jùist de ander aanrijdt. Er zijn tenslotte in het kleinste dorp vaak nog een paar duizend inwoners
Oh tja in dat geval had Ludo nog 299 andere mensen kunnen aanrijden behalve Noudquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:01 schreef kissaa het volgende:
[..]
Hoho
In het dorp waar ik woon, wonen ongeveer 300 mensen. Kun je nagaan.
Het leven hangt van toevalligheden aan elkaar.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Bovendien is het haast een soapcliché dat de een de ander, of beter gezegd jùist de ander aanrijdt. Er zijn tenslotte in het kleinste dorp vaak nog een paar duizend inwoners
Het is natuurlijk een soap, maar je kan zelfs in soaptermen overdrijven. Het lijkt nu of er niemand anders meer in de stad woont, behalve de castleden. Dat camoufleerden ze een aantal jaar geleden toch beter.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het leven hangt van toevalligheden aan elkaar.
Dan ga ik nu de uitzending maar eens bekijkenquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Oh tja in dat geval had Ludo nog 299 andere mensen kunnen aanrijden behalve Noud
En ongeveer 280 andere mensen, minus de andere castleden
dat is weer een andere situatiequote:Op vrijdag 8 april 2011 23:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, als iemand zonder reden een paar flinke deuken in mijn auto schopt dan heeft diegene toch echt ruzie met me (want hij is dan wel oud, rijden doet ie) en dan kan ik niet zeggen dat het mijn schuld is
![]()
vrouwen kunnen het slechtste in elkaar naar boven halenquote:Dit is overigens wel een vrouwenruzie (aangezien mijn huisgenoten vrouwelijk zijn heeft dat mijn al aanwezige kennis in hun manier van ruziemaken onderling nog meer vergroot) en hier zullen er wel 2 schuldigen zijn denk ik.
misschien moet je Lieke los zien van haar karakterquote:Het is speculeren, maar Lieke lijkt me wel iemand die op een irritante en overdreven manier aanwezig kan zijn en Inge lijkt me wel iemand die meer zo is van gewoon is gek genoeg, waar Lieke weer verontwaardig over raakt. Maarja dit zijn speculaties en hoeft niet waar te zijn uiteraard.
Zeker en wel om te illustreren dat 'waar 2 vechten hebben 2 schuld' niet in elke situatie geldt, in de door mij genoemde bijvoorbeeld nietquote:
[..]quote:vrouwen kunnen het slechtste in elkaar naar boven halen![]()
Misschien moet je haar eens los zien van haar karakterquote:misschien moet je Lieke los zien van haar karakter
Inge lijkt mij niet zo'n gezellig persoon
Als ik haar in andere programma's zie, vind ik haar net zo irritant als Charlie. Of ze moet in die andere programma's ook acteren, maar dat lijkt me stugquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:53 schreef roos85 het volgende:
misschien moet je Lieke los zien van haar karakter
Inge lijkt mij niet zo'n gezellig persoon
Edwin is ook echt een kneus zeg, dat ze beter wat met de verhaallijn van Sjoerd doen...daar kunnen ze nog iets van maken maar Edwinquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:31 schreef Madame_Paon het volgende:
Ludo mag wat mij betreft wel meer mensen op een bootje de zee op sturen: Edwin![]()
![]()
, Anton
![]()
![]()
, Charlie
![]()
![]()
, Danny
![]()
![]()
, Bing
![]()
![]()
.
Wat een rotpersonages.
En dan die preview van komende maandag .... Edwin en Lucas die het weer goed gaan maken? Neeeeeeeeee. Ik haat Edwin.
Ooit was het leuk om scenes met Lucas te zien. Nu hij met Edwin heeft, niet meer. Dat is echt zo'n kneus.
Ik snap ook niet dat er zoveel 'Ludwin'-fans zijn .... ik zie Lucas liever met iemand anders.
Ik vind Lucas ook leuker in z'n eentje. Zoals eerder deze week toen hij Nina en Noud aan elkaar koppelde en dan zelf vrolijk wegliep... "Ciao!" Dat was een leuk fragmentje met Lucas.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:31 schreef Madame_Paon het volgende:
Ooit was het leuk om scenes met Lucas te zien. Nu hij met Edwin heeft, niet meer. Dat is echt zo'n kneus.
In het begin was het wel leuk, maar Edwin klopt niet. Zijn vader heeft zijn vriendje in elkaar getimmerd en hij kiest nu voortdurend zijn vader z'n kant... het klopt gewoon niet.quote:Ik snap ook niet dat er zoveel 'Ludwin'-fans zijn .... ik zie Lucas liever met iemand anders.
Alsof Ludo ook maar iets zou missen van dat geld.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Ludo spaart nu wel veel geld uit, die vent die hij omgekocht heeft om de schuld op zich te nemen kan weer van de baan.
Tsja. Geen idee wat je op tafel moet leggen om iemand voor je de bak in te laten draaien met een strafblad.... Een paar ton minstens.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Alsof Ludo ook maar iets zou missen van dat geld.
Hij was een keer failliet toch? Had echt heel snel daarna weer bakken met geld. En zn huis had ie ook nogquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Alsof Ludo ook maar iets zou missen van dat geld.
En is die man echt gelukkig? Zoveel geld maar ook zoveel zorgen.quote:Op zondag 10 april 2011 21:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hij was een keer failliet toch? Had echt heel snel daarna weer bakken met geld. En zn huis had ie ook nog
Ik vraag me af waarom Janine nog niet in een gesticht zit, die zou ook al knettergek moeten zijn.quote:Op zondag 10 april 2011 21:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En is die man echt gelukkig? Zoveel geld maar ook zoveel zorgen.
Ludo is in totaal 2 keer volledig bankroet gegaan, de eerste keer lieten Dian, Bowien en Huib hem in de val lopen. Hierdoor viel de politie binnen op een veiling waar cultureel erfgoed illegaal werd geveild. Ludo kreeg schuldeisers en de belastingdienst achter zich aan er raakte failliet.quote:Op zondag 10 april 2011 21:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hij was een keer failliet toch? Had echt heel snel daarna weer bakken met geld. En zn huis had ie ook nog
5 vrouwen die hem failliet lieten gaan.quote:Op maandag 11 april 2011 03:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ludo is in totaal 2 keer volledig bankroet gegaan, de eerste keer lieten Dian, Bowien en Huib hem in de val lopen. Hierdoor viel de politie binnen op een veiling waar cultureel erfgoed illegaal werd geveild. Ludo kreeg schuldeisers en de belastingdienst achter zich aan er raakte failliet.
Dian en Huib gingen er vandoor, Bowien die toen (ook al) een haat-liefde verhouding met hem had, bood hem een baan aan in haar gallerie. Door misbruik te maken van de schilderijen van een werknemer van haar was hij weer rijk en richtte hij Sanders Art Consultancy op.
De tweede keer ligt waarschijnlijk nog vers in het geheugen, dit kwam door Martine, Isabella en Yasmin. Hij dwong Martine zijn aandelen Merenpark (+haar eigen aandelen Merenpark) en het bedrijf Hafworks aan hem af te staan. Hierna was hij weer rijk en richtte Sanders Incorporated op.
Wat mij betreft komt er geen derde keer, dat hebben we nu wel gehad wat mij betreft
Ja maar alleen door samen te zweren hè, er is tot nu toe geen vijand geweest (man of vrouw) die Ludo alleen aan kon. Terwijl hij in zijn beginjaren zelf regelmatig op z'n tellen moest passen voor diverse maffiosiquote:Op maandag 11 april 2011 08:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
5 vrouwen die hem failliet lieten gaan.
Zo hé, mooie deal, 4 jaar!!!!quote:RTL 4 vier jaar langer door met GTST
Geplaatst op Mon 11 Apr 2011 om 14:26
RTL 4 gaat in ieder geval nog tot en met 2015 door met Goede Tijden Slechte Tijden. Het tv-station heeft daarvoor een nieuw contract getekend met producent Endemol. Dat heeft RTL maandag laten weten. RTL 4-baas Erland Galjaard is trots op de kijkcijfers. “Het gaat erg goed met de serie. Zowel inhoudelijk als met de kijkcijfers. We trokken het afgelopen seizoen gemiddeld 1,4 miljoen kijkers en bereikten een breed publiek met de soap, die een positieve groei heeft doorgemaakt.“
Peter Adrichem, directeur van Endemol, is blij met de overeenkomst. “Deze contractverlenging – voor vier jaar – is uniek in televisieland. We kunnen daardoor ver vooruit denken. En dat komt de verhalen en de uitstraling van Nederlands mooiste serie ten goede. Het afgelopen jaar bewees GTST dat de serie nog steeds mateloos populair is. Ik heb er vertrouwen in dat dat de komende jaren zeker zo blijft.”
Binnenkort is de jaarlijkse zomercliff van GTST te zien. “De altijd veelbesproken zomercliff die nadert, belooft dit jaar extra schokkend te worden met niet alleen de nodige spanning maar ook een, voor niet iedereen aangename, verrassing“, zegt uitvoerend producent Kennard Bos.
GTST wordt elke werkdag om 20.00 uur uitgezonden op RTL 4.
Bron: mediacourant.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |