De neger omdat het moetquote:Op woensdag 6 april 2011 23:21 schreef fespo het volgende:
oja was ik vergetenmaar bij Meron moet ik nog achterkomen wat er echt aso aan is.
ja ze is best vreemd maar dat was het dan wel. en haar ouders lijken mij nogal koude kak lui.
Ik wil niks negatiefs over Yosie horen!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, maar dat is ook alleen omdat niemand eroverheen wil.
Zeker zeker....quote:Op donderdag 7 april 2011 07:10 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ik wil niks negatiefs over Yosie horen!Het is gewoon een schatje.
Nou dat vind ik ook niet. Ze voelt zich wel heel erg snel persoonlijk aangevallen, laatst ook toen ze die pakjes kregen. Helemaal pissig omdat ze moesten lachen om die rare pakjes.quote:Op donderdag 7 april 2011 07:10 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ik wil niks negatiefs over Yosie horen!Het is gewoon een schatje.
Het wordt vaak 's avonds herhaald om 11 uur nog wat.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:37 schreef Fiorellino het volgende:
Vanavond helaas werken dus dat wordt terugkijken op internet.
Nee hij zei, ''ik''quote:Op woensdag 6 april 2011 23:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij had het over Linsey en zei "je" volgens mij.
Ik vind Gary juist verschrikkelijk.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:18 schreef Sofia90 het volgende:
Van de mannen vind ik gek genoeg dave nog het meest aantrekkelijk, ookal vind ik het een boerenlul. Gary heeft ook wel iets maar Dominique vind ik echt helemaal niks.
quote:Op donderdag 7 april 2011 14:31 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik vind Gary juist verschrikkelijk.
Ik vind hem alles behalve knap en ik stoor me daarnaast ook aan die rare wenkbrauwen van hem ... Ik krijg steeds de behoefte om er een pincet bij te pakken om ze te epileren.![]()
De TT is trouwens niet helemaal correct. Het is Dames en heren in de dop.
Ja, ik ook. Daarnaast is hij behoorlijk dom en onwetend, en praat hij gebrekkig Nederlands. Zo'n tintje doet het schijnbaar goed bij veel vrouwen.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:31 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik vind Gary juist verschrikkelijk.
Ik vind hem alles behalve knap en ik stoor me daarnaast ook aan die rare wenkbrauwen van hem ... Ik krijg steeds de behoefte om er een pincet bij te pakken om ze te epileren.![]()
De TT is trouwens niet helemaal correct. Het is Dames en heren in de dop.
Ze praten allemaal een beetje gebrekkig en het tintje van Jenna doet het kennelijk goed bij veel mannen.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Daarnaast is hij behoorlijk dom en onwetend, en praat hij gebrekkig Nederlands. Zo'n tintje doet het schijnbaar goed bij veel vrouwen.
Slechte vergelijking.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:53 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ze praten allemaal een beetje gebrekkig en het tintje van Jenna doet het kennelijk goed bij veel mannen.
Zie pagina 1quote:Op donderdag 7 april 2011 16:26 schreef _The_General_ het volgende:
En zijn er al naaktfoto's van de chicks opgedoken?
Dames in de dop #6: Vleeshelikopterquote:Op donderdag 7 april 2011 16:26 schreef _The_General_ het volgende:
En zijn er al naaktfoto's van de chicks opgedoken?
Wel een lange boerenlulquote:Op donderdag 7 april 2011 14:18 schreef Sofia90 het volgende:
Van de mannen vind ik gek genoeg dave nog het meest aantrekkelijk, ookal vind ik het een boerenlul.
Meron der vader is blank. dus waarom is dit raar:quote:Op donderdag 7 april 2011 17:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zei ze nou dat Dave's vader een Surinamer is?
Ja, Meron is geadopteerd.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:51 schreef ukga het volgende:
[..]
Meron der vader is blank. dus waarom is dit raar:
Ja, zou je niet denkenquote:Op donderdag 7 april 2011 17:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zei ze nou dat Dave's vader een Surinamer is?
Even serieus, dat kan echtquote:Op donderdag 7 april 2011 20:05 schreef zoem het volgende:
Misschien hebben ze te hard geperst en is het kind van de bevallingstafel afgefloept
Raap me op
Linsey is ook wel leukquote:Op donderdag 7 april 2011 20:09 schreef zoem het volgende:
Dave is stiekem verliefd op Linsey, aldus Linsey
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |