quote:Op woensdag 6 april 2011 21:25 schreef Tamashii het volgende:
Yosie is ZO lelijk. Elke keer denk ik weer wtf.
Nou, ik ben echt niet arrogant maar haar kan ik wel overtreffen. Ik begrijp ook niet waarom ze niks aan haar tanden heeft laten doen.quote:
Ma en Pa Yosie hadden vast al dezelfde achternaam alvorens ze met elkaar trouwden.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:25 schreef Tamashii het volgende:
Yosie is ZO lelijk. Elke keer denk ik weer wtf.
Ghehe inteelt!quote:Op woensdag 6 april 2011 21:28 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ma en Pa Yosie hadden vast al dezelfde achternaam alvorens ze met elkaar trouwden.
Misschien zou ze er eens aan moeten denken..quote:Op woensdag 6 april 2011 21:35 schreef Tamashii het volgende:
Die heeft ze toch niet? Krijgt ze die dan nog?
Yosie vind ik geen hoer.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:37 schreef Tamashii het volgende:
Ja dat sowieso....
Dilara is wel echt prachtig. Jammer dat het allemaal eigenlijk hoeren zijn en blijven.
De opnames zijn al vanaf halfweg maart gestopt!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:06 schreef RaymanNL het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag, wanneer is dit opgenomen? Is alles allang opgenomen (gezien die foto's) of zitten ze momenteel nog steeds in dat huis
Iets in die richting inderdaad..quote:Op woensdag 6 april 2011 22:14 schreef fespo het volgende:
en weet je ook hoe lang ze daar hebben gezeten? 6 of 8 weken ofzo toch?
Nee, maar dat is ook alleen omdat niemand eroverheen wil.quote:
behalve deze gangsterquote:Op woensdag 6 april 2011 22:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, maar dat is ook alleen omdat niemand eroverheen wil.
Bij Meron welquote:Op woensdag 6 april 2011 21:52 schreef fespo het volgende:
je zit wel aan Yosie (en ook Domnique) dat ze van veel dingen weten hoe het moet en het meest beleeft zijn.
ook hebben hun allebei dat ze aan andere denken, dat zie je bij de rest niet echt terug vind ik.
Hij had het over Linsey en zei "je" volgens mij.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:56 schreef Sofia90 het volgende:
Dominique: ''Ik ben hier om een dame te worden niet Jan uhh Lang Jan leve de lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |