dus plastisch gezegd het lulquote:Op woensdag 6 april 2011 19:52 schreef Reksie1981 het volgende:
Nix geen visite.. moet nog aan de slag ook!
Dus
nog even een fail missie zodat ie ook genomineerd staat en dan kan ie naar huisquote:Op woensdag 6 april 2011 19:53 schreef henkvandetillaart het volgende:
Nog meer verkeerde beeldvorming
Verkeerde beeldvormingquote:Op woensdag 6 april 2011 19:53 schreef henkvandetillaart het volgende:
Nog meer verkeerde beeldvorming
Idd, komt niet veel uit. Als ze nou gewoon zegt dat ze een bezitterige, jaloerse, emo, manipulerende feeks is.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:58 schreef henkvandetillaart het volgende:
Het Gerard bashen is begonnen kut redactie...
Wat komt die zus van Maik nu tof doen dan (ondanks dat ik haar mening deel over monique :p)
ik had er gelijk een half uur janken ingegooid, met dat liedje van André van Duin eronder, en dat had ik 5x herhaaldquote:Op woensdag 6 april 2011 20:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mo vroeg nog of dat alles is wat we te zien krijgen.
Had de Stem ook ff dat jankfilmpje moeten laten zien.
Da's een keuzequote:Op woensdag 6 april 2011 20:05 schreef Ransjih het volgende:
neuken janken dronken en bekken
lekker beeld als je zo neergezet wordt
Lijkt mij geen leuk mensquote:Op woensdag 6 april 2011 20:05 schreef taxisjoof het volgende:
ik mag die zus van maik nu al hahahahahah
waarom iemand die mijn broer of zus af loopt te blaffen en zonder enige schaamte op tv te zien is zou ook niet mijn vriend of vriendin zijnquote:
Op Jurien na durven ze geen van alle, hier nog op Fok te posten.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:07 schreef versabommie het volgende:
Guido is ook een mongool!
RT @Berremans72: JANKBAL! je spoort echt niet he? RT @SST_Guido: Bah wat een vertoning van de zus van MAIK! #sstnl
ze blokken je zelfs op twitter als ze weten dat je hier op fok komtquote:Op woensdag 6 april 2011 20:12 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Op Jurien na durven ze geen van alle, hier nog op Fok te posten.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:12 schreef Misiuuu het volgende:
Hahahaha lekker voor die Mo!
Jammer dat ze nu niet kunnen zien wat ze zei tegen LauraSnel half 9 worden!
Go zus van maik!!!
nog geen last vanquote:Op woensdag 6 april 2011 20:13 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ze blokken je zelfs op twitter als ze weten dat je hier op fok komt
ben jij geblokt dan ?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:13 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
echt waar!? Ik heb geen twitter..quote:Op woensdag 6 april 2011 20:13 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ze blokken je zelfs op twitter als ze weten
dat je hier op fok komt
angsthazenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:13 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:15 schreef Chanel5 het volgende:
.
Of gaat ze straks schreeuwen dat de boel gemanipullerd wordt?
gefotoshopt Hahahaquote:Op woensdag 6 april 2011 20:15 schreef Chanel5 het volgende:
Ik begrijp niet waarom ze jankt, ze heeft het toch echt zelf gedaan.
Of gaat ze straks schreeuwen dat de boel gemanipullerd wordt?
ze hadden het nog aardig netjes gehouden..quote:Op woensdag 6 april 2011 20:16 schreef Chanel5 het volgende:
Ja dat is toch wat ze altijd zegt, kijk uit ze knippen en plakken.
ja, een of ander spook gaf haar de namen van de fokkers op twitter die dag,die heeft ze gewoon allemaal geblocked, ik heb haar niet eens een tweet gestuurdquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, een of ander spook gaf haar de namen van de fokkers op twitter die dag,die heeft ze gewoon allemaal geblocked, ik heb haar niet eens een tweet gestuurd
doe je dingquote:Op woensdag 6 april 2011 20:28 schreef Reksie1981 het volgende:
IEDEREEN SMSEN OP ALEX NUUUUU
ONRECHT WORDT ONZE RIDDER FATAAL
precies, klopt van geen kantenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:27 schreef Je_Psychiater het volgende:
Wat en dat vertellen ze nu pas, nu Alex behoorlijk achter ligt in stemmen??? Op de andere kandidaten is al 24 uur gestemd.
de halve cos heeft gisteravond al dat nr voor Alex gebeldquote:Op woensdag 6 april 2011 20:27 schreef Je_Psychiater het volgende:
Wat en dat vertellen ze nu pas, nu Alex behoorlijk achter ligt in stemmen??? Op de andere kandidaten is al 24 uur gestemd.
niet ouwehoeren met je smsen geen stem krijgt die loser van mequote:Op woensdag 6 april 2011 20:28 schreef Reksie1981 het volgende:
Stemmen op Alex, nee dankjewelquote:Op woensdag 6 april 2011 20:28 schreef Reksie1981 het volgende:
nou ik nietquote:Op woensdag 6 april 2011 20:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
de halve cos heeft gisteravond al dat nr voor Alex gebeld
Nee joh, laat hem maar weg gaan dan voelt die lijs eens wat ze doet (of beter gezegd wat ze niet doetquote:Op woensdag 6 april 2011 20:28 schreef Reksie1981 het volgende:
Waar lees je dat?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:29 schreef Nobodies het volgende:
Guido is ook lekker bezig:
Monique is veranderd sinds alle tegenslagen. De eerste weken was ze zichzelf, nu is ze een product van de stem geworden. #sstnl
Als jullie nu nog niet snappen dat de stem ons wilt uitbeelden zoals hij wilt dan zit er echt wat in jullie ogen. #sstnl
ja, had het al gezien, echt ook al om van tequote:Op woensdag 6 april 2011 20:29 schreef Nobodies het volgende:
Monique is veranderd sinds alle tegenslagen. De eerste weken was ze zichzelf, nu is ze een product van de stem geworden. #sstnl
Tnx!quote:
Ik kan er niet mee zitten laat hij maar thuis op zijn bed gaan liggen, hier (bij mij) word hij niet gemist.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:28 schreef Reksie1981 het volgende:
In de uitzending snap ik dat er van alles geknipt wordt maar op de streams zien we ook alleen maar gejank en gemanipuleer van haar.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:29 schreef Nobodies het volgende:
Als jullie nu nog niet snappen dat de stem ons wilt uitbeelden zoals hij wilt dan zit er echt wat in jullie ogen. #sstnl
Lief van jequote:Op woensdag 6 april 2011 20:30 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik kan er niet mee zitten laat hij maar hier (bij mij) op bed gaan liggen, hij wordt gemist.
Hard lachend! Zij krijgt al het geld uit hun kluis!quote:Op woensdag 6 april 2011 20:31 schreef iBenny het volgende:
ben benieuwd hoe laura gaat reageren als alex weg moet
zo als joquote:Op woensdag 6 april 2011 20:31 schreef iBenny het volgende:
zullen ze wel halverenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:32 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
Hard lachend! Zij krijgt al het geld uit hun kluis!
Yep.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:32 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Hij levert eigenlijk best wel kritiek op het programma.
Nee, meer op hoe hij is neergezet.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:32 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Emotieloos zoals ze is.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:31 schreef iBenny het volgende:
Die is alleen maar opgelucht als hij weg is, die gaat echt voor de pot en over lijken.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:29 schreef md89 het volgende:
[..]
Nee joh, laat hem maar weg gaan dan voelt die lijs eens wat ze doet (of beter gezegd wat ze niet doet)
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:34 schreef Day het volgende:
Nou kom op met die streams! Ik wil een jankende Mo zien.
En morgen live beelden in dat hus van Maik's vriendinnetje!
nah is dat nu nodig ?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:33 schreef versabommie het volgende:
RT @Berremans72: BOE FAKKING HOE, schandknaak! Doe normaal! RT @SST_Guido: Maar je hebt geen idee hoe het is. Alsof we machines zijn of van steen zijn #sstnl
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat maakt dat nu uit?
Het is Tweety maar...
[ afbeelding ]
Mo is vast al weer getroostquote:Op woensdag 6 april 2011 20:34 schreef Day het volgende:
ik geloofde gisteravond niet dat dat nummer werkend zou zijn al, maar het was dus wel zo.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
absoluut
HEt is dat ik arm ben, anders had ik er wel 2 smsjes voor over
dat deed ie in sst ook al eensquote:Op woensdag 6 april 2011 20:32 schreef Nobodies het volgende:
[..]
IK OOK!quote:Op woensdag 6 april 2011 20:34 schreef Day het volgende:
Als of dat wijf het iets boeitquote:
Zal ze daarna na Karim gaan?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:34 schreef Flow3r het volgende:
Ik vond Laura erg nep janken, echt alleen voor de show en om Alex te vriend te houden, ondertussen laat ze hem straks mooi de deur uit lopen, persoonlijke Lauramissie geslaagd
Het programma is wat ruimer dan alleen hoe Guido in beeld is geweest.quote:
Ja.. hij deed een joanna.. eerst mensen affikken en nu jankenquote:
en toen heb je dus gestemdquote:Op woensdag 6 april 2011 20:35 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik geloofde gisteravond niet dat dat nummer werkend zou zijn al, maar het was dus wel zo.
shit!!
Hij weet dat het geen zin heeft...quote:Op woensdag 6 april 2011 20:35 schreef Je_Psychiater het volgende:
Gerard komt niet op voor huisvriend Alex, had ik niet verwacht.
Denk van niet, even een jank momentje en een nieuw kriebel maatje zoeken.quote:
niet voor joquote:Op woensdag 6 april 2011 20:36 schreef Je_Psychiater het volgende:
De waarheid komt boven water, de Stem is een vals figuur.
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:36 schreef Je_Psychiater het volgende:
De waarheid komt boven water, de Stem is een vals figuur.
Je gelooft toch niet echt dat hij oud genoeg is om psychiater te zijn.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
OMG! Jouw patienten zullen met jouw ongelooflijke snelle doortastendheid vast jaaren bij je lopen he?
Duhquote:Op woensdag 6 april 2011 20:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je gelooft toch niet echt dat hij oud genoeg is om psychiater te zijn.
Stef de sprinkhaan en ed de torquote:Op woensdag 6 april 2011 20:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wie is trouwens stef en die andere beest
ook een NLP-prutserquote:Op woensdag 6 april 2011 20:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
OMG! Jouw patienten zullen met jouw ongelooflijke snelle doortastendheid vast jaaren bij je lopen he?
En Mo heeft geen eigen wil!!!quote:Op woensdag 6 april 2011 20:38 schreef Day het volgende:
Guido jankt dat Mo slachtoffer is geworden van de stem. Hij dwingt haar om te janken, te neuken en te manipuleren? Dat is wel heel gemakkelijk en goedkoop.
Graag on topic blijven, dat roep je tenminste zelf altijd, anders is het straks weer huilie huilie. Ik ben niet op de streams.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Inderdaad ja... Hij is nog steeds boos dat ie naar huis moest denk ik...quote:Op woensdag 6 april 2011 20:38 schreef Day het volgende:
Guido jankt dat Mo slachtoffer is geworden van de stem. Hij dwingt haar om te janken, te neuken en te manipuleren? Dat is wel heel gemakkelijk en goedkoop.
Maar Guido is ook gedwongen om 24 uur per dag op bed te liggenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:38 schreef Day het volgende:
Trek eens aan me vinger....quote:Op woensdag 6 april 2011 20:38 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Graag on topic blijven, dat roep je tenminste zelf altijd, anders is het straks weer huilie huilie.
Ah en ed is de pijp uit? Omdat er een rooie kruis doorheen is getrokkenquote:
Eens, maar zal ze nu haar koffer aan het pakken zijn omdat de stem haar ware ik heb laten zienquote:Op woensdag 6 april 2011 20:38 schreef Day het volgende:
Ik vind dat Mo nog heel erg mild neer wordt gezet in de daily's.
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:39 schreef Candyfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ziet Laura er eigenlijk echt uit
Ik moest lachen om Flip die zei na 2 keer weten de stemmers op mij mijn nummer wel, als hij nu een ander nummer krijgt gaat hij mooi de bietenbrug opquote:Op woensdag 6 april 2011 20:37 schreef sjampoeh het volgende:
wie had hier ook alweer een theorie dat diegene met dezelfde telefoonnummers exit gingen ?
Welk telefoonnummer was dat vorige week ?
Streamlock, Corky!quote:Op woensdag 6 april 2011 20:38 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Graag on topic blijven, dat roep je tenminste zelf altijd, anders is het straks weer huilie huilie. Ik ben niet op de streams.
Die is helemaal ingestort nuquote:Op woensdag 6 april 2011 20:39 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Eens, maar zal ze nu haar koffer aan het pakken zijn omdat de stem haar ware ik heb laten zien
Hahaha Boms helpt Guido met zijn tweets en wat zegt Guido daar nu op?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja.. hij deed een joanna.. eerst mensen affikken en nu janken![]()
RT @SST_Guido Ik heb jeuk aan mijn mangina, misschien moet ik wel ongesteld worden! Ik ga nu huilen.. in een hoekje.. MET kaasschaaf! #sstnl
Ja ze hadden ook dat andere stukje kunnen laten zien van die wip bij licht.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:38 schreef Day het volgende:
Ik vind dat Mo nog heel erg mild neer wordt gezet in de daily's.
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:39 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik moest lachen om Flip die zei na 2 keer weten de stemmers op mij mijn nummer wel, als hij nu een ander nummer krijgt gaat hij mooi de bietenbrug op
Kijk het werkt.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:41 schreef Je_Psychiater het volgende:
Volgens de stream beelden is Secret Story op dit moment live te volgen op NET 5, ik zeg het je, allemaal leugens!!!
Ik vind het juist wel netjes dat ie z'n mening durft te geven.quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:41 schreef Je_Psychiater het volgende:
Volgens de stream beelden is Secret Story op dit moment live te volgen op NET 5, ik zeg het je, allemaal leugens!!!
Moet je vaker zeggenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:41 schreef Je_Psychiater het volgende:
Je hebt het wel op mij he....wil je een kusje???quote:Op woensdag 6 april 2011 20:40 schreef MargrietV het volgende:
[..]
gewoon een scheet laten dan, Zo oud als de Via Appia in Rome.
Vaag, ik heb 25 Alex 45 Philip en 30 Karim..quote:Op woensdag 6 april 2011 20:41 schreef sjaakspark het volgende:
[ afbeelding ]
Dit krijg ik te zien als ik naar de home op de sst site ga ????
bij mij staat karim 3 % boven faaaalexquote:Op woensdag 6 april 2011 20:41 schreef sjaakspark het volgende:
[ afbeelding ]
Dit krijg ik te zien als ik naar de home op de sst site ga ????
Dat zou echt hellemaal op te kotsen zijn, vooral omdat ze weet dat karim haar wel een beetje leuk vindquote:
Ja Ed is dood. Had een zware geheime missie en heeft het loodje gelegd.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ah en ed is de pijp uit? Omdat er een rooie kruis doorheen is getrokkenof had die ook een geheime missie: Shop mij naar Nederland en zie wel waar ik terecht kom?
Ze heb beelden van haar zelf gezien in KvdW. Van neuken tot dronkenschap. Ze liep daarna naar haar bed en ging jankenquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:41 schreef sjaakspark het volgende:
[ afbeelding ]
Dit krijg ik te zien als ik naar de news op de sst site ga ????
Oeh!quote:Op woensdag 6 april 2011 20:42 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ze heb beelden van haar zelf gezien in KvdW. Van neuken tot dronkenschap. Ze liep daarna naar haar bed en ging janken
Dat kan dus echt niet.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:41 schreef sjaakspark het volgende:
[ afbeelding ]
Dit krijg ik te zien als ik naar de news op de sst site ga ????
Ze heeft toch zelf genoten van de sex en de drank en het gemanipuleer. Wat verwacht ze dan. Wordt ze weer bediend met koffie en knuffelsquote:
dank je dat stukje had ik ook even gemistquote:Op woensdag 6 april 2011 20:42 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ze heb beelden van haar zelf gezien in KvdW. Van neuken tot dronkenschap. Ze liep daarna naar haar bed en ging janken
Dat is Laura he...De Gooische Roltrap hoer!quote:Op woensdag 6 april 2011 20:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oeh!Tnx
Ik blijf lachen om die roltraphoer van jou
Sterker nog, ze geilt zelf Maik op en roept als eerste om drank.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:44 schreef Mita het volgende:
[..]
Ze heeft toch zelf genoten van de sex en de drank en het gemanipuleer. Wat verwacht ze dan. Wordt ze weer bediend met koffie en knuffels
Oke duidelijkquote:Op woensdag 6 april 2011 20:42 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja Ed is dood. Had een zware geheime missie en heeft het loodje gelegd.
Van mij mag ze volgende week exitquote:Op woensdag 6 april 2011 20:45 schreef Urb het volgende:
Mo is nog nooit genomineerd geweest, vergeet ze dat voor het gemak even?![]()
En dan heb ik het er nog niet eens over dat ze er toch echt zelf bij is bij alles wat ze doet, ze is tenslotte 30.
Ja ja, Laura, zou jou zo niet durven noemen hoor!quote:Op woensdag 6 april 2011 20:44 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dat is Laura he...De Gooische Roltrap hoer!
Binnen komen met een filmpje, ik wind alle mannen om me vinger maar een missie kan ze niet laten slagen.
HOOGbegaafd ookquote:Op woensdag 6 april 2011 20:45 schreef Urb het volgende:
Mo is nog nooit genomineerd geweest, vergeet ze dat voor het gemak even?![]()
En dan heb ik het er nog niet eens over dat ze er toch echt zelf bij is bij alles wat ze doet, ze is tenslotte 30.
Het was geen streamlock maar een live stream beeld van het zwembad met de tekst eronder, slimpie, waar ik het over had dus, snap je? Nu wil ik weer ontopic zonder daar van afgeleid te worden door onnodige commentaren op mij, ik ben niet op de streams, snap je dat?.quote:
Meer een kwestie van slechte casting dat ze haar gewoon op haar woord geloven.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:44 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dat is Laura he...De Gooische Roltrap hoer!
Binnen komen met een filmpje, ik wind alle mannen om me vinger maar een missie kan ze niet laten slagen.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10quote:Op woensdag 6 april 2011 20:45 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Het was geen streamlock maar een live stream beeld van het zwembad met de tekst eronder, slimpie, waar ik het over had dus, snap je? Nu wil ik weer ontopic zonder daar van afgeleid te worden door onnodige commentaren op mij, ik ben niet op de streams, snap je dat?.
Stef: http://www.secretstory.nl/videos/1194/Sprinkhaan+Stefquote:Op woensdag 6 april 2011 20:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wie is trouwens stef en die andere beest
Zo nu en dan komen dit soort boven drijven uit het moeras...hadden ze daar niet een woord voor???quote:Op woensdag 6 april 2011 20:45 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Het was geen streamlock maar een live stream beeld van het zwembad met de tekst eronder, slimpie, waar ik het over had dus, snap je? Nu wil ik weer ontopic zonder daar van afgeleid te worden door onnodige commentaren op mij, ik ben niet op de streams, snap je dat?.
Ze denkt net al Jo, de wereld draait alleen om mij, de rest zijn trekpoppen en ik bedien de touwtjes. Voor de rest bek houdenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:44 schreef Mita het volgende:
[..]
Ze heeft toch zelf genoten van de sex en de drank en het gemanipuleer. Wat verwacht ze dan. Wordt ze weer bediend met koffie en knuffels
Zou ze het allemaal terug gaan lezen wat er allemaal is besproken? Dan is ze over 15 jaar nog niet klaar met lezen omdat ze bij elke reactie wel weer in een huilbui stortquote:Op woensdag 6 april 2011 20:46 schreef Sunshine1974 het volgende:
En ze wilde toch zo graag weten hoe wij over haar dachten?
Nah, ze zal zoiets wel in de mond gelegd hebben gekregen. Bij Aafke wilde ze ook graag dat ze iets over biseksualiteit zei. Neem tniet weg dat ze zelf de woorden uitgesproken heeft.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:46 schreef Urb het volgende:
[..]
Meer een kwestie van slechte casting dat ze haar gewoon op haar woord geloven.
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zou ze het allemaal terug gaan lezen wat er allemaal is besproken? Dan is ze over 15 jaar nog niet klaar met lezen omdat ze bij elke reactie wel weer in een huilbui stort
prachtig tochquote:
Dit komt uit de mond van een hoogbegaafde?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:44 schreef Flow3r het volgende:
als de Stem Mo niet genomineerd krijgt via de bewoners zorgt ie er wel op een andere manier voor zegt Mo
Bron site secretstoryquote:Verdriet over beelden
6 april om 20.36
Monique schaamt zich dood.
Na de confrontatie in de Kamer van de Waarheid beseft Monique dat haar ouders mee hebben genoten van haar drankgebruik en vrijpartijen met Maik. Terug in de slaapkamer wil ze liever alleen zijn. De rest van het huis is aan het eten, maar Monique heeft geen trek meer. Joanna bewaart een bordje voor haar.
1. gerardquote:Op woensdag 6 april 2011 20:47 schreef iBenny het volgende:
Dag top 5:
1. Gerard
2. Philip
3. Sharon
4. Laura
5. Karim
De Stem is er alleen voor Joquote:Op woensdag 6 april 2011 20:48 schreef PoezeligDing het volgende:
Het lukt Mo blijkbaar niet om de stem te manipuleren.
Ik gun het haar ookquote:Op woensdag 6 april 2011 20:49 schreef Noelle06 het volgende:
Moeilijk he, een confrontatie van je eigen gedrag terug zien.
Denk dat ze snel wegedragen wordt naar het gekkenhuis als ze uit Portugal komt en hoort en ziet wat andere van haar vinden.
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:49 schreef sjampoeh het volgende:
o ze gaat douchen die mo, dat ze dat nog durft haha
En dat ze nog weet wat dat is! Een douche!quote:Op woensdag 6 april 2011 20:49 schreef sjampoeh het volgende:
waarschijnlijk ook te horen gekregen dat we haar een smerig wijf vonden...quote:Op woensdag 6 april 2011 20:49 schreef sjampoeh het volgende:
Arme Maikquote:Op woensdag 6 april 2011 20:50 schreef pullup het volgende:
Dus Mo gaat niet meer liggen wippen vanaf nu
Dankquote:Op woensdag 6 april 2011 20:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Stef: http://www.secretstory.nl/videos/1194/Sprinkhaan+Stef
Edje: http://www.secretstory.nl/videos/1152/Afscheid+van+Edje
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
waarschijnlijk ook te horen gekregen dat we haar een smerig wijf vonden...
Die durft niks meerquote:Op woensdag 6 april 2011 20:50 schreef pullup het volgende:
Mijn top 3:quote:Op woensdag 6 april 2011 20:47 schreef iBenny het volgende:
Dag top 5:
1. Gerard
2. Philip
3. Sharon
4. Laura
5. Karim
vanavond komt er vast drank het huis binnen ivm. nominatie morgen.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:50 schreef pullup het volgende:
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:51 schreef Mita het volgende:
Mo zat toch zellef boven op Maik in kleur te neuken, met wachters op de gang. Twee keer zelfs
Tot er weer een keer drank is dan gaat ze weer losquote:Op woensdag 6 april 2011 20:50 schreef pullup het volgende:
Ik geef haar 3 secondenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:51 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
vasnavond komt er vast drank het hus binnen ivm. nominatie morgen.
Kijken hoe snel ze om is
of het gaat de verkeerde kant en het wordt het de hele avond en nacht grienenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:51 schreef Krambo het volgende:
[..]
Tot er weer een keer drank is dan gaat ze weer los
quote:
2 flessen wijn en 8 bierquote:Op woensdag 6 april 2011 20:51 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
vasnavond komt er vast drank het hus binnen ivm. nominatie morgen.
Kijken hoe snel ze om is
Ik geef haar nog niet eens 12hquote:
Pleeborstel meenemen en even de kruisweg goed uitraggen, Dettol werkt goed in jouw gevalquote:Op woensdag 6 april 2011 20:49 schreef sjampoeh het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |