Wat Lotusss zegt.. Peer pressure of het is gewoon een onderdeel van de opleiding. Zie dan maar eens: 'Neuh, dat doe ik niet' tegen je kader te zeggen.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:02 schreef Maitje het volgende:
[..]
Tja... er bestaat nog altijd zoiets als vrije wil. Camera of niet.. Misschien denk ik er wat te luchtig over.
En ik ben tukke! Tjuus
quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:44 schreef FadetoGreen het volgende:
Truste mensen
En, na even gesport te hebben, ga ook ik slapen![]()
Laterz
Ik had tijdens mijn dienstplicht het klaverblad van de 4e divisie op rechtermouwquote:Op woensdag 6 april 2011 22:29 schreef Cobra4 het volgende:
Deze zat op de mouw van mijn DT.
[ afbeelding ]
Krijg nog steeds kippevel als als iedereen meebrult.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:22 schreef Cobra4 het volgende:
Dit is het beste muziekstuk aller tijden. En wie het daar niet mee eens is kan zich morgen bij Esses melden om de eenmalige grensoverschrijdende documenten te ontvangen.
Die heb ik ook nog gehad. 4 div.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:10 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik had tijdens mijn dienstplicht het klaverblad van de 4e divisie op rechtermouw
[ afbeelding ]
Dit beest heb ik serieus al een paar keer gevangen (ja die leeft in zoetwater, de chinese wolhandkrab):quote:Op woensdag 6 april 2011 20:58 schreef FadetoGreen het volgende:
Jottem, kunnen wij binnenkort ook gigantische krab eten...
Dan was de 41e ook onderdeel van de divisieartillerie, ik had ook nog heel kort de straatnaam Prins Frederik op de arm, maar die hebben ze toen afgeschaft.quote:
En? smaakt die een beetje?quote:Op donderdag 7 april 2011 00:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dit beest heb ik serieus al een paar keer gevangen (ja die leeft in zoetwater, de chinese wolhandkrab):
[ afbeelding ]
Leer mij Du_ke kennen, maar ik blijf erbij dat dat mijn inziens geen reden is om zijn posts te deleten danwel hem te bannen hier.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:29 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Je kent duidelijk Du_ke niet..
Het is namelijk de zoveelste keer, dat hij met die discussie komt.. RonaldV is er meerdere malen in betrokken. Als het nu na 4 posts over en weer van ieder klaar was.. dan was het acceptabel.
Daar bleef het helaas niet bij. Het gaat pagina's door. Er is toen meerdere malen uiteindelijk heel erg mooi door RonaldV op gereageerd, waardoor Du_ke's argumenten van tafel werden geveegd, du_ke niet meer reageerde en de conclusie was na wat rekensommen en simpele feiten erkennen.. uiteindelijk minder geld naar defensie gaat.
Ja en? Misschien ben ik een beetje ongevoelig geworden voor de "herhaling" (en ik vergeet niet al te snel iets, alhoewel...quote:Die discussie wil ik graag 2 x voeren.. en dan nog een keer laten gebeuren.. dit zou nu de 5e keer worden. En met een hele zooi nieuwe users erbij sinds de laatste maanden, zou hier weer evenfel tegen in worden gegaan als alle andere keren...aangezien deze die discussie nog niet eerder hadden gevoerd.
Ik vind het nogal rigoreus, iedereen mag zijn mening verkondigen, ook al strookt die niet met de mening van de "defensie collega's".quote:Vandaar.. dat het topic maar dicht moest, om zo de Trollen niet de macht te geven. Ook werd er niet geluisterd naar een Mod. En een waarschuwing van mij 2x genegeerd.
Vervelend voor de rest.. maar dan gaat bij mij het lampje uit en topic dicht.. totdat de situatie is uitgesproken. Dat is ook gebeurd, en nu is het topic weer gewoon open.
Prins Frederik heb ik nooit gedragen, maar 41 Pantserbrigade heeft een tijdje bij 4 div gezeten. Zal eens kijken of ik dat klavertje nog heb.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:54 schreef Clan het volgende:
[..]
Dan was de 41e ook onderdeel van de divisieartillerie, ik had ook nog heel kort de straatnaam Prins Frederik op de arm, maar die hebben ze toen afgeschaft.
Die kutbeesten hebben meer dan eens mijn fuiken gesloopt...quote:Op donderdag 7 april 2011 00:59 schreef Clan het volgende:
[..]
En? smaakt die een beetje?
Die grote rode krabben komen ook in het noord oosten van Japan voor, ik heb eens zo'n poot gegeten, maar dat is dus hetzelfde als wat in die Surumi sticks zit
Bij Koninklijk Besluit nr. 26 van 1 juli 1950 werd bepaald dat er drie regimenten veldartillerie zouden worden opgericht waaronder het 'Regiment Veldartillerie Prins Frederik'. Dit regiment, voortkomend uit 3, 5 en 6 Regiment Veldartillerie, werd gelegerd in de Cort Heyligers- en Wilhelminakazerne te Bergen op Zoom. Begin van de jaren '50 was het de taak van dit regiment om de opleiding te verzorgen voor de middelzware veldartillerie.quote:Op donderdag 7 april 2011 01:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Prins Frederik heb ik nooit gedragen, maar 41 Pantserbrigade heeft een tijdje bij 4 div gezeten. Zal eens kijken of ik dat klavertje nog heb.
Waar komen die precies voor, of beter, waar komen ze tegenwoordig voor?quote:Op donderdag 7 april 2011 01:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die kutbeesten hebben meer dan eens mijn fuiken gesloopt...![]()
Fuiken? heb ik dat gezegd??? Esses kom er maar in!
Hier in Friesland kom je ze bijna in elk water tegen, vooral in zandafgravingsputten.quote:Op donderdag 7 april 2011 01:13 schreef Clan het volgende:
[..]
Waar komen die precies voor, of beter, waar komen ze tegenwoordig voor?
Kan mij klaverblad niet meer vinden, vond mijn 1LK embleem wel terug.quote:Op donderdag 7 april 2011 01:09 schreef Clan het volgende:
Dat klaverblad (4e) stond ook op onze voertuigen
Toch maar eens wat meer krab bij de chinees eten danquote:Op donderdag 7 april 2011 01:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hier in Friesland kom je ze bijna in elk water tegen, vooral in zandafgravingsputten.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Chinese_wolhandkrab
Ik heb van mijn dienstplicht alleen nog de broek, laarzen en MLV speld, de baret en jasje ben ik kwijtgeraakt, baret vind ik echt jammer, want wij hadden op de kanonnen nog de J van Juliana staan, terwijl het tegwoordig weer gewoon de W is, ik heb nog eens gezocht maar dat embleem met de J heb ik nooit meer gevonden.quote:Op donderdag 7 april 2011 01:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kan mij klaverblad niet meer vinden, vond mijn 1LK embleem wel terug.![]()
Toen hadden we nog een legerkorps.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |