Dat kan dus echt niet.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:41 schreef sjaakspark het volgende:
[ afbeelding ]
Dit krijg ik te zien als ik naar de news op de sst site ga ????
Ze heeft toch zelf genoten van de sex en de drank en het gemanipuleer. Wat verwacht ze dan. Wordt ze weer bediend met koffie en knuffelsquote:
dank je dat stukje had ik ook even gemistquote:Op woensdag 6 april 2011 20:42 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ze heb beelden van haar zelf gezien in KvdW. Van neuken tot dronkenschap. Ze liep daarna naar haar bed en ging janken
Dat is Laura he...De Gooische Roltrap hoer!quote:Op woensdag 6 april 2011 20:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oeh!Tnx
Ik blijf lachen om die roltraphoer van jou
Sterker nog, ze geilt zelf Maik op en roept als eerste om drank.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:44 schreef Mita het volgende:
[..]
Ze heeft toch zelf genoten van de sex en de drank en het gemanipuleer. Wat verwacht ze dan. Wordt ze weer bediend met koffie en knuffels
Oke duidelijkquote:Op woensdag 6 april 2011 20:42 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja Ed is dood. Had een zware geheime missie en heeft het loodje gelegd.
Van mij mag ze volgende week exitquote:Op woensdag 6 april 2011 20:45 schreef Urb het volgende:
Mo is nog nooit genomineerd geweest, vergeet ze dat voor het gemak even?![]()
En dan heb ik het er nog niet eens over dat ze er toch echt zelf bij is bij alles wat ze doet, ze is tenslotte 30.
Ja ja, Laura, zou jou zo niet durven noemen hoor!quote:Op woensdag 6 april 2011 20:44 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dat is Laura he...De Gooische Roltrap hoer!
Binnen komen met een filmpje, ik wind alle mannen om me vinger maar een missie kan ze niet laten slagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |