Nouja bij Yosie kan ik me iets voorstellen hoor.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:22 schreef tralalala het volgende:
wat een onzin dit.
Praat gewoon als jezelf dan komt het wat serieuzer aan.
Dominique is lekker.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:28 schreef Gemaskerde het volgende:
Stuur Linsey er maar uit, ze kan zich niet beheersen.
Dominique is baas.
Snap wat je bedoeld.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:29 schreef tralalala het volgende:
Ik heb het gevoel alsof in naar aflevering 2 oid zit te kijken...
Nou ik snap het wel. Niet dat ze gelijk zo hoeven te praten als mevr. van Ekelen en die vrouw die hen les gaf, maar iets meer bewustwording van hun articulatie en hoe ze zelf praten kan geen kwaad.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:22 schreef tralalala het volgende:
wat een onzin dit.
Praat gewoon als jezelf dan komt het wat serieuzer aan.
Sowieso, als je net geboren bent, praat je nog nietquote:Op woensdag 6 april 2011 20:36 schreef Chai het volgende:
Ik denk trouwens dat het bij Yosie misschien wel komt door het comazuipen, want die moeder praatte veel netter dan zij. Dus met dat accent geboren gaat niet helemaal op. Zij praat ook heel traag en met heel rare zinsopbouw.
Ja dat ook natuurlijk, maar die moeder praat ook helemaal niet zo. Misschien dat bij haar haar tanden in de weg zitten bij het praten.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sowieso, als je net geboren bent, praat je nog niet
wheheheheh ja misschien is dat tquote:Op woensdag 6 april 2011 20:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat ook natuurlijk, maar die moeder praat ook helemaal niet zo. Misschien dat bij haar haar tanden in de weg zitten bij het praten.
daarom hou ik ook zo van de engelse versie.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:50 schreef Sofia90 het volgende:
Wat een seks aflevering was ditzoals hierboven al is genoemd, zie ik nog niet veel verbetering, ze hebben de afgelopen 2 afleveringen alleen maar gezopen en dat doen ze zo vanwege kijkcijfers zodat er tenminste nog iets gebeurd. Bij die vorige seizoen waren ze veel strenger.
Wel jammer van linsey want er leek wel wat vooruitgang in te komen maar bij deze aflevering is ze gewoon weer de oude.
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:25 schreef Tamashii het volgende:
Yosie is ZO lelijk. Elke keer denk ik weer wtf.
Nou, ik ben echt niet arrogant maar haar kan ik wel overtreffen. Ik begrijp ook niet waarom ze niks aan haar tanden heeft laten doen.quote:
Ma en Pa Yosie hadden vast al dezelfde achternaam alvorens ze met elkaar trouwden.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:25 schreef Tamashii het volgende:
Yosie is ZO lelijk. Elke keer denk ik weer wtf.
Ghehe inteelt!quote:Op woensdag 6 april 2011 21:28 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ma en Pa Yosie hadden vast al dezelfde achternaam alvorens ze met elkaar trouwden.
Misschien zou ze er eens aan moeten denken..quote:Op woensdag 6 april 2011 21:35 schreef Tamashii het volgende:
Die heeft ze toch niet? Krijgt ze die dan nog?
Yosie vind ik geen hoer.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:37 schreef Tamashii het volgende:
Ja dat sowieso....
Dilara is wel echt prachtig. Jammer dat het allemaal eigenlijk hoeren zijn en blijven.
De opnames zijn al vanaf halfweg maart gestopt!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:06 schreef RaymanNL het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag, wanneer is dit opgenomen? Is alles allang opgenomen (gezien die foto's) of zitten ze momenteel nog steeds in dat huis
Iets in die richting inderdaad..quote:Op woensdag 6 april 2011 22:14 schreef fespo het volgende:
en weet je ook hoe lang ze daar hebben gezeten? 6 of 8 weken ofzo toch?
Nee, maar dat is ook alleen omdat niemand eroverheen wil.quote:
behalve deze gangsterquote:Op woensdag 6 april 2011 22:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, maar dat is ook alleen omdat niemand eroverheen wil.
Bij Meron welquote:Op woensdag 6 april 2011 21:52 schreef fespo het volgende:
je zit wel aan Yosie (en ook Domnique) dat ze van veel dingen weten hoe het moet en het meest beleeft zijn.
ook hebben hun allebei dat ze aan andere denken, dat zie je bij de rest niet echt terug vind ik.
Hij had het over Linsey en zei "je" volgens mij.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:56 schreef Sofia90 het volgende:
Dominique: ''Ik ben hier om een dame te worden niet Jan uhh Lang Jan leve de lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |