Fixedquote:Op woensdag 6 april 2011 20:02 schreef DevilsWhore het volgende:
Je meot het vorige topic nog in de OP zetten
Wanneer hebben mensen nou eens door dat het Linsey is, en neit Lindsey?quote:
spank on mequote:Op woensdag 6 april 2011 20:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wanneer hebben mensen nou eens door dat het Linsey is, en neit Lindsey?
Niceeee.quote:
Dat commentaar er ook bijquote:
Die bek er ook bij!quote:
Inderdaad. Meronquote:Op woensdag 6 april 2011 20:13 schreef zoem het volgende:
Een van de meest hilarische afleveringen tot nu toe
Inderdaad.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:18 schreef fespo het volgende:
ik heb het een beetje gehad met kika, saai
Nouja bij Yosie kan ik me iets voorstellen hoor.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:22 schreef tralalala het volgende:
wat een onzin dit.
Praat gewoon als jezelf dan komt het wat serieuzer aan.
Dominique is lekker.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:28 schreef Gemaskerde het volgende:
Stuur Linsey er maar uit, ze kan zich niet beheersen.
Dominique is baas.
Snap wat je bedoeld.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:29 schreef tralalala het volgende:
Ik heb het gevoel alsof in naar aflevering 2 oid zit te kijken...
Nou ik snap het wel. Niet dat ze gelijk zo hoeven te praten als mevr. van Ekelen en die vrouw die hen les gaf, maar iets meer bewustwording van hun articulatie en hoe ze zelf praten kan geen kwaad.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:22 schreef tralalala het volgende:
wat een onzin dit.
Praat gewoon als jezelf dan komt het wat serieuzer aan.
Sowieso, als je net geboren bent, praat je nog nietquote:Op woensdag 6 april 2011 20:36 schreef Chai het volgende:
Ik denk trouwens dat het bij Yosie misschien wel komt door het comazuipen, want die moeder praatte veel netter dan zij. Dus met dat accent geboren gaat niet helemaal op. Zij praat ook heel traag en met heel rare zinsopbouw.
Ja dat ook natuurlijk, maar die moeder praat ook helemaal niet zo. Misschien dat bij haar haar tanden in de weg zitten bij het praten.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sowieso, als je net geboren bent, praat je nog niet
wheheheheh ja misschien is dat tquote:Op woensdag 6 april 2011 20:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat ook natuurlijk, maar die moeder praat ook helemaal niet zo. Misschien dat bij haar haar tanden in de weg zitten bij het praten.
daarom hou ik ook zo van de engelse versie.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:50 schreef Sofia90 het volgende:
Wat een seks aflevering was ditzoals hierboven al is genoemd, zie ik nog niet veel verbetering, ze hebben de afgelopen 2 afleveringen alleen maar gezopen en dat doen ze zo vanwege kijkcijfers zodat er tenminste nog iets gebeurd. Bij die vorige seizoen waren ze veel strenger.
Wel jammer van linsey want er leek wel wat vooruitgang in te komen maar bij deze aflevering is ze gewoon weer de oude.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |